Dochter wil oppassen

22-09-2012 21:55 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Mijn dochter is 12 jaar, en wil graag oppassen samen met haar vriendin. Ze willen er geen geld voor, mag wel hoeft niet. Nou vind ik dat niet zo'n fijn idee maar goed. ze hebbn wel ervaring... nu mijn vraag zou jij 2 meiden van 12 laten oppassen?

- Ja, omdat

- Nee, omdat

Alvast bedankt!
ik was ook 12/13 toen ik begon met oppassen wel heel sporadisch en ik kon mijn moeder altijd bellen die dan binnen 5 minuten bij mij kon zijn. Ik vond het ook wel heel spannend toen, misschien achteraf toch te jong. Vanaf 14/15 ben ik meer gaan oppassen.
Ik heb mijn 12jarige buurmeisje wel eens laten oppassen. Haar ouders wonen vlakbij en fungeren als backup (ik zou haar niet laten oppassen als ouders niet thuis zijn)

En mijn man werkt vaak 's avonds in de weekenden en heeft zijn werk naast ons huis. Binnen een minuut kan hij dus thuis zijn.

Was dit niet het geval, dan zou ik haar niet laten oppassen.

Zoals hier al eerder is vermeld, ze is dan meer een 'levende' babyfoon.

Ik heb trouwens ook een 12 jarig nichtje, maar die zou ik niet laten oppassen, ook niet onder bovengenoemde omstandigheden. Mijn buurmeisje is veel serieuzer.
No Way!

- Een kind van 12 kan de gevolgen en stress van een gevaarlijke sitatie nog niet overzien en/of aan.

- Bovendien zijn ze (als de kinderen nog wakker zijn of wakker worden) ook helemaal niet daadkrachtig genoeg en hebben geen overwicht.

- En als één van mijn kinderen wakker zou worden van een nachtmerrie oid laten ze zich denk ik niet kalmeren door een 12 jarige.
Follow your heart, but take your brain with you....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven