Het grote speelgoedtopic 2017

dinsdag 9 augustus 2016 om 08:41
De zomervakanties zijn nog in volle gang.
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!
Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.
Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.
Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.
Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.
Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.
Wees welkom!

maandag 9 april 2018 om 20:56
Heb je al zomerspullen/buitenspeelgoed? Emmertje, schepje, zandvormpjes, zandbak/zand en water tafel, zwembadje, badspeelgoed,, zwembandjes, badponcho. Dat soort spul kreeg onze dreumes toen ze 1 werd (in juni).Jackii schreef: ↑09-04-2018 12:47Zo, de eerste 47 pagina's doorgeploeterd en voor ik mijn bankrekening plunder hier toch maar de vraag.
Zoon wordt binnenkort 1 en we twijfelen wat we op het verlanglijstje zetten. Welke praktische spullen kunnen we op zetten en wat voor speelgoed is leuk? Ook met in het achterhoofd dat hij anderhalf is met de feestdagen en we dan eventuele uitbreidingen kunnen vragen/geven.
Op dit moment hebben we alleen nog maar klein speelgoed zoals stapelbekers, vormenstoof, liedjesboek etc. Qua praktische spullen hebben we al een buggy, autostoel en fietsstoeltje.
Is een ikea keukentje bijvoorbeeld al echt leuk of kunnen we dat beter over een half jaar doen? Verder dachten we nog aan een driewieler, loopwagen (of is een wheelybug leuk/leuker?). Ik las net ook iets over smartmax. En toettoet autogarage... En misschien iets om buiten mee te spelen? Zandbak lijkt hij me nu echt te jong voor, maar misschien dat het over 3 maanden wel echt heel leuk is?
maandag 9 april 2018 om 22:27
Mijn eerste was rond die tijd werkelijk idolaat van houten puzzels en hele eenvoudige woordenboekjes. Kon hij zich echt heel lang mee vermaken.
Een loopwagen, toettoet en duplo had hij ook, maar werd niks mee gedaan.
Keukentje had hij op het kdv en was een dikke hit. Alles eruit halen en er weer in. Voor buiten was de watertafel leuk (we hadden nog geen badje).
Mijn tweede is nu dreumes (16 mnd) en heeft juist weer niks met boekjes en puzzels
Maar in tegenstelling tot eerste is hij dan ook geen kletser. Loopwagen, loopfiets of driewieler snapt hij nog niet, maar loopfietsje (puckolino) zal met een maand of 2 wel gaan lukken denk ik.
Wat hij geweldig vindt is juist wel die duplo. Hij kan gerust een half uur lang vier blokjes op elkaar bouwen en weer van elkaar afhalen. Of autootjes heen en weer rijden.
De zandbak vindt hij ook erg leuk (en ja, daar is wel eens van gegeten). Bedenk wel dat je dan dagelijks kan badderen want het gaat bij voorkeur over het eigen hoofd! Keukentje is bij hem ook best populair, maar dan vooral het kleine keukengerei pakken en het knopje van het fornuis.
Wat hij ook mooi vindt is een ballenbaan.
Qua praktische zaken kom ik niet verder dan kinderbestekje/servies, opblaasbadje en meer zomerkleding.
Een loopwagen, toettoet en duplo had hij ook, maar werd niks mee gedaan.
Keukentje had hij op het kdv en was een dikke hit. Alles eruit halen en er weer in. Voor buiten was de watertafel leuk (we hadden nog geen badje).
Mijn tweede is nu dreumes (16 mnd) en heeft juist weer niks met boekjes en puzzels

Wat hij geweldig vindt is juist wel die duplo. Hij kan gerust een half uur lang vier blokjes op elkaar bouwen en weer van elkaar afhalen. Of autootjes heen en weer rijden.
De zandbak vindt hij ook erg leuk (en ja, daar is wel eens van gegeten). Bedenk wel dat je dan dagelijks kan badderen want het gaat bij voorkeur over het eigen hoofd! Keukentje is bij hem ook best populair, maar dan vooral het kleine keukengerei pakken en het knopje van het fornuis.
Wat hij ook mooi vindt is een ballenbaan.
Qua praktische zaken kom ik niet verder dan kinderbestekje/servies, opblaasbadje en meer zomerkleding.

dinsdag 10 april 2018 om 10:03
Als ik het zo lees wordt een puckolino vanaf ongeveer 1,5 jaar gebruikt, klopt dat? Hoe lang hebben ze daar plezier van tot ze doorgroeien naar een driewieler? Als hij er met ongeveer 1,5 op kan is het winter.
Duplo en zandbakspeeltjes gaan ook op de lijst! Zoon heeft (nog) last van eczeem, dus we proberen het vele badderen nog wel te beperken en willen daarom geen babybadje. Was anders wel een goed idee geweest!
Duplo en zandbakspeeltjes gaan ook op de lijst! Zoon heeft (nog) last van eczeem, dus we proberen het vele badderen nog wel te beperken en willen daarom geen babybadje. Was anders wel een goed idee geweest!

dinsdag 10 april 2018 om 10:17
Hier zat dreumes met zijn eerste verjaardag op de Puckolino en reed er gelijk mee rond
Hij is nu 19 maanden en zoeft er nog net zo blij op rond. Driewieler met trappers snapt hij nog niet.
En dreumes gaat hier niet in bad na de zandbak. Het zand zit tot in zijn luier maar ik verwissel zijn kleren en veeg hem af. Als het plakzand is dan veeg ik met een dampig handdoekje. Onze dreumes heeft geen eczeem maar een hele dunne droge huid. Hij gaat 1-2x per week in bad.

En dreumes gaat hier niet in bad na de zandbak. Het zand zit tot in zijn luier maar ik verwissel zijn kleren en veeg hem af. Als het plakzand is dan veeg ik met een dampig handdoekje. Onze dreumes heeft geen eczeem maar een hele dunne droge huid. Hij gaat 1-2x per week in bad.
dinsdag 10 april 2018 om 10:36
Wij hebben zoontje voor zijn eerste verjaardag een winkeltje gegeven, was meteen een hit. Loopauto, tractor, werkbankje, ballenbak, toettoet, muziekinstrumenten, driewieler met duwstang en boekjes doen het hier ook heel goed. Net als de schommel en watertafel en ik wil eerdaags ook een glijbaan halen want dat is favoriet in de speeltuin. De zandbak vindt hij dan weer vies en de skippykoe en schommelleeuw kijkt hij dan weer niet naar om.

dinsdag 10 april 2018 om 10:43
Heeft er ook iemand ervaring met de wheelybug? Die vinden we zelf geloof ik gewoon heel leuk. Maar wellicht voegt dat weinig toe naast de puckolino?
Ohjaaa een ballenbak. Ik kan er nu al naar uit kijken om met zoon in de ballenbak van de McDonald's te spelen zogenaamd om hem een plezier te doen natuurlijk
Ohjaaa een ballenbak. Ik kan er nu al naar uit kijken om met zoon in de ballenbak van de McDonald's te spelen zogenaamd om hem een plezier te doen natuurlijk

dinsdag 10 april 2018 om 21:07
Ik denk dat wheelybug en pukylino vergelijkbaar zijn. Hier fietste dochter meteen na haar eerste verjaardag al rond op de pukylino. En hoe beter ze ging lopen, hoe minder vaak ze op de pukylino ging.Jackii schreef: ↑10-04-2018 10:43Heeft er ook iemand ervaring met de wheelybug? Die vinden we zelf geloof ik gewoon heel leuk. Maar wellicht voegt dat weinig toe naast de puckolino?
Ohjaaa een ballenbak. Ik kan er nu al naar uit kijken om met zoon in de ballenbak van de McDonald's te spelen zogenaamd om hem een plezier te doen natuurlijk![]()
dinsdag 10 april 2018 om 21:46
Ik zou voor een pukylino gaan. Voordeel is dat die ook buiten kan en dat het een goede opstap is voor een (tweewiel) loopfiets. Over de wheelybug zijn de meningen verdeeld: sommigen (ouders en kinderen) vinden het fantastisch en anderen helemaal niks. Ik vind ze zelf superleuk eruit zien, maar minder praktisch dan een pukylino.
Wanneer een kind erop kan ligt heel erg aan het kind zelf: hoe groot is het (en dan vooral de beenlengte), hoe sterk is het motorisch en hoeveel durft het? Sommige kinderen racen er voor het eerste jaar al mee rond, anderen pas rond 1,5 a 2 jaar.
Wanneer een kind erop kan ligt heel erg aan het kind zelf: hoe groot is het (en dan vooral de beenlengte), hoe sterk is het motorisch en hoeveel durft het? Sommige kinderen racen er voor het eerste jaar al mee rond, anderen pas rond 1,5 a 2 jaar.
dinsdag 10 april 2018 om 21:56
Ik heb een vraag over skates / rolschaatsen. Wie heeft hier ervaring mee en advies waarop te letten?
Mijn zoon van 5 zit in maat 31 (maat 32 zit eraan te komen) en ik overweeg inline skates voor hem. Ik zie alleen dat de maten wat dat betreft niet zo handig lopen, de meeste skates zijn maat 30-33 en dan 34-37. Zijn er ook merken die een andere maatvoering hebben (32-35 zou ideaal zijn) of die heel groot vallen?
En waar moet ik op letten bij het aanschaffen? Zijn bepaalde merken beter of maakt het weinig uit? Gaan ze heel lang mee (dan zou ik ook tweedehands kunnen kijken) of draaien de wieltjes al gauw niet meer soepel?
Hij heeft trouwens nog geen enkele ervaring op skates, rolschaatsen of gewone schaatsen. Is het dan wel goed te leren, of is zijn skates nog wel erg lastig voor een gemiddeld motorisch begaafde kleuter?
Zelfde vragen eigenlijk voor dochter van 3, die bijna naar maat 25 gaat. Voor haar wil ik kijken naar rolschaatsen. Wat is daarin handig? Van die instapdingen waar je met je schoen in kunt, of is dat heel slechte kwaliteit? En waar verder op letten?
Mijn zoon van 5 zit in maat 31 (maat 32 zit eraan te komen) en ik overweeg inline skates voor hem. Ik zie alleen dat de maten wat dat betreft niet zo handig lopen, de meeste skates zijn maat 30-33 en dan 34-37. Zijn er ook merken die een andere maatvoering hebben (32-35 zou ideaal zijn) of die heel groot vallen?
En waar moet ik op letten bij het aanschaffen? Zijn bepaalde merken beter of maakt het weinig uit? Gaan ze heel lang mee (dan zou ik ook tweedehands kunnen kijken) of draaien de wieltjes al gauw niet meer soepel?
Hij heeft trouwens nog geen enkele ervaring op skates, rolschaatsen of gewone schaatsen. Is het dan wel goed te leren, of is zijn skates nog wel erg lastig voor een gemiddeld motorisch begaafde kleuter?
Zelfde vragen eigenlijk voor dochter van 3, die bijna naar maat 25 gaat. Voor haar wil ik kijken naar rolschaatsen. Wat is daarin handig? Van die instapdingen waar je met je schoen in kunt, of is dat heel slechte kwaliteit? En waar verder op letten?

woensdag 11 april 2018 om 02:10
Wij hebben een wheelybug voor binnen en een pucklino voor buiten. Het buiten fietsje mag hier ook niet mee naar binnen.Jackii schreef: ↑10-04-2018 10:43Heeft er ook iemand ervaring met de wheelybug? Die vinden we zelf geloof ik gewoon heel leuk. Maar wellicht voegt dat weinig toe naast de puckolino?
Ohjaaa een ballenbak. Ik kan er nu al naar uit kijken om met zoon in de ballenbak van de McDonald's te spelen zogenaamd om hem een plezier te doen natuurlijk![]()
Aangezien de wheelybug door zijn zwenkwielen er makkelijk stuurt was het wel even wennen met het buiten fietsje.
De wheelybug wordt/werd hier door beide kinderen gepakt zelf nu ze eigenlijk te groot worden(3 en4). Het namelijk door die zwenkwielen er leuk racen er mee.
Ik ben dus een voorstander van een wheelybug. Ook op het kdv hebben ze er verschillende want dat is daar ook een favoriet speeltje van de kinderen.

woensdag 11 april 2018 om 03:27
Ik zou nog even wachten tot hij een jaar of 7 is. Misschien wel 8. Ik heb het geprobeerd met van die rolschaatsen die je onder de schoenen kunt binden bij mijn kind (hij was toen nog 4) maar dat was echt pure slapstick. Alsof je een baby giraffe op wieltjes zet. Ik heb ze meteen weer weggedaan, want ik zag ons al bij de tandarts zitten. Hij is inmiddels 5 1/2 en kan wel aardig skateboarden, razend snel Scooteren (Razor A3) en geweldig fietsen zonder zijwieltjes, maar rolschaatsen zie ik hem voorlopig niet doen. Als het echt nu moet, dan zou ik van die ouderwetse rollerskates met zo'n remnop voorop kopen.nicole123 schreef: ↑10-04-2018 21:56Ik heb een vraag over skates / rolschaatsen. Wie heeft hier ervaring mee en advies waarop te letten?

woensdag 11 april 2018 om 06:46
In mijn ervaring als boarder is dat je boarders en skaters hebt. Mij moet je ook echt niet op skates zetten want dan verkramp ik maar op een board gaat alles prima. Maar andersom hebben skaters het gevoel dat ze geen controle hebben op een board.
Ik zou eerst eens een goedkoop board onder zoonlief schuiven. En in godsnaam doe hem hoofd, pols en elleboog beschermers om. Knieën zijn wel pijnlijk om op te vallen maar breken niet zo snel. Pols en hoofd fracturen zijn echt vies.
Ik zou eerst eens een goedkoop board onder zoonlief schuiven. En in godsnaam doe hem hoofd, pols en elleboog beschermers om. Knieën zijn wel pijnlijk om op te vallen maar breken niet zo snel. Pols en hoofd fracturen zijn echt vies.

woensdag 11 april 2018 om 16:35

Ik had eigenlijk dezelfde vraag over skates maar ik denk dat ik het antwoord nu weet. Mijn 6,5 jarige is niet zo'n motorisch talent; hij kan bijvoorbeeld nog steeds niet fietsen. Of nou ja, wel fietsen inmiddels, maar niet zelf opstappen. Hij stapt aan de ene kant op en dondert er net zo hard aan de andere kant weer vanaf. Met zwemles spartelt hij al meer dan een jaar in badje 1. Ik dacht, misschien zijn skates of rolschaatsen leuk, ook goed voor zijn motoriek. Maar na het beeld van de giraffe doen we dat toch nog maar even niet. De tandarts heeft dit jaar al een tand moeten trekken na een ongelukje...

donderdag 12 april 2018 om 14:39
Bedankt voor alle tips! Dan zetten wij hoog in op de zandbak met zand en zandspeeltjes, daarnaast puckolino, duplo, badspeeltjes en ikea keukentje. Gaan we zelf even op MP kijken voor een wheelybug en toettoet spullen, dit laatste om ook even te kijken of hij dat wel leuk vindt voor we daar in uitpakken. Ook net even op MP gekeken voor een ikea keukentje, maar zie dat daar best veel voor wordt gevraagd, ook zonder accessoires.
vrijdag 13 april 2018 om 17:58
Lange post getypt vanmiddag, is ie opeens weg...
Dank jullie wel voor de adviezen over skates/rolschaatsen. Niet helemaal waar ik op hoopte, maar het behoedt ons hopelijk voor wat missende tanden en bezoekjes aan de EHBO... Ik ben denk ik wat op het verkeerde been gezet door wat rauwdouwer jongens uit de buurt hier die op hun 5e hier al de glijbaan af gingen op hun skates. Maar die zijn denk ik niet helemaal representatief.
Heeft iemand tips over wat wel leuk is voor kinderen van 3 en 5 om op straat mee te spelen? Er zijn helaas geen leeftijdgenootjes (alle buurtkinderen zijn 8 of ouder) dus ze moeten zichzelf een beetje vermaken. Nu fietsen ze veel op hun fiets/loopfiets, maar dat wordt ook wat eentonig. Voetballen vinden ze leuk, maar de oudste voetbalt al zo hard dat het niet meer zo verstandig is in de buurt van geparkeerde auto's. Stoepkrijt vinden ze weinig aan. Een skelter vind de oudste erg leuk, maar vind ik een te groot ding (past niet goed in de schuur).
Het zijn verder vrij verschillende types: de oudste is zeer actief en houdt van rennen en racen, de jongste is rustig, motorisch niet zo sterk en gauw bang.

Dank jullie wel voor de adviezen over skates/rolschaatsen. Niet helemaal waar ik op hoopte, maar het behoedt ons hopelijk voor wat missende tanden en bezoekjes aan de EHBO... Ik ben denk ik wat op het verkeerde been gezet door wat rauwdouwer jongens uit de buurt hier die op hun 5e hier al de glijbaan af gingen op hun skates. Maar die zijn denk ik niet helemaal representatief.
Heeft iemand tips over wat wel leuk is voor kinderen van 3 en 5 om op straat mee te spelen? Er zijn helaas geen leeftijdgenootjes (alle buurtkinderen zijn 8 of ouder) dus ze moeten zichzelf een beetje vermaken. Nu fietsen ze veel op hun fiets/loopfiets, maar dat wordt ook wat eentonig. Voetballen vinden ze leuk, maar de oudste voetbalt al zo hard dat het niet meer zo verstandig is in de buurt van geparkeerde auto's. Stoepkrijt vinden ze weinig aan. Een skelter vind de oudste erg leuk, maar vind ik een te groot ding (past niet goed in de schuur).
Het zijn verder vrij verschillende types: de oudste is zeer actief en houdt van rennen en racen, de jongste is rustig, motorisch niet zo sterk en gauw bang.

vrijdag 13 april 2018 om 19:56
Scooters zijn een enorme hit hier! Die van 3 rijdt hier op een Micro Mini, en die van 5 op een Razor A3. Super dingen!nicole123 schreef: ↑13-04-2018 17:58Lange post getypt vanmiddag, is ie opeens weg...![]()
vrijdag 13 april 2018 om 21:02
Even moeten googelen wat het is. Wat maakt dit leuker dan een gewone step? Die hebben we en na een rondje steppen zijn ze het wel zat. Is dit heel anders?FunnyFace8 schreef: ↑13-04-2018 19:56Scooters zijn een enorme hit hier! Die van 3 rijdt hier op een Micro Mini, en die van 5 op een Razor A3. Super dingen!
vrijdag 13 april 2018 om 21:11
Het hoeft natuurlijk niet allemaal tegelijk he? Ik zou zelf dan inzetten op bijv. de zandbak, puckolino en badspeeltjes nu. Iets als het keukentje kan ook nog prima voor de tweede verjaardag (met 1 doen ze niet heel veel meer dan aan de knopjes zitten en een pannetje erop doen, vanaf 2 wordt het nog een stuk leuker en gaan ze echt 'koken' met veel meer fantasie). Anders zien we je volgend jaar hier weer terug met een noodkreet dat hij alles al heeft en je geen idee meer hebt wat nog te geven.Jackii schreef: ↑12-04-2018 14:39Bedankt voor alle tips! Dan zetten wij hoog in op de zandbak met zand en zandspeeltjes, daarnaast puckolino, duplo, badspeeltjes en ikea keukentje. Gaan we zelf even op MP kijken voor een wheelybug en toettoet spullen, dit laatste om ook even te kijken of hij dat wel leuk vindt voor we daar in uitpakken. Ook net even op MP gekeken voor een ikea keukentje, maar zie dat daar best veel voor wordt gevraagd, ook zonder accessoires.

vrijdag 13 april 2018 om 21:20
Jackii,
Ik lees toevallig net mee en wil even reageren op het keukentje. Ik zie steeds "Ikea keukentje" aangeraden worden maar mijn dochtertje heeft voor haar eerste verjaardag ook een houten keukentje gekregen die echt 10 keer mooier is (vind ik dan) maar die vrijwel niemand kent denk ik, want die wordt nooit aangeraden
.

Vwb je vraag of dat al leuk is: mijn dochter is nu 2 en heeft sinds ze de keuken heeft letterlijk elke dag met het keukentje gespeeld. Enorme hit dus! Ik heb er inmiddels ook heel erg veel houten etenswaren van Lidl bij, en een theeservies en gewoon servies enzo, dus er wordt hier elke dag allerlei lekkers gegeten en gedronken wat dochter heeft "gekookt".
Tweede tip is dus: houten etenswaren van Lidl, zijn super.
Ik lees toevallig net mee en wil even reageren op het keukentje. Ik zie steeds "Ikea keukentje" aangeraden worden maar mijn dochtertje heeft voor haar eerste verjaardag ook een houten keukentje gekregen die echt 10 keer mooier is (vind ik dan) maar die vrijwel niemand kent denk ik, want die wordt nooit aangeraden

Vwb je vraag of dat al leuk is: mijn dochter is nu 2 en heeft sinds ze de keuken heeft letterlijk elke dag met het keukentje gespeeld. Enorme hit dus! Ik heb er inmiddels ook heel erg veel houten etenswaren van Lidl bij, en een theeservies en gewoon servies enzo, dus er wordt hier elke dag allerlei lekkers gegeten en gedronken wat dochter heeft "gekookt".
Tweede tip is dus: houten etenswaren van Lidl, zijn super.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 13 april 2018 om 21:40
Sorry geen idee wat er leuk aan is, maar mijn 4-jarige is ook dol op zijn micro-mini step

Behalve steppen gaat hij vooral fietsen, rennen en beetje rondlopen op zoek naar gezelschap. Gelukkig wel wat leeftijdsgenoten, maar hij gaat ook rustig tegen een buurvrouw staan ouwehoeren

Verder stoepkrijten, in de zandbak/met grind spelen, met een bobbycar van een helling afrijden, skippybal, loopklossen. Takjes en insecten verzamelen... dat soort dingen.
Wij hebben wel wat leeftijdsgenootjes in de buurt evenals speeltuintjes/parkjes. Daar mag hij nog niet alleen naar toe maar het biedt iig afwisseling.
nootboek wijzigde dit bericht op 13-04-2018 22:19
42.16% gewijzigd
vrijdag 13 april 2018 om 22:15
[quote=fashionvictim post_id=28381823 time=1523647212 user_id=6290]
Jackii,
.
Welk keukentje heeft zij? Ik ben aan het kijken voor een keukentje voor mijn zoontje (18 mnd).
We gaan morgen toevallig naar de Ikea en wou daar zoontje het keukentje laten uitproberen
Jackii,

Welk keukentje heeft zij? Ik ben aan het kijken voor een keukentje voor mijn zoontje (18 mnd).
We gaan morgen toevallig naar de Ikea en wou daar zoontje het keukentje laten uitproberen
2bloemen wijzigde dit bericht op 13-04-2018 22:18
Reden: bericht was verdwenen
Reden: bericht was verdwenen
18.74% gewijzigd

zaterdag 14 april 2018 om 09:21
nicole123 schreef: ↑13-04-2018 21:11Het hoeft natuurlijk niet allemaal tegelijk he? Ik zou zelf dan inzetten op bijv. de zandbak, puckolino en badspeeltjes nu. Iets als het keukentje kan ook nog prima voor de tweede verjaardag (met 1 doen ze niet heel veel meer dan aan de knopjes zitten en een pannetje erop doen, vanaf 2 wordt het nog een stuk leuker en gaan ze echt 'koken' met veel meer fantasie). Anders zien we je volgend jaar hier weer terug met een noodkreet dat hij alles al heeft en je geen idee meer hebt wat nog te geven.![]()

@fashionvictim die is inderdaad erg mooi! Gaan we naar kijken!
zaterdag 14 april 2018 om 10:09
2bloemen en Jackii,
Ik heb het keukentje van houtenkinderkeuken.nl, merk is Bandits and Angels, en er zijn verschillende varianten. Het keukentje dat ik heb gekocht is de Chef Deluxe XL, maar je hebt ook een kleinere variant die net zo leuk is.
Ik ben sowieso fan van het merk Bandits and Angels, mijn dochter heeft er ook een houten loopbakfiets van, , een hobbelpaard, een houten trein en een houten poppenwagen. Van de winter met de feestdagen of volgend jaar met haar verjaardag krijgt ze er waarschijnlijk van mij ook een houten poppenhuis van.
Kwaliteit is prima en de prijzen zijn online goed te doen.
Ik heb het keukentje van houtenkinderkeuken.nl, merk is Bandits and Angels, en er zijn verschillende varianten. Het keukentje dat ik heb gekocht is de Chef Deluxe XL, maar je hebt ook een kleinere variant die net zo leuk is.
Ik ben sowieso fan van het merk Bandits and Angels, mijn dochter heeft er ook een houten loopbakfiets van, , een hobbelpaard, een houten trein en een houten poppenwagen. Van de winter met de feestdagen of volgend jaar met haar verjaardag krijgt ze er waarschijnlijk van mij ook een houten poppenhuis van.
Kwaliteit is prima en de prijzen zijn online goed te doen.
Am Yisrael Chai!