Uitgerekend begin augustus 2018
vrijdag 24 november 2017 om 21:30
Lieve dames,
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
Ik heb pas ontdekt zwanger te zijn van het derde kindje. Zijn er hier meer dames begin augustus uitgerekend. Kunnen we lekker bijpraten samen.
| Mama30037 | 30 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 8 januari | Bijzonderheden: Net samen | 3e kindje |
|---|---|---|---|---|---|
| Kleine liefde | 35 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Suuzze | 32 jaar | Uitgerekend 2 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2e kindje |
| Springtouw | 27 jaar | UItgerekend: 3 augustus | Echo: | 1e kindje | |
| Peppadew | 33 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo:26 januari | Bijzonderheden Tweeling 3 en 4e kindje | |
| Blauwe Molly | 35 jaar | UItgerekend 6 augustus | 1e kindje | ||
| Smurfehuisje | 31 jaar | Uitgerekend: 28 juli | |||
| Koekie | 33 jaar | Uitgerekend: 2 augustus | Echo | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 2 kindje |
| Linn87 | 30 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e kindje |
| Lesa | Uitgerekend: 2 augustus | Bijzonderheden: Miskraam gehad | 1e | ||
| Olifantje89 | 28 jaar | Uitgerekend 1 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Lilly1980 | 36 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: 18 januari | Bijzonderheden: Zwanger via IVF | 2ekindje |
| Freydis | 25 jaar | Uitgerekend 4 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Siemm11 | 30 jaar | Uitgerekend 6 augustus | Echo | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Mooneyglow | 24 jaar | Uitgerekend 10 augustus | Controle | Bijzonderheden: Miskraam geahd | 2e kindje |
| Bershka | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Kreukel | 38 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: Vriend heeft al 3 kinderen | 1e kindje |
| Lesal | 24 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Sandra987l | 36 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 11 januari | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Foodiesl | 28 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: 8 jan | Bijzonderheden: | 1e kindje |
| Zomer28l | 35 jaar | Uitgerekend 3 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | 2e kindje |
| Sneeuwvrouw | 30 jaar | Uitgerekend 5 augustus | Echo: | Bijzonderheden: Conroles bij gyn | 2e kindje |
| Precious baby 4 | jaar | Uitgerekend 8 augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
| Discover | midden 20 jaar | Uitgerekend augustus | Echo: | Bijzonderheden: | e kindje |
mama30037 wijzigde dit bericht op 06-01-2018 18:31
91.37% gewijzigd
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
maandag 15 januari 2018 om 16:33
Leuk al die echo's weer
Hopelijk allemaal goed nieuws..
En ja vermoeidheid is heel herkenbaar.. Ik werk ook 4 dagen en nog een bijna peuter thuis.. Dus ja ik ga bijna tegelijkertijd met hem naar bed
Vandaag op het werk verteld.. Niemand had verder iets door dus dat is wel fijn..
Spannend Foodies! Ik ga voor je duimen.. Mijn eisprong was ook uiteindelijk ook op een heel ander tijdstip dus het allemaal.. Ik was juist veel verder dan ik dacht dus vast niets om je zorgen over te maken..
En ja vermoeidheid is heel herkenbaar.. Ik werk ook 4 dagen en nog een bijna peuter thuis.. Dus ja ik ga bijna tegelijkertijd met hem naar bed
Vandaag op het werk verteld.. Niemand had verder iets door dus dat is wel fijn..
Spannend Foodies! Ik ga voor je duimen.. Mijn eisprong was ook uiteindelijk ook op een heel ander tijdstip dus het allemaal.. Ik was juist veel verder dan ik dacht dus vast niets om je zorgen over te maken..
maandag 15 januari 2018 om 17:37
Spannend foodies!
Hopelijk een mooie echo.
Hier ook behoorlijk moe al is het al wel beter dan in week 8 en 9.
Op het werk weten de directe collega's het inmiddels ook.
Eén collega had het echt door en was er met iedereen over aan het praten dus dacht kan het maar beter gewoon vertellen dan dat er hoop geruchten de ronde doen.
Hopelijk een mooie echo.
Hier ook behoorlijk moe al is het al wel beter dan in week 8 en 9.
Op het werk weten de directe collega's het inmiddels ook.
Eén collega had het echt door en was er met iedereen over aan het praten dus dacht kan het maar beter gewoon vertellen dan dat er hoop geruchten de ronde doen.
maandag 15 januari 2018 om 19:56
dinsdag 16 januari 2018 om 09:56
Dames, mijn voorgevoel is helaas bevestigd. Vanochtend te horen gekregen dat er nauwelijks groei heeft plaatsgevonden en er geen hartje meer klopt, een missed abortion.
Kan echt alleen maar huilen op het moment, hopelijk komt alles snel op gang.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe!
Kan echt alleen maar huilen op het moment, hopelijk komt alles snel op gang.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe!
dinsdag 16 januari 2018 om 10:52
dinsdag 16 januari 2018 om 12:33
FoodieS, wat verdrietig. Heb in september helaas ook een missed abortion gehad, heel naar. Ik hoop dat het snel op gang komt en dat je weer verder kan. Veel sterkte met het verwerken ervan! Wees maar heel lief voor jezelf de komende tijd
Mama30037, wat schrikken!! Hoe laat heb je de echo straks? Sterkte, wat een spanning!
Mama30037, wat schrikken!! Hoe laat heb je de echo straks? Sterkte, wat een spanning!
anoniem_347058 wijzigde dit bericht op 16-01-2018 12:34
2.87% gewijzigd
dinsdag 16 januari 2018 om 12:50
Oh Foodies, ik hoopte zó dat het anders was voor je. Wat verdrietig! Heel erg veel sterkte.
Mama, dat geldt voor jou ook. Wat heftig zo’n bloeding op deze termijn. Ik hoop het allerbeste voor je maar begrijp goed dat je je zorgen maakt. Sterkte straks!
Ik schrik van deze berichten merk ik. Poeh ik dacht dat we met zn allen de veiligere zone aan het bereiken waren.
Mama, dat geldt voor jou ook. Wat heftig zo’n bloeding op deze termijn. Ik hoop het allerbeste voor je maar begrijp goed dat je je zorgen maakt. Sterkte straks!
Ik schrik van deze berichten merk ik. Poeh ik dacht dat we met zn allen de veiligere zone aan het bereiken waren.
dinsdag 16 januari 2018 om 12:54
Nou idd! Echt zo ontzettend klote om te lezen! Je leeft toch met elkaar mee en wenst iedereen het allerbeste.
Komende vrijdag zit ik op 12 weken en donderdagmiddag de termijnecho; toch wel al weer zenuwachtig.
dinsdag 16 januari 2018 om 13:36
oh wat een nare berichten.
Foodies jammer dat je voorgevoel klopt en je hier nu door moet. Heel veel sterkte!
Mama30037 voor jou ga ik toch nog hopen dat alles goed is. Maar ook veel sterkte met het afwachten van de echo.
Hier maandag de temijnecho. Begin er ook met een bang hart naar uit te kijken.
Foodies jammer dat je voorgevoel klopt en je hier nu door moet. Heel veel sterkte!
Mama30037 voor jou ga ik toch nog hopen dat alles goed is. Maar ook veel sterkte met het afwachten van de echo.
Hier maandag de temijnecho. Begin er ook met een bang hart naar uit te kijken.
dinsdag 16 januari 2018 om 16:16
Hier blije berichten. Een prachtig compleet babytje. 11 weken 5 dagen.
Ik ben me kapot geschrokken vannacht. Net alsof er een waterballon knapte vol bloed. Het schijnt een ader te zijn geweest. Deze echo bij een ander bureau gehad, nam veel meer de tijd. Dus ik weet waar ik voortaan heen ga.
Voor jullie allemaal, heel veel liefs en sterkte in de "onzekere" tijd...
Ik ben me kapot geschrokken vannacht. Net alsof er een waterballon knapte vol bloed. Het schijnt een ader te zijn geweest. Deze echo bij een ander bureau gehad, nam veel meer de tijd. Dus ik weet waar ik voortaan heen ga.
Voor jullie allemaal, heel veel liefs en sterkte in de "onzekere" tijd...
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
dinsdag 16 januari 2018 om 19:42
Wat een goed nieuws Mama.
Ben er even helemaal happy door
.
Net ook naar een heel fijne kinderopvang geweest.
Nu gaan we moeten kiezen onthaalmoeder of kinderopvang.
Voordeel van de onthaalmoeder is dat het vlakbij ons huis is en dat het er heel huiselijk is.
Nadeel is dat ze niet voltijds werkt en dat de openingsuren nogal krab zijn.
Kinderopvang heeft als voordeel dat het lang open is, drie groepen heeft waardoor er vooral voor peuters vanalles te beleven valt en dat je niet afhankelijk bent van één persoon + voltijds open
Nadeel is dat het iets verder ligt.
Ben er even helemaal happy door
Net ook naar een heel fijne kinderopvang geweest.
Nu gaan we moeten kiezen onthaalmoeder of kinderopvang.
Voordeel van de onthaalmoeder is dat het vlakbij ons huis is en dat het er heel huiselijk is.
Nadeel is dat ze niet voltijds werkt en dat de openingsuren nogal krab zijn.
Kinderopvang heeft als voordeel dat het lang open is, drie groepen heeft waardoor er vooral voor peuters vanalles te beleven valt en dat je niet afhankelijk bent van één persoon + voltijds open
Nadeel is dat het iets verder ligt.