Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Afbeelding
Woohoo Flip - het aftellen is begonnen. Enne +8 kilo is heel erg netjes. Ik zat met SA op + 13 op het eind en waar veel mensen afvallen tijdens de BV had ik alleen maar honger. Wil je trouwens borstvoeding gaan geven?
Vind het een heel apart idee dat jouw lang verwachte dochter er over 4 weken (of eerder zelfs) gewoon al kan zijn. We hebben zo veel en zo lang met elkaar geschreven en nu jij, als starter van het IVF-ICSI topic nu gewoon straks echt helemaal mama zoals het hoort!! :cheer: :cheer: :cheer:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Al een tijdje aan het meelezen, maar wil je nu toch even heel veel succes wensen met de laatste loodjes Flipje!
Ben heel blij voor je, dat het na heel veel topics en meer dan 100 pagina's in dit topic eindelijk bijna zover is :heart:
Wat lief weer van jullie. Het wordt nu wel heel echt!

Het gaat nu gelukkig ook snel. Nog een week werken, en dan echt even bijkomen en genieten.
woehoe! ik duim voor een vlotte bevalling binnenkort! zou mooi zijn om het topic op 3000 berichten met een bevalling af te ronden :) :) :) :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Bijna verlof Flipje :heart:. Weer een nieuwe mijlpaal (tijd voor op update ;-))
Bijna verlof! Ik heb ook tot 36 weken doorgewerkt en had achteraf ook prima tot 38 gekund als dat had gemogen.

Ik vond die 4 weken tot aan de UD ook heel lang duren. Maar wel even lekker om in je baby bubbel te komen.

Roze muren hebben wij ook, verder aangekleed met accessoires in niet roze, lijkt heel vrolijk.
Afbeelding
Afbeelding
Flip: Ga lekker genieten van je verlof! Nog een paar weken.... Ik tel met je af!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Geniet van je verlof Flip! Ongelofelijk dat je nog maar een paar weken hoeft te wachten tot ze er eindelijk is. Het is jullie gegund!
Wat bijzonder mooi dat je met verlof bent Flipje! Hopelijk vermaak je je een beetje en slaap je nog oké :)
Ah heerlijk met verlof! Geniet er van!
het is wat het is
Wat spannend! Hopelijk kun je nog even relaxen. Beeb hier kwam destijds 2 weken te vroeg, dus de rust kan eerder over zijn dan je denkt! :$
Jemig Flip wat een rollecoaster zal dit voor je zijn. Ik denk dat je pas adem kan halen als T heel hard huilt na de bevalling. Ook daarna kan er opeens een herinneringstrauwma ontstaan. Dan gelijk aan de bel trekken hoor. Jullie hebben al zoooveel meegemaakt.

Kan je ook n beetje genieten of is T erg zwaar?
Lieve Flip / Flipman,

Ik was altijd een anonieme meelezer maar had een kwestie waarvan ik even niet wist wat ik ermee moest dus toen ook een account aangemaakt, wat maakt dat ik hier ook even een berichtje kan posten!

Heel veel geluk met de laatste loodjes en dat jullie snel jullie mooie knappe meisje vast kunnen houden! Ze zal trots zijn op jullie als ouders :love:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Afbeelding
Joepie, 37 weken! Dus flipbeeb heeft haar tijd nu netjes uitgezeten en van vroeggeboorte zal geen sprake meer zijn. Weer een kleine opluchting.

Ergens tussen nu en 5 weken komt ze!

Roodkaarsje lief, dankjewel! :smooch:

Vanessa ja ik ben heel erg benieuwd hoe het zal zijn... kraam en vk weten in elk geval overal van af dus ik hoop dat die ook een beetje op mij letten.
Genieten lukt nu zeker wel!

Miss musica ik voel me al steeds meer een tijdbommetje... maar ik hoop dat ik nog even wat tijd krijg, moet nog wat zaken regelen voor o.a. de verdediging van m'n proefschrift. :nerd:
Jeej Flipje, je babytje is er in principe klaar voor! Hoe bevalt je verlof? Heb je het erg druk?
Flipje, viel me vandaag ineens op dat jouw onderschrift anders is. Daar ben ik heel blij mee, want werd er altijd zo verdrietig van.

Geniet van je verlof. Nog eventjes en dan is ze er! :cheer2:

Heb jij ook datum in je hoofd zitten? Ik riep de hele zwangerschap dat zoon op de 15e geboren zou worden. En dat werd hij ook, met 38+2. :proud:
anoniem_370856 wijzigde dit bericht op 29-10-2018 20:05
0.59% gewijzigd
Ow ik wilde zelfde vragen als Boheme. Ik zat er ruim naast bij mijn gevoel en de daadwerkelijke geboortedatum.
Nee hoor geen datum in mijn hoofd. Moet nog het een en ander doen ook dus van mij mag ze nog wel heel ff wachten... :proud:
Whoeee, het komt nu wel heel erg dichtbij hè? :sun:

Afbeelding
Even uit meelees modus:

Spannend :hello:
flipje2 schreef:
02-11-2018 09:07
Whoeee, het komt nu wel heel erg dichtbij hè? :sun:

Afbeelding
Nu wordt het spannend! Hou je het nog vol?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven