Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
donderdag 8 juli 2021 om 11:13
Niet op reageren Minnie. Wat je aandacht geeft groeit.
donderdag 8 juli 2021 om 11:21
Eens hoor. Schrijnend dat de jeugdzorg al zo overbelast is en juist degenen die het keihard nodig hebben nog te vaak er aan worden onttrokken. Er moet veel meer in geïnvesteerd worden en mensen er bij die het werk willen doen ook. Stemmen dus op een sociale partijpolydox schreef: ↑08-07-2021 10:44Ik meende meer dat het niet uitzonderlijk is dat Taghi samenwerkt met iemand van Antilliaanse afkomst. Maar het klopt dat er in die hoek relatief meer criminaliteit en ook zware criminaliteit zit, als je de cijfers bekijkt, en dat daar serieus gekeken moet worden naar betere randvoorwaarden voor de jeugd om op in op te groeien.
donderdag 8 juli 2021 om 11:28
Jouw vooroordelen tegen alles wat ook maar een beetje linksig is beginnen lachwekkende vormen aan te nemenredbulletje schreef: ↑08-07-2021 11:26Die rapper blijkt bij BNNVara te hebben gezeten. Die omroep komt er steeds slechter op 't staan door hun samenwerking met allerlei tuig van de richel (treitervlogger, akwasi etc)
donderdag 8 juli 2021 om 11:29
hoe bedoel je bij BNNVara gezeten? Was hij daar in dienst?redbulletje schreef: ↑08-07-2021 11:26Die rapper blijkt bij BNNVara te hebben gezeten. Die omroep komt er steeds slechter op 't staan door hun samenwerking met allerlei tuig van de richel (treitervlogger, akwasi etc)
Edit gaat blijkbaar om 101Barz ,het grootste hiphop-platform van Nederland waar hij te horen/zien is geweest als rapper
nou nou. Extreem rechts gaat weer los
anoniem_6666bc69b907a wijzigde dit bericht op 08-07-2021 11:34
20.15% gewijzigd
donderdag 8 juli 2021 om 11:29
donderdag 8 juli 2021 om 11:31
Op Geenstijl noemen ze dat 'de spotters' die wellicht aan de grote baas doorgeven dat de missie geslaagd is en het land in rep en roer brengen door de video's gelijk online te delen.nessemeisje schreef: ↑08-07-2021 11:29Ik hoop dat ze iedereen te pakken krijgen die ermee te maken heeft. Op camerabeelden die ik heb gezien, zie je ook de spotters (twee gasten, identiek gekleed, paar meter achter elkaar) achter Peter R. De Vries aanlopen. Die lopen later, als hij op straat ligt, rustig langs hem heen en weg.
donderdag 8 juli 2021 om 11:45
Ik vraag me elke keer af of dat speculatie is, of feiten dat er maar één kogel raak was? Ik meende gehoord te hebben bij een actualiteitenprogramma dat hij 4 keer geraakt was, maar dit durf ik niet feitelijk te maken. Als hij één keer geraakt is stemt me dat al een stuk positiever.
donderdag 8 juli 2021 om 11:46
Die series van tygo heb ik niet zo’n hoge pet van op.Led-lampje schreef: ↑08-07-2021 11:10Over de jongeren in de criminaliteit en achtergrond heeft Tygo een serie gemaakt.
Indrukwekkend om te kijken hoe jongeren de verkeerde kant op gaan.
En dat er gewoon een gebrek is aan jeugdzorg en begeleiding.
https://www.npo3.nl/tygo-in-de-jeugdcri ... ON_1323013
donderdag 8 juli 2021 om 11:51
Sowieso niet van series die over hulpverleningstrajecten gaan, want het is vaak nogal eenzijdig. Een hulpinstantie kan en mag namelijk vanuit privacywetgeving niet op de zaak ingaan, dus heb je alleen het verhaal van de hulpvrager.
donderdag 8 juli 2021 om 11:54
Welkom op het (viva-)forum.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 8 juli 2021 om 11:56
Dit gebeurt op het hele internet, dus ik denk dat het opheffen van dit forum weinig gaat veranderen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 8 juli 2021 om 12:05
Ik vind het zo 'gek' (is het niet, het voelt gek) dat er nu helemaal nergens meer nieuws is. Op nu.nl is het gewoon weggezakt, het gaat alleen nog her en der over de uitzending van Boulevard gister. Ik krijg er zo'n Schumacher-gevoel van. Dat je over een paar weken denkt: hoe zou het nou met hem zijn, zou ie nou nog steeds zo liggen? Heel unheimisch.
We're just two lost souls
donderdag 8 juli 2021 om 12:07
Er is gewoon even niets te melden . Simpel. En hoe erg ook, het leven gaat ook weer door. We horen binnenkort vast meerKattentuintje schreef: ↑08-07-2021 12:05Ik vind het zo 'gek' (is het niet, het voelt gek) dat er nu helemaal nergens meer nieuws is. Op nu.nl is het gewoon weggezakt, het gaat alleen nog her en der over de uitzending van Boulevard gister. Ik krijg er zo'n Schumacher-gevoel van. Dat je over een paar weken denkt: hoe zou het nou met hem zijn, zou ie nou nog steeds zo liggen? Heel unheimisch.
donderdag 8 juli 2021 om 12:10
donderdag 8 juli 2021 om 12:10
Dat bedoelde ik ook met mijn 'is niet gek, het voelt gek'. Als er niets te melden is, is dat gewoon zo. En voor de familie ook fijn lijkt me om vanuit de media rust te hebben. Maar het is gewoon zo'n gek fenomeen dat iets twee dagen geleden voor iedereen enorm nieuws was en dat er niets veranderd is en het nieuws toch wegzakt.
Sorry, kan het slecht onder woorden brengen. Ik bedoel ook niet 'gek' als in dat ik het niet begrijp.
We're just two lost souls