Uitgerekend begin augustus 2018

24-11-2017 21:30 693 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen. :) 3e kindje[/td][/tr]
Mama3003730 jaarUitgerekend 4 augustusEcho: 8 januariBijzonderheden: Net samen 3e kindje
Kleine liefde35 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Suuzze32 jaarUitgerekend 2 augustusEcho: 11 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad2e kindje
Springtouw27 jaarUItgerekend: 3 augustusEcho:1e kindje
Peppadew33 jaarUitgerekend 3 augustusEcho:26 januari Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje
Blauwe Molly35 jaarUItgerekend 6 augustus1e kindje
Smurfehuisje31 jaarUitgerekend: 28 juli
Koekie33 jaarUitgerekend: 2 augustusEcho Bijzonderheden: Miskraam gehad2 kindje
Linn8730 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 18 januari Bijzonderheden: Miskraam gehad1e kindje
Lesa Uitgerekend: 2 augustusBijzonderheden: Miskraam gehad1e
Olifantje8928 jaar Uitgerekend 1 augustusEcho: Bijzonderheden: 1e kindje
Lilly198036 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: 18 januariBijzonderheden: Zwanger via IVF 2ekindje
Freydis25 jaar Uitgerekend 4 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Siemm1130 jaar Uitgerekend 6 augustusEcho Bijzonderheden: 1e kindje
Mooneyglow24 jaar Uitgerekend 10 augustusControle Bijzonderheden: Miskraam geahd2e kindje
Bershka30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Kreukel38 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen1e kindje
Lesal24 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Sandra987l36 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 11 januariBijzonderheden: 2e kindje
Foodiesl28 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: 8 jan Bijzonderheden: 1e kindje
Zomer28l35 jaar Uitgerekend 3 augustusEcho: Bijzonderheden: 2e kindje
Sneeuwvrouw30 jaar Uitgerekend 5 augustusEcho: Bijzonderheden: Conroles bij gyn 2e kindje
Precious baby 4 jaar Uitgerekend 8 augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
Discover midden 20 jaar Uitgerekend augustusEcho: Bijzonderheden: e kindje
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Leuk al die echo's weer :) Hopelijk allemaal goed nieuws..
En ja vermoeidheid is heel herkenbaar.. Ik werk ook 4 dagen en nog een bijna peuter thuis.. Dus ja ik ga bijna tegelijkertijd met hem naar bed ;)
Vandaag op het werk verteld.. Niemand had verder iets door dus dat is wel fijn..
Spannend Foodies! Ik ga voor je duimen.. Mijn eisprong was ook uiteindelijk ook op een heel ander tijdstip dus het allemaal.. Ik was juist veel verder dan ik dacht dus vast niets om je zorgen over te maken..
Spannend foodies!
Hopelijk een mooie echo.

Hier ook behoorlijk moe al is het al wel beter dan in week 8 en 9.
Op het werk weten de directe collega's het inmiddels ook.
Eén collega had het echt door en was er met iedereen over aan het praten dus dacht kan het maar beter gewoon vertellen dan dat er hoop geruchten de ronde doen.
Spannend Foodies, nog heel even wachten en je weet meer. Hopelijk wordt jegerust gesteld. Ik duim voor je!

Wij hebben net een goede echo gehad. Lekker bewegelijk aan het wurmen, zwaaien en salto’s maken. Zo tof om te zien! We zijn heel blij!
FoodieS, wat spannend! Ik hoop dat alles goed is! Kan me voorstellen dat die 2 weken voorbij zijn gekropen! Ik hoop dat je eisprong gewoon later is geweest dan je dacht!!

BlauweMolly, wat heerlijk! Genieten :heart:
Dames, mijn voorgevoel is helaas bevestigd. Vanochtend te horen gekregen dat er nauwelijks groei heeft plaatsgevonden en er geen hartje meer klopt, een missed abortion.
Kan echt alleen maar huilen op het moment, hopelijk komt alles snel op gang.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe!
Foodies, wat vind ik dit ontzettend verdrietig voor jou en je partner. Zijn jullie vandaag bij elkaar om deze klap samen op te vangen? Ik hoop dat je veel ruimte krijgt om te huilen, met een arm om je heen. Veel sterkte.. :rose:
Aahhh neeeee Foodies :cry: wat ontzettende klote zeg! Heel veel sterkte en hopelijk komt het er snel uit inderdaad..
He Foodies, veel sterkte!

Hier ook slecht nieuws, grote bloeding gehad vannacht. Ga zo een echo laten maken voor de stand van zaken. Dikme 11 weken al.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
FoodieS, wat verdrietig. Heb in september helaas ook een missed abortion gehad, heel naar. Ik hoop dat het snel op gang komt en dat je weer verder kan. Veel sterkte met het verwerken ervan! Wees maar heel lief voor jezelf de komende tijd :rose:

Mama30037, wat schrikken!! Hoe laat heb je de echo straks? Sterkte, wat een spanning!
anoniem_347058 wijzigde dit bericht op 16-01-2018 12:34
2.87% gewijzigd
Ah nee mama :( jeetje! Denk je met 11 weken 'veilig' te zijn.. Nou hopelijk valt het op de een of andere manier toch nog mee.. Sterkte ook voor jou!
Oh Foodies, ik hoopte zó dat het anders was voor je. Wat verdrietig! Heel erg veel sterkte.

Mama, dat geldt voor jou ook. Wat heftig zo’n bloeding op deze termijn. Ik hoop het allerbeste voor je maar begrijp goed dat je je zorgen maakt. Sterkte straks!

Ik schrik van deze berichten merk ik. Poeh ik dacht dat we met zn allen de veiligere zone aan het bereiken waren.
Foodies wat ontzettend klote zeg! Veel sterkte de komende tijd!! :hug:

Ook sterkte voor Mama30037! Ik duim voor je. Hopelijk is alles helemaal in orde.
peppadew schreef:
16-01-2018 12:50
Ik schrik van deze berichten merk ik. Poeh ik dacht dat we met zn allen de veiligere zone aan het bereiken waren.
Nou idd! Echt zo ontzettend klote om te lezen! Je leeft toch met elkaar mee en wenst iedereen het allerbeste.

Komende vrijdag zit ik op 12 weken en donderdagmiddag de termijnecho; toch wel al weer zenuwachtig.
Nee Mama, wat schrikken! Hopelijk krijg je toch goed nieuws. Veel sterkte met afwachten!
oh wat een nare berichten.
Foodies jammer dat je voorgevoel klopt en je hier nu door moet. Heel veel sterkte!

Mama30037 voor jou ga ik toch nog hopen dat alles goed is. Maar ook veel sterkte met het afwachten van de echo.

Hier maandag de temijnecho. Begin er ook met een bang hart naar uit te kijken.
Bedankt allemaal!! Doet me goed die lieve berichten :)
Och mama wat enorm schrikken, laten we hopen dat er voor jou beter nieuws naar voren komt met de echo, ik duim voor je!!
Hier blije berichten. Een prachtig compleet babytje. 11 weken 5 dagen.

Ik ben me kapot geschrokken vannacht. Net alsof er een waterballon knapte vol bloed. Het schijnt een ader te zijn geweest. Deze echo bij een ander bureau gehad, nam veel meer de tijd. Dus ik weet waar ik voortaan heen ga.

Voor jullie allemaal, heel veel liefs en sterkte in de "onzekere" tijd...
Aaahhh gelukkig mama :-D ik was echt steeds aan het kijken of er bericht was van jou.. Kan me zo goed voorstellen dat je schrikt! Geniet er van!
Oh wat fijn mama, wat een opluchting moet dat zijn! En een ader, jeetje. Dan verwacht je een klein beetje bloed maar niet zo’n hele golf.
Wat fijn om te horen!! Je zal wel enorm opgelucht zijn zeg! Fijn ook dat ze echt de tijd voor je namen en je een beter gevoel hebt bij dit bureau. Super!
Wat fijn! Gelukkig maar :)
Fijn bericht Mama! Geniet maar van het goede nieuws :-)
Heel fijn mama! Wat een opluchting zeg.

Hier nog steeds aan het "genieten" van een flinke buikgriep. Houd niks binnen :( daarom verder weinig te vertellen. 0,0 energie.
Wat een goed nieuws Mama.
Ben er even helemaal happy door :).

Net ook naar een heel fijne kinderopvang geweest.
Nu gaan we moeten kiezen onthaalmoeder of kinderopvang.
Voordeel van de onthaalmoeder is dat het vlakbij ons huis is en dat het er heel huiselijk is.
Nadeel is dat ze niet voltijds werkt en dat de openingsuren nogal krab zijn.
Kinderopvang heeft als voordeel dat het lang open is, drie groepen heeft waardoor er vooral voor peuters vanalles te beleven valt en dat je niet afhankelijk bent van één persoon + voltijds open
Nadeel is dat het iets verder ligt.
Dank voor jullie reacties! Ben weer helemaal im de wolken!

Suuzze, pas je wel op dat je niet uitdroogt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven