Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve dames, ik heb ook positief nieuws! In mijn rustmaand natuurlijk zwanger geworden! Het is bij ons ook heeeel prill dus we zijn er heel voorzichtig mee.. heb een vervroegde echo afspraak gemaak voor een goed gevoel.. het is vorig jaar met 7 weken mis gegaan dus voor ons gevoel willen wij een vervroegd echo.. heel spannend allemaal...

Sannepan jij ook gefeliciteerd!
Goedemorgen ,

@Sanne en Isha gefeliciteerd! Wat super om te lezen. En Isha gewoon op de natuurlijke manier super zeg.

Hier bezig met ronde 2, morgen de echo om te kijken hoe veel eitjes er zijn en hoe groot.
Ooh Isha en Sanne! Wat fijn, goed nieuws! Gefeliciteerd meiden!
Dankjewel chan en heytan.. de vorige x was bij mij ook natuurlijk geweest. Was vlak voordat ik moest beginnen met de eerste iui.. hebben de zwangere dames nog tips en adviezen voor mij.. waar ik de eerste weken vooral goed op moet letten en doen? K merk dat ik last heb van hoofdpijn en regelmatig moe en misselijk zijn..het begint lekker op gang te komen nu..

Spannend voor jouw chan morgen de echo.. laat je het ons ook weten?

Fijne dag voor jullie meiden!
Gefeliciteerd isha!!
Wauw Isha en Sanne, Wat een mooi nieuws voor jullie.
Natuurlijk is het spannend, maar heb vertrouwen. Over een paar weekjes zien jullie hopelijk een heel klein koffieboontje met een kloppend hartje un beeld op de echo. Weer eens iets anders dan al die follikels ;)

Geniet ervan en sterkte met moeheid / misselijkheid!
Wat super Sanne en Isha! Gefeliciteerd!! Het zal vast heel spannend zijn maar ook zooo fijn.
Ik merk op dit forum dat het vaak in een keer achter elkaar goed nieuws is, na een tijd van stilte, dus ik hoop op meer goed nieuws voor ons allen :)

Liefs
isha en Sanne
Gefeliciteerd

Om je vraag te beantwoorden wat te doen tegen de hoofdpijn.... veel
Drinken ... water groene thee rooibos thee.... misselijk zijn hoort er bij .... zelf
Geen last van gehad maar in mijn omgeving heb ik altijd gehoord dat cola light prettig werkt.... kleine maaltijden eten ... I.p.v. 3 groot 6 klein
En als je echt gaat overgeven (ben ik geen expert in) hou in een gaten wat je drinkt! En verder tja..... probeer rustig te blijven ..... misschien dat je met Sanne samen op kan en voorkom grote praatgroepen hormonale vrouwen 😂😂😂....in die fb groepen lees je de gruwelijkste toestanden
Zet hem op
Wauww gefeliciteerd ladiesss
Goedemorgen,

Net de echo gehad, eitje is iets kleiner dan eerst en weer maar 1! Dus vanavond pregnyl en overmorgen iui. Als deze poging mislukt ga ik naar een hogere dosis menopur in de hoop op meer eitjes.

Hoe gaat het met iedereen verder ?
Wat een lieve reacties! Bedankt meiden!! @Isha jij ook gefeliciteerd!!
Ik heb eigenlijk nog niet echt kwaaltjes maar daar is het misschien ook nog wel vroeg voor...?

Chan ik ga weer voor je duimen!!
Dankjewel voor de tips angel ga ik zeker proberen! ik probeerde al veel te drinken.. ben normaal geen goeie drinker maar nu dwing ik mezelf meer..

Voor derest dankjullie wel meiden voor de lieve berichtjes!

Angel2018 schreef:
23-09-2019 19:57
isha en Sanne
Gefeliciteerd

Om je vraag te beantwoorden wat te doen tegen de hoofdpijn.... veel
Drinken ... water groene thee rooibos thee.... misselijk zijn hoort er bij .... zelf
Geen last van gehad maar in mijn omgeving heb ik altijd gehoord dat cola light prettig werkt.... kleine maaltijden eten ... I.p.v. 3 groot 6 klein
En als je echt gaat overgeven (ben ik geen expert in) hou in een gaten wat je drinkt! En verder tja..... probeer rustig te blijven ..... misschien dat je met Sanne samen op kan en voorkom grote praatgroepen hormonale vrouwen 😂😂😂....in die fb groepen lees je de gruwelijkste toestanden
Zet hem op
Nou morgen de 2e IUI ben benieuwd wat hier uitkomt anders word menopur verhoogd
@chan succes morgen!
Dankje wel voor het succes! IUI weer achter de rug 😊
Sterkte weer Chan! Op naar 2 hoopvolle weken!
Succes met de wachtweken chan!
Hier alweer ongesteld. Cyclus van 21 dagen :( nouja.. Dan kunnen we wel snel weer door. Ik hoop op nog 1 ronde iui met echt goeie kansen. En anders wordt het toch ivf. Dan zal het wel zo moeten zijn.
@Heytan wat balen zeg. Het is inderdaad wel een korte cyclus. Laten we duimen dat het de volgende ronde wel raak is!
Ik ben vandaag helaas ook ongesteld geworden.. ik had nog een beetje klein hoop, gisteren (dag 14 na IUI) bleef het droog. Had ook nog niet getest, want ik las wel eens dat op dag 15 sommige ook nog ongesteld worden. Dus ik dacht vanmorgen dan maar even te testen, helaas bij het afvegen zag ik al wat bloed dus de test was uiteraard ook negatief.
Och wat jammer ashepesh! Wees maar even lief voor jezelf vandaag!
Bedankt en zeker weer spannend allemaal
Ashepesh en heytan een dikke knuffel voor jullie!
Geef de moed niet op en zet het door..
Heel veel succes met de volgende ronde.. ik duim voor jullie allemaal
Dankjewel!
Nou wij kunnen weer door voor hopelijk ronde 8, alles zag er prima uit. Vanavond weer beginnen met spuiten, de 1e 3 dagen 75eh, vanaf dan 66eh. En donderdag alweer meting. Op naar een nieiwe ronde en nieuwe kansen!
Iets later dan verwacht maar vandaag dus iui nr. 4. Man lief is vanmorgen al in het ziekenhuis geweest om te produceren. Ik hoop dat het goed genoeg is aangezien hij de afgelopen week een flinke griep heeft gehad.

Vanaf 12.00 uur gaan we weer 2 weken dat afgrijselijke wacht bankje op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven