Negatief rapport over immigratie verdween in bureaula

25-05-2012 20:21 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.trouw.nl/tr/nl ... migratie-zijn-taboe.dhtml

Absurd toch, we mogen er over stemmen, we mogen er voor betalen

maar we mogen er vooral niet over lezen als het negatief is want o wee misschien speelt het Wilders wel in de kaart.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Ksenija schreef op 31 mei 2012 @ 19:31:

[...]

jij zegt GOEDE reden en dat is wederom KUL.

Winst zou zijn om die roze achterlijke bril eens af te zetten, schei toch uit!!
Welke roze bril? Waaruit blijkt dat ik een roze bril op heb?

Maar nogmaals: je kunt het niet eens zijn met de redenen dat mensen hier komen. Dat is prima. Het is je volste recht dat te aan te vallen.

Maar: het is een feit dat NIEMAND op de ganze planeet voor zijn lol, zonder enige reden, huis-en-haard verlaat. Niemand doet dat zomaar.

Ik ben overigens voor een streng toelatingsbeleid en opvang in de regio. Eens met Gijs dus.
Ksenija schreef op 31 mei 2012 @ 19:31:

[...]

Sterker nog, diegene die hierheen gekomen zijn hebben een goede achtergrond en poen.

Een 'goede achtergrond' en 'poen' is ook maar zeer relatief. En vaak wordt gewoon gespaard om 1 familielid naar Europa te sturen. Om vervolgens geld terug te sturen.
genkie schreef op 31 mei 2012 @ 19:32:

[...]

een paar van de mooiste plekken ter wereld zijn in afrika.

ik wil er dolgraag heen en ga ook een wereldreis maken binnenkort.

start in afrika, midden-oosten en zuid amerika :P
Mooi lijstje, Genkie!
jukebox schreef op 31 mei 2012 @ 20:05:

[...]

Een 'goede achtergrond' en 'poen' is ook maar zeer relatief. En vaak wordt gewoon gespaard om 1 familielid naar Europa te sturen. Om vervolgens geld terug te sturen.

Bullshit, hele megafamilies komen over en dat geld en macht hebben ze en ik ken ze persoonlijk en weet dus waar ik het over heb. Die hebben niks geen oorlog gezien, ben je mal...

Gebruik maken van de situatie en de naiviteit hier en dan maar vertrekken en daar hadden ze het prima, hoor.

Tot zover!
Vraagt zich af waarom kortzichtig rechtse kereltjes support proberen te vinden op een vrouwen-website?
riverman schreef op 31 mei 2012 @ 21:35:

Vraagt zich af waarom kortzichtig rechtse kereltjes support proberen te vinden op een vrouwen-website?
En het nog krijgen ook X-D
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

was nog niet opgevallen

Elke stem is er één he? :-] Maar welke kortzichtige rechtse kereltjes bedoel je eigenlijk, riverman?
Wat een geluk dat er internet-navigatie bestaat. :smile:
-susv- schreef op 31 mei 2012 @ 23:38:

Wat een geluk dat er internet-navigatie bestaat. :smile:
Hoe bedoel je?
Ksenija schreef op 31 mei 2012 @ 20:44:

[...]

Bullshit, hele megafamilies komen over en dat geld en macht hebben ze en ik ken ze persoonlijk en weet dus waar ik het over heb. Die hebben niks geen oorlog gezien, ben je mal...

Gebruik maken van de situatie en de naiviteit hier en dan maar vertrekken en daar hadden ze het prima, hoor.

Tot zover!
Jij kent 'ze' persoonlijk? Alle migranten? Meen je dat nu? En als je mijn posts gewoon had gelezen had je begrepen dat ik het juist niet alleen over oorlog heb. Je kunt ook vluchten voor economische omstandigheden uit je moederland.

Maar is dit een act ofzo? Wat is precies de bedoeling? Is het de bedoeling dat ik er om ga lachen? Begrijp je niet wat ik schrijf? Kom op. Wat steekt hier achter?

Maar ik weet het al. Dit is puur trollengedrag. Jouw doel is om te frusteren, te etteren. Als je niet kunt communiceren en geen millimeter luistert en echt alles dat de ander zegt tot bullshit verklaart heb je niets op een forum te zoeken.
Beste forummers,

We hebben besloten om dit topic te sluiten.

Graag vragen wij jullie om persoonlijke hetzes achterwege te laten in de discussies, zodat het forum voor iedereen gezellig en toegankelijk blijft.

Er zal (mocht de discussie zich voort zetten) streng gemodereerd worden en er zullen direct maatregelen getroffen worden mocht iemand over de schreef gaan / offtopic berichten plaatsen. De huidige manier van discussiëren is niet volgens de regels.

Met vriendelijke groeten,

Het Moderatorteam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven