Zwanger worden via IUI 2018-2019

vrijdag 10 augustus 2018 om 11:18
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
zondag 22 september 2019 om 23:32
Hoi lieve dames, ik heb ook positief nieuws! In mijn rustmaand natuurlijk zwanger geworden! Het is bij ons ook heeeel prill dus we zijn er heel voorzichtig mee.. heb een vervroegde echo afspraak gemaak voor een goed gevoel.. het is vorig jaar met 7 weken mis gegaan dus voor ons gevoel willen wij een vervroegd echo.. heel spannend allemaal...
Sannepan jij ook gefeliciteerd!
Sannepan jij ook gefeliciteerd!
maandag 23 september 2019 om 09:30
Dankjewel chan en heytan.. de vorige x was bij mij ook natuurlijk geweest. Was vlak voordat ik moest beginnen met de eerste iui.. hebben de zwangere dames nog tips en adviezen voor mij.. waar ik de eerste weken vooral goed op moet letten en doen? K merk dat ik last heb van hoofdpijn en regelmatig moe en misselijk zijn..het begint lekker op gang te komen nu..
Spannend voor jouw chan morgen de echo.. laat je het ons ook weten?
Fijne dag voor jullie meiden!
Spannend voor jouw chan morgen de echo.. laat je het ons ook weten?
Fijne dag voor jullie meiden!

maandag 23 september 2019 om 10:05
Wauw Isha en Sanne, Wat een mooi nieuws voor jullie.
Natuurlijk is het spannend, maar heb vertrouwen. Over een paar weekjes zien jullie hopelijk een heel klein koffieboontje met een kloppend hartje un beeld op de echo. Weer eens iets anders dan al die follikels
Geniet ervan en sterkte met moeheid / misselijkheid!
Natuurlijk is het spannend, maar heb vertrouwen. Over een paar weekjes zien jullie hopelijk een heel klein koffieboontje met een kloppend hartje un beeld op de echo. Weer eens iets anders dan al die follikels

Geniet ervan en sterkte met moeheid / misselijkheid!

maandag 23 september 2019 om 19:57
isha en Sanne
Gefeliciteerd
Om je vraag te beantwoorden wat te doen tegen de hoofdpijn.... veel
Drinken ... water groene thee rooibos thee.... misselijk zijn hoort er bij .... zelf
Geen last van gehad maar in mijn omgeving heb ik altijd gehoord dat cola light prettig werkt.... kleine maaltijden eten ... I.p.v. 3 groot 6 klein
En als je echt gaat overgeven (ben ik geen expert in) hou in een gaten wat je drinkt! En verder tja..... probeer rustig te blijven ..... misschien dat je met Sanne samen op kan en voorkom grote praatgroepen hormonale vrouwen

....in die fb groepen lees je de gruwelijkste toestanden
Zet hem op
Gefeliciteerd
Drinken ... water groene thee rooibos thee.... misselijk zijn hoort er bij .... zelf
Geen last van gehad maar in mijn omgeving heb ik altijd gehoord dat cola light prettig werkt.... kleine maaltijden eten ... I.p.v. 3 groot 6 klein
En als je echt gaat overgeven (ben ik geen expert in) hou in een gaten wat je drinkt! En verder tja..... probeer rustig te blijven ..... misschien dat je met Sanne samen op kan en voorkom grote praatgroepen hormonale vrouwen
Zet hem op
dinsdag 24 september 2019 om 09:42

dinsdag 24 september 2019 om 20:39
Dankjewel voor de tips angel ga ik zeker proberen! ik probeerde al veel te drinken.. ben normaal geen goeie drinker maar nu dwing ik mezelf meer..
Voor derest dankjullie wel meiden voor de lieve berichtjes!
Voor derest dankjullie wel meiden voor de lieve berichtjes!
Angel2018 schreef: ↑23-09-2019 19:57isha en Sanne
Gefeliciteerd
En als je echt gaat overgeven (ben ik geen expert in) hou in een gaten wat je drinkt! En verder tja..... probeer rustig te blijven ..... misschien dat je met Sanne samen op kan en voorkom grote praatgroepen hormonale vrouwen....in die fb groepen lees je de gruwelijkste toestanden
Zet hem op
zondag 29 september 2019 om 11:11
Ik ben vandaag helaas ook ongesteld geworden.. ik had nog een beetje klein hoop, gisteren (dag 14 na IUI) bleef het droog. Had ook nog niet getest, want ik las wel eens dat op dag 15 sommige ook nog ongesteld worden. Dus ik dacht vanmorgen dan maar even te testen, helaas bij het afvegen zag ik al wat bloed dus de test was uiteraard ook negatief.
dinsdag 1 oktober 2019 om 10:44