Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
@bershka wat fijn dat er een kloppend hartje was!! :cheer:
Ik heb net de VK gebeld en ze gaf aan dat het vrij 'normaal' is dat er nu na het vrijen wat bloed is (dat was namelijk het geval).. Omdat de baarmoedermond opgezet is is het allemaal wat gevoeliger.. zolang ik verder gene buikpijn heb en verder geen bloed is er niets aan de hand.. dus daar gaan we maar van uit..
@Olofantje wat balen zeg! Hopelijk duurt het niet al te lang.. Het kan behoorlijk je dag verpesten.
Alle reacties Link kopieren
Even snel...
Hebben een prachtig kloppend hartje gezien en termijn is precies 7 weken!! Ben zooooo blij en opgelucht♥️
Alle reacties Link kopieren
Suuze en Bershka: wat een goed nieuws! Kregen jullie lekker veel foto’s mee naar huis?
Alle reacties Link kopieren
Hier een nieuw kwaaltje: dorst! De hele dag door een droge mind. Maar drinken lukt minder goed door misselijkheid. Iemand misschien nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Olifantje89 schreef:
14-12-2017 08:33

Was een beetje naïef over concept ochtendmisselijkheid :@@:
Dacht dat dat stond voor 's ochtends even slecht voelen en erna een normale dag.
Same here haha! Eigenlijk is het: gewoon de hele dag misselijk. Alsof je een beginnende buikgriep hebt.
En dan misselijk worden van allerlei gekke dingen. Iemand die te hard praat, geur van lievelingswasmiddel, de kat die vlees eet. 🤢
--Suuzze-- schreef:
14-12-2017 10:08
Even snel...
Hebben een prachtig kloppend hartje gezien en termijn is precies 7 weken!! Ben zooooo blij en opgelucht♥️
Wat fijn!! Geniet van deze bijzondere dag!
Wat fijn dames! Geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Bershka en Suuzze, goede berichten! Superfijn!

Wat betreft de misselijkheid, hier moet ik er ook aan geloven. Af en toe is het een dag wat minder om de dag erna weer volledig los te gaan. Gadver! Ik word er zo slap en rillerig van. En ik heb emetofobie, wat het niet beter maakt. Ik vind het moeilijk om de deur uit te gaan op slechte dagen. Nog even een paar weken doorbijten!

Wij gaan zeker de Nipt doen. In mijn vorige zwangerschap hebben we dat zelfs in België laten doen. Fijn dat het nu hier kan, en minder prijzig is. De overweging is dat we niet zoveel kunnen met de kansberekening die uit de combinatietest komt. Wat als de kans bijv 1/201 is? Dan word je niet doorverwezen maar zit je wel redelijk in de stress. Dan liever óf goed laten testen óf helemaal niet. We kiezen dus voor dat eerste.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Bershka en Suuzze! Gefeliciteerd!

Wij willen ook de nipt gaan doen deze keer. Vorige keer alleen combinatietest gedaan. Kwam toen overal zeer laag risico uit, maar nipt geeft uiteindelijk meer zekerheid.

En die misselijkheid... vreselijk! Besef nu pas hoeveel geluk ik vorige keer gehad heb. Toen helemaal niet misselijk geweest, kan ik me nu niet meer voorstellen... Hoop dat het over een paar weken beter gaat idd.
Fijn dames!! lijkt me heel bijzonder zo'n echo :D Geniet ervan!

hier nog steeds weinig kwaaltjes. Alleen een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, stijve en iets grotere tepels en totaal geen eetlust.
Ik keek normaal helemaal uit naar mijn griekse yoghurt in de ochtend maar nu ben ik er naar 2 happen al klaar mee,
Misselijk ben ik nog niet geweest maar ga nu ook pas richting de 5 weken.
Maakt me wel onzeker dat ik nog zo weinig voel maar mijn test was gisteren alweer donkerder.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft iedereen al veel symptomen, dat maakt mij wel super onzeker... Ik ben niet misselijk, niet moe, geen grotere of gevoelige borsten... Echt enige kwaaltje is geregeld buikkrampen :( hoop dat ik morgen op de echo goed nieuws krijg, ben dan precies zeven weken, zooi spannend!
Spannend Rotonde! Gelukkig heb je morgen de echo al! Ik heb soms ook dagen niks en dan ben ik erg onzeker, dus herkenbaar!
Nu al flink aantal dagen beroerd. Heel herkenbaar wat jullie schrijven. Moet ook steeds op tijd eten. Ben bang dat ik echt erg dik ga worden zo haha..

Suuzze jij ook gefeliciteerd :) wat een opluchting hè ?
Ik kreeg 1 fotootje mee van de echo.
Alle reacties Link kopieren
Zo fijn al die hartjes op de echo's

Ronderotonde vriendin van me had ook nergens last van, die is in haar eerste trimester (week 7 tot 10) nog probleemloos een trektocht gaan doen in de bergen.

Molly Hier ook vaak een droge mond, en uitgedroogde lippen. Ik heb niet echt tips. Af en toe een slok ijskoud water gaat er bij mij wel in. Ook frisdrank of fruitsap gaat soms. Merk dat iets met prik/bruis drinken na het eten soms helpt om mijn maag wat kalmer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
@Blauwemolly; Jaa dorst! Had het nog niet eens zo gelinkt aan het zwanger zijn maar nu ik erover nadenk, inderdaad de afgelopen week al meerdere keren gedacht dat ik nú wat moet gaan drinken, haha

@Nipt; Ik twijfel nog, bij zoontje niet gedaan. Volgende week een intake (1 uur lang) bij de verloskundige, ben benieuwd wat zij te vertellen heeft daarover en eventueel wat nuttige verdere info erover.

@bershka: Jaa jij ook gefeliciteerd! Heel bijzonder die echo. Tranen rolde over m'n wangen van geluk!

Heb al 2 dagen zo'n zin in een lekkere vette pizza. Heb 'm net op.. en je raadt het al...kotsmisselijk!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ben weer present. :) Tabel is bijgewerkt, hoop niet dat ik ergens een fout gemaakt heb, het was veeeel, of als ik iemand ben vergeten, meld het gerust. :)

Wat rot voor je Jimbob, als je dit nog leest, echt heel naar.. :(

Verder, fijn dat er vele goede echo`s zijn! Ik mag maandag, vind het eigenlijk veel te spannend. Mijn vriend heeft er alle vertrouwen in.

Heb kramp, lees gelukkig dat jullie dat ook wel hebben. En bloed na de sex, schrok me rot! Misselijkheid is op t moment wel te doen. Vooral de onzekerheid heeft de overhand. Hoop maandag een goede echo, dat ik me dan wat meer gerustgesteld voel.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Mama30037 bedankt om de tabel weer in orde te brengen. Lijkt me ook een hele klus.
Bloed zou me ook erg doen schrikken. Gelukkig nog niet voorgehad.

Nipt gaan wij waarschijnlijk wel doen. Blijkbaar weet je het geslacht dan ook al vrij zeker. Dus dat lijkt me ook wel leuk.

Ga voor mijn vriend toch eens op zoek moeten naar een boek over zwangerschappen. Hebben jullie aanraders?
Hij denkt dat ik al een week lang één of ander buikvirus heb. :bonk:
Hij wil ook graag dat ik naar de huisarts ga. Terwijl ik vrij zeker ben dat de huisarts weinig gaat kunnen doen.
@mama dat bloed na de sex had ik dus van de week.. Maar VK gaf aan dat dat vrij normaal is..
@Ronderotonde ik heb op het moment ook vrij weinig klachten hoor.. Van de week wel goed misselijk maar nu is dat zo goed als weg.. Word ik wel een beetje onzeker van maar ik probeer er toch niet te veel aan te denken.. Kan het toch vrij weinig aan doen dus moet maar vertrouwen hebben dat het goed komt..
In iedere geval heel veel plezier met de echo! Laat je ons weten of het goed was?
Alle reacties Link kopieren
Kloppend hartje hier met 6w6d :heart: :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lilly!
Oh gefeliciteerd!! :cheer: geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa gefeliciteerd Lilly! Mooi moment he! Geniet ervan :)
Alle reacties Link kopieren
Hello ladies,

Sorry, lange radiostilte...zat in een soort van ontkenningsfase denk ik. Nu is er geen ontkennen meer aan, hondsberoerd. Eerst kon ik me niet beroerd genoeg voelen, werd ik er mega blij van...er is iets gaande!!! Maar nu na 3 dagen plat op bed word ik wel een beetje huiverig. Bij de zwangerschap van mijn eerste kindje heeft het 10 weken geduurd en heb ik niet kunnen functioneren. We gaan het meemaken... voor nu intens gelukkig dat we voorbij het termijn van de miskraam zijn en überhaupt het feit dat we zwanger mogen zijn.
Ik lees dat het helaas bij wat meiden mis gegaan is, wat mega k*#$+ sterkte!!! Heel verdrietig...

Gefeliciteerd met de kloppende hartjes! ❤️

Wij hebben woensdag de echo, kan niet wachten.

Ik ga weer actief mee schrijven, al moet ik idd goed opletten wie/wat met reageren. Aantekeningen boekje erbij ;-)

Fijn weekend!
Fijn Lilly! Geniet ervan :)

Herkenbaar kleine liefde! ben nu pas een kleine 5 weken en heb weinig symptomen dus ben vrij onzeker.
Test was vanmorgen wel weer veel donkerder dus dat is al positief toch?
Ik zou heel graag misselijk zijn nu alsof dat mee bevestiging geeft ofzo haha :bonk:

Hopelijk wordt het bij jou niet te erg! Op naar een mooie echo volgende week.

Zijn hier meer dames die nog weinig merkte rond de 4 a 5 weken?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lilly, da's fantastisch nieuws!!
Ik ben bloed nerveus voor de echo straks, afspraak is om 16 uur. Kan me totaal niet meer concentreren op mijn werk, ben zo bang voor een slechte uitslag en hoop zo op goed nieuws... Pffff...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lilly! Wat fijn!

Sterkte kleine liefde, hopelijk gaat het snel beter!

Foodies in mijn eerste zwangerschap had ik bijna nergens last van. Was wel moe en rook sneller (vieze) geurtjes. Maar verder voelde ik me prima. Het kan dus zeker! Niet te veel zorgen maken. En een donkerdere test is zeker positief!

Zo spannend ronderotonde! Hopelijk met mooi nieuws het weekend in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven