Mutsen in de mist
maandag 25 januari 2010 om 18:40
Jaaaaa, sauna was erg leuk en lekker!
Enneh... wat betreft die stiltesauna, ik heb er een stukje over geschreven, grinnik!
Zie: http://www.vrouwonline.nl/weblog/5841/absolute-stilte
Enneh... wat betreft die stiltesauna, ik heb er een stukje over geschreven, grinnik!
Zie: http://www.vrouwonline.nl/weblog/5841/absolute-stilte
maandag 25 januari 2010 om 19:41
Nog even een knuffel voor Sok. Snap dat het een confronterende dag is.
Mini van Pammie vind ik super lief en Mannie een stoere bink.
Gezellig naar de sauna! Ga zo eens bij Es lezen hoe het geklets ging haha.
Pluis is een kind naar mijn hart, ik kan ook niet slapen met ruzie. Wat een liefje zeg!
Meeten ben ik voor, leuk! Mag hier, altijd goed. Maar ergens anders vind ik ook prima. Bij mij vandaan is alles nog te rijden. Voor Remma (en Nippo als ze wil komen) is dat een ander verhaal.
Wat een vieze poepverhalen zeg.
Ik ga snel aan het werk. Lekker en leuk druk. Ben er komende dagen even minder denk ik, door drukte. Zal in AK uitleg geven, ik vind het leuk werk namelijk.
Mini van Pammie vind ik super lief en Mannie een stoere bink.
Gezellig naar de sauna! Ga zo eens bij Es lezen hoe het geklets ging haha.
Pluis is een kind naar mijn hart, ik kan ook niet slapen met ruzie. Wat een liefje zeg!
Meeten ben ik voor, leuk! Mag hier, altijd goed. Maar ergens anders vind ik ook prima. Bij mij vandaan is alles nog te rijden. Voor Remma (en Nippo als ze wil komen) is dat een ander verhaal.
Wat een vieze poepverhalen zeg.
Ik ga snel aan het werk. Lekker en leuk druk. Ben er komende dagen even minder denk ik, door drukte. Zal in AK uitleg geven, ik vind het leuk werk namelijk.
maandag 25 januari 2010 om 19:51
Ik ga naar de sauna ondermeer om bij te kletsen dus een stiltesauna is sowieso niet mijn ding
Pamman was al thuis toen ik om 5 uur thuiskwam. Wauw. Om half 6 zaten we te eten, om 10 voor half 7 ging hij de kinderen naar bed brengen en om half 8 had hij ze al in bed Nu hou ik me stil voor Mini die niet alleen wilde slapen, ik zou met een paar minuten naar boven gaan maar dat doe ik mooi niet.
Ik moet nog koken voor morgen, of nou ja, saus maken.
Pamman was al thuis toen ik om 5 uur thuiskwam. Wauw. Om half 6 zaten we te eten, om 10 voor half 7 ging hij de kinderen naar bed brengen en om half 8 had hij ze al in bed Nu hou ik me stil voor Mini die niet alleen wilde slapen, ik zou met een paar minuten naar boven gaan maar dat doe ik mooi niet.
Ik moet nog koken voor morgen, of nou ja, saus maken.
maandag 25 januari 2010 om 21:04
Hier ook zo'n poepzooi op de stoep bij de BSO. Vorige week ging meisje er nog in staan. En voor onze eigen deur soms ook, vrijdag had Kruimel een drol opgepakt (als in: hij had hem in zijn hand, echt waar!!!! ) toen ik iedereen in het gareel probeerde te krijgen voor vertrek naar school. Gelukkig was het een vrij stevig exemplaar, anders had ik hem kunnen gaan omkleden. Diezelfde middag had hij ook nog ergens een gebruikt condoom gespot, wilde ie ook oppakken maar ik was hem gelukkig net voor. Bah.
maandag 25 januari 2010 om 21:43
yuk, dat is ook heel vies ja.
Wat een lieffie zeg, die Pluis. Hier gaat het gespuis zich steeds meer als groep misdragen. Soms is dat heel grappig, en soms heb ik er ook helemaal geen zin in.
Meet lijkt me leuk, ik ben wel gewend om overal heel ver voor te moeten rijden dus het maakt mij niet zoveel uit. Esmeedurp is wel handig, dan kan ik de kinderen bij mijn ouders droppen
Maar andere durpen zijn ook goed.
Wat een lieffie zeg, die Pluis. Hier gaat het gespuis zich steeds meer als groep misdragen. Soms is dat heel grappig, en soms heb ik er ook helemaal geen zin in.
Meet lijkt me leuk, ik ben wel gewend om overal heel ver voor te moeten rijden dus het maakt mij niet zoveel uit. Esmeedurp is wel handig, dan kan ik de kinderen bij mijn ouders droppen
maandag 25 januari 2010 om 22:21
Ik was even aan het teruglezen. Maby is echt een erg ondernemend kind En Pluis die amuselepel kan zeggen, wat lollig.
Esmee, is rib weer okee nu?
Ik dacht eigenlijk dat Pluis en Maby inmiddels allebei jarig waren geweest, maar dat zag ik niet langskomen. Komt het nog of heb ik het niet goed gezien? Ik zal het eens even checken in de AK.
Ik hoor Koekerd aankomen (onze auto heeft een vrij apart geluid). Ga vaatwasser uitruimen en dan slapen denk ik.
Esmee, is rib weer okee nu?
Ik dacht eigenlijk dat Pluis en Maby inmiddels allebei jarig waren geweest, maar dat zag ik niet langskomen. Komt het nog of heb ik het niet goed gezien? Ik zal het eens even checken in de AK.
Ik hoor Koekerd aankomen (onze auto heeft een vrij apart geluid). Ga vaatwasser uitruimen en dan slapen denk ik.
maandag 25 januari 2010 om 22:26
Pammie, hoe gaat het met je romantische knikkerbanen bouwer? Klonk erg komisch
Pluis is in december jarig geweest, Koeky, en Maby is heel binnenkort jarig (Ot ook, trouwens )
Vanmiddag moest ik naar de verloskundige, en ik had geen luiers bij me. Dat was niet verstandig, realiseerde ik me toen ik Pluis ineens rood aan zag lopen. Gelukkig kon ik het resultaat zo uit de luier in de wc pot schudden. Hij heeft er een poosje naar staan kijken en zei toen "Baaah. Vies. Niet opeten!" Nu ik jullie verhalen zo lees, bedenk ik me dat ik toen dus had moeten zeggen dat hij 'm ook niet mocht oppakken.
Bij stiltesauna's heb ik hetzelfde als Es: geklets geeft meer een continu geroezemoes, en daar kan ik me beter voor afsluiten dan voor gesnurk en deuren die open en dicht gaan.
Pluis is in december jarig geweest, Koeky, en Maby is heel binnenkort jarig (Ot ook, trouwens )
Vanmiddag moest ik naar de verloskundige, en ik had geen luiers bij me. Dat was niet verstandig, realiseerde ik me toen ik Pluis ineens rood aan zag lopen. Gelukkig kon ik het resultaat zo uit de luier in de wc pot schudden. Hij heeft er een poosje naar staan kijken en zei toen "Baaah. Vies. Niet opeten!" Nu ik jullie verhalen zo lees, bedenk ik me dat ik toen dus had moeten zeggen dat hij 'm ook niet mocht oppakken.
Bij stiltesauna's heb ik hetzelfde als Es: geklets geeft meer een continu geroezemoes, en daar kan ik me beter voor afsluiten dan voor gesnurk en deuren die open en dicht gaan.
maandag 25 januari 2010 om 22:28
maandag 25 januari 2010 om 22:31
Ik weet echt niet hoe hij aan dat woord komt hoor. Daarnaast was er weinig romantisch aan zijn knikkerbaan
Mini is ook zo'n lekkere, die weet één spreekwoord en dat gebruikt ze te pas en te onpas, vooral tegen Mannie: 'Als mama in de sloot springt, spring jij dan ook?'
Klinkt erg grappig, meestal omdat Mannie dan gewoon vraagt om een hapje van mijn boterham of iets anders onzinnigs
Mini is ook zo'n lekkere, die weet één spreekwoord en dat gebruikt ze te pas en te onpas, vooral tegen Mannie: 'Als mama in de sloot springt, spring jij dan ook?'
Klinkt erg grappig, meestal omdat Mannie dan gewoon vraagt om een hapje van mijn boterham of iets anders onzinnigs
maandag 25 januari 2010 om 22:53
Daarnet zag ik een topic met als titel iets van "mama doen!" Dat is precies het omgekeerde van wat we hier nu hebben: bij alles is het "Pluis doen", en als het aan hem ligt, maakt hij dan liefst zelfs eerst nog wat wij al gedaan hebben weer ongedaan. Heel grappig, vaak, maar zo duurt alles wel lang!
Ik ben te duf om veel zin te hebben mezelf de trap op te slepen, maar ik ga het toch maar eens proberen.
Weltrusten.
Ik ben te duf om veel zin te hebben mezelf de trap op te slepen, maar ik ga het toch maar eens proberen.
Weltrusten.
maandag 25 januari 2010 om 23:17
Zo, ik lig. En sorry Mif, dat ik Pluis zn verjaardag heb gemist. Volgens mij vorig jaar ook al. Hij zit gewoon verkeerd in mijn systeem. Bij deze alsnog gefeliciteerd, en dat geldt ook voor Lizzy dan, want die had ik ook gemist. Kruimel wil ook alles zelf doen, brood smeren, yoghurt in zijn bakje doen, tafel dekken, vaatwasser uitruimen. Het is wel schattig maar het schiet niet op, en sommige dingen zijn gewoon écht nog een beetje te moeilijk als je 21 maanden bent. Ik blijf wel onder de indruk van zijn torenbouw-skills. Hij kan het met gewoon blokjes maar ook met Duplo en zelfs met bellenblaasflesjes.
Die van die sloot komt hier ook regelmatig langs Pam, inderdaad te pas en totaal te onpas.
En. liet Pamman zich gewillig meeslepen?
Nu ga ik wel echt slapen.
Die van die sloot komt hier ook regelmatig langs Pam, inderdaad te pas en totaal te onpas.
En. liet Pamman zich gewillig meeslepen?
Nu ga ik wel echt slapen.
dinsdag 26 januari 2010 om 06:25
Goedemorgen!
Ik mag vandaag met 3 kinderen om 8 uur bij de tandarts zijn. Leuk hè. Zijn jullie al jaloers op mij?
Ot en Maby zijn inderdaad heel binnenkort jarig. En Maby gaat vast luisteren als ze eenmaal 2 is, en praten . Maby wil ook alles zelf doen trouwens. Soms echt heel onhandig, want ze wil ook zelf groentesoep eten en daar ze coördinatief gezien nog net niet aan toe.
Het is hier trouwens -11 graden vanmorgen, en de thermometer hangt aan de buitenmuur vast. Echt koud dus, ik denk dat we maar met de auto gaan dadelijk!
Ik mag vandaag met 3 kinderen om 8 uur bij de tandarts zijn. Leuk hè. Zijn jullie al jaloers op mij?
Ot en Maby zijn inderdaad heel binnenkort jarig. En Maby gaat vast luisteren als ze eenmaal 2 is, en praten . Maby wil ook alles zelf doen trouwens. Soms echt heel onhandig, want ze wil ook zelf groentesoep eten en daar ze coördinatief gezien nog net niet aan toe.
Het is hier trouwens -11 graden vanmorgen, en de thermometer hangt aan de buitenmuur vast. Echt koud dus, ik denk dat we maar met de auto gaan dadelijk!
dinsdag 26 januari 2010 om 08:52
Ik ben héél erg jaloers. Helaas zit ik al achter mijn pc met een vers kopje koffie.
Bij Mini in de klas hadden ze het over oorlog gehad. Mini had tegen de juf gezegd dat juf dat soort dingen niet mag vertellen van mama want daar gaat ze eng van dromen En bedankt.
Ik ga maar nuttig zijn, daar word ik voor betaald tenslotte.
dinsdag 26 januari 2010 om 09:16
Joepie Anky, ik ben echt jaloers op je ja. Maar hopelijk heb je het inmiddels achter de rug. Ik doe dat zelf ook altijd trouwens, een afspraak maken bij de tandarts op een onchristelijke tijd. Maar onze tandarts zit 5 huizen verderop, dus dat is niet zo'n heel erge onderneming.
Ik ben wel op de fiets gegaan vanochtend, het was geen -11 hoor maar toch erg koud dus de zojuist op MP aangeschafte skibroek van Kruimel kwam erg goed van pas. Ik heb heel kouwe tenen nu.
Ik ga ook nuttig zijn.
Ik ben wel op de fiets gegaan vanochtend, het was geen -11 hoor maar toch erg koud dus de zojuist op MP aangeschafte skibroek van Kruimel kwam erg goed van pas. Ik heb heel kouwe tenen nu.
Ik ga ook nuttig zijn.
dinsdag 26 januari 2010 om 09:29
Wow, Koeky, ik wist dat je slank was, maar dat je in een broek van Kruimel past, had ik dan weer niet gedacht
Tandarts gehaald en overleefd, Anky?
Ik had vanmorgen even de balkondeur van de badkamer opengezet, en binnen vijf minuten was het slot bevroren. Hoe koud het was, weet ik niet, maar ik vond het koud genoeg om me Nasr mijn werk te laten brengen door man die toch met de auto weg moest.
Tandarts gehaald en overleefd, Anky?
Ik had vanmorgen even de balkondeur van de badkamer opengezet, en binnen vijf minuten was het slot bevroren. Hoe koud het was, weet ik niet, maar ik vond het koud genoeg om me Nasr mijn werk te laten brengen door man die toch met de auto weg moest.
dinsdag 26 januari 2010 om 09:36
[quote]Miffy schreef op 26 januari 2010 @ 09:29:
Wow, Koeky, ik wist dat je slank was, maar dat je in een broek van Kruimel past, had ik dan weer niet gedacht
Hoe was de tandarts Anky? Ik mag zo met 'maar' 2 naar het cb, ook altijd zo gezellig.
Die Mini haha. De nachtmerries van mama uitgebreid met juf bespreken
Hier is het ook erg koud. Had Moppie al in bed liggen toen ik Mannie naar school bracht op de fiets. Eens bedenken hoe ik hem straks weer haal, want zijn fiets is niet op school omdat ik hem even snel achterop had.
Mini loopt met een poezenmasker op, ziet er niet uit maar zij is blij
Hoe was de tandarts Anky? Ik mag zo met 'maar' 2 naar het cb, ook altijd zo gezellig.
Die Mini haha. De nachtmerries van mama uitgebreid met juf bespreken
Hier is het ook erg koud. Had Moppie al in bed liggen toen ik Mannie naar school bracht op de fiets. Eens bedenken hoe ik hem straks weer haal, want zijn fiets is niet op school omdat ik hem even snel achterop had.
Mini loopt met een poezenmasker op, ziet er niet uit maar zij is blij