Gezondheid alle pijlers

pijn!

02-09-2016 01:47 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar dagen geleden geopereerd, mn galblaas is verwijderd.

lees ik andere topics dat men dezelfde week al op de fiets zit en na een paar dagen weer werkt ( heel bijzonder. ..) Stik ik van de pijn bij het lopen en opstaan. Man wat baaaaal ik hiervan!.
Hebben ze in het ziekenhuis gezegd hoe lang het duurt voordat de pijn over moet zijn?
Heb je pijnstillers?

En een nummer van de afdeling voor wanneer het niet gaat? Die zou ik morgen even bellen .

Is het via een laparoscopie gebeurt? Of heb je een groot litteken?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Het is via laparoscopie gedaan. De pijn zit vooral rondom mn navel!. Ziekenhuis heeft vanmiddag zelf gebeld en toen ik aangaf nog aardig wat pijn te hebben reageerde de zuster niet echt, dus zal het erbij horen.

Ik slik paracetamol en Diclofenac zn.
Ik heb 2 weken lang napijn gehad. Het verschilt heel erg van mens tot mens. Op de dag van mijn ontslag liep ik nog krom van de pijn, dus nee, wat jij hebt is helemaal niet zo gek. Doe het rustig aan, neem jouw pijnstillers in op gezette tijden, ga geen dingen tillen. Beterschap!
quote:Froezel schreef op 02 september 2016 @ 02:05:

Het is via laparoscopie gedaan. De pijn zit vooral rondom mn navel!. Ziekenhuis heeft vanmiddag zelf gebeld en toen ik aangaf nog aardig wat pijn te hebben reageerde de zuster niet echt, dus zal het erbij horen.

Ik slik paracetamol en Diclofenac zn.

Enige pijn hoort erbij en zoals een ander al zegt, iedereen is anders . Ik ben het afgelopen jaar heel vaak geopereerd en de ene keer stond ik binnen een paar uur naast bed en de keer erop lukte het na twee dagen nog niet. Dus zelfs per moment kan het verschillen bij dezelfde persoon.

Mocht je navel opzwellen of rood worden, warmer dan de omgeving aanvoelen, meer pijn gaan doen etc. dan moet je het ziekenhuis wel even bellen. En sowieso even bellen als je het niet vertrouwd.. Waarom belde het ziekenhuis je vandaag? Dat is geen standaard procedure en zeker niet na zo'n 'simpele' ingreep als die jij hebt ondergaan.
Bedankt voor jullie antwoord! !.

Kia , hier bellen ze altijd een paar dagen na een opname. Zelfs nadat ik was opgenomen wegens ernstige obstipatie en ze me doorgespoeld hadden.

Dit in ruim 1 jaar de 2e buikoperatie, dus ik denk dat het hem daar ook een beetje inzit dat ik meer pijn heb
froezel wijzigde dit bericht op 02-09-2016 03:05
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:Froezel schreef op 02 september 2016 @ 02:58:

Bedankt voor jullie antwoord! !.

Kia , hier bellen ze altijd een paar dagen na een opname. Zelfs nadat ik was opgenomen wegens ernstige obstipatie en ze me doorgespoeld hadden.Grappig, klein streek ziekenhuis zeker .
Nee geen streek ziekenhuis!
quote:Froezel schreef op 02 september 2016 @ 03:06:

Nee geen streek ziekenhuis!Ik zie het, geinig .
Hier ook echt 6 weken nodig gehadie om te herstellen.

Ik snapte die wonderverhalen ook echt niet.
Binkie pffff goed om te horen!!. Ik ben echt wel een harde hoor maar dit doet echt pijn
Zelfde bij mij. Ik ben ook echt geen pieperd, maar ik had weken nodig om te herstellen van die operatie. Je kan net pech hebben.
Hier ook galblaas verwijderd alweer een paar jaar geleden. Ik had ook de eerste week wel last, in de tweede week ben ik pas begonnen met dingen langzaamaan weer op te pakken.

Zeker geen zware dingen tillen nog en gewoon rustig aan doen. Het is helemaal niet raar dat je de eerste week nog pijn hebt.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven