Nintendo Switch

11-12-2019 19:12 412 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben naar de nintendo switch aan het kijken en vroeg me af wat jullie nu echt aanraders vinden om te hebben.
Via marktplaats heb ik op een advertentie gereageerd waar sowieso mario odyssey bij zit en die lijkt mij heel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Als je trouwens ooit Pokémon wil traden (er zijn namelijk version exclusives), laat het weten. Kunnen we altijd wel iets regelen :D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
banaaaana schreef:
12-12-2019 22:47
Ik ben nu bezig met Pokémon, heerlijk. Verder veel Mario, Zelda, hollow knight, stardew valley en steamworld dig 2 gespeeld.

Eerst kocht ik alles ook op cartridge maar merk netzo als Nijntje dat ik download fijner vind. En als je de e-shop in de gaten houdt kan je leuke deals scoren. Ik houd ook een wishlist bij in de eshop en dan houd ik in de gaten wanneer spellen op mijn wishlist in de aanbieding zijn. Beetje geduld scheelt tientallen euro's :-)
Via die shop heb je wel aanbiedingen van spellen?

@Julius: Leuk om te zien dat toch meer volwassenen gamen. Gamen opzich vind ik ook niet voor kinderen, het was meer het spel. Maar zo te lezen zijn er hier meerdere die spelen!

@Sombraonline: Ik zal het onthouden! De post moet mijn pokemon spel nog bezorgen.
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
12-12-2019 00:49
Is er een game wat vergelijkbaar is met Zelda? Want daar ben ik bijna klaar mee (lees, ik zit vast en kom niet verder dus de lol is daar wel wat af)...
Monsters & Gods komt binnenkort uit en wordt vergeleken met Zelda Breath of the Wild.
En kijk ook eens naar Ni No Kuni.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen dat ik niet de einige ben die gek is op Breath of the wild :D

Voor een beetje beweging thuis heb ik nu Fitness Boxing gekocht.
Ook wil ik heel graag Ring Fit uitproberen!
Alle reacties Link kopieren
cinnamonnswirl schreef:
13-12-2019 12:22
Leuk om te lezen dat ik niet de einige ben die gek is op Breath of the wild :D

Voor een beetje beweging thuis heb ik nu Fitness Boxing gekocht.
Ook wil ik heel graag Ring Fit uitproberen!
Als je nog meer beweging wil, raad ik je echt Just Dance aan ;-D Ik heb Just Dance 2020 van m’n vriend gekregen, en voor 25 euro per jaar heb je ook alle nummers en dansjes van de afgelopen spellen :)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
13-12-2019 12:24
Als je nog meer beweging wil, raad ik je echt Just Dance aan ;-D Ik heb Just Dance 2020 van m’n vriend gekregen, en voor 25 euro per jaar heb je ook alle nummers en dansjes van de afgelopen spellen :)

Ik zit eraan te denken om mn nichtjes een Switch te geven voor Kerst, puur om Just Dance. Zit er bij Just Dance een mat of een camera? Hoe werkt dat precies?
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
13-12-2019 12:27
Ik zit eraan te denken om mn nichtjes een Switch te geven voor Kerst, puur om Just Dance. Zit er bij Just Dance een mat of een camera? Hoe werkt dat precies?
Geen mat of camera :) Het meet je beweging door middel van de controllers, dus je moet geen Switch Lite hebben. Verder is het dus handig als je het docking station hebt, zodat je het aan kan sluiten op de tv. Dat werkt veel makkelijker.
Dus geen idee of je een normale Switch of een Lite aan het overwegen bent, maar voor Just Dance heb je dus wel echt de normale versie nodig.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
13-12-2019 12:31
Geen mat of camera :) Het meet je beweging door middel van de controllers, dus je moet geen Switch Lite hebben. Verder is het dus handig als je het docking station hebt, zodat je het aan kan sluiten op de tv. Dat werkt veel makkelijker.
Dus geen idee of je een normale Switch of een Lite aan het overwegen bent, maar voor Just Dance heb je dus wel echt de normale versie nodig.
Thanx :)

De normale Switch dus :P Maar dat was ik sowieso wel van plan, want met zn allen Mariokart spelen op de tv is geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja! Just Dance is ook super! Ook dat komt op mijn Switch verlanglijstje :D

Ook moet ik zeggen dat ik het erg leuk vind om te lezen dat ik niet de einige Pokemon fan ben haha. Ik dacht altijd al dat ik daarmee wellicht ietwat kinderachtig was, maar ik vind het toch leuk om te doen!

New style Boutique vond ik ook wel leuk om te doen op mijn DS toen.
Heb die alleen nergens nog gezien voor de Switch?
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
13-12-2019 12:38
Thanx :)

De normale Switch dus :P Maar dat was ik sowieso wel van plan, want met zn allen Mariokart spelen op de tv is geweldig.
Zeker haha! Geen idee hoe oud je nichtjes zijn, maar bij het jaarabonnement van Just Dance zitten ook liedjes van Just Dance Kids :) Misschien wat geschikter als ze wat jonger zijn.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Oja, en je hebt ook street fighter voor de Switch.
8-)
Alle reacties Link kopieren
Style Boutique! Ik had de originele voor de DS inderdaad. Ben bang dat die niet uitkomt voor de Switch :(
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
cinnamonnswirl schreef:
13-12-2019 12:39
Oh ja! Just Dance is ook super! Ook dat komt op mijn Switch verlanglijstje :D

Ook moet ik zeggen dat ik het erg leuk vind om te lezen dat ik niet de einige Pokemon fan ben haha. Ik dacht altijd al dat ik daarmee wellicht ietwat kinderachtig was, maar ik vind het toch leuk om te doen!

New style Boutique vond ik ook wel leuk om te doen op mijn DS toen.
Heb die alleen nergens nog gezien voor de Switch?
Mijn pokemonspel is binnen en ik vind hem echt geweldig!
Welke heb jij gekozen?
Alles ziet er ook zo leuk uit.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een Nintendo fan :-D

Wij vinden Zelda Breath of the Wild geweldig (prachtig gemaakt, je moet het wel leuk vinden om te ontdekken, puzzels te voltooien, te vechten tegen monsters en in zijn voor een langdurig spel waar je maanden zoet mee kunt zijn)

Mario Kart superleuk met zijn allen of alleen online, we wachten met smart op Animal Crossing en binnenkort krijgen we Ring Fit adventure.

Ook leuk vinden we Mario Odyssee, Super Mario Bros deluxe, Mario Maker (als je van zelf spellen maken houdt).

Mario Olympische Spelen vind ik zelf wat minder, kind weer wel.

Captain Toad is ook erg leuk, veel puzzels om je mee te vermaken.

Mario Tennis Aces is vooral leuk om samen te spelen.

Wij zijn nogal spelletjesfanaten hier en hebben hele kasten vol :-D

Veel plezier met je nieuwe Switch! Gaat helemaal goed komen!
Alle reacties Link kopieren
@Dollycat: Al heel wat uren gespeeld vandaag! Kan je iets meer over animal crossing vertellen? Het ziet er wel schattig uit maar wat het spel nu precies is dat wordt nu niet echt duidelijk.

Super mario bros deluxe staat ook nog op mijn verlanglijstje!
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
13-12-2019 11:31
Monsters & Gods komt binnenkort uit en wordt vergeleken met Zelda Breath of the Wild.
En kijk ook eens naar Ni No Kuni.
Tnx, komt pas in februari uit zag ik.
No No Kuni vond ik wat minder interessant op de filmpjes die ik bekeken heb.
Alle reacties Link kopieren
Shiverrr schreef:
12-12-2019 10:37
Bedankt, goed om te weten dat 2e hands ook een optie is. Aan spellen doorverkopen had ik helemaal nog niet gedacht. Dan is 'vaste' spellen kopen misschien wel handiger.

@Ugli: Animal crossing klonk wel leuk alleen ik kreeg er niet zo'n goed beeld bij. Je moet zelf een leven op een eiland opbouwen ofzo? Kan je er iets meer over vertellen?
In de versie op de DS en Wii ben je een inwoner die nieuw in een dorpje komt wonen. Ieder dorpje is uniek en wordt random gegenereerd (DS) of je hebt wat inspraak (Wii). Je krijgt een huis van Tom Nook (een wasbeer) en die moet je afbetalen. Dat is de hoofd storyline die er is, verder is het een sand box/sim/klootviool een eind weg game. Je kunt op een heleboel manieren geld verdienen en leuke dingen verzamelen (mede inwoners helpen, fruit plukken, schelpen verzamelen, maar ook contact leggen online met anderen en daarmee handelen) en je huis inrichten met leuke dingen die je in het winkeltje koopt (het winkeltje kan uitbreiden tot een heus warenhuis) en kleding en accessoires verzamelen. Verder kun je vissen, fossielen zoeken, insecten vangen, bloemen planten en kruisen, meedoen aan events, omgaan met mede inwoners, sneeuwpoppen bouwen in de winter, her en der zijn er easter eggs of kleine story linetjes...Op de Wii kun je ook nog naar de grote stad waar ook weer dieren rondlopen en winkeltjes zijn. En dus online naar het dorpje van je vrienden reizen en samen vissen, elkaars fruit stelen plukken zodat je dit weer in je eigen dorp kunt planten, etcetera. Als je van sand box/sim/verzamelspellen houdt is het echt heel leuk en rustgevend. Ik kan me uren vermaken met mijn huis inrichten en rondscharrelen in mijn dorpje of op bezoek gaan bij random mensen. Hoe langer je speelt hoe groter je huis wordt, hoe meer fruitbomen je krijgt en hoe meer je dorp ontwikkelt.
Alle reacties Link kopieren
Super Mario Maker 2 is ook zeker een aanrader. Ik ben zelf niet zo van het levels maken, maar er is een oneindig aantal levels om te spelen en er zitten zoveel briljante levels tussen. Oneindige game.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het niet beter kunnen omschrijven dan Ugli :-D Vooral kind is gek op Animal Crossing, maar ik vind het ook wel erg leuk zo af en toe.
Alle reacties Link kopieren
Ugli schreef:
13-12-2019 23:46
In de versie op de DS en Wii ben je een inwoner die nieuw in een dorpje komt wonen. Ieder dorpje is uniek en wordt random gegenereerd (DS) of je hebt wat inspraak (Wii). Je krijgt een huis van Tom Nook (een wasbeer) en die moet je afbetalen. Dat is de hoofd storyline die er is, verder is het een sand box/sim/klootviool een eind weg game. Je kunt op een heleboel manieren geld verdienen en leuke dingen verzamelen (mede inwoners helpen, fruit plukken, schelpen verzamelen, maar ook contact leggen online met anderen en daarmee handelen) en je huis inrichten met leuke dingen die je in het winkeltje koopt (het winkeltje kan uitbreiden tot een heus warenhuis) en kleding en accessoires verzamelen. Verder kun je vissen, fossielen zoeken, insecten vangen, bloemen planten en kruisen, meedoen aan events, omgaan met mede inwoners, sneeuwpoppen bouwen in de winter, her en der zijn er easter eggs of kleine story linetjes...Op de Wii kun je ook nog naar de grote stad waar ook weer dieren rondlopen en winkeltjes zijn. En dus online naar het dorpje van je vrienden reizen en samen vissen, elkaars fruit stelen plukken zodat je dit weer in je eigen dorp kunt planten, etcetera. Als je van sand box/sim/verzamelspellen houdt is het echt heel leuk en rustgevend. Ik kan me uren vermaken met mijn huis inrichten en rondscharrelen in mijn dorpje of op bezoek gaan bij random mensen. Hoe langer je speelt hoe groter je huis wordt, hoe meer fruitbomen je krijgt en hoe meer je dorp ontwikkelt.
Bedankt voor de uitleg! Klinkt aan de ene kant wel heel leuk alleen zou ik zelf bang zijn dat het me misschien op den duur gaat vervelen omdat er niet echt meer een uitdaging in zit?
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee om animal crossing op je telefoon te proberen voor het spel uitkomt op de switch. Het heet animal crossing pocket camp. Iets minder uitgebreid maar de bedoeling is hetzelfde. En je krijgt er op je Nintendo account ook punten voor als je bepaalde opdrachten hebt voltooid. Kan je muntjes sparen en daarmee zelfs korting mee krijgen in de e-shop op spellen e.d.
Alle reacties Link kopieren
@Bowgirl: Oh ik wist niet dat het ook voor op je mobiel was. Dat ga ik zeker eens downloaden dan. Bedankt voor de tip! Want de spelletjes voor de switch zijn best wel prijzig.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
13-12-2019 23:56
Super Mario Maker 2 is ook zeker een aanrader. Ik ben zelf niet zo van het levels maken, maar er is een oneindig aantal levels om te spelen en er zitten zoveel briljante levels tussen. Oneindige game.
Heb je daar een online abonnement voor nodig?
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
Lelietje-van-Dalen schreef:
15-12-2019 19:09
Heb je daar een online abonnement voor nodig?

Nodig niet, maar om levels te downloaden en de multiplayer te spelen heb je wel een abo nodig. Goed punt, als je geen abo hebt is Mario Maker 2 zn geld niet waard denk ik.
Alle reacties Link kopieren
@Ugli: Animal crossing op mijn telefoon vind ik echt leuk! Dus ik denk dat ik het nieuwe spel in maart ga kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven