Uitgerekend 2e helft mei 2019

10-09-2018 09:42 1313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.

Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
NaamLeeftijdKindjeJ/m/vUitgerekendAfspraken
gracey30333e9 mei
chip362e11 mei19-12 20 weken echo
Tess1981374ej12 mei18-12 20 wekenecho
Sunne351em12 mei28-12 20 wekenecho
OkkiePetite301e14 mei27-12 20 wekenecho
Mik301e15 mei27-12 20 weken echo
Sch0rpioen311ev17 mei27-12 20 wekenecho
Tiswa1ej18 mei31-12 20 weken echo
Goudsie291em19 mei24-12 20 wekenecho
Groenisgras272e19 mei28-12 20 wekenecho
mmm44272ej20 mei27-12 20 weken echo
Vivaantje93251em20 mei
Schuimblusser251eV21 mei9-1 20 wekenecho
Stephanie05271em25 mei28-12 20 wekenecho
Famke1993251ev25 mei9-1 20 wekenecho
Globetrotter272ev27 mei
:hug: romy1982, :hug: koetjesenkalfjes, :hug: wennn, :hug: Daantje, :hug: starsuus

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje zegt wel dat hij een broertje of zusje wil als ik hem ernaar vraag, maar volgens mij heeft hij geen idee waar ik het over heb Groenisgras.
Als ik hem vraag of hij een cactus voor z’n verjaardag wil, zegt hij ook “ja” :lol:
Hahaha dat voelen aan mn borsten herken ik inderdaad ook. Heb er zelf nog geen last van. Maar bij mijn vorige zwangerschap waren ze veel groter geworden op korte tijd dus nu check ik ook regelmatig of er al verandering is :facepalm:

Gisteren gebeld voor een eerste afspraak bij de gynaecoloog. 2 oktober is de eerste afspraak. De tweede is 18 oktober gepland. De eerste is wat vroeger omdat ik eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Om alvast na te gaan dus dat alles goed zit. Maar het lijk momenteel nog zo lang...

Mijn vriend is momenteel ook nog niet erg betrokken. Het besef is er denk ik nog niet echt en hij is ook vrij nuchter erover dat er nog altijd iets kan mislopen. Na de eerste echo zal het wel wat meer werkelijkheid worden.

Ik heb helemaal nog geen voorkeur van geslacht. Beiden lijken me echt erg leuk. Op termijn zou ik liefst een jongen en een meisje hebben. Maar wat eerst komt doet er niet toe voor mij.
schuimblusser welkom!

groenisgras Ik ben benieuwd hoe de kinderen hier gaan reageren. Ze zijn natuurlijk al wat ouder dus ook wel heel spannend.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd schuimblusser. Haha hier ook een borstenchecker. Had gisteren wel hevige buikpijn, dan twijfel ik of alles goed is. Denk dat het mijn darmen zijn die op hol geslagen zijn. Hoop ik. 3 okt naar verloskundige, wat duurt dat lang!! Wij wisten bij allebei niet wat het zou worden. Vond ik wel leuk het niet te weten. Maar nu zou ik het wel een keer willen weten. Mijn jongens willen graag een meisje. Toch lijkt 3 jongens me ook superleuk. Nadat ik bevallen was van onze 2e zoon zeiden zoveel mensen dan ga je nu zeker voor een meisje. Tess misschien over heen gelezen, maar hoe oud zijn je kinderen?
Alle reacties Link kopieren
welkom schuimblusser! En gefeliciteerd! Al beetje besef? Wie willen jullie gaan vertellen of wacht je met vertellen?

hahaha wc papier checken :flag: :thumbsup:
gracey super leuk 3 knullen. Ik wilde na mijn zoon zo graag een meisje. Vrienden van ons hebben 3 knullen en dat vind ik echt geweldig om te zien. Soms denk ik dan ook stom eigenlijk dat ik zo graag een meisje wilde. Elk geslacht heeft leuke kanten. Al vind ik meiden een stuk pittiger dan jongens. Maar vanmiddag was ik gezellig met mijn dochter op stap en dat is dan ook wel weer heel leuk om met je dochter te kunnen doen.

Mijn kinderen zijn 16, 13 en bijna 10 uit een eerdere relatie.
Alle reacties Link kopieren
Tess1981 toen ik 13 was kreeg ik nog een zusje, in het begin vond ik dat verschrikkelijk, maar dat lag meer aan mijn moeders vriend dan dat er een baby zou komen.
Dat heeft niet heel lang geduurd en ik ben blij dat ze er is.
Kan me voorstellen dat je het spannend vind om het te vertellen?
groenusgras gelukkig hebben alle 3 de kinderen een hele goede band met mijn man. Dat scheelt misschien wel iets. Hopen maar...
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik kom me ook melden! Vandaag een knaltest in handen :flirting:

Volgens mijn berekeningen ben ik 5 weken zwanger. De uitgerekende datum is 18-5-2019.

Het is voor mijn man en mij ons eerste kindje, super spannend dus.

Hier nog weinig/geen kwaaltjes. Alleen wat lage rugpijn later op de dag en een rommelende buik.

Fijne zwangerschap allemaal! :yes:
Alle reacties Link kopieren
voor de tabel: koetjes en kalfjes, 28 jaar, 1e kindje, UD 18-5
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd gracey, schuimblusser en koetjesenkalfjes!
Wow koetjesenkalfjes, jij hebt veel geduld gehad met testen! Ik kan niet eens tot nod wachten haha!

Mijn leeftijd staat ook nog niet in de tabel, 29 jaar. UD 3 weken voor ik 30 wordt, stiekem toch een beetje blij om :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Koetjesenkalfjes! Dat is het voordeel van wat langer wachten met testen he. Dan knalt de uitslag echt van het schermpje af. Fijn man! :cheer:

Zijn er meer dames die last hebben van chronische dufheid? Man o man, m'n hersens hebben plaatsgemaakt voor watten, zo lijkt het wel. Ik vergeet echt de idiootste dingen en ben ook m'n besef van tijd kwijt. Normaal hoef ik 's ochtends bijvoorbeeld amper op de klok te kijken om te weten wanneer het tijd is om de deur uit te gaan (gewoon een kwestie van het vaste ritueel volgen van douchen, ontbijten etc.) maar nu neem ik blijkbaar meer tijd voor alles, waardoor ik me steeds rot schrik van de klok. "Is het al zó laat?!" Maak me ook ineens niet meer druk om dingen die me normaal wel kwaad maken (een computer die niet doet wat ik wil, een zeurende opdrachtgever)...

Conclusie: de hcg maakt me zéér relaxed! :A: Hebben jullie dat ook?
starsuus wijzigde dit bericht op 15-09-2018 11:10
2.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!

Het lijkt alsof ik heel geduldig was, maar op mijn NOD had ik al een negatieve test vast. Daarna heb ik wel een kleine week gewacht voor ik weer testte.

Morgen gaan we het vertellen aan onze ouders. Aan beide kanten het eerste kleinkind. Zo spannend!
Alle reacties Link kopieren
Koetjesenkalfjes schreef:
15-09-2018 10:58
Dankjewel!

Het lijkt alsof ik heel geduldig was, maar op mijn NOD had ik al een negatieve test vast. Daarna heb ik wel een kleine week gewacht voor ik weer testte.

Morgen gaan we het vertellen aan onze ouders. Aan beide kanten het eerste kleinkind. Zo spannend!
Super leuk! Veel plezier alvast!
starsuus Ik ben juist relaxter. Ik maakte me al wel of druk maar heb nu helemaal geen zin om me ergens druk om te maken. Lukt het niet? Jammer dan...of die instelling nu zo positief is? Vrees het niet hahahhaa
Alle reacties Link kopieren
Dank voor alle felicitaties! het moet nog even inzinken denk ik.

koetjesenkalfjes jij ook Gefeliciteerd! Ik had echt niet zo veel geduld om zo lang te wachten. Bijzonder dat het per persoon zo verschilt wanneer je een positieve test in handen heb. Ik verwachtte eigenlijk vandaag of morgen mijn NOD, maar had gister binnen een halve minuut een tweede lijntje.

Okkiepetite Besef is er nog niet helemaal. Omdat het nog zo pril is wachten we nog even met het vertellen. Waarschijnlijk volgende week ergens aan mijn en zijn ouders. Verder misschien aan hele goede vrienden, die hebben het meteen door als ik geen bier mee drink

Voor in de tabel: Schuimblusser, 25 jaar, 1e kind, UD 26 mei
Alle reacties Link kopieren
Welkom koetjesenkalfjes vruchtbaar topic zaten wel in!
Nogmaals gefeliciteerd!
Hoe reageerden je ouders?

Starsuus haha ja mijn hoofd is ook veel langzamer dan anders. Moest hardop lachen toen ik het las:)

Nog zere borsten hier, meer moe (begin van vakantie, dat kan ook zijn) en soort vermoeidheid in m’n benen . Bijzonder allemaal
Alle reacties Link kopieren
Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwe dames!

Een wattenhoofd heb ik (nog) geen last van. Maar ik voel me vandaag alsof ik een enorme kater heb :@@: Moe, lamlendig, hoofdpijn, misselijk. Ik slaap behoorlijk slecht de afgelopen nachten, koud als ik er in kruip en na een paar uur bloedheet, draaien, mn maag voelt niet lekker. Gisteren dacht ik echter nog: goh die moeheid waar iedereen het over heeft merk ik niks van. Tot ik vanmiddag toch echt even een middagdutje moest doen! :-?
Hier vanmiddag op de fiets naar de voetbal geweest maar met die hobbeltjes in de weg echt geen aanrader! Man mijn borsten schreeuwde na een straat al dat ze toch echt graag naar huis wilde zodat ik de auto kon pakken ;-)

Maargoed nu weer thuis en legaal languit op de bank pfff lijkt wel alsof mijn conditie helemaal kwijt is!

sunne dat heb ik nou ook met slapen. Val als een blok in slaap. Misselijkheid is in de avond het minste maar vanaf een uur of 5 word ik met regelmaat wakker en met de minuut misselijker.
Starsuus schreef:
14-09-2018 15:38
Mijn zoontje zegt wel dat hij een broertje of zusje wil als ik hem ernaar vraag, maar volgens mij heeft hij geen idee waar ik het over heb Groenisgras.
Als ik hem vraag of hij een cactus voor z’n verjaardag wil, zegt hij ook “ja” :lol:
Zeker nog niet in de fase dat hij overal "nee" op zegt? Nog even gebruik van maken dus! :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik mag me ook aansluiten! We hebben de mazzel gehad dat het super snel ging, ik ben na het stoppen met anticonceptie meteen zwanger geraakt, dus het besef is er nog niet helemaal.

De kwaaltjes wel, toen ik vorige week dinsdag opeens super misselijk was durfde ik toe te geven dat ik ook daarvoor wel al het een en ander voelde (rommelde darmen, pijn bij de korte banden, zeuren de borsten). De test die middag was heel licht, maar positief dus! Sinds een paar dagen heb ik ook de hele dag dorst, herkennen jullie dat?

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen, als het goed is uitgerekend op 19 mei. Super spannend, ik kan net als jullie niet wachten tot het drie maanden is!

Mijn man wil het nog even stil houden, maar ik gil het het liefst van de daken :p ok, alleen aan de beste vrienden en ouders.

Geniet van de komende tijd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier een ziek kind in huis en erg druk. Ik probeer zo alles bij te lezen! Gefeliciteerd in iedergeval en ik zal de gevend aanpassen in de tabel!:)
Alle reacties Link kopieren
Zo, alles weer aangepast.

Welkom nieuwe zwangere dames, leuk al zoveel!

Dochtertje hebben we het al wel verteld; maar ze begrijpt er nog niets van. Wel vroegen we gister voor de grap wat wil je later worden? Toen zei ze wel grote zus.
(Dochter heeft altijd de meest geestige antwoorden op vragen wat ze niet weet. Als je vraagt hoe laat is het? Zegt ze 2 weken)

Borsten hoef ik niet te checken, voel al gelijk dat ze enorm gevoelig zijn. Als ik ook in de avond mijn bh uit doe, dan gaat ze iet wat naar beneden en dat doet dat even pijn. Bleh!

Ik voel me heel erg goed, heb ineens heel veel zin om te gaan bewegen en sporten. Maar tegelijk heb ik ook echt nergens zin in. Geen zin om met mensen af te spreken.

Pfff gister en vandaag erg druk gehad. Bezig met de laatste dingen verbouwen in huis en dochtertje is net ziekig geworden. Ik mis nu wel mijn wijntje hoor :p
Alle reacties Link kopieren
Mik* schreef:
15-09-2018 16:36
Zeker nog niet in de fase dat hij overal "nee" op zegt? Nog even gebruik van maken dus! :hihi:
Haha, was het maar zo Mik. Al maakt de nee-fase nu steeds meer plaats door de ‘zelf-doen-fase’. En ik weet niet wat ik liever heb ;-) Maar zolang het om eten of spullen gaat (zoals een baby, hahaha) wil hij alles wel.

Gefeliciteerd Wennn! Wat een geluk, in een keer raak!

Tiswa, hoe gaat het nu met jou? Jij had ook wat bruinverlies in het begin toch? Bij mij is dat gelukkig na een dag al helemaal gestopt. Bij jou ook?

Mmm41 beterschap met je dochter!
Alle reacties Link kopieren
Voor het aanvullen van de tabel: het is ons eerste kindje, ik ben 28 en ik ben (denk ik) 19 mei uitgerekend:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven