Entertainment alle pijlers

House Rules Holland

26-09-2017 08:53 302 berichten
Vanavond begint het weer voor het derde seizoen op Net 5!

Ik dacht waar ken ik die Dinie toch van......denken denken............o jaaaaaaaa, de zus van....... Andy.......schoonzus van Melissa.

Kijken jullie ook weer?
Het is weer wennen aan de deelnemers, ik weet nog niet wat ik er van vind.
Die dinie is wel een voorbeeldje van hoe slecht de zonnebank voor je huid is.
AnAppleADay schreef:
26-09-2017 19:01
Dat bedoel ik dus, dat heet een Smart tv.
Nee hoor. Ik heb geen internet op mijn tv maar zo'n kastje van ziggo.
Dit vind ik het minst leuke deel het gezamenlijke project.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere taakverdeling. Hij stuurt haar wel aan :-?
Alle reacties Link kopieren
Wat irritant die dames. Aan de ene kant mogen ze niet denken dat die 2 vrouwen het toch niet zouden kunnen, en aan de andere kant gaan ze de mannen wel zo bewerken dat ze zullen helpen. Bah.


En wat irritant dat er morgenavond nog een aflevering is. Twee avonden achter elkaar gaat mijn vriend dit niet trekken denk ik :P
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
26-09-2017 09:01
Bedoel je dit sarcastisch?
Nee, ik vond echt dat de Fems elkaar een fantastisch huis gunden. Later in de afleveringen wordt het wel iets minder gezellig, maar ze maken een huis, en niet alleen hun eigen zone zonder dat ze alleen voor hun eigen hachje gaan.
De muren rood verven en de keuken wordt ook nog eens rood daartussen. Dat gaat vloeken als wat als er maar iets kleurverschil in rood/rood zit.

Ik had die Jordaan kamer wel willen doen. Op naar tweedehands winkels voor donker eiken inventaris,ouderwetse lampen,tig fotolijstjes met daarin foto's van de bewoners en bekende Amsterdammers.Ouderwetse pick up met langspeelplaten van muziek van weleer/volkszangers. Bij ons in de Jordaaaaaaaaaan..........
Een ouderwetse bruine kroeg in de woonkamer hoe zouden jullie dat vinden?
En Willeke Alberti vragen voor een meezinglied voor de bewoners ;-)
Alle reacties Link kopieren
Het moest een moderne Jordaan-huiskamer worden, dus dat ouderwetse van je zou niet helemaal de bedoeling zijn geweest volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
26-09-2017 20:50
Die dinie is wel een voorbeeldje van hoe slecht de zonnebank voor je huid is.
dit is toch de zus of schoonzus van Andy van der Meyde?

Dat andere stel, aziatische vrouw en gozer met kale kop is ook al vaker op TV geweest... geen idee waarmee (nog)
Alle reacties Link kopieren
Europe86 schreef:
27-09-2017 10:46
dit is toch de zus of schoonzus van Andy van der Meyde?

Dat andere stel, aziatische vrouw en gozer met kale kop is ook al vaker op TV geweest... geen idee waarmee (nog)
Cheat on Me (samen) en Peking Express (zij alleen)
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
27-09-2017 10:54
Cheat on Me (samen) en Peking Express (zij alleen)
:idee:
_Marana_ schreef:
27-09-2017 10:31
Het moest een moderne Jordaan-huiskamer worden, dus dat ouderwetse van je zou niet helemaal de bedoeling zijn geweest volgens mij...
Oh dat heb ik ff niet meegekregen. Ze ging ook naar zo'n bruine kroeg in de Jordaan. Dus ze bedoelen meer een yuppie's woonkamer in de Jordaan :-D
Een moderne woonkamer in Jordaan en dan wordt de keuken bruin????
Dan hadden ze die beter wit kunnen laten. Ik vind zelf die witte inbouwkeuken in alle woonkamers best mooi en dan worden die rood,geel,blauw,groen en bruin,vind ik best zonde. Kunnen ze beter de muren in die verf zetten en keuken wit laten.
Europe86 schreef:
27-09-2017 10:46
dit is toch de zus of schoonzus van Andy van der Meyde?
Zijn zus
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
27-09-2017 12:18
Oh dat heb ik ff niet meegekregen. Ze ging ook naar zo'n bruine kroeg in de Jordaan. Dus ze bedoelen meer een yuppie's woonkamer in de Jordaan :-D
Was het tweede punt op het bord, volgens mij, en inderdaad, dat vergaten ze gewoon helemaal. Wordt nog leuk bij de beoordeling.
Team Blauw= Zekai & Larissa

Team Geel= Jamie & Charissa

Team Groen= Henk & Astrid

Team Rood= Nigel & Lisanne

Team Paars= Dinie & Paulien
AnAppleADay schreef:
27-09-2017 10:54
Cheat on Me (samen) en Peking Express (zij alleen)
Zouden ze hier gewoon voor gecast worden ?
Simitçi schreef:
26-09-2017 20:57
Dit vind ik het minst leuke deel het gezamenlijke project.
Idd. Al vond ik het gezamenlijk project van de Aussies wel heel tof: een complete Queenslander van niets tot geweldig vakantiewoning. Wat 'n superprijzen hebben ze daar toch ook! (Huis wordt gewonnen door 'n Australische kijker) En voor de winnaar van het programma de volledige hypotheek afgelost ipv maar 2 jaar.

Moeilijk wennen weer aan die Nederlandse versie. En de Nederlandse huizen...
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
27-09-2017 13:15
Zouden ze hier gewoon voor gecast worden ?
Misschien wel, maar sommige mensen zoeken het ook wel op.
Ik heb ook een vriendin die altijd op de hoogte is van waar ze nog figuranten, publiek of deelnemers nodig hebben omdat ze het leuk vindt om op tv te komen.
Die Charissa vind ik daar ook wel een type voor, en als je eenmaal op tv bent geweest dan zullen de programma-makers een beter idee hebben van hoe je bent en dus misschien sneller voor je kiezen.
Zijn die twee dames nou een stel?
Die zus van Andy vind ik overigens echt geen leuk mens. Hoe ze in de eerste aflevering overkwam.
Saga_Röversdotter schreef:
27-09-2017 20:33
Zijn die twee dames nou een stel?
Nee lees ik nu. Ze zijn als vriendinnen samen gaan wonen.
Leuk, gisteravond gemist maar vanaf vandaag van de partij. :cheer:
Wat is die charissa een bitch zeg .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven