December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hallo..

Nee, nee, nee, hier nog geen bevalling gaande hihi.

Eten:

M. was om 15:30 al thuis, heb toen snel een boodschappen lijstje gemaakt en ben naar de JUMBO gespurt, heb nu mn wekelijkse boodschappen weer in huis, ga veel dingen voor twee dagen maken (zoals 2 dagen spagetti, 2 dagen hutspot ect.) Lekker makkelijk.

Tinus:

Ja, het geslacht is nog geheim!

Heb mn moeder trouwens helemaal op het verkeerde been gezet, heeft zelfs al de 'foute kleur' muisjes in huis gehaald hahaha!!!

Ja, stom is dat hè, maar ik vind het dus echt voor schut als de kraamhulp op mn katoenen, roze, verwassen string van een paar jaar oud stuit.

Onder de gordel:

Ja, het is echt trappen, ja, eigenlijk 'zwaaien' want de beentjes liggen echt rechts boven, kontje links en hoofdje zowat 'vast' in mn bekken dus het moeten de handjes zijn oid... nouja, hoe dan ook, doet echt mega zeer gewoon! Soms gaat de baby zo te keer dat mn heup op slot lijkt te gaan en kan ik even geen stap verzetten.. .

Mette:

Klote zeg dat je zo'n last hebt... lekker op de bank met een pot thee en een pak koekjes!!

En zou het? dit weekend? ik vind het prima! Laat maar komen! ben zooooooooooow benieuwd naar onze nieuwe spruit!

Mainecoon:

Zonder internet? owjee, wanneer dan?! anders moeten we je sms-en!

En gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk!!!

xx

Roxanne:

Is op vanaf 16:15, is net in bad geweest, maar wilde dr fles niet, totaaaaaaaaaaaaaal niet moe, zit nu luidruchtig, hard te lachen in de box. . gekke meid. We kunnen dr nu wel op bed leggen zonder fles maar dan komt ze vannacht weer om een uur of 1:00 net als afgelopen nacht (en toen weer om 6:00............... )

Voor nu eventjes laten spelen dan maar.

M. wilt trouwens de nachtvoeding dr af gaan halen zodra ie thuis zit... hij denkt het wel even te kunnen fiksen.... *ahum*

Zo, ik hou het hier weer even bij, morgen komt mn schoonmoeder Roxanne 's ochtends ophalen en brengt dr om 12:30 weer terug, ik ga ondertussen lunchen met een vriendin..

Fijne avond allemaal!!!

dikke kus!
Mainecoon; ZONDER INTERNET?? Nee hoor dat kan niet! En dan ook nog naar Winterberg.. Lekker dan En wij dan.. He he??

Lekker hoor meis, ff bijkomen van de afgelopen tijd!

Gefeliciteerd met je 2jarig huwelijk! Klinkt goed, uiteten met z'n 3 bij de Griek!

Nurse; Wat een giller dat je moeder denkt dat het 'het andere geslacht' gaat worden! haha, o wat zal jij je verkneukelen op het moment dat je haar mag gaan vertellen dat het een .. is! Hihi lijkt me grappig, zo'n verbaasd gezicht!

Lekker dat je morgen gaat lunchen en Rox even bij je schoonmoeder is. Even een momentje ontspanning! Niet teveel ontspannen anders breken je vliezen nog tijdens het lunch. Dan hebben de andere mensen geen karaf kraanwater maar vruchtwater bij de luch

TInus; en weet je al wat?

Niks op tv, ik ga er zo maar in..

xx
Knor; ik vind de service van h&m zo klote, ik bestel niet meer via een catalogus o.i.d. Het is altijd wat met hun !! Balen he, werken als de kleine ziek is ?! Bijna 4 dagen vrij, heerlijk !!

Mette; op de goedkope sites is al uitverkocht en de leverancier kan ze tot volgend jaar niet meer leveren. Heb nu op 1 beslag laten leggen in een winkel een dorp verderop. Idd wel duurden maar ja, als ik iets wil...........

Oef; en hoe was de klik met je vriendin na zo'n tijd ? Spannend !!

Tinus; he wat balen van je collega !! Knuffel !!

hahaha a1mee; dierenvriend !!

Sannie; heb nog 100 wc rollen voor je hoor !! Beetje overdreven opgespaard hier !!

Nurse; klaar voor de start...............................AF !!!!

Nacht ging mwh, mwah. Ik heb Floortje om 22.30 uur wakker gemaakt voor de fles. Helemaal leeg. Werd ze om 01.30 uur weer wakker en gilde weer tot ze de fles kreeg. Om 02.15 uur toegegeven.............ik kon niet meer. En nu ook niet trouwens. Zo lekker op tijd naar bed (gezellig, is P eindelijk weer eens thuis..........)!!
Leuke uitdeel dingen trouwens !!
Hè gatver Mette, een karaf vruchtwater! :P

nou, Floddertje, klaar voor de start...:

Echt bizar, ik kreeg net een aanval van :''Je moet nu een geboortepakje klaargaan leggen bij het beddegoed van het wiegje..''

Net dus gedaan....

Waaaaaaaaaggggggh Nesteldrang!!!!! wordt dr gek van!

xx
Mette: Ik zet het verhaal wel even op HM bij stoom afblazen (er is geen stoom hoor, maar ik moet het toch ergens kwijt?!)

Nurse: Haha, zou gaaf zijn als M het 'eventjes fikst' vwb die nachtvoedingen!!!

Ik hoop morgen lekker uitgebreid te kunnen reageren maar ga nu naar bed. Ik moet nog zooooveel doen voor dat de makelaar komt. NU maar hopen dat Manuel lekker wil slapen morgenochtend zodat ik even de tijd heb....
Nog een paar laatste verjaardagsfoto's:

gezellig allemaal kids over de vloer!

alle cadeautjes!

Ga zo maar eens mijn bedje opzoeken...want het is al weer later dan gepland.....

En morgen is ons meisje officieel1 jaar!!!!!!
Mette nou helemaal zonder internet zitten we niet zolang de buurman zijn netwerk maar niet beveiligd hihihi. En ik heb er ook heel erg zin in ff er tussen uit weer alleen nu ff niet met het vliegtuig haha.

Nurse jeetje wat een nesteldrang! Ik ben blij dat ik daar niet zo heel erg last van had over het algemeen.

Marloes wat een onwijs leuke foto's! En wat is Amber lekker verwend!
Jippie jippie jee ons meisje is 1!! Ze vond het alleen nodig om dit om 5:00 al te gaan vieren en was niet meer op andere gedachten te brengen helaas...ben dus al even beneden....

Marloes
Marloes gefeliciteerd!

Wel lekker vroeg taart dus :P

verder is het nog te vroeg voor mij hoor, ik dacht vandaag toch echt de eerste te zijn hier maar neeeeeee
HOERAAAAA! AMBER 1 JAAR!

gefeliciteerd en maak er een mooie dag van, ook al heb je het al gevierd. Je bent maar 1x echt jarig........
Nachten zijn weer te verklaren. Net bij arts geweest en Floortje haar oor doet zo'n pijn dat de arts er niet goed in mocht kijken. Zag geen buisje en wel viezigheid dus we mogen weer naar de kno arts om goed te laten kijken. Dinsdag al, dat is wel fijn.

AMBER: GEFELICITEERD !!!

Nurse; enenenenen ???? Zulke nesteldrang zegt vaak een hoop toch ?!?!
Hiep hiep hoeraaaa, Amber is 1!!

Oooow Floddertje, wat vervelend! Beterschap gewenst aan het zieltje!

Nurse, beentjes bij mekaar houden, vanaf morgenavond is M thuis!

Bleeeegh, ik zit hier tussen 1200 kalenders en kerstkaarten en heeeel veel lijsten met klanten die allemaal zo gelukkig zijn om die te mogen ontvangen (en ik heb de eerste saddo's al aan de telefoon gehad dat ik ze vooral niet mag vergeten, die kalenders zijn nogal populair).

En natuurlijk is dit dé dag dat mensen ineens toch naar het bedrijfsfeest willen overmorgen, óf juist afzeggen, dus yep, je kunt wel zeggen dat de kerst officieel begonnen is voor mij.... Oh Joy.
AMBER 1 JAAR!! JIPIE!!! GEFELICITEERD!

(poeh, 1 jaar alweer, wat gaat het toch hard!!!!!!!!!! telkens als ik lees dat dr weer eentje 1 is geworden besef ik dat weer)

*Zucht*

Poets als een dolle maar nog geen baby.. mén wat is mn huis schoon en opgeruimd! alle kastjes, laadjes ect ect. (evenals de auto en voliere trouwens hahaha! )

De kleine is retedruk moet ik zeggen, mn buik gaat van voor naar achter, van links naar rechts....

Lunchen met mn vriendin was erg gezellig, Roxanne had t ook leuk gehad bij mn schoonouders en ligt dr nu weer in.. die slaapt wel!!

Tis vandaag M. zn laaste werkdag trouwens!!! Rond een uur of 16:30 is ie thuis.!!

Zo. nu even de belastingdienst bellen, heb een acceptgiro binnen gekregen die ik niet kan plaatsen.

Liefs!

Lieverds

ik ben der weer, mn moeder gistermiddag naar t vliegveld gebracht, bij afscheid allebei Maar, over 3 weekjes zijn wij weer in NL

zal eerst ff reageren:

(naja ff, heb 7 paginas te gaan)

Oja, sorry dat ik geen verjaardagskaarten heb verstuurt normaal doe ik dat wel, maar hier in t dorp zijn der geen te krijgen en zo vaak kom ik niet ergens waar ze die verkopen

@Knorretje

wat een schattige foto en die snottebel, tsja dat hoort bij kindjes...

Is je vent alweer beter?

@Mainecoon

he get..dikke bah bah wat erg van de vriendin van je collega

@Tinus

dikke voor je moeder...

heb nog nix gehoord over die baan. Is n kantoorbaan en je moet er engels voor kunnen spreken. Mn schoonma wist t ook niet zo heel precies. Maar je moet rekeningen maken en t is voor engelse die hier op vakantie komen geloof ik en uitstapjes willen maken (maar ik kan er ook helemaal naast zitten) en anders ga ik gewoon weer proberen om aangenomen te worden op de camping waar ik G. heb leren kennen.

Jeetje zeg, arme Manu, zomaar n mep van de kat!! Hoe is het nu?

@Mette

klote van de sjaal, maar wel fijn dat de winkel er nog 1 had.

Hhahahahaha, je nichtje zomaar de slof jatten, hihihihihihi. gelukkig dat je hem weer trug hebt.

@Mainecoon

dikke voor je vriendin, bah bah...

Gaaf dat hobbelpaard, stoer zeg.

@Marloes en Amber

GEFELiCiTEERd

Leuke feestkleren en lieve fotos

@Kidon

welkom back

Waar woon je nu?

@Sannie

ook al n trappenklimmer daar!!!

@Floddertje

wat n maffe droom en daarna gewoon ongesteld worden!

ik ben t nog steeds niet...geloof dat ie weer onregelmatig is en t weer lang gaat duren voor n kindje...

Hoe is het nu met Floortje? wat n tandjes al, Melinda heeft er pas 3.

@Mainecoon

wat crea zeg! gaaf hoor die raamschildering

@Oef

fijn dat t weer goed is

@Tinus

en? zijn der tandjes te zien bij Manu? suc6 vandaga met de makelaar. Ik hoop t zo voor jullie. ALs t huis nu in Limburg stond, had ik t wel van jullie over genomen , hihihihi.

@Marloes

wat een leuke verjaars fotos zeg!

@Mette

gezellie zeg allemaal!

ook zo eentje die in de mafste houdingen slaapt zie t helemaal voor me O,o

@Indian

sorry beetje laat maareh heel veel plezier in CP

@Oef

tuurlijk plaats ik n fotootje hier.

Lekker zeg 60 euries.

*** geeft Basu n dikke ****

@Sannie

hoe is het nu met Casper? beterschap hoor.

hahahaha en dat dat 3-jarig jongetje "bang" was, hihihihi. leuke fotos hoor!

@Loewyz

hoe is het met Merijn? dikke

@A1mee

dikke voor je....Hoe gaat t nu?

*** zwaait naar Yora ***

@Nurse

je weet t wel maar steeds de spanning er in te houden he? wel lekker dat M. eerder thuis is bij jullie.

@Tinus

ja iedereen zegt dat ze op der Papa lijkt. Maar, ze heeft mijn haarkleur, zo zwart als ze was bij de geboorte, zo licht is ze nu! Der ogen zijn nog iets donkerder. Ze heeft wel echt spaans temperament

@Ainne

geloof dat wij der ook niet zo heeeeel veel werk van gaan maken. Weet t nog niet psies. We zijn dan namelijk in NL, wie weet...

Klote dat ze t internet gebruik gaan controleren.

@Floddertje

de bovenste!!!!!!

Jaaaa, ben al op pagina 17

Trouwens, wat zijn jullie allemaal creatief zeg...jeetje, voel me echt n "ontaarde" mama hoor vergeleken bij jullie...Hier in Spanje doen ze dat niet echt zo , geloof ik.

@Joni

wat een heerlijke fotos van jullie feestbeest zeg! en de verjaardag klinkt echt heul geslaagd en wat een mooi werk heb je ervan gemaakt. Je bent echt zo crea, geweldig hoor!

@Knorretje

nou dat is dan ook mooi van de H&M...zeggen dat t wel bezorgde is en je hebt t niet...

@Oef

gaaf man! Hoe wast t met je vriendin?

Lief van je dat je t zo leuk voor me vind/vond dat mn moeder hier was.

(bij ego stukje vertel ik t wel)

@Tinus

balen van je collega, maar net wat Sannie zegt, mss wel n voordeel voor jou!

@Mette

Noof is aan t optrekken wat goed...

Hier geen sinterkllaas, hoe zou dat nou komen...heb hem hier nog noooooit gezien. ze kennen hem niet eens!! hahahaha O,o

@A1mee

yikes! een muis in bad..ik zou me geloof ik kapot schrikken.

***geeft n aan Ainne, Nurse, Marloes, Loewyz, Tinus, Mette,Sannie, A1mee, Mainecoon,Oef en Knorretje op pagina 18***

@Mainecoon

oooh jammie de Griek, die mis ik. met jullie 2-jarig huwelijk

Veel plezier.

@Nurse

hahahahahahahaahahahaha

gezellie de lunch. Hoop dat t M. gaat lukken

@Floddertje

jeetje meid, dikke

@Marloes

heerlijke fotos, Yippie Proficiat 1 jaaaaaaaaaar

@Nurse

en nu gaan zitten!!! Jeetje je bent echt actief zeg!!! geen wonder dat Brusje druk is!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik ben bij

later ego, eerst ff wat eten.

GO GUCCI!! GO GUCCI!!

Goed bezig met reageren meis!

Nou, heb net de hele bovenverdieping gedweild en de administratie bijgewerkt, dr liggen nog een aantal grote rekeningen van de verbouwing die we moeten overmaken. . En we moeten dr nog twee binnen krijgen (van de stucadoor en de verwarmingsmonteur) zullen ook wel twee leuke zijn..

Pfieuw.

Maar goed.

Zo, en nu een kop warme chocomel en dan even beneden dweilen.

Nurse

oooh jammie, warme chocomel (toch wel met slagroom he? )

Wat ben je toch weer druk bezig geweest zeg!

Ik moet ook poetsen eigenlijk, maar dat kan ik pas doen als ze klaar zijn met de gang...

Met mn moeder was gezellie...hebben niet veel spannende dingen gedaan, ze heeft heerlijk genoten van Melinda.

Melinda is echt n ondeugende gekke meid! Als ze weet dat ze iets niet mag "kletst" ze en wijst met der vingertje!

ze slaapt nu uit tot ergens tussen 8 en half 10 (ok ze wordt wel om 6uur wakker of eerder, maar dan leggen we der tussen ons in en dan slaapt ze verder)

Ook ontbijt ze nu met n boterham (en soms n plakje peperkoek.) en daarna de fles (120ml). smiddags ook een boterham en daarna de fles.

Fruit, sap/water en n rijstwafeltje. en dan savonds, avondeten + toetje en voor t slapen gaan nog n fles met pap (maar als ze dan al slaapt dan niet)

Ze zegt ook "Hola", ze lacht heel veel. Oja ze word pratend wakker en huilt niet veel meer.

Maar later meer, ze is nu wakker! doei doei

Liefs en

GUcci

Amber, lieve meid: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

Eens kjken hoever ik kom, Manu ligt al een uur te slapen dus die zal zo wel wakker worden.

Gucci: Oh wat lijkt me dat rot om steeds weer voor langere tijd afscheid te moeten nemen. Gelukkig vier je straks de feestdagen in NL, leuk hoor!!

Wat een relaxte tijd om wakker te worden voor Melinda, zeg. Ze ligt er 's avonds meestal wel vrij laat in toch?

Nurse: oei ja, zal wel even slikken zijn als je die verbouwing moet betalen!

Wat ik me trouwens ineens afvroeg: heb je die rok ooit nog eens gevonden??

Ainne: Lijkt me inderdaad een enorme klus om zo'n feest te organiseren, maar ook wel weer leuk om te doen of niet? Beetje jammer dat er steeds mensen bijkomen/afzeggen op het laatste moment.

Oh en ik ben zooooo moe!! Ben vanaf het weekend al ieder vrij uurtje bezig om het huis netjes te krijgen voor die makelaarsfoto's! Vandaag het meeste werk gedaan. Gelukkig kwam mijn moeder om Manu bezig te houden. MEN!! Wat een werk! Dat je voor een paar van die stomme foto's zoveel moeite moet doen, ongelooflijk! Ben echt doodmoe.

Jp moet tot laat werken dus ik eet alleen met de kleine man. Hopelijk heeft ie er meer zin in dan gisteravond want toen heeft hij de hele maaltijd zitten huilen en gillen! GEK werden we ervan!! Nou ja, hij is vandaag wel weer lief dus het zal wel goed gaan. Ik heb net een grote schaal lasagna gemaakt, hebben we meteen genoeg voor morgen, lekker!

En Manuel hoor ik weer, dus ik ga hem ff uit bed halen....
Bedankt voor alle felicitaties en kaartjes!

Hebben een gezellig dagje gehad, vanmiddag even sintinkopen gedaan.

Weet je wat wij net gedaan hebben...Amber heeft oorbellen gekregen!! (zal straks een foto plaatsen).

Oef, ben later mijn bed nog ingedoken, dus de taart was pas om 10:30!

Floddertje, balen dat je weer naar de kno moet, maar wel fijn dat het al snel kan.

Ainne, succes met de kalenders!

Nurse, je mag hier ook komen poetsen hoor!! o nee je moet rust houden....

Gucci, gelukkig dat je elkaar snel weer ziet!!

Wat een lap tekst!

Lekker dat je meisje zo vrolijk is!

Tinus, vermoeiend he dat gedoe rond zo'n huis!

Ik hoop dat het eten goed gaat vanavond!

Ga zo even de foto's uitlezen en zal zo wat plaatsen!

Marloes

Oorbellen!!!
@Marloes

Gefeliciteerd met Amber!! ENNE ERG STOER DIE OORBELLEN!! HELEMAAL LEUK!!

Meiden wat eten we vanavond???

Hier prakkie broccoli met een gehakt bal!!
Marloes: Gefeliciteerd met Amber!!! Ziet er best mooi uit eigenlijk die oorbellen. Wat vond Amber er zelf van? Ik wil zelf wachten tot Yora er zelf voor kiest. Maar het staat leuk!!
Stuurt iedereen trouwens verjaardagskaarten per post?? Dan loop ik al wat kaartjes achter namelijk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven