Negatief rapport over immigratie verdween in bureaula
vrijdag 25 mei 2012 om 20:21
http://www.trouw.nl/tr/nl ... migratie-zijn-taboe.dhtml
Absurd toch, we mogen er over stemmen, we mogen er voor betalen
maar we mogen er vooral niet over lezen als het negatief is want o wee misschien speelt het Wilders wel in de kaart.
Absurd toch, we mogen er over stemmen, we mogen er voor betalen
maar we mogen er vooral niet over lezen als het negatief is want o wee misschien speelt het Wilders wel in de kaart.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

donderdag 31 mei 2012 om 20:02
Welke roze bril? Waaruit blijkt dat ik een roze bril op heb?
Maar nogmaals: je kunt het niet eens zijn met de redenen dat mensen hier komen. Dat is prima. Het is je volste recht dat te aan te vallen.
Maar: het is een feit dat NIEMAND op de ganze planeet voor zijn lol, zonder enige reden, huis-en-haard verlaat. Niemand doet dat zomaar.
Ik ben overigens voor een streng toelatingsbeleid en opvang in de regio. Eens met Gijs dus.

donderdag 31 mei 2012 om 20:44

vrijdag 1 juni 2012 om 01:29
Jij kent 'ze' persoonlijk? Alle migranten? Meen je dat nu? En als je mijn posts gewoon had gelezen had je begrepen dat ik het juist niet alleen over oorlog heb. Je kunt ook vluchten voor economische omstandigheden uit je moederland.
Maar is dit een act ofzo? Wat is precies de bedoeling? Is het de bedoeling dat ik er om ga lachen? Begrijp je niet wat ik schrijf? Kom op. Wat steekt hier achter?
Maar ik weet het al. Dit is puur trollengedrag. Jouw doel is om te frusteren, te etteren. Als je niet kunt communiceren en geen millimeter luistert en echt alles dat de ander zegt tot bullshit verklaart heb je niets op een forum te zoeken.
vrijdag 1 juni 2012 om 09:14
Beste forummers,
We hebben besloten om dit topic te sluiten.
Graag vragen wij jullie om persoonlijke hetzes achterwege te laten in de discussies, zodat het forum voor iedereen gezellig en toegankelijk blijft.
Er zal (mocht de discussie zich voort zetten) streng gemodereerd worden en er zullen direct maatregelen getroffen worden mocht iemand over de schreef gaan / offtopic berichten plaatsen. De huidige manier van discussiëren is niet volgens de regels.
Met vriendelijke groeten,
Het Moderatorteam
We hebben besloten om dit topic te sluiten.
Graag vragen wij jullie om persoonlijke hetzes achterwege te laten in de discussies, zodat het forum voor iedereen gezellig en toegankelijk blijft.
Er zal (mocht de discussie zich voort zetten) streng gemodereerd worden en er zullen direct maatregelen getroffen worden mocht iemand over de schreef gaan / offtopic berichten plaatsen. De huidige manier van discussiëren is niet volgens de regels.
Met vriendelijke groeten,
Het Moderatorteam