Gezondheid alle pijlers

Borstverkleining

20-04-2011 09:58 275 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week heb ik een afspraak bij de huisarts om een aanvraag te doen voor een borstverkleining.

Ik ben het zo zat. Altijd hoofdpijn, altijd last van mijn nek omdat ik verkrampt loop. Eeuwige last van mijn onderrug door een houding licht voorovergebogen met schouders naar voor om er maar niet als "te koop" mee te lopen.

Ik heb altijd gezegd dat ik na het kinderen krijgen een borstverkleining wilde. De eerste stap, het afvallen, is al gezet. Er is inmiddels 16 kg af. Er moet er nog wel zeker 14 af, liefst nog misschien wel 20, maar de eerste stappen zijn gezet.

Ik hoor vanuit alle kanten dat er wachtlijsten zijn van zeker 6 maanden dus dan heb ik iets om naar toe te werken danwel leven.

En hoe graag ik ook van alle klachten af wil, zo eng vind ik het ook. Bang voor pijn, bang voor complicaties.

Wie heeft er ook een borstverkleining gehad? Hoe is dat bevallen? Ik hoor graag jullie verhalen.

Oh ja, ik wil van een grote F naar een D.. In de hoop dan weer een beetje in verhouding te zijn en ook niet zoveel pijn meer te heben.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Snoekkie, ook ik hoefde mijn shirt niet uit te trekken bij de HA. Hij ziet toch wel dat je geen AA hebt

CZ vergoedt vanaf DD geloof ik.
Ah know`t, tha shunt
Nou ik heb nog niet gebeld vandaag niet omdat ik het wilde uitstellen maar door de drukte op het werk. Dus een update komt er zeker nog!

Mijn jongste is trouwens 10 maanden, zou dat ook een reden voor afwijziging kunnen zijn? Onder het mom van, je borsten zijn nu nog zo groot omdat je nog aan het ontzwangeren bent? Ik weet natuurlijk wel dat jullie ook niet kunnen weten wat mij HA zal zeggen, maar ik wil gewoon zekerheid hebben dat ie me doorstuurt en niet met allemaal tegen argumenten komt.

Ik heb namelijk niet echt een prettige HA, ik moest ook echt een drammen voor een verwijziging voor mijn zoon toen. Allergieen, hele witte huid, extreem gevoelig, exceem, rode ogen etc. Hij zei toen, nou, ik zie niks geks aan uw zoon.
...
anoniem_126812 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 13:54
Reden: herkenbaarheid
99.69% gewijzigd
even up up up..

Ik heb de approval vanuit de zorgverzekeraar. Jiahaaaaa

Ik ga vandaag bellen voor een afspraak. Waarschijnlijk wordt het eind oktober begin november.

Het kan wel eerder bij de PC maar dat komt op mijn werk niet uit dus vandaar wat later.

@snoekkie: mijn jongste is 8 maanden...en ik heb akkoord gekregen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
...
anoniem_126812 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 14:08
Reden: ...
0.00% gewijzigd
Morgen om 14.45 naar de anestesist en om 16.20 laatste gesprek met de PC en 7-7 om 7uur moet ik me melden op de verpleeg afdeling......
...
anoniem_126812 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 14:04
99.36% gewijzigd
Het gaat voorlopig niet door , bloeddruk is veel te hoog
...
anoniem_126812 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 14:02
97.64% gewijzigd
ik heb borstverkleining op mijn 18e laten doen (10 jaar geleden)

ben van een e naar een b gegaan en nu 10 jaar later it ik alweer op een grote c.

ik sporte toen fanatiek en dat vond ik niet zo fijn en heb er geen spijt van alleen vind ik mijn littekens verschrikelijk.

als ik weer een keer wat moed over heb ga ik langs de huisarts om te kijken wat de mogelijkheden zijn...
quote:zojo83 schreef op 06 juli 2011 @ 14:13:

Jee, is dat geen moment-opname?? Checken ze bijv niet morgen nog een keer? Ik had laatst dat hij bij de reumatoloog veel te hoog was, 3 dagen later was hij weer helemaal normaal en normaal gebleven...

Dat is even balen zeg, je stelt je er zo op in...Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest helaas is het geen moment op name het scheelt nl niet veel met afgelopen dinsdag dus ik heb betablokkers meegekregen, dinsdag moet ik weer terug komen
Ronnie, ik doe het even hier, maar heel veel sterkte en succes met alles he. Goed datze je zo goed observeren, hoop dat het snel werkelijkheid voor je moge worden
Oh nee Ronnie, dat is balen zeg!
Ah know`t, tha shunt
Hoe ging het gisteren Ronnie?
Ah know`t, tha shunt
Ronnie wat ontzettend naar voor je! Maar inderdaad fijn dat ze goed opletten. Hoe is het nu met je?

Ik ga als alles goed gaat de 24ste onder het mes, ik ga van een 75J naar een C of D maar ik ben opgelucht maar tevens doodsbenauwd...... wat als ik geen gevoel meer in mijn borsten heb straks? of als die littekens erg lelijk worden?!?!
...
anoniem_126812 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 14:12
99.17% gewijzigd
Dank je wel! Zojo83 wat een lieve en fijne reactie! Dat biedt hoop!
Volgens mij kijkt er niemand meer naar dit topic lol maar ik wilde even melden dat mijn operatie op 6 september is.
Ah know`t, tha shunt
Wat goed Kahlan! Heel veel sterkte gewenst! Ik ga aanstaande maandag onder het mes! Brrrrrr.... Ik blijf het heel spannend vinden...
Ik heb de goedkeuring liggen maar moet nog een afspraak maken.

Volgende week start ik bij een nieuwe werkgever en die wil ik betrekken in het tijdspad omdat ik er toch even niet zal zijn.. Dus over een week of 2 ga ik denk ik bellen voor de datum!!!
quote:ronniemitchel schreef op 06 juli 2011 @ 11:30:

Het gaat voorlopig niet door , bloeddruk is veel te hoog

ronnie,wat rot voor je!Ik hoop echt dat je zo snel mogelijk kunt

worden geholpen.In ieder geval een dikke van mijn kant!
quote:kissthequeen schreef op 27 augustus 2011 @ 12:03:

Wat goed Kahlan! Heel veel sterkte gewenst! Ik ga aanstaande maandag onder het mes! Brrrrrr.... Ik blijf het heel spannend vinden...

Succes, wat spannend!

Laat je weten hoe het gegaan is?
Ah know`t, tha shunt
KTQ, ik hoop dat het allemaal meevalt voor je.
Ah know`t, tha shunt
Hoi Kahlan!

Het is me 100% meegevallen! Ik heb heerlijk geslapen door de narcose en heb vrijwel geen pijn!

Aanrader! Haha had ik het maar eerder gedaan!
Oh, ik zie je berichtje nu pas, vertel vertel.

Was je snel weer thuis?

Nog 4 dagen en dan mag ik :D
Ah know`t, tha shunt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven