Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
mischien beter eerder eten voor vandaag kunnen maken? wat ga je eten trouwens? hier 'rode'pasta

naar hoestje mannie? toch geen zeehondeblaf he?
Soep dan maar vanavond? Wij hebben hem net op. Vroeg gegeten want Mini is zeer moe, ze heeft niet geslapen namelijk. We doen een beetje om en om nu en dat gaat lekker, maar dan moeten we wel vroeg eten om haar een beetje 'normaal' aan tafel te hebben. Mannie is zeer prikkelbaar, gisteren te weinig aandacht gekregen denk ik

Gezellig Sok dat je mee wil! Het is een aanbieding waarbij je meer kaarten kunt bestellen, dus er kunnen meer mutsen aanhaken hoor. Geloof dat ik niet zo duidelijk was.

Esman heeft eten voor morgen uit de Allerhande gemaakt, karni stoba. Stonden een hoop lekkere dingen in dit keer vond ik.
vond ik ook, Esmee! heb de preisoep al gemaakt, vond ik egr lekker, en pasta met champignons en rucola, vond ik erg lekker, maar Sokman minder, om over de kinderen maar te zwijgen.

welke dag is het volgend weekend, trouwens, Esmee?
Het kan zaterdag en zondag. Zaterdag heeft mijn voorkeur ivm vroeg op ivm werken op maandag.

Wij hebben pasta met rucola ook al gegeten. Vond het wel wat flauw, maar peper en zout maakte een hoop goed. Volgende keer zou ik er pijnboompitten bij doen of zo. Net wat meer bite. Esman vond het heerlijk, kinderen hebben we niet geprobeerd haha.
zaterdag is prima, wat mij betreft
Zullen we ergens hapje eten voor die tijd?

Nog meer mutsen die aansluiten? Anders ga ik vanavond kaartjes boeken namelijk. Miffy is het iets voor jou? De rest kan/wil niet toch? Alleen Nippo/Es/Koeky weten het nog niet denk ik.
Ik kan niet zaterdag, ik ben dan in Mifstad bij vriendin.

Die pasta wil ik ook maken maar ik weet nu al wie het niet allemaal niet gaat eten De preisoep heb ik ook gemaakt, vond 'em erg lekker. Voor vanavond had trouwens kabeljauwburgers, salade en gepofte aardappel. Kinders hadden allebei geen honger maar hebben wel een bietje op. Mannie ben ik meteen naar bed gaan brengen, hij sliep om 7 uur na temperatuur opnemen (38.4), sinasprilletje, pufje Ventolin, pufje Flixotide en neusspray Het hoestje is gewoon een heel erg vastzittend rochelhoestje, hij klinkt heel erg vol. Hij gaf ook over voor het eten omdat hij er zowat in bleef.
Siersteen, rotsblok, in de centrifuge toe maar, jullie fantasie slaat op hol. volgens google was het toch een knolselderij, en ik heb hem inderdaad in plakken gehakt, geschild en en geraspt maar ik vond het een rotklus. Het was erg lekker, vonden ik en man, maar de kindjes niet.

Limoen wilde sowieso niet veel eten, en het boterhammetje dat ze wel at kwam er helaas meteen weer uit.

Morgen komt mijn moeder gelukkig oppassen want ik wil haar sowieso nog niet naar school laten gaan, ook als ze vannacht verder alles binnenhoudt.

Miffy, ik vind het niet gek dat je af en toe je geduld verliest met niet slapende peuter. Ook zonder hormonen en slaapgebrek zou het niet gek zijn dat je af en toe je geduld verliest.

Mandarijn wil tegenwoordig ook niet meer. Hij is erg stellig dat ie niet wil slapen, niet moe is. Het is zelfs al zo erg dat ie niet meer aan tafel wil, omdat, vermoed ik, hij na het eten steeds naar bed gaat. Maar slapen doet ie altijd binnen een paar minuten gelukkig, even afkloppen.

Ach gos, arme mannie, al die pufjes van dit en dat. Als het maar helpt.

Ik heb nog niet voorgekookt voor de rest van de week, ben al blij als ik mijn klussen van vandaag afkrijg (d'r zit nog weer een was in de machine)
Karni stoba? moet even de allerhande erbij pakken hoor, geen idee wat dat is.

En leuk dat jullie een minidate hebben.
Een stoofpotje Citro.

Fijn dat je oppas hebt kunnen regelen. Dat scheelt weer druk. Kan je moeder fijn de was weg vouwen . Hoop dat Limoen snel opknapt. Fijn voor haar en voor jullie!

Gepofte aardappels vind ik ook erg lekker trouwens. Met een knoflooksausje erbij, yummie.

Ga mijn kleren en werkspullen klaar leggen, heb ik dat gehad. Wil vroeg naar bed, want nacht was niet om over naar huis te schrijven en morgen gaat de wekker om 6.00 uur.
Hoe doe je dat zonder droger Citro? Dat zit ik me al een paar uur af te vragen
al een paar uur? zonde van je tijd, volgende keer gewoon een sms sturen

Maar; alles ophangen..ik hang alles in het trappegat, is heel snel droog hoor, alleen wel een rotwerk al dat ophangen
Hahahahahaha

Ik lach niet om de was uiteraard

Duik mijn bed in, ben er klaar mee.

Ik regel de kaartjes morgenavond. Dus wie nog gezellig mee wil, moet zich voor die tijd nog even melden.
Mag ik even inbreken? Ank, morgen komt de DVD naar je toe. Sorry voor oponthoud!

Pammie, Esmee & Ank: wat hebben jullie voor inspiratie voor verjaardag Mormel? Ik heb tot nu toe Hotwheels, Geomag en broodtrommel. Jullie nog wat leuks?
Een schoolbeker? Cars domino/memory? Een vriendenboekje? Playmobil? Lego? Een rugzakje? Albert Heijn voetbalplaatjesboek en verzamelblikje?

Alles van Hotwheels is leuk, Mannie heeft al een aardige verzameling Mannie is helemaal gek van zijn Backugan-bal, ik snap er niets van maar goed, hij is er blij mee.
Playmobil ook leuk, maar vind het erg veel geld om aan anderen te vragen. (behalve ouders en ooms/tantes)

WTF is een Backugan-bal?? Heb gegoogled, maar dan nog is het een mysterie voor mij!
Ik zei toch al dat ik ook niet weet wat het is Het rolt en klapt dan uit en dan klap je het weer in en dan rol je weer en dan klapt het weer uit. Kun je erg lang zoet mee zijn

Mannie vindt kleien ook erg leuk, Krokodil met Kiespijn, puzzels, fietsversierspul, Spidermanpyjama (in de aanbieding bij de appie), knikkers met knikkerpotje, Hotwheelsauto's, stempels, kleine lego en playmobildoosjes.
welterusten, Esmee! Zal zo ook eens kijken wat de Backugan-bal in hemelsnaam is.
is me ook nog niet geheel duidelijk, nee.
quote:sokje schreef op 31 januari 2010 @ 21:25:

is me ook nog niet geheel duidelijk, nee.

Mooi, ligt het niet aan mij dus

Dank voor inspiratie Pammie. O ja, had jij ook bij H&M de dino boxershorts gezien? Mormel is helemaal verliefd op zijn dino short

Dit is 'em en meer weet ik ook niet. Oh ja, er zit een soort van magnetisch kaartje bij en als de bal daar overheen rolt klapt 'ie ook open. Dat is vast een heel belangrijk iets
Ik heb het Dino-pyjamapak, staat zóóóó zoet
Esmee, ik kan zaterdag niet! Veel plezier bij de minimeet alvast voor jou en Sok (toch?).

Zou er ergens een stel zijn met een deeltijd kinderwens dat 's avonds wil zorgen voor een kind zonder uitknop? Of beter nog, zou je die ergens kunnen laten repareren? Totale tijd besteed aan kind in slaap krijgen vandaag: twee uur, en nu wil ik zelf naar bed.

Citro, jullie mogen wel een groot trapgat hebben met al die was.

Die bal klinkt uh ... Interessant.
quote:Miffy schreef op 31 januari 2010 @ 21:41:

Zou er ergens een stel zijn met een deeltijd kinderwens dat 's avonds wil zorgen voor een kind zonder uitknop? Of beter nog, zou je die ergens kunnen laten repareren? Totale tijd besteed aan kind in slaap krijgen vandaag: twee uur, en nu wil ik zelf naar bed.

Als ik alles vooraf geweten had, had ik ook wel geopteerd voor deeltijd-ouderschap, ja... maar ja: je weet niet alles van te voren.
Dat is dan heel simpel, Sok: Slof naar Anky, want die wilde er nog wel eentje als ze de eerste twee jaar kon overslaan, en jij Pluis in de avonduren. Iedereen gelukkig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven