Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Proficiat Rondetotonde.

Oh BlauweMolly dat lijkt me echt een nachtmerrie om nu vast te zitten op een perron.

Sandra Misselijkheid is inderdaad heel lastig. Ik werk vandaag van thuis uit (wegens sneeuw weertje) maar buiten wat mails beantwoorden is er nog niet veel gelukt. Concentratie is echt miniem.
Maak me echt al zorgen over hoe ik het de rest van de week en komende week ga doen op kantoor.
Hallo allemaal!

Half september ben ik mee gaan schrijven op het wachtbankje forum en gisteren had ik een positieve test in mijn handen. 4 weken zwanger dus en super blij natuurlijk. Het andere forum vond ik heel fijn om vanalles te kunnen delen met iedereen. Ik zie hier ook veel dames weer terug die daar meeschreven en inmiddels ook zwanger zijn :)
8 januari heb ik mijn eerste echo en op dit moment vrij weinig klachten.

Ik ben 28 jaar en dit wordt ons eerste kindje :-D
FoodieS superleuk je hier te zien!
proficiat!
Hopelijk blijft dat klachtvrije nog wat duren :)
Thnx Olifantje89! Hoe gaat het met jou?
Het enige wat ik nu voel is vermoeidheid, rommelende darmen, soms krampjes en pijn in onderrug en weeig gevoel bij lege maag.
Het maakt me super onzeker allemaal!! Wat lang wachten tot de eerste echo zeg, dan kan ik het pas echt geloven denk ik :A:
Vandaag de verloskundige gesproken en dat was echt heel fijn! Zij gaf aan dat krampen er gewoon bij horen omdat je baarmoeder hard aan het werk is. Kan voelen alsof je ongesteld moet worden. Fjoew weer even heel erg opgelucht na dat gesprek.
Man man wat een onzekere periode is dit!! Kan er nog niet echt van genieten eigenlijk
Ha Foodies, leuk he hier te zien. En: gefeliciteerd!
Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd.
Bij de eerste zwangerschap ook meegedchreven op het forum en daar heb ik best wel wat aan gehad.

Leuk om weer mee te doen als dat nog kan. Ik heb t ook pas ontdekt en zelf uitgerekend rond 8 augustus uitgerekend te zijn (het is nog heel pril.
Voor mij is het t tweede kindje.

Even voorstellen: Zomer, 35 jaar, moeder van dochter die nu 1 jaar en 4 maanden is en heel blij dat t nu weer gelukt is om zwanger te raken. Ben vooral benieuwd hoe ik t deze keer ervaar. Vrijwel geen kwaaltjes, tepels zijn wat gevoeliger maar dat was t.
Wel merk ik, maar ik weet niet of dat kan, trekken aan mijn wond (bij dochter een keizersnee gehad).

Eerste echo: 27 december
Gefeliciteerd Zomer28, welkom! :heart:

Wij hebben op dezelfde dag de eerste echo. Jammer he, zo na de kerst :-)
Hallo zomer!
Vraagje voor alle dames, met hoeveel weken krijgen jullie de eerste echo?
Welkom en gefeliciteerd FoodieS en Zomer28!!

Ik heb volgende week di de eerste echo, dan ben ik 7,5 week. Inmiddels ook behoorlijk zenuwachtig en angstig maar ja nog even geduld hebben...
Ik heb met 5.2 weken een echo gehad ivm vermoeden op bbz. Maandag controle echo op 6.6 weken, en dan de officiële echo en intake rond de 8 a 9 weken.

Jeej foodies, welkom!
Welkom nieuwe zwangeren!

Ik vind een grote groep super gezellig maar zullen we om het een beetje behapbaar te houden het hierbij laten? Mama30037 heeft straks een dagtaak aan het bijhouden van de tabel en ik vind het ook fijn als ik alle verhalen nog kan plaatsen bij de forummers. Hoe staan jullie hier in?
Ik volgende week bij 7.1, maar heb wel gevraagd om een vroege echo. Deden ze totaal niet moeilijk over.
Peppadew vind ik ook, vind het nu al een grote groep!

Ik heb vrijdag a.s. met 6w6d een echo, maar ik heb een medisch traject (IVF) achter de rug.

Dames bij vlagen knijp ik 'm nu toch wel. Kon het voor me uitschuiven, maar moet er nu aan geloven. Enerzijds zin in de echo maar ook bang voor slecht nieuws na 2 vroege miskramen..
@Peppadew, ik ben inderdaad een lijstje aan het maken om alles blij te werken. :)

Er is al een nieuwe groep voor eind augustus uitgerekend. Misschien kan de rest daar aansluiten?

Ik zal vandaag of morgen de tabel bijwerken en even reageren.

Hier goed beroerd, niet overgeven gelukkig. En mn buik is 's avonds heel vervelend dik. Hebben jullie daar ook last van?
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames! Maar idd laten we de groep niet al te groot maken, dan blijft het wat overzichtelijker.

Herkenbaar mama30037, mijn buik zet 's avonds ook enorm op. Knoopje moet echt open anders zit het niet lekker. Ik heb het idee dat mijn darmen de tweede helft van de dag gewoon niet meer doen. Heb dan ook de hele tijd een vervelend vol gevoel. Dus als iemand hier tips tegen heeft... graag!

Ik krijg mijn eerste echo volgende week (dan 7,5 week denk ik) maar misschien had ik dat hier al eerder gezegd.
Van harte gefeliciteerd dames! Super leuk! En inderdaad het kost me nu al moeite om het een beetje bij te houden :)
Ik heb mijn echo rond 9 weken.. Althans de VK zegt dat ik dan 9 weken ben. Ik denk zelf 7.. Ik ga jullie niet met dat verhaal vermoeien maar mijn cyclus was een beetje in de war dus ik ben erg benieuwd over weken hoe ver ik echt ben :)
Mee eens, hoop dat ik nog binnen de groep val dan ;) anders hoor ik het graag
Leuk om ieders verhalen te lezen en fijn dat ik nog mee kan doen. Helemaal mee eens dat de groep niet te groot moet Zijn.

Ik ben vooral heel benieuwd of ik er nu bij een tweede zwangerschap heel anders insta. Bij mijn dochter dacht ik bij alles dat ik voelde of wat anders was meteen van he, er valt me iets op. Nu lijkt het wat meer normaal.

Ben deze week begonnen met moeders voor moeders. Eerste echo is wo na de kerst, volgens mij ben ik dan 8 weken. Vind ik prima zo.

Weten jullie al of je de NIPT gaat doen? Wij hebben zelf al een beslissing genomen maar ben benieuwd hoe jullie erin staan.
Hier ook al een aardig opgezette buik, vooral 's avonds. En de hele dag een weeeg gevoel. Moet soms ook direct wat eten anders wordt ik misselijk. En dat is ook weer lastig, want geen honger haha.

Voel me dus wel heel erg zwanger nu en dat maakt me minder zenuwachtig voor morgen, de echo. (zag er vorige x echt tegenop)

Nog meer dames deze week nog een echo? Ik mag gelukkig om 9.00 uur al, hoef dus niet de hele dag in spanning te zitten.
Hier echt enorme tepels ineens haha :proud: wij gaan sowieso de nipt test doen.

Iedereen veel plezier en succes bij de komende echo's :) wij moeten nog wachten tot 2018
Gisteren echo gehad met 6+3 en een kloppend hartje!! :heart: ben zo dankbaar, kan bijna niet geloven als t nu wel in 1x goed gaat zonder miskramen! Met 9+3 termijnecho en met 12 weken komen ze met n behandelplan, overleg met umc enzo. Er zijn nu 2 'problemen' die risico op vroeggeboorte wederom vergroten en moet sowieso weer een keizersnede.
Maar nu vooral genieten!!

voor tabel 30 jaar en miskramen bij bijz. Er graag uithalen, staat zo naar

Welkom nieuwe meiden echt gezellig!!
Benieuwd wie er vanaf deze grote club echt gaan doorschrijven!
Goedemorgen,

Ik heb dezelfde met de misselijkheid.. Eigenlijk geen honger maar moet wel eten anders nog meer misselijk.. Vorige keer duurde het slechts tot een week of 10/11 dus hoop deze keer ook..
Gisterenavond wel wat bloeding gehad dus maak me wel klein beetje zorgen.. straks de VK maar bellen.. Kijken wat ze zegt..
En ja wij gaan ook de NIPT doen.. Vorige keer ook gedaan en dat was heel fijn.. Combinatietest heb je echt helemaal niets aan..
@Suuzze Veel plezier/succes met de echo :)
He vervelend Sandra, hoe ver ben je nu? Miss kun je vroege echo krijgen?

Zomer ik had in week 5 ook wat 'last' van de ks wond, nu niets meer!

Ik ben wel beroerd sinds zaterdag, continu pff. Bij mijn zoontje nooit gehad!

Wij gaan deze keer voor nipt. Bij zoontje niets gedaan maar als er iets zou zijn met dit kindje willen we liever goed voorbereid zijn omdat er nu al een kind is.
Wij hebben eerste echo op 7 weken en 5 dagen. Kijk er echt naar uit. Hoop dat het dan ook wat echter gaat voelen.

Oh eten is echt een beetje drama hier. Heb totaal geen honger, helemaal geen zin in eten, maar als ik niks eet wordt ik helemaal misselijk en ga ik gal spuwen.
Dus probeer ik al kokhalzend de eerste hap meestal binnen te krijgen

Was een beetje naïef over concept ochtendmisselijkheid :@@:
Dacht dat dat stond voor 's ochtends even slecht voelen en erna een normale dag.
Wat fijn om te horen Bershka!! :thumbsup:

Succes Suuzze! Fijn idd dat je aan het begin van de dag mag. Ik mag dinsdag pas om half 4 dus eerst gewoon aan het werk.

Toen ik van de week ging douchen en mezelf in de spiegel zag dacht ik zo dan, die tepels waren echt niet zo groot hahaha :-o Mijn borsten zijn 's avonds en 's nachts erg gevoelig maar overdag gaat het eigenlijk wel. Verder af en toe wel een beetje misselijk maar het valt me mee en ik ben 's avonds wel vroeger moe maar ook dat is niet echt extreem aanwezig. In de middag wel ontzettend veel aan het geeuwen. Soms denk ik dat ik me echt te goed voel om nu wel een goede zwangerschap te hebben maar dan lees ik weer ergens dat het allemaal niks zegt en probeer ik er weer vertrouwen in te hebben. Echt genieten durf ik eerlijk gezegd nog niet maar dat zal een stukje zelfbescherming en angst zijn. Nog een paar dagen geduld hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven