Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
quote:Pammie schreef op 31 januari 2010 @ 21:28:

Ik heb het Dino-pyjamapak, staat zóóóó zoet

Die heb ik ook gezien, maar hadden ze niet in zijn maat. Jammer!

Plaatje en jouw beschrijving maakt het echt niet heel veel duidelijker Pammie van wat dat bal ding moet zijn/doen. Ik zie geen toegevoegde waarde van bal ding voor mij
Ik ook niet maar Mannie vindt zijn Pak-oe-dan () vet cool.

Ik ga slapen meisjes, weltrusten!
quote:vrolijk schreef op 31 januari 2010 @ 21:03:

Mag ik even inbreken? Ank, morgen komt de DVD naar je toe. Sorry voor oponthoud!

Pammie, Esmee & Ank: wat hebben jullie voor inspiratie voor verjaardag Mormel? Ik heb tot nu toe Hotwheels, Geomag en broodtrommel. Jullie nog wat leuks?

Vrolijk, wat ben ik blij met je bericht . CD ligt hier namelijk ook ingepakt en wel al een week te wachten en ik schaamde me daar al voor. Dit bericht maakt de schaamte al weer iets minder . Pakje gaat morgen je kant op.

En hier ook weinig inspiratie voor Ot. Ik kom niet verder dan veel rails voor de Duplotrein (lang leve Ebay) en Playmobil. Verder geen idee. En voor Maby weet ik helemaal niets: die heeft gewoon alles al. En ik weet niet maar waar ik alles moet opbergen. Voor Maby ga ik dus gewoon maar voor praktisch denk ik: kleding (ze vindt kado's toch nog niet zo interessant: met een stuk taart doe ik haar meer plezier).
Hallo.

Heb dringend koffie nodig: om 1 uur Mini wakker, om 4 uur Mannie en om kwart over 5 Mannie weer. Om half 6 hield hij nog zijn snater niet maar daarna heeft hij nog wel even geslapen. Ik was moe en chaggie en man die heerlijk doorgeslapen heeft zat alleen maar te zeiken dat ik niet aardig was.

voor Pammie.

en deze dan.

en nu weer terug naar mijn zoon, want die roept iets te enthousiast 'kanniet!' dat is naast 'winnie' (=wil niet) zijn favoriete woord; ik heb zo'n positief kind.
anoniem_26133 wijzigde dit bericht op 01-02-2010 10:08
Reden: had weer een reprimande
% gewijzigd
ben trouwens al heel productief geweest; straat geveegd, was d'r in, tandarts gebeld voor afspraak, CB-afspraak verzet. sjongen jonge. nu de HEMA nog; heb in September een bestelling geplaatst, waarvan een deel is aangekomen. laatste deel nog steeds niet....
hema ook al gebeld, ze zoeken het uit. sjonge jonge.
iedereen trouwens een beetje fatsoenlijk op het werk/school etc gekomen?
hema teruggebeld; ik krijg geld terug. sjonge

over-de-datum producten uitgezocht in de koelkast; flessen klaargezet voor glasbak. tjonge-jonge
Sjongesjonge Sok, wat een activiteit op de vroege morgen

Ik ben veilig aangekomen, vind het eigenlijk wel leuk om door de sneeuw te rijden. Hier sneeuwt het de hele ochtend bij vlagen echt keihard dus ik ben benieuwd hoe de terugreis gaat zijn.
Haai, musical lijkt me leuk, maar iets te ver weg. Tenzij we toevallig in de buurt zijn (kleine kans) maar dan laat ik het wel weten (dan maar een duur kaartje).

Ik zou ook gek worden van niet-slapend kind. Snap niet hoe Es en Miffy op de been blijven.

En een nieuwe buurbaby dus? Leuke naam, zoals jullie misschien nog weten hebben wij die ook lang overwogen.
Ik ben trouwens niet fatsoenlijk op werk gekomen, want ben thuis met ziek kind helaas. Vrijdag ook al, dus het schiet lekker op met werken. Maar het is natuurlijk vooral zielig voor kind.
Balen Nip. Welk kind is ziek? Jij kan toch thuiswerken of is dat geen optie?
Balen, Nippo, ziek kind. welke van de drie?

Zou leuk zijn als je ook kon, Nippo!

hier eindelijk Rust. Mormel ligt in bed, onder luid protest, zeker toen ik 1 van de 10 Thomastreinen meenam, die mee naar bed moesten. Maar juist van die ene Thomastrein blijft eht geluid hangen, en dan slaapt-ie zeker niet. Tis nu overigens al stil.
Nipje. Hij houdt al 5 dagen niets meer binnen. We zijn zaterdag al door de huisartsen post doorverwezen naar kinderarts, maar toen mocht hij gelukkig weer mee naar huis. Huisarts stelde vanmorgen voor om hem weer naar het ziekenhuis te brengen voor een opname, maar dat leek me nog niet echt nodig dus nu is hij weer thuis. Ik heb met de huisarts afgesproken dat ik rechtstreeks de dienstdoende kinderarts bel als ik denk dat dat nodig is. Hij had er vertrouwen in dat ik dat zelf wel kon inschatten, en ikzelf eigenlijk ook wel. Als het niet echt nodig is, dan wordt hij vast niet gelukkiger van het ziekenhuis (en ook niet automatisch gezonder). Dus ik houd hem nu goed in de gaten (tussen alle was door).

Was Mandarijn niet ook ziek, met alsmaar spugen enzo, of haal ik nu kinderen door de war omdat ik teveel heb bijgelezen?

Ik probeer een beetje thuis te werken inderdaad, zeker nu hij slaapt. Maar ben zelf ook alsmaar misselijk, dus hij heeft me vast aangestoken. Van die rare misselijkheid die overgaat als je wat eet. Het is dat het onmogelijk is, anders zou ik nog denken dat ik zwanger was.
Vervelend! Fijn dat je wel direct bij kinderarts terecht kunt als het nodig is, scheelt toch een hoop uitleg. hoop dat hij snel beter wordt, want 5 dagen is wél lang.

Ken die misselijkheid ja, had 'm alleen niet toen ik zwanger was. hele dag crackertjes eten werkt dan wel, ja. beterschap ook.
Jeetje Nip, hij is echt goed ziek! Heb je niets gekregen dan, Domperidom ofzo? Ik weet dat artsen voorstander zijn van 'uitzieken door uitspugen' maar hij is al behoorlijk lang ziek.
Och bah wat een zieke kinderen hier allemaal zeg. Beterschap voor Nipje ook. Duurt wel lang inderdaad. Fijn dat je zo'n meedenkende arts hebt, ziekenhuis is ook niet alles. Hoop dat jij het niet ook krijgt Nippo.

Ik moest erg lachen om Miffy d'r ruilvoorstel. Mijn kinderen slapen op zich prima, maar ik zou graag af en toe wat langer slapen 's morgens, dus ik ga op zoek naar een deeltijdwensouderstel. Dank voor de tip

Op werk gekomen, ging steeds beter hoe verder ik van huis was. In het begin reed ik tussen de 30 en de 40, niet echt prettig. Pammie veilig thuis gekomen?

Zal ik er 2 bestellen Sok? Hebben we van de week wel contact over hoe laat waar en zo. Kom ik je wel ophalen, net zo makkelijk.
is goed, Esmee! Maar is dat niet heel ver omrijden voor jou? want wij wonen in West en de locatie is volgens mij in Oost.

hier vanavond ook glad; Poek moest zwemmen en ik ben echt bibberend over de weg gegaan met de fiets en heb grote stukken gelopen. Hoewel iedereen bleef fietsen, durf ik het écht niet; ben zo'n bange poeperd. Sokman gaat ook zo boodschappen doen, want ik ga de deur niet meer uit.
Heb geprobeerd te boeken, maar er leek iets mis te gaan. Geen idee dus of het van de creditcard wordt afgeschreven. Heb dus mail gestuurd met de vraag of het goed is gegaan, anders hebben we straks 4 kaarten...
Ik ben er hoor. Hier dooit het dus de weg was vrij en wat er nog lag was pap.

Mannie was weer niet lekker en kotste uiteindelijk de hele wc en zichzelf onder. Jammer want hij had 1. wel lekker soep gegeten en 2. hij was al klaar om zo in bed te gooien maar toen moest hij weer onder de douche undsoweiter. Hij was ook weer warm, weet niet of hij daadwerkelijk koorts had want er was geen land meer met hem te bezeilen. Temperaturen hebben we maar even gelaten, inhaleren moest wel want hij zit helemaal vol.

Mini heeft een nieuwe angst: ze is bang voor brand. Ze ging al films opnoemen die ze kent waar een brand in voorkomt Gelukkig sliep ze snel.
Mandarijn en Limoen hadden het allebei, achter elkaar, alleen hebben ze het hier allebei maar 2 dagen gehad dat ze niets binnenhielden, bij Nipje klinkt het behoorlijk wat heftiger, 5 dagen lang. Arm Nipje, ik hoop dat ie snel opknapt en niet naar het ziekenhuis hoeft.

Arme mannie van Pammie ook, ook beterschap voor hem.

Ik heb chocoladebrownies gehaald bij de AH, en die zijn echt mega. Ze liggen me aan te staren nu (niet lang meer denk ik)..

Limoen voelde zich al weer heel wat vandaag, achteraf gezien had ze best naar de gastouder gekund, maar je weet het niet van te voren, of alles er wel inblijft vandaag. Nou ja, dagje met oma vonden ze heel gezellig, en oma ook.
Wij kijken Toren C, briljant

Fijn dat het met Limoentje beter gaat. En nog een dagje uitzieken met oma is ook erg gezellig.

Ik wil oohoohook chocoladebrownies! Maar ik schrok van de week van de weegschaal dus dat soort dingen halen we maar even niet in huis.
Ik heb de weegschaal al maanden niet meer onder het bed vandaan gehaald, ik hou de illusie nog even in stand
Ik ben vandaag twee keer met de auto naar het zwembad gegaan, een keer met Pluis en een keer alleen, en allebei de keren zag ik vlak voor me fietsers onderuit gaan, dus ik was blij dat ik vier wielen had.

Sok, ik heb ook een ontzettende hekel aan gladheid. Morgen neem ik de bus naar mijn werk, terwijl dat echt twee keer zo lang duurt als fietsen (Man heeft de auto nodig.)

Arme Nipje, vijf dagen is wel erg lang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven