Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Ik draag vrijwel altijd jurkjes, toevallig heb ik de afgelopen 2 dagen een spijkerbroek aangehad. Vond het eigenlijk wel grappig dat het hem opviel
Niet fijn zeg, een langdurende aanval. Ik hoop dat ie snel opknapt hoor.
Moggû.

Slofje heeft goed geslapen, is vrolijker, minder benauwd en z'n zeehondenblafje is bijna weg. een zorg minder.

tijd voor koffie dus!
Dat is fijn Sok!

Wij hebben de halve dag verslapen. Beetje jammer. Vannacht heeft het weer heel hard gesneeuwd, Pamman is met de kinderen sleeën en ik ga de kerstboom opruimen. Morgen weer werken, blegh. Vind het zo lekker dat je helemaal niets hoeft in de vakantie.
wij hebben hier ook een dag vernikst, maar goed: we kunnen toch niet zoveel, omdat Slof toch nog wel ziekjes is (met dito humeur ). Ik ga zo met Poek schaatsen: of op de schaatbaan, of op een mini-schaatsbaantje in de buurt.
nou een halve dag verslapen klinkt wel heel aanlokkelijk anders hoor..

Hier hebben ze in de vakantie ook wel heel goed uitgeslapen steeds, meestal tot een uur of 8. Dat zal morgen wel weer wennen zijn, half 7. Ik heb ook helemaal geen zin om weer te werken. De kerstvakantie beviel erg goed Ook relaxt dat man thuis was, dat scheelt toch veel als je alles met zijn 2-en kunt doen.

Veel plezier op de schaatsbaan Sok en ik hoop dat Slof echt snel opknapt.

Wij hebben in de sneeuw gespeeld vanmorgen, er was weer een pak gevallen.

Nu is man met Limoen bij opa op bezoek. Mandarijn slaapt, hopelijk nog even, dan heb ik mooi wat tijd voor mezelf.
Ik heb de pest in. Pamman staat lekker buiten bij de buurtborrel gluhwein te drinken, terwijl ik thuis loop te sloven (kerstboom weg, megawas gevouwen, stofzuigen) en omdat iedereen opdrachten voor me heeft (handschoenen! gluhwein! Ik moet plassen! Mijn broek is nat! Mijn jas is nat! Ik heb honger! Ik heb dorst! Ik wil oooooooook meehelepen!) Mannie gaat echt niet meer naar buiten na 2 uur door de sneeuw rollen en hem alleen laten is ook zo wat. Nou lekker dan.

alles uit je handen laten vallen, Mannie inpakken en onder de arm nemen (eerst aankleden) en aan de zuip..of is dat misschien wat rigoreus?

ik heb met Poke net toch bijna 1,5 uur op het ijs gestaan. Ze kwam een klasgenootje tegen en ze hebben samen lekker geschaatst, terwijlm ik met de moeder van het klasgenootje heb staan kletsen. Het was best lekker, alleen had ik niet de juiste handschoenen, dus mijn vingers waren echt bevroren (maar ze gloeien nu wel lekker)
Ik heb Mannie op de bank gezet voor de tv, hem 3 keer verteld waar ik heen ging en toen ben ik ook gegaan. Ben net terug en mijn humeur is een stuk opgeknapt van een gluhweintje of 4 Was erg gezellig. We zijn een paar keer naar Mannie gaan kijken (we stonden 10 meter van os huis) maar hij was helemaal uitgeteld.

Nu zit buurmeisje hier ook want buurman had nog zin om te blijven en zij niet.
goed gedaan, Pam!
Vond ik ook Jammer alleen dat er nu nog vanalles moet gebeuren.

Esmee en Remma, zijn jullie veilig teruggekomen? Hoe was de minimeet?
Jaha veilig thuis weer! Wel enorm mistig het laatste stuk, was niet fijn. In Den Haag geen vlokje sneeuw gezien trouwens. Ik vond het erg gezellig, hoop Remma ook

Lief dat je ons op de hoogte hield Pammie. Wisten we hoe het ging met Slof. Goed te lezen dat het beter met hem gaat.

Hier heeft Esman ook heerlijk in de sneeuw gespeeld met de kinderen. Die waren dolenthousiast.

Morgen weer aan de bak. Weet nog niet of ik zin heb haha.
Psst Anky, ik neem je aanbod van CD voor DVD graag aan! Morgen even mailen en adressen uitwisselen?

Sok, wat hadden we nou afgesproken? We zouden toch helemaal Fris en Vrolijk het nieuwe jaar ingaan meid? Gelukkig gaat het beter met je Slof!

Esmee, klopt als een bus want geen vlokje sneeuw hier hoor.
Ik weet wel zeker dat ik geen zin heb Ik zit ook nog steeds waar ik zat, dat schiet niet op.
Ga nu werktas klaar maken en kleren voor de kinderen klaar leggen en zo. Dan vroeg er in, want nu ook weer vroeg er uit. Vakantie is lekker!
Remma is ook thuis. Het was enorm gezellig.

Idd nog bedankt voor de updates, Pammie. Ik ga straks ff alles rustig bijlezen.
Vrolijk, ik mail je morgen even!

Esmee en Remma, leuk dat het leuk was! Wat hebben jullie gedaan, behalve kletsen?

Hier morgen ook weer werken. Jammer hoor, ik begon net een beetje relaxed te worden de afgelopen dagen en nu moet ik morgen weer werken. Ik heb geen zin, dat moge duidelijk zijn. Ik vind die eerste dag toch altijd al een crime met al die zoenende mannen.

Hier vandaag een heerlijk dagje. Vanmorgen lekker gezwommen met Ot en Sien. Daarna lekker thuis gespeeld en vanmiddag wezen sleeën op de heuvel in park in de buurt (er ligt hier een behoorlijk pak sneeuw). Schoonzus kwam tot vreugde van Ot en Sien ook nog even kijken.

En nu maar eens kijken of we Maby weer in een normaal ritme krijgen. Deze vakantie heeft ze (wat ons eigenlijk wel goed uitkwam) geen middagslaap gedaan, dus ik ben benieuwd of we die er weer in gaan krijgen. Op zich is het wel heel relaxed op vrije dagen, dat je geen rekening meer hoeft te houden met slapend kind, maar op thuisdagen is een uurtje voor mezelf natuurlijk ook wel fijn.

Sokje, wat fijn dat Slof van zijn hoest af is. Nu maar hopen dat het snel weer opknapt.
Veul kletsen en verder winkelen in Den Haag. Daarna tapas gegeten, was ontzettend lekker. Eenmaal in hotel Esmee in bad, daarna Remma onder de douche en toen in bed tv kijken en kletsen.

Uitgeslapen tot na half tien, wat een zaligheid zeg!!!! Na het ontbijt gewandeld langs het strand in Scheveningen. En toen, heel vervelend , door naar de high tea in Des Indes. Niet doen, is veel te lekker .

Wilden jullie dit wel echt weten
Nee
Heb toch nog soep gemaakt en tasjes klaargezet en ontbijttafel gedekt en nog wat van die dingen. Nu nog een wasje uit de droger trekken en dan lekker onder de wol.

Trusten!
Ook ik ga slapen. Trusten!
Goedemorgen!

Bah, wat een ellende zeg: de vakantie is weer over en A-man en ik moeten weer gewoon werken vandaag. Sowieso een drukke dag, want vanavond moet ik snel kinderen halen, eten en dan weer de hele avond weg. En dan de rest van de week allerlei cursussen geven en voorbereiden op werk.

PC doet trouwens heel raar en traag (als ik een zin typ zie ik hem pas een minuut later op het scherm, heel irritant). Dus ik ga maar gauw posten, boterhammen smeren en kinderen uit bed halen. Ben benieuwd of A-man nog uit zijn bed komt vanmorgen...vast niet....

Aloha. Nou, wij zijn ook weer aan de slag. Soort van.
kijk, dat was wat ik nodig had, Thanx Pam!

Hier vanmorgen ook he-le-maal geen zin. Weer dat gejaag, gerace en geren, bah! Maar volgens mij heeft iedereen dat.

Ben net naar de huisarts geweest voor mezelf; had eczeem en heb nu zalfje (werd beetje gek van de jeuk) en heb verwijzing voor een gynaecologische echo en bloedonderzoek in verband met rare cyclus en heftig bloedverlies. Ik denk niet aan iets ernstigs, maar wil gewoon wel weten wat er aan de hand is- als ze dat natuurlijk kunnen vinden.

Slofje is nog niet echt boven Jan; heeft nog niks gegeten (wel papafles) nauwelijks iets gedronken en ligt nu te tukken op de bank. wel schattig

oja, ik had bedacht dat ik dit jaar helemaal geen zin heb om mijn verjaardag te vieren, maar dat we lekker een weekendje weggaan dan met z'n 4-en. heb er nu al zin in.
Welcome.

Goed dat het onderzocht gaat worden Sok, is toch vreemd allemaal.

Beterschap voor Slofje. Als Mannie zo ziekig was kreeg hij gewoon een paar papflesjes op een dag, mocht hij niet zo'n trek hebben in normaal eten. Kwam er toch wat binnen. Van niet eten word je ook niet beter.

Ik heb nog niets (bijna niets) nuttigs gedaan. Vraag me ook af of dat nog gaat lukken vandaag

Wanneer ben je jarig Sok? En waar wil je heen? Pamman wil dit jaar persé die speciale vakantie omdat hij 40 wordt. Ik ken slechtere manieren om het te vieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven