Geld & Recht alle pijlers

Gierige acties deel X

13-08-2019 16:45 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vorige 9 delen waren een groot succes. In deel 10 gaan we weer verder met het delen van gierige acties.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 4
* Deel 5
* Deel 6
* Deel 7
* Deel 8
* Deel 9
In this mad house we must all survive
Bigdipper schreef:
18-01-2020 14:25
Ik heb ook nog een mooie gierige actie:

Een vriendenstel (voor het gemak noem ik ze even Stel 1) van ons werd uitgenodigd door een ander stel (Stel 2) om met zijn viertjes te gaan eten bij een chic restaurant. Ze zouden er een gezellige avond van maken en Stel 2 zou ook voor vervoer zorgen (taxi). Stel 1 accepteerde de uitnodiging en ze hadden een leuke avond, waarop de wijn rijkelijk vloeide en er overvloedig gegeten werd. Na afloop bedankte Stel 1 Stel 2 uitgebreid voor deze gezellige avond en gaven ze een kleinigheidje als bedankje. Groot was dan ook de verbazing toen Stel 1 de volgende dag van Stel 2 een tikkie kreeg van 300 euro....

Ze hebben het betaald, omdat ze geen gedoe wilden. Maar raar vonden ze het wel.
Ook hier geldt weer: was van te voren niet duidelijk dat ze moesten betalen.
Dus: wij nodigen jullie uit om...
Of: zullen we samen/hebben jullie zin om mee te gaan.

Ik vind €300 per stel ook nogal een gigantisch bedrag zeg voor uit eten.
-Wit beyond measure is man's greatest treasure.-
Rowena Ravenclaw
Ik had laatst weer iets met een buurvrouw van mijn moeder die heel graag bevriend met mij wil zijn, ik stoor me heel erg aan haar gierige gedrag dus probeer haar zo veel mogelijk te vermijden.

Ze wil ook altijd naar een bijeenkomst waar ik ook heen ga, en dan ook altijd gratis met mij meerijden (naar een andere stad) en wil dan ook dat ik haar thuis kom ophalen, ook al is dat voor mij omrijden. Laatst begon ze te vloeken toen ik zei dat ze mee kon rijden maar dan op eigen gelegenheid eerst naar mijn huis moest komen.

Op die bijeenkomst werd ik geïntroduceerd aan een vrouw die voor een opleiding wat proefpersonen voor een onderzoek nodig had. Ik sprak met die vrouw af dat ze bij mij mocht langskomen, die vrouw blij, en zei toen dat ze dan nog maar 5 personen nodig had, ik vroeg toen (heel stom van mij) of die bewuste buurvrouw ook mee wou doen, ja dat wilde ze wel...en ze noemde gelijk een lijst van mensen op die ze dan ook wel wilde uitnodigen.

Ik dacht....heel leuk.. maar dan liever niet in mijn huis, dus sprak met die buurvrouw af om het dan in haar huis te doen aangezien zij graag nog wat van haar kennissen wilde uitnodigen. Dat was goed.

Op de bewuste dag stuurt ze mij vervolgens een app dat ze naar de Aldi wou gaan om een cake te kopen voor die avond, en wat ik daarvan vond??! (ik heb dus altijd een overvloed aan taarten, brood, bonbons en ijs omdat ik dat zelf maak, en heb dat ook al heel vaak aan haar gegeven, als ik dus over had).

Ik vond die vraag brutaal, ze vraagt me steeds vaker om (gratis) taarten of komt met haar dochter langs die ze mij om bonbons laat vragen. Vorige week belde ze om te vragen of ik nog wat "dingen" over had en ik zei dat ze een brood kom komen halen, toen ze hier kwam vroeg ze of ik ook nog ander brood had behalve datgene wat ik haar had gegeven, of soms vraagt ze me zelfs of ik het bij haar langs kom brengen omdat zij vlakbij mijn moeder woont en het volgens haar dan maar een kleine moeite is om even langs haar te rijden, ik vind dat heel storend en hondsbrutaal. Ik besloot haar vraag over het wel of niet kopen van een cake dus te negeren.

Paar uur later, ik schat zo'n uur voordat we met die vrouw bij haar thuis hadden afgesproken, stuurt ze me weer een app dat ze naar de Aldi wou gaan om een cake te kopen, of dat ik misschien een ander idee had?. Ik besloot die vraag nogmaals te negeren.

En toen ik 's avonds bij haar en die vrouw dus was, had ik het vermoeden dat ze daar ook iets over had verteld tegen die vrouw, want die maakte op een gegeven moment een opmerking over die cake, dat ze wel een plakje zou nemen, anders was alle moeite voor niets geweest of zoiets.
nou inderdaad, 300 euro?? en dan ook verbaasd zijn als het andere stel dat niet voor ze betaald.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Gisselle schreef:
18-01-2020 14:40
Ik had laatst weer iets met een buurvrouw van mijn moeder die heel graag bevriend met mij wil zijn, ik stoor me heel erg aan haar gierige gedrag dus probeer haar zo veel mogelijk te vermijden.

Ze wil ook altijd naar een bijeenkomst waar ik ook heen ga, en dan ook altijd gratis met mij meerijden (naar een andere stad) en wil dan ook dat ik haar thuis kom ophalen, ook al is dat voor mij omrijden. Laatst begon ze te vloeken toen ik zei dat ze mee kon rijden maar dan op eigen gelegenheid eerst naar mijn huis moest komen.

Op die bijeenkomst werd ik geïntroduceerd aan een vrouw die voor een opleiding wat proefpersonen voor een onderzoek nodig had. Ik sprak met die vrouw af dat ze bij mij mocht langskomen, die vrouw blij, en zei toen dat ze dan nog maar 5 personen nodig had, ik vroeg toen (heel stom van mij) of die bewuste buurvrouw ook mee wou doen, ja dat wilde ze wel...en ze noemde gelijk een lijst van mensen op die ze dan ook wel wilde uitnodigen.

Ik dacht....heel leuk.. maar dan liever niet in mijn huis, dus sprak met die buurvrouw af om het dan in haar huis te doen aangezien zij graag nog wat van haar kennissen wilde uitnodigen. Dat was goed.

Op de bewuste dag stuurt ze mij vervolgens een app dat ze naar de Aldi wou gaan om een cake te kopen voor die avond, en wat ik daarvan vond??! (ik heb dus altijd een overvloed aan taarten, brood, bonbons en ijs omdat ik dat zelf maak, en heb dat ook al heel vaak aan haar gegeven, als ik dus over had).

Ik vond die vraag brutaal, ze vraagt me steeds vaker om (gratis) taarten of komt met haar dochter langs die ze mij om bonbons laat vragen. Vorige week belde ze om te vragen of ik nog wat "dingen" over had en ik zei dat ze een brood kom komen halen, toen ze hier kwam vroeg ze of ik ook nog ander brood had behalve datgene wat ik haar had gegeven, of soms vraagt ze me zelfs of ik het bij haar langs kom brengen omdat zij vlakbij mijn moeder woont en het volgens haar dan maar een kleine moeite is om even langs haar te rijden, ik vind dat heel storend en hondsbrutaal. Ik besloot haar vraag over het wel of niet kopen van een cake dus te negeren.

Paar uur later, ik schat zo'n uur voordat we met die vrouw bij haar thuis hadden afgesproken, stuurt ze me weer een app dat ze naar de Aldi wou gaan om een cake te kopen, of dat ik misschien een ander idee had?. Ik besloot die vraag nogmaals te negeren.

En toen ik 's avonds bij haar en die vrouw dus was, had ik het vermoeden dat ze daar ook iets over had verteld tegen die vrouw, want die maakte op een gegeven moment een opmerking over die cake, dat ze wel een plakje zou nemen, anders was alle moeite voor niets geweest of zoiets.
Die hoopte natuurlijk dat jij toch opeens ergens een taart van tevoorschijn zou toveren :proud:

Klinkt trouwens als een verschrikkelijk mens. Ik snap ook niet dat je zo toegeeft door dat brood en bonbons te geven. Ik zou gewoon iets zeggen dat ze het kan kopen als ze het zo graag wil hebben.
En dat je niet om gaat rijden als zij met je mee wil rijden. Graag of niet!
minnimouse schreef:
18-01-2020 14:44
Die hoopte natuurlijk dat jij toch opeens ergens een taart van tevoorschijn zou toveren :proud:

Klinkt trouwens als een verschrikkelijk mens. Ik snap ook niet dat je zo toegeeft door dat brood en bonbons te geven. Ik zou gewoon iets zeggen dat ze het kan kopen als ze het zo graag wil hebben.
En dat je niet om gaat rijden als zij met je mee wil rijden. Graag of niet!

Ja die hoopte dat ik wel iets mee zou nemen voor haar visite. En ja ik geef veel weg omdat eten natuurlijk ook niet lang goed blijft en mijn vriezers ook vol zitten, maar ik merkte op een gegeven moment dat zij mijn spullen aan het uitdelen was aan anderen en ja dat vragen steeds om dingen is heel vervelend.
Susan schreef:
17-01-2020 14:03
Ik denk dat als je alleen maar een zalmmoot lust en verder geen vlees, zo'n barbecue (of buffet of wat dan ook) waarbij je allemaal iets meebrengt niet echt geschikt is. Als er mensen bij zijn die alleen specifieke dingen eten kan je inderdaad beter geld bij elkaar leggen en boodschappen doen (al heb je zelfs dan het risico dat de vis en vegadingen door anderen worden gegeten en er te weinig overblijft). Als je met een groep bent waarin iedereen de meeste dingen wel lust kan je wel prima allemaal iets meebrengen.
Inderdaad, hier ook al regelmatig een bbq of etentje gehad waarbij iedereen iets meeneemt. Kom je met 4 personen, dan zorg je dat je voor 4 personen eten meeneemt. Maar het wil dan absoluut niet zeggen dat je je eigen eten opeet. Kan wel, hoeft niet. Juist leuk van alles wat te proberen. Alles komt op een tafel en je pakt gewoon wat je wil. Je bent ook niet verplicht hele dure dingen mee te nemen toch. Dan heb je ook niet het probleem dat iemand anders jouw dure dingen opeet en je zelf niks hebt.
En als je zelf bijv vis meeneemt omdat je niet anders lust, dan leg je dat even apart voor jezelf, schrijft je naam erop of wat dan ook. Hier echt nooit problemen mee gehad.
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
17-01-2020 16:49
Nou Idd

En ik zou me dus echt wel kut voelen als ik diegene zou zijn die een pakje van 2 zalmmoten mee zou nemen (ik zou er Idd niet eentje meenemen naar mezelf kijkend) en ik er zelf geen hap van kan eten uiteindelijk, dan maar gierig :P maar dat probleem zou ik niet zo snel hebben aangezien ik bijna alles wel eet. Maar snap de frustratie wel als iemand dat overkomt zeg maar
Maar waarom is dat gierig? Wat bedoel je met een pakje van 2 zalmmoten? Dan denk ik al snel aan 2 diepvries stukjes zalm. Is niet duur toch? Dan is een goed stukje vlees duurder.
Als wij verse zalm kopen bij de visboer dan zijn we wel veel geld kwijt, maar dan krijg je geen pakje van 2 zalmmoten maar gewoon 1 groot stuk verpakt in papier. Dus daarom denk ik bij een pakje van 2 zalmmoten al snel aan diepvries vd supermarkt. Zou mij weinig uitmaken als iemand anders dat opeet en ik zelf iets anders lekkers kan pakken.

Als je idd een duur stuk verse zalm meeneemt snap ik dat je er zelf ook van wil eten. Maar dan zou ik dus gewoon alert zijn. Ze beginnen met bbqen? Zorg dat je er bij staat of zelf dat stukje zalm erop legt en blijf erbij staan totdat het goed is. Beetje voor jezelf zorgen.
RavenclawLady schreef:
18-01-2020 14:37
Ook hier geldt weer: was van te voren niet duidelijk dat ze moesten betalen.
Dus: wij nodigen jullie uit om...
Of: zullen we samen/hebben jullie zin om mee te gaan.

Ik vind €300 per stel ook nogal een gigantisch bedrag zeg voor uit eten.
Ik ook, maar daarom zou ik er als ik stel 1 was ook niet zonder meer vanuit gaan dat stel 2 betaalt, tenzij ze dat echt heel expliciet hebben gezegd.

Er op de avond zelf helemaal niets over zeggen en dan achteraf een tikkie sturen vind ik wel heel raar, dat zegt voor mij wel een beetje dat stel 2 ook wel wist dat ze hier niet duidelijk over hadden gecommuniceerd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
beetjegek schreef:
17-01-2020 13:55
Ik heb een vriendin met een inhalige vriend, en mede doordat mag ik hem dus echt niet. Zit altijd te schransen voor zijn leven.
Ik heb zo'n collega. Op vrijdag laten we de lunch altijd halen, bij de snackbar of de turk of zo, maar collega blieft nooit en zit dan heel afgepast te muizen van haar twee bammetjes met kaas, uit zo'n ieniemienie broodtrommeltje. Totdat er iemand een keer een bakje patat of een broodje hamburger laat staan, dan zit de inhalige collega als eerste aan de bak, en ze vreet alles op tot de laatste kruimel. Elke keer weer. Zo genant. Ze loert ook op overgebleven gebak van verjaardagen, dat neemt ze dan zonder te vragen mee naar huis.
Susan schreef:
18-01-2020 15:34
Er op de avond zelf helemaal niets over zeggen en dan achteraf een tikkie sturen vind ik wel heel raar, dat zegt voor mij wel een beetje dat stel 2 ook wel wist dat ze hier niet duidelijk over hadden gecommuniceerd.
Dit dus. Heel vreemd. Zeker als er zo uitgebreid bedankt wordt voor het etentje en dat er dan niets gezegd wordt over de betaling. Er was namelijk echt sprake van een uitnodiging. Stel 1 vindt: wie uitnodigt betaalt. Zo zouden zij dat doen (en ik ook trouwens). Stel 2 denkt daar blijkbaar anders over en heeft zich daarover niet duidelijk uitgesproken. Het was een wijze les voor een eventueel volgende keer.

Overigens vind ik 300 euro per stel ook heel veel, maar deze stellen gaan vaker uit eten voor deze bedragen, dus dat is niet raar. Ik denk dat er ook de helft van het taxivervoer bij zat (uurtje rijden), waarvan stel 2 van te voren gezegd had dat zij daarvoor zouden zorgen.
bigdipper wijzigde dit bericht op 18-01-2020 16:09
Reden: Toevoeging
8.00% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2020 15:57
Ik heb zo'n collega. Op vrijdag laten we de lunch altijd halen, bij de snackbar of de turk of zo, maar collega blieft nooit en zit dan heel afgepast te muizen van haar twee bammetjes met kaas, uit zo'n ieniemienie broodtrommeltje. Totdat er iemand een keer een bakje patat of een broodje hamburger laat staan, dan zit de inhalige collega als eerste aan de bak, en ze vreet alles op tot de laatste kruimel. Elke keer weer. Zo genant. Ze loert ook op overgebleven gebak van verjaardagen, dat neemt ze dan zonder te vragen mee naar huis.
O ja ik herinner me een verhaal van Djoels daarover, van een vriendin op vakantie die altijd zo krenterig was en zat te azen op andermans overblijfsels. Is me altijd bijgebleven. Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte van mensen die dat zo doen.
ik (werk in verpleeghuis) had een collega die haar kleding meenam naar het werk om het daar te wassen (in haar nachtdiensten dus ze dacht dat niemand het in de gaten had, alleen had ze aan het droogrek haar kleding per ongeluk laten hangen) en ze nam het avondeten van de bewoners, dat over bleef (denk aan gekookte aardappelen, sperziebonen, gehaktballen) mee in een bakje naar huis. Ik heb er nooit wat van gezegd, vreemd vond ik het wel. Vooral omdat ze fulltime werkte, en ik er vanuit ga dat je dan niet zó arm bent dat je het niet zelf kan bekostigen.
Ik had ook een collega die waspoeder jatte, en mee naar huis nam.
Als die sperziebonen en gehaktballen overblijven en de kliko zouden ingaan zou het mij toch écht geen bal kunnen schelen dat ze meegenomen worden.

Het wordt anders als ze de boel afroomt en iedereen ineens maar 1 gehaktbal ipv 2 krijgt opdat er overschot is.

In het kader van voedsel-overschotten en afval verminderen vind ik het in 't eerste geval net een goed idee alleen zou ik vanuit de directie het dan zelfs promoten. Zodat al het personeel kans heeft.
Bigdipper schreef:
18-01-2020 14:25
Ik heb ook nog een mooie gierige actie:

Een vriendenstel (voor het gemak noem ik ze even Stel 1) van ons werd uitgenodigd door een ander stel (Stel 2) om met zijn viertjes te gaan eten bij een chic restaurant. Ze zouden er een gezellige avond van maken en Stel 2 zou ook voor vervoer zorgen (taxi). Stel 1 accepteerde de uitnodiging en ze hadden een leuke avond, waarop de wijn rijkelijk vloeide en er overvloedig gegeten werd. Na afloop bedankte Stel 1 Stel 2 uitgebreid voor deze gezellige avond en gaven ze een kleinigheidje als bedankje. Groot was dan ook de verbazing toen Stel 1 de volgende dag van Stel 2 een tikkie kreeg van 300 euro....

Ze hebben het betaald, omdat ze geen gedoe wilden. Maar raar vonden ze het wel.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo goed begrijp waarom afspraken niet duidelijker gemaakt worden in vriendengroepen.

In mijn vriendengroepen zijn de afspraken gewoon duidelijk.
Het is wel bij elk stel anders, maar we hoeven er niet over na te denken.

Bij nieuwe ontmoetingen spreek ik alles duidelijk uit.
Zullen we uit eten gaan, dan doen we alles 50-50, of ieder betaald voor zich.

Het verhaal van de BBQ vind ik raar.
Als iedereen bij een gezamenlijke bbq iets meeneemt dan is dat in mijn hoofd: de een neemt drinken mee, de andere brood en smeersels, 2 of 3 iemanden het vlees etc.
2 stukjes zalm, of een goed stuk vlees van de slager en 'goede' wijn meenemen, waarvan je in je hoofd hebt dat jij dat alleen gaat eten en drinken vind ik vreemd.

En natuurlijk is het verhaal van de BBQ, voor diegene die het heeft meegemaakt iets anders. Ik zou blijven zeuren om de 15 pp.
Niet omdat ik het geld nodig heb, maar omdat ik geen zin heb in asociale vrienden die overal mee wegkomen. Zeker als er van te voren afspraken zijn gemaakt.
Marnamai schreef:
18-01-2020 16:44
Als die sperziebonen en gehaktballen overblijven en de kliko zouden ingaan zou het mij toch écht geen bal kunnen schelen dat ze meegenomen worden.

Het wordt anders als ze de boel afroomt en iedereen ineens maar 1 gehaktbal ipv 2 krijgt opdat er overschot is.

In het kader van voedsel-overschotten en afval verminderen vind ik het in 't eerste geval net een goed idee alleen zou ik vanuit de directie het dan zelfs promoten. Zodat al het personeel kans heeft.
Volgens mij mag het niet eens. Bij mijn zoon in het revalidatiecentrum hadden ze wel eens eten over, luxe voorverpakte vleeswaren en zalmmoten en zo, en die kregen wij dan mee naar het Ronald McDonald huis maar we moesten dat dan wel een beetje stil houden, want eigenlijk behoorden die overschotten in de kliko te verdwijnen. Inmiddels is dat al een paar jaar geleden, vandaar dat ik nu wel opening van zaken durf te geven :proud:

Op zich vind ik het ook niet raar dat mensen overgebleven voedsel mee naar huis nemen om daar alsnog te consumeren (prima juist), maar als het altijd dezelfden zijn die dat doen wordt het wel een beetje raar. Zorg dan in ieder geval dat het 'illegale' sausje eraf gaat en doe dingen in overleg of zo.
Ik vind het trouwens wel apart dat wat ik vertelde over mijn BBQ waar ik was verworden is tot dat ik heel weinig meenam en dat zelf op had willen eten en zelf een soort van gierige trien zou zijn.

Wij hadden veel, lekker vlees mee. Iedereen had lekkere spulletjes mee. Iedereen deelde ook alles met elkaar. Ging op de grote hoop.
Behalve een bepaald groepje die zelf euroknallers mee hadden en zonder blikken of blozen hun borden vollaadden met alleen het door ons meegebrachte (en ook dat van anderen) vlees. En dan alleen de beste spulletjes.

Dus niet alleen een stukje van het vlees dat wij mee hadden maar ook de spiesjes gamba’s die anderen weer mee hadden genomen waren elke keer van het rooster afgeraust voor je tot tien kon tellen.
Terwijl mensen zelf hun spullen erop legden, dat was een beetje de regel. Alleen zij pakten steeds de spullen eraf die anderen erop legden.

Het was leuk geweest het resultaat te kunnen proeven van vlees wat je heb staan kneden en marineren.
En nee dan hoef je dus niet alles, absoluut niet want het is ook juist voor anderen. Maar niet op deze rare inhalige manier.
En op een gezellig feestje ga je ook niet de wacht staan houden bij de barbecue. En ook niet met een waarschuwend vingertje naast de schransende aso’s staan.

Deze actie van ze was irritant en berekenend en dat vonden niet alleen wij.

Heel bijzonder dat dat verhaal een paar pagina’s geleden zo vervormd is door mensen die zich op de één of andere manier ontzettend aangesproken voelden door mijn verhaal.
klopt, het mag niet. we mochten bijv ook niet de gehaktballen bewaren zodat de bewoners het de volgende dag op brood konden krijgen.
Al moet ik er zelf niet aan denken, want echt heel lekker smaakte het niet. (we mochten mee eten). en als je het zelf meeneemt wordt het voor de 3e keer opnieuw opgewarmd. Ze nam ook brood en beleg mee naar huis, daar kwam ik achter omdat we een cursus volgden waarbij je je eigen lunch moest meenemen. En ze had exact dat brood en van die mini's (jam, hagelslag) die je alleen in instellingen en bijv hotels kan krijgen.
Naatje2000 schreef:
18-01-2020 17:03
Ik vind het trouwens wel apart dat wat ik vertelde over mijn BBQ waar ik was verworden is tot dat ik heel weinig meenam en dat zelf op had willen eten en zelf een soort van gierige trien zou zijn.

Och, ik heb als vegetariër wel eens broodjes kaas achtergehouden. Heel inhalig misschien, maar de ervaring had me geleerd dat de vleeseters altijd eerst aanvielen op de broodjes kaas, omdat ze het lekkerste voor het laatste wilden bewaren of zo. En dan had ik dus niks meer.
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2020 17:13
Och, ik heb als vegetariër wel eens broodjes kaas achtergehouden. Heel inhalig misschien, maar de ervaring had me geleerd dat de vleeseters altijd eerst aanvielen op de broodjes kaas, omdat ze het lekkerste voor het laatste wilden bewaren of zo. En dan had ik dus niks meer.
Ja, heel irritant als de omnivoren de dingen voor de niet-omnivoren wegsnaaien (maar dat is al een paar keer gezegd). Ligt ook soms wel aan wie de broodjes bestelt, die kan ook gewoon bedenken om meer broodjes kaas dan er vegetariërs zijn te bestellen. Bij ond op het werk is tegenwoordig alles aan bestelde catering vegetarisch en vegan. Alleen soms is er een vlees opt-in (als we ook ergens moeten overnachten).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Ik zou dan inderdaad meer broodjes kaas bestellen, want vleeseters hebben natuurlijk ook wel eens trek in kaas, je kan ook moeilijk verwachten dat mensen die vlees eten altijd verplicht een broodje met vlees kiezen.

Maar ik vind het ook wel logisch dat je als vegetariër een broodje kaas voor jezelf achterhoudt, want je hebt gewoon minder keus.
Lady*Voldemort schreef:
18-01-2020 17:13
Ik geef je groot gelijk. Niets inhaligs aan.

Wij hielden trouwens niets achter. Legden gewoon wat spul op de BBQ en dat was steeds pleite. Richten de monden van groepje Echte inhaligerds.
C’est ca.

Maar tja dat verhalen soms compleet uit z’n verband getrokken worden is volgens mij iets wat vaker voorkomt in de wondere wereld van het Viva Forum ;)
Iets heel anders: is dat Extreme Couponing nog steeds op TLC? Weet iemand dat? Had het er laatst over en vroeg het me af...(over gierige acties gesproken) (nou ja is dat gierig eigenlijk, met coupons betalen?)
Gisselle schreef:
18-01-2020 14:40
Laatst begon ze te vloeken toen ik zei dat ze mee kon rijden maar dan op eigen gelegenheid eerst naar mijn huis moest komen.

Op die bijeenkomst werd ik geïntroduceerd aan een vrouw die voor een opleiding wat proefpersonen voor een onderzoek nodig had..............................................................................................................
..................................................... Ik besloot die vraag nogmaals te negeren.

Niet meer mee laten rijden.

En inderdaad alle andere suggestieve vragen ook negeren. :-D
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 18-01-2020 17:52
59.30% gewijzigd
Naatje2000 schreef:
18-01-2020 17:03

....Verhaal....
Sorry, ik had inderdaad begrepen dat jij alleen maar een heel goed stukje vlees voor jezelf had meegenomen.

De rest van je verhaal en uitleg maakt het natuurlijk helemaal stom van die mensen.

Ik had deze uitleg niet eerder gelezen of ik heb er overheen gelezen.
Naatje2000 schreef:
18-01-2020 17:37
Iets heel anders: is dat Extreme Couponing nog steeds op TLC? Weet iemand dat? Had het er laatst over en vroeg het me af...(over gierige acties gesproken) (nou ja is dat gierig eigenlijk, met coupons betalen?)
Ik kijk het altijd op Youtube of uitzending gemist ofzo. Ik google altijd even.

Ik vind het vooral gierig omdat ze nooit eens normaal een paar flesjes meenemen maar de hele schappen leeghalen.

Het is verder wel knap hoor, dat ze van een totaal bedrag van 1000 euro maar een paar euro hoeven te betalen, maar procentueel is het natuurlijk hetzelfde als je gewoon normale aantallen pakt van de producten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven