Dochter wil oppassen
zaterdag 22 september 2012 om 21:55
zondag 23 september 2012 om 18:11
maandag 24 september 2012 om 11:48
Ik heb mijn 12jarige buurmeisje wel eens laten oppassen. Haar ouders wonen vlakbij en fungeren als backup (ik zou haar niet laten oppassen als ouders niet thuis zijn)
En mijn man werkt vaak 's avonds in de weekenden en heeft zijn werk naast ons huis. Binnen een minuut kan hij dus thuis zijn.
Was dit niet het geval, dan zou ik haar niet laten oppassen.
Zoals hier al eerder is vermeld, ze is dan meer een 'levende' babyfoon.
Ik heb trouwens ook een 12 jarig nichtje, maar die zou ik niet laten oppassen, ook niet onder bovengenoemde omstandigheden. Mijn buurmeisje is veel serieuzer.
En mijn man werkt vaak 's avonds in de weekenden en heeft zijn werk naast ons huis. Binnen een minuut kan hij dus thuis zijn.
Was dit niet het geval, dan zou ik haar niet laten oppassen.
Zoals hier al eerder is vermeld, ze is dan meer een 'levende' babyfoon.
Ik heb trouwens ook een 12 jarig nichtje, maar die zou ik niet laten oppassen, ook niet onder bovengenoemde omstandigheden. Mijn buurmeisje is veel serieuzer.
maandag 24 september 2012 om 12:12
No Way!
- Een kind van 12 kan de gevolgen en stress van een gevaarlijke sitatie nog niet overzien en/of aan.
- Bovendien zijn ze (als de kinderen nog wakker zijn of wakker worden) ook helemaal niet daadkrachtig genoeg en hebben geen overwicht.
- En als één van mijn kinderen wakker zou worden van een nachtmerrie oid laten ze zich denk ik niet kalmeren door een 12 jarige.
- Een kind van 12 kan de gevolgen en stress van een gevaarlijke sitatie nog niet overzien en/of aan.
- Bovendien zijn ze (als de kinderen nog wakker zijn of wakker worden) ook helemaal niet daadkrachtig genoeg en hebben geen overwicht.
- En als één van mijn kinderen wakker zou worden van een nachtmerrie oid laten ze zich denk ik niet kalmeren door een 12 jarige.
Follow your heart, but take your brain with you....