De mooiste kinderboeken
woensdag 10 november 2010 om 18:48
Welke kinderboeken hebben jouw jeugd bepaald en lees je gewoon voor de nostalgie wel honderd keer over?
Mijn boeken:
Ronja de roversdochter
De kinderen van bolderburen
Hasse Simonsdochter
De brief voor de koning en geheimen van het wilde woud.
Dit zijn toch echt de boeken waar ik de mooiste herinneringen aan heb en die ik nooit zat ben.
Mijn boeken:
Ronja de roversdochter
De kinderen van bolderburen
Hasse Simonsdochter
De brief voor de koning en geheimen van het wilde woud.
Dit zijn toch echt de boeken waar ik de mooiste herinneringen aan heb en die ik nooit zat ben.
donderdag 10 maart 2011 om 23:02
Ik heb van de week weer eens voor de aardigheid Joop ter Heul gelezen.
Oh oh oh... wat een verschrikkelijk boek vind ik dat nu!
Af en toe zijn sommige dingen heel grappig beschreven, maar man o man wat kreeg ik kromme tenen van de manier waarop er geschreven wordt over hoe mannen en vrouwen met elkaar omgaan! Ik werd er zo beroerd en kwaad om, dat ik moeite heb moeten doen om het uit te lezen.
Zoiets wens je meisjes nooit meer toe!
Oh oh oh... wat een verschrikkelijk boek vind ik dat nu!
Af en toe zijn sommige dingen heel grappig beschreven, maar man o man wat kreeg ik kromme tenen van de manier waarop er geschreven wordt over hoe mannen en vrouwen met elkaar omgaan! Ik werd er zo beroerd en kwaad om, dat ik moeite heb moeten doen om het uit te lezen.
Zoiets wens je meisjes nooit meer toe!
vrijdag 11 maart 2011 om 00:43
Ik heb Joop ter heul vorig jaar ofzo nog eens gelezen. En viel me niet tegen eigenlijk.Oke de man-vrouwverhouding is lichtelijk vreemd voor ons, maar de manier van schrijven dus. Ik had nog iets van n andere schrijfster , zelfde tijd, zelfde doelgroep, daar was echt niet door te komen. Been ik echt na 3 blz mee gestopt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert