Uitgerekend begin december 2017!

03-04-2017 11:41 1959 berichten
Dit topic is voor iedereen die is uitgerekend begin december 2017!

Inloggegevens om zelf de tabel aan te passen:
\
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Bessie2017 29/33 Eerste 3 december Jongen! :love: Bevallen op 19 oktober! :heart:
ElCid79 37/38 Tweede 26 november Jongen! :love: Bevallen op 27 november! :heart:
Mevrouw85 3 december Jongen! :love: Bevallen op 28 november! :heart:
MevrouwTomatensoep 32/24 Eerste 10 december Jongen! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
Kaartje1 26/26 Eerste 2 december Meisje! :love: Bevallen op 1 december! :heart:
mycupoftea 26/31 Eerste 30 november Meisje! :love: Bevallen op 2 december! :heart:
Sleutels Derde 12 december Meisje! :love: Bevallen op 3 december! :heart:
Lentegroetjes 26/28 Eerste 3 december Meisje! :love: Bevallen op 7 december! :heart:
fritzzz 28/30 Eerste 10 december Meisje! :love: Bevallen op 10 december! :heart:
Marilynne 28/32 Eerste 6 december Meisje! :love: Bevallen op 13 december! :heart:
VashtaNerada 36/37 Eerste 1 december Jongen! :love: Bevallen op 16 december! :heart:
-cactus- Tweede 6 december Jongen! :love: Bevallen op 20 december! :heart:
:hug: evw1984, florence13, steenbok1724 & Arinna
anoniem_63aeb44a34c39 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 10:30
85.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@jongen/meisje: wat leuk dat zoveel het al weten en wat gaaf dat de tweeling ook allebei jongens zijn! Klinkt alsof we al een mooie mix hebben (kan alleen linkerdeel tabel zien, dus gevoel). Hier nog even geduld.

Wat naar die opmerkingen die sommige krijgen. Bemoei je met je eigen leven!

@sporten: vorige week eindelijk weer voldoende energie om te zwemmen, dus lekker naar zwembad gegaan. Viel vies tegen, voelde mijn buik heel erg en moest echt tien stappen terug doen. Heb jarenlang wedstrijdzwemmer gedaan, maar dat was nu echt teveel van het goede.

@positiekleding: vorige week zondag (gister ook trouwens) hele dag op bed gelegen en lekker via internet besteld. Moet het nog passen, maar moet ook echt wel wat bij zitten want broeken worden krap!
Tip: zet Je schermrotatie uit en draai je scherm. Dan kun je de tabel wel zien.

@sporten: ik ben stiekem al maanden niet meer wezen sporten sinds ik zwanger ben. Wil binnenkort gaan zwemmen.
Nu lekker op vakantie, gaan we wel veel wandelen.
Ik voel de baby sinds een kleine week, zo leuk :).
Het was hier even een paar dagen stil. Heel veel gewerkt en familiefeestjes gehad, nu twee dagen vrij en lekker bijkomen.

@fritz, als ik m'n schermrotatie uitzet kan ik de tabel nog niet zien. Het lijkt wel alsof de viva-app dat geblokkeerd heeft. Ach we houden elkaar zo wel op de hoogte, dan maar wat vaker terug scrollen.

@sporten, leuk te lezen dat er veel meiden paardrijden. Ik zwem nu vooral baantjes. Als de groepslessen na de zomer weer starten doe ik aquarobics en Aquajoggen. Dat vind ik toch echt veel leuker dan het baantjes trekken. Ik heb me trouwens ook opgegeven voor de zwangerschapsgym. Lijkt me leuk!

@babykamer, we hebben hier een babykamer gekocht. Zaterdag komt deze al. Het is een nieuw set maar wel voor de helft van het geld. De baby- en logeerkamer wordt vrijdag gestuct. We zitten nu sterkt te twijfelen of we zaterdag de meubels in elkaar zetten. Dan kan ik daar de spullen in kwijt. De zolder is nu zo'n zooi.. wordt er gek van. Maar het is nog erg vroeg voor de meubeltjes, straks ben ik ze al helemaal zat of gebeurt er iets met de kleine.. wat zouden jullie doen?
Ik ben de afgelopen dagen ziek geweest en maak me nu wat zorgen merk ik, ben inmiddels 5 kilo lichter dan voor de zwangerschap en heb onbestemde krampjes. Zouden jullie hiervoor de gyn/verloskundige bellen?
Natte tosti..
@mevrouwtomatensoep, als je je zorgen maakt altijd de verloskundige bellen. Diekan je geruststellen.
Ik ben ook alleen nog maar afgevallen, mijn verloskundige vindt dat totaal niet zorgelijk. Krampjes kunnen van het groeien komen.
Maar nogmaals, als jij je zorgen maakt dan is dat genoeg reden om te bellen! Verloskundige is waarschijnlijk toch de enige die je echt kan geruststellen :-) Vinden ze ook helemaal niet gek in mijn ervaring. En ik bel vaak zat :$
@mwtomatensoep, ik zou toch even bellen. Liever keer te vaak bellen dan te weinig. Hopelijk kan ze je wat gerust stellen.
Hallo Allemaal!

Zou ik hier nog mee mogen schrijven? Ik ben 11 december uitgerekend!
Hi Nootje; gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe verloopt het bij jou allemaal tot nu toe?

@mevr tomatensoep; inderdaad gewoon bellen maar dat heb je inmiddels misschien wel gedaan. Krampjes kunnen normaal zijn, ik heb zelf de laatste dagen veel last van darmen maar ook weer af en toe zo'n lichte menstruatie achtige krampjes. Verloskundige kan je inderdaad misschien wat geruststellen.

@Lentegroetjes; doe vooral lekker wat goed voelt met de babymeubeltjes. Als jullie het nu al leuk vinden om wat te klussen, gewoon doen, anders wachten, je hebt nog tijd zat. Voordeel is dat je nu nog mobiel bent:) Wij wachten tot na de 20 weken echo, inderdaad met de zekerheid dat het kindje gezond is en dat we dan weten wat het wordt.
Heb gebeld, gyn maakte zich geen zorgen. Morgen wel nog even naar de ha.
Natte tosti..
@ Hanne31, Dank je wel! Jij ( en de rest hier) natuurlijk ook!
Bij mij verloopt de zwangerschap best wel goed gelukkig. Ben in de eerste paar weken wat misselijk geweest met af en toe overgeven. Maar dat is helemaal weg nu.
Het was even spannend in het begin omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad.
Het is voor ons het 2de kindje, we hebben al een dochtertje van 3,5 jaar.

Hoe gaat het met jou? Verloopt ook alles goed?

@ mevrouwtomatensoep, fijn dat de gyn zich geen zorgen maakte! Beetje gerustgesteld?
Welkom nootje 31. Fijn dat de zwangerschap goed verloopt :).

Mevrouwtomatensoep wat naar zeg dat je zo ziek blijft. Hopelijk knap je snel op.
Was vandaag bij de ha en die maakte zich wél zorgen, toch weer doorverwezen naar gyn. Blijk nierbekkenontsteking te hebben dus ab en als ik weer koorts krijg moet ik opgenomen.

Gelijk wel even gekeken of het met baby goed ging en dat was zo, plus we hebben waarschijnlijk gezien wat het is!
Natte tosti..
@ Mevrouwtomatensoep, Jeetje zeg! Dat is niet niks! Doet ook vreselijk veel pijn. Heb dat zelf ook ooit een keer gehad.
Hoop dat de antibiotica snel aanslaat, Beterschap!
Ja zeg dat, het is echt pijnlijk. Dacht van de week even dat als weeën nog veel erger zijn ik niet weet of ik nog wel durf :proud:

Dankje!
Natte tosti..
Net de 20 weken echo gehad! Uk is helemaal goed gekeurd en meer dan perfect!! Ook is het nog steeds een jongetje hihi. Ook de meting van mijn baarmoedermond was perfect!! Alles is precies op het gemiddelde alleen zijn hoofdje ietsjes smaller maar was familiair en totaal niets ergs. Oja! Door de groei van mijn baarmoeder is mijn placenta van voor naar achter verplaatst dus het gaat niet lang meer duren voordat mijn vriend hem ook kan voelen!! (PS wat een rot echo zeg!! Deed echt heel veel zeer zoveel druk)
Live the life you love & Love the life you live!
@mevrouwtomatensoep jeetje een nierbekkenontsteking noem je 'onbestemde krampjes', jij bent wel echt een bikkel! Goed dat er nu wel iets aan gedaan wordt, hopelijk voel je je snel beter.

@patty super dat de echo goed is! Ik mag volgende week, spannend hoor.
@hier even heerlijk weekje op vakantie. Dus vandaar wat minder berichtjes.

@patty fijn van je goede 20 weken echo!! Ik mag dinsdag. Tijd vliegt.

@mevrouwtomatensoep beterschap!
Dank.. ik lig inmiddels alweeeeeeeer op de seh. Ben het nu wel echt een beetje zat maar opeens dachten ze ook blinde darm. En zit compleet onder de uitslag.
Natte tosti..
Jeetje mwtomatensoep... het zit je niet mee.. hopelijk is het niet je blinde darm. Heel veel sterkte en beterschap! Toi toi toi!
Hoera voor de eerste goede 20 wekenecho trouwens! Fijn patty! I
@ mevrouwtomatensoep, Hoop dat je snel weer opknapt en dat het niet je blinde darm is.

@ Patty1991, Wat fijn van de goede echo!! En leuk dat jullie een jongen krijgen.

Ik heb pas 26 juli de echo, dus moet nog even geduld hebben!

@ Kaartje, wat heerlijk een week vakantie, geniet ervan!!
@mevrouwtomaat hoe gaat het nu? Is er al meer duidelijk? Beterschap in iedergeval.

@nootje succes met geduld hebben op de 20 weken echo. Voor je het weet is het zo ver.

Hier lekken mijn borsten af en toe. Ik keek er de eerste keer heel vreemd van op. Ik dacht echt van wat is dit? Nooit bij stil gestaan dat lekkende borsten al eerder voor kunnen komen. Ik dacht pas aan het einde van de zwangerschap. Maar in sommige gevallen kan het vanaf 16 weken al. Hier met 19 weken er vroeg bij dus. Zegt helaas niks of de borstvoeding straks makkelijk kan worden gegeven of niet.
Weten jullie al of jullie borstvoeding willen geven? Of toch liever de fles? Ik wil graag borstvoeding geven. Op dit moment denk ik er over om aan het einde van mijn verlof te stoppen. Kolven en werken lijkt mij niks. Maar misschien praat ik over een tijdje anders. Hoe is dit bij jullie?
@borstvoeding: ik kies waarschijnlijk gelijk voor de fles. Heb al jaren geen goed gevoel bij borstvoeding en nu ik daadwerkelijk zwanger ben is dat gevoel niet anders.

@baby voelen: is dit bij jullie ook zo wisselend? Week 16-17 heb ik bijna dagelijks kriebels gevoeld, nu is het al 2 dagen rustig.
Ik ben inmiddels opgenomen met een alvleesklierontsteking door alle ellende. Zit aan morfine en moet minstens 3 dagen blijven. Met baby gaat het gelukkig wel goed, net nog echo gehad.
Natte tosti..
@mevrouwtomatensoep jeetje dat is heftig alvleesklier ontsteking zal je wel goed ziek van zijn. Sterkte. Fijn dat met baby alles goed is.

@fritzz ik denk de baby 2x gevoeld te hebben bij 16 weken. Maar daarna nooit meer iets gevoeld... Placenta ligt aan de voorkant. Ik hoop snel beweging te voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven