Entertainment alle pijlers

De mooiste kinderboeken

10-11-2010 18:48 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke kinderboeken hebben jouw jeugd bepaald en lees je gewoon voor de nostalgie wel honderd keer over?

Mijn boeken:

Ronja de roversdochter

De kinderen van bolderburen

Hasse Simonsdochter

De brief voor de koning en geheimen van het wilde woud.

Dit zijn toch echt de boeken waar ik de mooiste herinneringen aan heb en die ik nooit zat ben.
Toen ik in de 6e klas zat leesde onze meester vrijdags altijd voor uit Pim Pandoer. Dat vond ik altijd reuze spannend. Heb er later nooit een boek van gelezen.
Chantal en Inge boeken

De drieling boeken

Hasse Simsonsdochter

Kruistocht in spijkerbroek

Blauwe plekken

De vijf

De Olijke Tweeling
Ik heb van de week weer eens voor de aardigheid Joop ter Heul gelezen.

Oh oh oh... wat een verschrikkelijk boek vind ik dat nu!

Af en toe zijn sommige dingen heel grappig beschreven, maar man o man wat kreeg ik kromme tenen van de manier waarop er geschreven wordt over hoe mannen en vrouwen met elkaar omgaan! Ik werd er zo beroerd en kwaad om, dat ik moeite heb moeten doen om het uit te lezen.

Zoiets wens je meisjes nooit meer toe!
Ik heb Joop ter heul vorig jaar ofzo nog eens gelezen. En viel me niet tegen eigenlijk.Oke de man-vrouwverhouding is lichtelijk vreemd voor ons, maar de manier van schrijven dus. Ik had nog iets van n andere schrijfster , zelfde tijd, zelfde doelgroep, daar was echt niet door te komen. Been ik echt na 3 blz mee gestopt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vond het boek Mariken hilarisch! De film werd laatst uitgezonden op ned.3, echt heel mooi.

'God liet een scheet als een klaroenstoot en de duvel was geboren...' Echt, hoe komt ie erop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven