Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Abusu, wat rot meid... Ik had op een betere score voor je gehoopt. Nu ga ik heel veel kaarsjes branden voor deze topper!! Houd moed meid! Je weet het, je hebt maar 1 goede nodig.

Smurf112, ook al een tegenvallende score... Als het 4 topeicellen zijn en allemaal bevrucht raken, hoeft het natuurlijk geen probleem te zijn, maar ik snap wel dat je teleurgesteld bent. Ja je kan lege follikels hebben, maar ik weet dat ze in Gent daar niet in geloven en dan flushing doen. Dan spoelen ze als het ware een follikel en vinden ze eigenlijk altijd een eicel. Ik had met ong 8 antrale follikels, een stuk of 15 follikels (dat is al onlogisch natuurlijk) en daaruit kwamen 8 eicellen. Dat is dan wel weer logisch. Ik ga er wel even vanuit dat jij meer antrale follikels had? Ik ga duimen voor 4 bevruchtingen meid! Wel fijn dat je het mee vond vallen en een lekker roesje gehad hebt.
Even uit de meeleesmodus.
Verdorie Fruityen Dazzle :hug:

Abusu, snap dat je teleurgesteld bent. Is ook wel weer heel spannend zo. Mijn duimen draaien voor een plakkertje.

Diamond, jij hebt al een een nieuwe afspraak gekregen dus? Ik heb het ziekenhuis vorige week gemaild met het verzoek een evaluatie-afspraak te maken, maar heb nog niets gehoord. Ben ik niet gewend van hen. Normaal gesproken bellen ze ook meteen na slecht nieuws, maar dat hebben ze dit keer ook niet gedaan. Maar ik wacht nog maar even af. Had ook wel een hele lijst met gespreksonderwerpen mee gemaild, dus misschien zijn ze daar wel een beetje van geschrokken ;-).
Smurf snap je dat je teleurgesteld bent, maar wie weet worden ze allemaal bevrucht.
Duufje ik zou bellen als ik jou was. Ik had idd ook al vorige week woensdag gemaild dat mijn ms was doorgekomen, kreeg daar ook noppes reactie op, terwijl ze normaal binnen een paar uur / dag al reageren. Ik dacht dat het lag aan het feit dat je niet eerder dan dag 18 mocht bellen, aangezien dag 18 afgelopen zondag was heb ik gisterochtend maar gebeld.
Door de vakanties was het ook lastig te plannen, maar ze hebben ons in een gaatje gepropt, als het niet ging zou ik gistermiddag worden terug gebeld. Ben niet gebeld dus ik ga ervan uit dat deze afspraak nu staat.
Ik heb verder ook niet gevraagd of ze mijn mail hebben gehad omdat ik op mijn werk was en het duurde allemaal al zo lang..4 wachtende voor me..kwartier verder.. :frusty:
Shine bright like a diamond
@Animal, antrale follikels is zegmaar je 0-meting aan het begin van de cyclus toch?

Ken nog niet alle termen ;-) maar zocht het net op.

Ik heb Pcos, dus dan altijd heel veel kleine eiblaasjes te zien. Zeker meer dan 4 wel!!

Vraag me echt af wat er gebeurt is, of ze leeg waren of gewoon niet goed zij meegekomen met het vocht.
smurf112 wijzigde dit bericht op 15-08-2017 14:29
19.93% gewijzigd
Abuse Ahh nee!! Snap wel dat dat een enorme tegenvaller is. Ik hoop echt op een topper voor jou. Wanneer heb je de TP?

Smurf112 Ook bij jou een tegenvaller. Snap best dat je er overin zit hoor. Heb toevallig de vraag bij mijn dokter gesteld voor de punctie. Ik vroeg of iedere follikel een eitje moest bevatten. Ze vertelde me dat dat zeker het geval moest zijn dus vreemd dat er zo weinig gevonden zijn joh! Gelukkig viel de punctie bij jou ook mee, nu lekker rusten en ik raad je ook echt aan om 2/3 liter water te drinken heeft bij mij ook echt geholpen. Ik had Maandag bij de echo controle voor de TP nog wel wat vocht in de blaasjes zitten maar door het vele water drinken minder als normaal (dat zei de arts).

Dames, wat is dat wachten een drama! En dat zeg ik pas na dag 1 :"-( Het is hier helaas nog rustig op het werk, dit zal nog 2 weken aanhouden. Precies de wachtweken.
Hoi lieve dames, ik plaats hier even een tvp.. na 2 jaar, 9 iui's een een bbz gaan wij na onze vakantie ook starten met ivf/icsi (combi). Ik lees vaker met jullie mee maar zo kan ik het topic makkelijker terug vinden. Hoop dat dat oke is en misschien dat ik tzt hier ook kom meeschrijven. In ieder geval een dikke knuffel voor jullie allemaal, tis allemaal niet niks. 😘
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Dazzle_ schreef:
14-08-2017 19:13
Ik ben me aan het inlezen op draagmoederschap. De vraag is wellicht wat off topic. Is er iemand bekend met het traject (hoogtechnologische-) draagmoederschap (bij VUMC)? Als bijvoorbeeld een vriendin zich aanbiedt als draagmoeder? Hoelang een screening duurt? (Er wordt trouwens maar 50% van de aanvragen in behandeling genomen... )
Hoi Dazzle,
Ik zou eerst eens informeren in Amsterdam of jij wel in aanmerking zou komen. Ze hebben namelijk hele strenge eisen waar je aan moet voldoen. Je moet als wensmoeder absoluut niet in staat zijn een eigen kindje te dragen. Ofwel omdat je geen baarmoeder hebt, ofwel omdat het een levensbedreigende situatie oplevert. Vaak worden vrouwen afgewezen als er geen duidelijke oorzaak is waarom het niet lukt, maar het in theorie wel zou kunnen. Ook moet de draagmoeder aan aantal eisen voldoen (voltooid gezin, ongecompliceerde zwangerschappen/bevallingen ed).
Als jullie in Amsterdam afgewezen zouden worden, kan je ook naar het buitenland. Maar dan moet je het wel zelf betalen.
Al met al aardig ingewikkeld helaas. volgens mij worden er op dit moment maar 3 tot 4 stellen per jaar geholpen, terwijl het aantal aanvragers veel hoger ligt. Geeft wel aan hoeveel ze afwijzen.. :-(
Mocht je aangenomen worden, dan duurt de screening wat ik gehoord heb een maand of 3. Wat psychologische gesprekken met iedereen samen en apart.
Succes met alles.
Oooh abusu :(
Maar, maar, wat iemand ook al zei: is die punctie dan niet te vroeg geweest? Er moet toch een reden zijn voor zo n opbrengst?
Net bij de huisarts geweest. Slaap sinds begin traject en eigenlijk al langer, heel erg slecht.
Slaappillen voorgeschreven gekregen. Wij hebben eind september evaluatie, zijn nu aan het bespreken hoe verder. Gaan we door en hoe veel langer nog. Tot hoe ver gaan we.
Nu flink aan de wijn, straks sushi eten en even alles vergeten. Ben klaar met praten
Abusu wat ontzettend klote (6) alle hoop op dit embryo! Knuffel.

Smurf ook al een tegenvaller. Ik ben wel erg benieuwd naar flushing, aangezien ik ook al zo'n magere opbrengst had. Ik hoop dat er toch mooie embryo's tussen zitten voor jou. Wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn?

Fruity ik hoop echt dat je je wat beter gaat voelen. Niet goed slapen is zo killing.. sinds we met dit traject zijn begonnen word ik ook elke nacht wakker (meestal omdat ik moet plassen). Daarvoor echt nooit last van gehad. Het doet echt zoveel met je. Ik wens je heel veel sterkte met het maken van jullie beslissing, wat ontzettend zwaar. Eet smakelijk straks en geniet van de wijntjes :mrgreen:
Even vanuit mijn meeleesmodus.

Abusu jeetje wat onwijs kut dat er maar een embryo is ontstaan.... met 5 eicellen had ik anders gehoopt en verwacht voor je. Kunnen ze aangegeven waarom de 3 eicellen onrijp waren?
En hoewel ik je terughoudendheid goed snap is elke kans er een en hoop ik toch dat de tp van morgen een blijvertje is.

Dazzle wat een enorm mooi en bijzonder aanbod van je vriendin! Ik heb hier geen ervaring mee en kan je dus helaas niet verder helpen. Maar is er in DD echt geen mogelijkheid meer?

Fruity wat naar dat je je zo rot voelt. Hopelijk helpt het om weer een tijd goed te slapen en het hele traject tot de evaluatie in september even te kunnen parkeren. Sterkte! En sushi en wijn is natuurlijk altijd goed!

Smurf ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent over het resultaat van 4 eicellen uit 13 follikels.... hopelijk ontstaan er toch mooie embryo's. En ik zou bij de evaluatie beslist de vraag stellen hoe het komt dat er maar ca een derde van de follikels een eicel bevatte.

Hier zoals Piene al heel lief had gemeld ik schrijf ivm herkenbaarheid niet meer mee over mijn eigen traject (vandaar dat ik ook uit de tabel ben), maar lees (en leef) absoluut wel mee. Heel veel succes en sterkte allemaal.
Baggal, ik probeer je een prive bericht te sturen, maar dat lukt niet. Kun je mij een PB sturen?
@ weja jammer dat je niet meer meeschrijft, want ik ben wel erg benieuwd hoe het loopt bij jou. Je mocht vandaag testen, ben heel benieuwd. Je hoeft niets te vermelden. Sterkte met het traject verder. Hoop dat je snel goed nieuws hebt!
@Weija zien we je nog eens terug onder een andere naam? Ik ben ook nog steeds benieuwd naar je.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie om testen? Moet je nog speciale early sensitivity hebben of kan het ook gewoon met clear blue?

Heb er nu helemaal geen in huis.
ik altijd kruidvat 2 v 5 euro casettes , ik test altijd vroeg en die geven al vrij snel streepje bij laag hcg. en ze kosten niet zo veel :-D
Labgeek1990 schreef:
16-08-2017 08:00
Welke zwangerschapstesten gebruiken jullie om testen?
Ik gebruik action testen, 2 voor 1.50 dacht ik.
Rucio Inderdaad, heb het net nog even teruggelezen. Gaven ze bij jou nog aan waarom dat zo was? Ik kreeg niet een hele duidelijke uitleg erover. Hopelijk groeien er net als bij jou wel wat mooie embryo's uit. Dat hoor ik as. vrijdagochtend. Als alles goed gaat smiddags TP
Weija wat jammer dat je niet meer meeschrijft. Ik ben ook heel erg benieuwd hoe het nu met je verder gaat.

Ik test meestal met Actiontesten, maar heb ook wel de goedkoopste van Kruidvat. Het gaat erom dat de test het detecteert. Of het een goedkope of dure test is, moet voor het resultaat niet uitmaken.

Hier zojuist een aanvaring met mijn leidinggevende gehad. Ik heb haar gevraagd of het mogelijk is dat ik de komende weken vooral op kantoor en thuis mag werken. Ik voel me namelijk nog niet helemaal goed en moet nog rustig aan doen. Ik ben normaalgesproken veel op pad voor mijn werk. Ook vaak naar cliënten toe. Mijn leidinggevende vindt dat onzin. Ik moest me niet aanstellen. Ze heeft de afgelopen weken al veel moeten regelen door mijn afwezigheid. Meer kon ze echt niet doen. That's it.
Daar zit ik dan. Ik kan wel janken.
@Zizo: Nee, dat meen je niet!!! Wat ongelooflijk gemeen zeg. Heel raar vind ik altijd als mensen zo kunnen zijn. Helemaal na wat jij meegemaakt hebt en als ik lees dat je nog helemaal niet de oude bent, lijkt het me heel logisch dat je dat voorstel gedaan hebt. En dan kom je ook nog eens met een alternatief en niet dat je je ziek meldt ofzo. Echt zo vervelend als een leidinggevende zo reageert.
Misschien eens met de bedrijfsarts praten?
Sterkte hiermee, ik zou ook moeten huilen zeg, is toch niet eerlijk. Liefs!!

@Weija: Ik had gezien dat je inderdaad niet meer meeschrijft, ik weet niet waarom maar dat maakt ook niet uit, maar wel dat ik het jammer vind! Hoop zo erg dat deze cryo wel gelukt is maar ik ben er een beetje bang voor. Het is je heel erg gegund!!

Ik lees en leef heel erg mee meiden, maar merk dat ik het niet kan bijhouden allemaal. En ook lastig omdat het voor mij nog even duurt voor ik weer verder mag en nog bezig ben met al het verdriet. Ik lees in ieder geval erg herkenbare dingen, elke keer die teleurstellingen, ongelooflijk. Het lijkt ook niet echt makkelijk te gaan deze maand zeg, bah. Veel succes allemaal!!
Zizo wat enorm vervelend van de aanvaring met je leidinggevende. Het klinkt eerlijk gezegd nogal onterecht aangezien je met de torsie echt wel iets heftigs hebt meegemaakt. Ik zou kijken of je het kan opnemen met de bedrijfsarts.

Boulu fijn wat van je te lezen. Hoop dat je beetje bij beetje lichamelijk en psychisch alles wat er gebeurd is kan verwerken. Een dikke knuffel voor jullie.

Flipje ik heb je gePBt (weet alleen niet of het aankomt.)
Zizo: Wat kunnen mensen toch ongenadig hard zijn zijn zeg! Ontzettend jammer dat je zo.n aanvaring hebt en ik zou, zoals Weija/Boulu al voorstelde, even kijken of je naar de bedrijfsarts kan. En de toonzetting van het gesprek lijkt mij ook best onprettig geweest als ik het zo lees. Je zit op dit moment toch gewoon in een kwestbare positie: naast de MMM, negatieve test en de torsie. Begrijp dat dingen voor een werkgever ook niet altijd handig zijn, maar 0,0 medewerking en empathie is ook niet iets waar je op zit te wachten in jouw situatie.

Animal: Ik ga je een PB sturen, want ik ontvang ze nl. niet - heel irritant. Ik weet dat mijn PB's wel aankomen nl.

Labgeek: Ik heb altijd CB met indicator gekocht, omdat ik een hekel heb aan onduidelijke streepjes testen. Al weet ik dat veel mensen ook goede ervaringen hebben met de 2 voor 5 van het Kruitvat.

Abusu: Succes met de terugplaatsing vanmiddag. Ik hoop dat dit dan de 10% wordt - en je straks wel zwanger bent!

Fruity: Ik voel je pijn. Heel herkenbaar ook en soms is het ook fijn om heel even afstand te nemen van het traject en een adempauze in te lassen en met andere dingen bezig te zijn. Het is soms gewoon slopend om iedere keer teleurstellingen te moeten incasseren en het vetrouwen te hebben in een volgende poging en de angst dat het misschien nooit lukt.

Smurff: Bah - natuurlijk had je op meer gehoopt en misschien ook wel gerekend. Er is natuurlijk maar een goed embryo nodig, maar goed, het is altijd een geruststellende gedachte dat je iets in het vriesvak achter de hand hebt. Dan staat er ook minder druk op die poging.

Tinkerbell: Welkom hier! Natuurlijk mag je meeschrijven.

Duufje: Als Diamond al een afspraak heeft, zou ik toch de neiging hebben ergens volgende week een follow up email te sturen. Maar volgens mij ben jij assertief genoeg. Hoop at alles goed gaat met de overdracht van het huis.

Wachtbankers: Labgeek, Selin & Rucio ik hoop snel positieve berichten van jullie te lezen!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
smurf112 schreef:
16-08-2017 09:03
Rucio Inderdaad, heb het net nog even teruggelezen. Gaven ze bij jou nog aan waarom dat zo was? Ik kreeg niet een hele duidelijke uitleg erover. Hopelijk groeien er net als bij jou wel wat mooie embryo's uit. Dat hoor ik as. vrijdagochtend. Als alles goed gaat smiddags TP
Ik kreeg ook niet een hele duidelijke uitleg helaas. Ik was ook zo hyper dat er toch 3 embryo's waren ontstaan dat ik er tijdens de terugplaatsing ook niet echt meer aan heb gedacht om het na te vragen. In september hebben we een evaluatie dus dan ga ik het nog eens navragen. Spannend hè tot vrijdag, ik denk aan je en duim voor je!

Zizo wat ontzettend naar! Ik kan me goed voorstellen dat je het nu niet ziet zitten om op pad te gaan naar cliënten, wat de andere dames al gezegd hebben: ga inderdaad even langs de bedrijfsarts. Dit kan je er niet bij hebben.

Boulu ik snap dat je niet alles kan volgen hier, er gebeurt nogal veel. Hoe gaat het nu met je?

Ik gebruik ook de testen van de action. Ik ben zo nieuwsgierig! Ik voel eigenlijk niks, behalve m'n borsten maar ik denk dat dat door de crinone komt. Ik vind de crinone best wel fijn, niet erg veel last van. Merk alleen dat het allemaal wat krapper is daar beneden bij het inbrengen van de gel. Is dat herkenbaar voor jullie?
Hier weer een heel klein stapje verder: eisprong is in aantocht (morgenavond ovitrelle), en als het ontdooien goed gaat stap ik op 23/8 weer op het wachtbankje. NOD van deze cyclus is 2 sept.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Bedankt voor alle tips over de testen! Bij ons zit een Kruidvat om de hoek dus ik ga ze last moment halen. Anders is de verleiding groot om te vroeg te gaan testen.

Rucio Hoe gaat het bij jou voor de rest op het wachtbankje? Wanneer had je de TP gehad? Ik heb vooral nog last van kleine steekjes in mijn onderbuik en wat misselijk met vlagen maar dit is vooral sinds ik de Utro bolletjes gebruik.

Flipje Wat een goed nieuws!!! Worden de embryo bij jou in je natuurlijke cyclus geplaatst? Hopelijk word dit een hele goede ronde :)

Zizo Wat een onmenselijke reactie zeg!! De leidinggevende beseft niet wat je hebt door moeten maken zo te horen. Ik zou inderdaad de bedrijfarts inschakelen. Ze moeten al blij zijn dat je met een oplossing komt. Snap inderdaad dat je wilt huilen hoor want werk en een kinderwens hebben zijn toch twee dingen die heel erg belangrijk zijn in je leven nu! Neem vooral je rust hoor want stress is ook zeker niet goed! Dikke knuffel :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven