Uitgerekend begin augustus 2018
vrijdag 24 november 2017 om 21:30
Lieve dames,
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
| Mama30037 | 30 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 8 januari | Bijzonderheden: Net samen | 3e kindje |
|---|---|---|---|---|---|
| Kleine liefde | 35 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Suuzze | 32 jaar | Uitgerekend 2 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Springtouw | 27 jaar | UItgerekend: 3 augustus | Echo: | 1e kindje | |
| Peppadew | 33 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo:26 januari | Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje | |
| Blauwe Molly | 35 jaar | UItgerekend 6 augustus | 1e kindje | ||
| Smurfehuisje | 31 jaar | Uitgerekend: 28 juli | |||
| Koekie | 33 jaar | Uitgerekend: 2 augustus | Echo | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2 kindje |
| Linn87 | 30 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e kindje |
| Lesa | Uitgerekend: 2 augustus | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e | ||
| Olifantje89 | 28 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Lilly1980 | 36 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Zwanger via IVF | 2ekindje |
| Freydis | 25 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Siemm11 | 30 jaar | Uitgerekend 6 augustus | Echo | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Mooneyglow | 24 jaar | Uitgerekend 10 augustus | Controle | Bijzonderheden: Miskraam geahd | 2e kindje |
| Bershka | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Kreukel | 38 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen | 1e kindje |
| Lesal | 24 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Sandra987l | 36 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Foodiesl | 28 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 8 jan | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Zomer28l | 35 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Sneeuwvrouw | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Conroles bij gyn | 2e kindje |
| Precious baby 4 | jaar | Uitgerekend 8 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Discover | midden 20 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
donderdag 11 januari 2018 om 14:06
Wat heerlijk die goede echo's!! Ben heel blij voor jullie 
Ja peppadew dat is een lastige inderdaad!
Ik woon aan de Belgische grens en de nipt wordt daar standaard naartoe gestuurd omdat ze veel sneller en verder zijn met alles! Irritant dat je alles zelf moet uitzoeken. Hopelijk kunnen ze jullie helpen bij onze zuiderburen
Sinds vanochtend echt een mega bloedneus, schijnt ook een kwaal te zijn?
Ja peppadew dat is een lastige inderdaad!
Ik woon aan de Belgische grens en de nipt wordt daar standaard naartoe gestuurd omdat ze veel sneller en verder zijn met alles! Irritant dat je alles zelf moet uitzoeken. Hopelijk kunnen ze jullie helpen bij onze zuiderburen
Sinds vanochtend echt een mega bloedneus, schijnt ook een kwaal te zijn?
donderdag 11 januari 2018 om 15:40
Ik heb ook vaak met snuiten een beetje bloed mee nu. Schijnt erbij te horen idd.
Misschien rare vraag, maar voelt iemand de baby al bewegen? Ik voel af en toe wat kriebeltjes, maar dat zouden ook m'n darmen kunnen zijn natuurlijk. Bij dochter voelde ik het ook redelijk vroeg. Alleen nu vind ik het wel heel vroeg. Weet niet of dat kan.
Volgende week termijnecho. Fijn dat aantal alweer goede echo's hebben gehad!
Misschien rare vraag, maar voelt iemand de baby al bewegen? Ik voel af en toe wat kriebeltjes, maar dat zouden ook m'n darmen kunnen zijn natuurlijk. Bij dochter voelde ik het ook redelijk vroeg. Alleen nu vind ik het wel heel vroeg. Weet niet of dat kan.
Volgende week termijnecho. Fijn dat aantal alweer goede echo's hebben gehad!
vrijdag 12 januari 2018 om 13:43
vrijdag 12 januari 2018 om 16:21
Gefeliciteerd met de goede echo’s! Echt fijn, zorg minder of niet?
Baby voelen kijkt me wat vroeg. Ik voel soms wel een drukkend gevoel in de bm regio. Misschien dat het groeit?
Jingens, bij mij is de honger zo dramatisch dat ik de hele dag loop te eten. Waar eindigt dit?
Vooral brood en fruit zijn niet aan te slepen. Gelukkig heb ik geen trek in chips, haha!
Baby voelen kijkt me wat vroeg. Ik voel soms wel een drukkend gevoel in de bm regio. Misschien dat het groeit?
Jingens, bij mij is de honger zo dramatisch dat ik de hele dag loop te eten. Waar eindigt dit?
vrijdag 12 januari 2018 om 16:32
Hahaha heel herkenbaar! Vandaag valt het gelukkig mee maar heb vaak dagen dat ik kan blijven eten, echt niet normaal hoeveel. Eet zo gezond mogelijk maar toch echt al 2,5 kilo aangekomen.BlauweMolly schreef: ↑12-01-2018 16:21Jingens, bij mij is de honger zo dramatisch dat ik de hele dag loop te eten. Waar eindigt dit?Vooral brood en fruit zijn niet aan te slepen. Gelukkig heb ik geen trek in chips, haha!
Zijn er meer die al een paar kilo zijn aangekomen?
zaterdag 13 januari 2018 om 09:35
zaterdag 13 januari 2018 om 11:17
Welkom Betti!
Ik heb inmiddels verdchillende categorien honger ontdekt.
1: honger omdat je moet ontbijten, lunchen, avondeten. Die is mega! Niet snel eten? Misselijk en duikerdip: een diva!
2: honger tussendoor. Het is big lang geen tijd voor de volgende maaltijd maar echt, je voelt honger. Je probeert het uit te stellen voordat het bij je collega’s gaat opvallen dat je alwéér iets loopt te kanen. Maar uitstellen zorgt voor diva-honger, dus al snel loop je toch naar de keuken. Met een boterham of 3 als tussendoortje.
3: frustratie honger. Je hebt zin om je hormonale frustratie weg te knagen. Maar niks smaakt meer als voorheen. Chips, vroeger lekker, smaken nu naar oude pantoffels. Nootjes, je gaat ervan over je nek. Het moet zoet zijn! Maar dat is natuurlijk niet in huis. Gevolg: of je eet toch wat er in huis is, daar wordt je dan misselijk van. Of je waagt een ritje naar de supermarkt of als het te laat is, naar het tankstation. Want je MOET eten.
4: de stel dat honger: Je sleept dagelijks een grote hoeveelheid eten mee in je tas. Voor als je in de trein zit, voor als je in de rijstaat bij de supermarkt. Het is een soort obsessie geworden. Want als je honger hebt, moet je direct wat kunnen nemen. Anders voel je die suikerdip erin hakken.
Een combinatie van bovenstaande kan natuurlijk ook nog.
Ik heb inmiddels verdchillende categorien honger ontdekt.
1: honger omdat je moet ontbijten, lunchen, avondeten. Die is mega! Niet snel eten? Misselijk en duikerdip: een diva!
2: honger tussendoor. Het is big lang geen tijd voor de volgende maaltijd maar echt, je voelt honger. Je probeert het uit te stellen voordat het bij je collega’s gaat opvallen dat je alwéér iets loopt te kanen. Maar uitstellen zorgt voor diva-honger, dus al snel loop je toch naar de keuken. Met een boterham of 3 als tussendoortje.
3: frustratie honger. Je hebt zin om je hormonale frustratie weg te knagen. Maar niks smaakt meer als voorheen. Chips, vroeger lekker, smaken nu naar oude pantoffels. Nootjes, je gaat ervan over je nek. Het moet zoet zijn! Maar dat is natuurlijk niet in huis. Gevolg: of je eet toch wat er in huis is, daar wordt je dan misselijk van. Of je waagt een ritje naar de supermarkt of als het te laat is, naar het tankstation. Want je MOET eten.
4: de stel dat honger: Je sleept dagelijks een grote hoeveelheid eten mee in je tas. Voor als je in de trein zit, voor als je in de rijstaat bij de supermarkt. Het is een soort obsessie geworden. Want als je honger hebt, moet je direct wat kunnen nemen. Anders voel je die suikerdip erin hakken.
Een combinatie van bovenstaande kan natuurlijk ook nog.
zaterdag 13 januari 2018 om 11:25
zaterdag 13 januari 2018 om 13:39
zaterdag 13 januari 2018 om 14:24
Hahaha geweldige omschrijving van de honger
ik herken het allemaal..
Probeer ook inderdaad ook zo gezond mogelijk te eten. En inderdaad ook veel zin in fruit dus dat is positief..
Vanochtend toevallig gewogen en nog niets aangekomen, maar al wel een buikje.. Bij ons word je trouwend ook bij VK gewogen..
Voel mijn baarmoeder ook heel erg (groeien denk ik?)..
Welkom bettie!
Slapen jullie ook zo slecht? Ik ben elke ochtend ook 5 uur klaar wakker! Super irritant en s avonds val ik om.
Probeer ook inderdaad ook zo gezond mogelijk te eten. En inderdaad ook veel zin in fruit dus dat is positief..
Vanochtend toevallig gewogen en nog niets aangekomen, maar al wel een buikje.. Bij ons word je trouwend ook bij VK gewogen..
Voel mijn baarmoeder ook heel erg (groeien denk ik?)..
Welkom bettie!
Slapen jullie ook zo slecht? Ik ben elke ochtend ook 5 uur klaar wakker! Super irritant en s avonds val ik om.
zaterdag 13 januari 2018 om 19:41
Volgens mij ben ik dan de enige die juist totaal geen honger heeft
ik ben ook echt al een paar kilo afgevallen, alleen maar omdat ik na een paar happen al weer genoeg gehad heb.. die honger buien komen vast nog
hebben jullie ook al dat je bepaalde dingen erg graag eet of dingen juist helemaal niet? Ik had de vorige zwangerschap een enorme melk en kaas verslaving maar tot nu toe lijkt alles nog normaal
zondag 14 januari 2018 om 20:17
Hahahah die honger! Ik heb echt een haat liefde verhouding met eten momenteel.
Ik loop letterlijk door de supermarkt langs de producten om te bedenken waar ik niet van moet kokhalzen.
Warm eten moet ik weinig aan denken.
Ik leef vooral op zuivel, brood en fruit op dit moment.
Vrijdag enorm zin in friet dus dat ook lekker gegeten en van genoten maar het kwam er een half uur later helaas weer uit
Nu maar hopen dat de toenemende kwaaltjes een goed teken zijn. Dinsdag eindelijk de verlossende echo om te kijken of er groei heeft plaatsgevonden.
Ik loop letterlijk door de supermarkt langs de producten om te bedenken waar ik niet van moet kokhalzen.
Warm eten moet ik weinig aan denken.
Ik leef vooral op zuivel, brood en fruit op dit moment.
Vrijdag enorm zin in friet dus dat ook lekker gegeten en van genoten maar het kwam er een half uur later helaas weer uit
Nu maar hopen dat de toenemende kwaaltjes een goed teken zijn. Dinsdag eindelijk de verlossende echo om te kijken of er groei heeft plaatsgevonden.
maandag 15 januari 2018 om 14:25
maandag 15 januari 2018 om 15:55
Hi ladies, wat gaat de tijd langzaam he....
Wie is er ook zo moe? Ik voel me smorgens prima, maar in de middag begint het. Voel me dan heel zwaar, zwaar hoofd, kan me niet concentreren. Het voelt wel als andere moeheid, echt leeg echt uitgeblust. Wil t liefst slapen, maarja, werk gewoon vier dagen... En wil het op mn werk nog even voor me houden. Hoe doen jullie dat?
Woensdag de termijnecho
Zit nu op 10 of 11 weken, ik gok 10,5
Wie is er ook zo moe? Ik voel me smorgens prima, maar in de middag begint het. Voel me dan heel zwaar, zwaar hoofd, kan me niet concentreren. Het voelt wel als andere moeheid, echt leeg echt uitgeblust. Wil t liefst slapen, maarja, werk gewoon vier dagen... En wil het op mn werk nog even voor me houden. Hoe doen jullie dat?
Woensdag de termijnecho
maandag 15 januari 2018 om 16:21
Nou indd! Moe met een hoofdletter M.
Bettie ik ben dan hopelijk 8 weken.
2 weken geleden heb ik een vervroegde echo gehad vanwege bruinverlies en toen was ik een week minder ver dan gedacht. Vind het enorm spannend, die 2 weken zijn echt enorm traag gegaan.
Of de groei lag toen dus al achter oftewel een miskraam of mijn eisprong is gewoon later geweest dan gedacht.
We weten het morgen
Bettie ik ben dan hopelijk 8 weken.
2 weken geleden heb ik een vervroegde echo gehad vanwege bruinverlies en toen was ik een week minder ver dan gedacht. Vind het enorm spannend, die 2 weken zijn echt enorm traag gegaan.
Of de groei lag toen dus al achter oftewel een miskraam of mijn eisprong is gewoon later geweest dan gedacht.
We weten het morgen