Hoe vaak eet je chips en koek

12-10-2019 17:11 407 berichten
Ik heb zo vaak zin in chips en koek. Ik googlede net hierop en kwam op een forum ( van Yes) waarin mensen aangaven hoe vaak ze dit aten. Ik las dingen als: 1 x in de twee weken eet ik chips of koek. Tering! Ik eet het echt veeeeel meer. Neem elke dag wel wat lekker bij de koffie of thee. En een bakje chips ook wel om de dag.
Ik ben benieuwd hoe dit bij anderen is en ook; heb je een schuldgevoel erover?
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
21-10-2019 03:26
Nee, DORS is een biersoort.
Dorsen is graan oogsten. Daar word zowel bier als brood van gebakken.

Misschien is JOUW gedachtegang wel gekoppeld aan raar reageren.
Ik mezelf hier op dit forum NIET raar .
Ik wel rare en domme reacties.

Dorst is dus wel gekoppeld aan graan, maar als je drinkt dan praat je niet.

Dus waar spacecake onder valt?

Ach,.,, JIJ eet spacecake.
En daarom vind jij het nodig om mij te quoten?
Zodat anderen die mij liever niet lezen. TOCH weer moeten zien dat ik er tussen sta.
IRRITATIE opwekken.


Ik heb zowel op brood als koek gereageerd.
Dus kan ik door deze steeds weer opnieuw reagerende en ondanks vele verzoeken om NIET TE QUOTEN dat toch doen.


EDIT:

Gaat het wel goed met je? Geen touw aan vast te knopen jouw reacties. :confused:
.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop bijna nooit chips en koek. Wel nootjes, toastjes met kaas enzo, worst, nog meer kaas, bittergarnituur, etc.

Koekjes eet ik wel op mijn werk, daar staan ze voor me. En als iemand een zak chips opentrekt eet ik ook wel redelijk enthousiast mee. Koekjes dus een paar keer per week, chips misschien eens keer in de twee maanden.
Alle reacties Link kopieren
koek elke dag, chips heel weinig, misschien eens per maand/2 maanden.
Koek eet ik echt zelden tot nooit. Hooguit op een verjaardag ofzo, stukje boterkoek vind ik nog wel lekker maar ik haal dat zelf niet. Chips, heel sporadisch, als de pringles in de aanbieding zijn. Mijn Achilleshiel zit meer in het ijs en de chocolade.
Dat eet ik toch wel dagelijks. Wel in mindere hoeveelheden dan vroeger maar helemaal ermee stoppen lukt me nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt van de hartige dingen. Chips koek en snoep kan ik makkelijk laten staan. Maar s avonds wat Kaasblokjes, bitterballen of gemixte party snacks.. Hmm lekker :cheer:
But without the dark we'd never see the stars!
Alle reacties Link kopieren
Iets zoet zoals koek of chocolade eet ik elke dag :hyper: Chips probeer ik voor het weekend te bewaren en dan hooguit een bakje vol (dat heb ik zo van huis uit geleerd, haha).
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
19-10-2019 08:26
Ik heb een tijdje ergens gewerkt, vlakbij de fabriek van Bolletje. Heel gevaarlijk iedere keer, het rook zo lekker :A: Vooral in de tijd van pepernoten etc.
Oh lekker! Ik heb een tijdje bij Knorr gewerkt, waar sommige medewerkers dagelijks de (gratis verkrijgbare) soep dronken, zowel tijdens de lunch als tussendoor :roll: Ik was daar na een week wel klaar mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven