** UITGEREKEND AUGUSTUS 2008**

21-12-2007 02:34 4902 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLftdBev.NaamBijz.Lucycat3322/7Kyan1e - 6315 gr - 65 cm caporice3326/7'Smurfje'3e - 5960 grTori23330/7Emma2e - 8210gr - 68,5 cmkimmutje2930/7Mila3e - 5440 gr - 54,5 cmSarah20063031/7Lucas1e - 7312 gr - 69 cm Reness371/8Sten2e - 6350 gr - 62 cm minny2351/8'Timo'2e - 6925 gr - 62 cm ericaatje392/8Roan1e - 8305 gr - 68 cm marEsol273/8Jasmijn2e - 3810 gr - 52 cmBessie852310/8Lucas1e - 8400 gr - 68 cm dametje272812/8'Prada'1e - 4070 grMorrie3214/8'Knorrie2e - 6750 gr - 63 cm _zaza_2715/8?1e - 3510 grNoukD2921/8Lieve1e - 3060 grSummel3424/8Fenna1e - 4460 grpebbles102728/8Eva2e - 5810 gr - 59,5 cmPolleke P2630/8Sofie1e - 7300 gr - 65,3 cmMarjanNH3730/8Marzoon1e - 7930 gr - 72 cm belly304/9'Nicolaas' 2e - 5946 gr - 61 cm nut294/9Jari1e - 7820 gr - 68 cm
@ Evaist Spannend je eerste bezoek aan de verloskundige! Een bloeddruk van 100/70 is prachtig, geen zorgen daarom. Gewichtsverlies in het eerste rimester van de zwangerschap komt vaker voor, omdat de meeste zwangeren door de misselijkheid minder gaan eten. Moet natuurlijk niet te gek worden, maar dat is iets om met je verloskundige te bespreken. Alle spanningen van de afgelopen tijd kunnen zeker een rol spelen bij het afvallen. Probeer van alle bouwstoffen wel wat binnen te krijgen: zuivel, groente, fruit, brood, vlees/ vis e.d. Ik hoorde laatst dat noten ook erg goed schijnen te zijn.

@Supermuts Gefeliciteerd met je huwelijk, ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad!

@Jade Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap en je eerste echo!

@Snok Wat een gedoe zeg, die onduidelijkheid. Mijn ervaring is dat de mening van dokters toch best kan verschillen zonder dat het een of ander echt fout hoeft te zijn. Wat je zou kunnen doen is beiden helder om hun mening vragen en welk advies zij daarbij aan jou zouden geven. Je kunt zo voorjezelf een goede afweging maken. Eventueel kan je huisarts je hierin helpen. De huisarts hoort het overzicht te houden, hij coordineert de zorg. Sterkte!

Lucycat
Supermuts, nog gefeliciteerd met je huwelijk!

Jadesummer, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! En die onzekerheid herken ik wel hoor. Maar je moet er ook gewoon een beetje vertrouwen in hebben. Ik denk dat als het straks wat meer zichtbaar is en de echo geweest is, dat je wel wat zekerder wordt.

Evaist, Ik ben ongeveer even lang en (was) ongeveer even zwaar als jij bent. Ben afgevallen naar 59 kilo. Wel wat minder dan jij, maar ook paar kilo er af. Schijnt er toch bij te (kunnen) horen. Maar door jouw situatie zal het wel sneller kunnen gaan, stress helpt niet natuurlijk. Hou het inderdaad goed in de gaten en zorg goed voor jezelf en de kleine!

Dametje, ja.. misschien helpt het wel. Hoorde van de week ook over een onderzoek dat je slecht slaapt van een mobiel naast je bed.. Nog een paar weekjes.. dan vakantie. (en trouwen!)
@zaza, aah ook nog trouwen, dan heb je genoeg om wakker van te liggen Harstikke leuk. Moet je nog veel regelen of gaat het allemaal volgens plan. S avonds ontspanningsoefeningen, yoga, ofzo wil ook wel eens helpen.

Vriend wordt practisch! had me er al jaren bij neergelegd dat het huishouden delen met een man, deze man, neerkomt op dat het allemaal iets minder schoon en handig is dan ik het zou willen. Maar door schade en schande geleerd dat je dat niet op kan leggen aan iemand anders. Maar met een kleintje op komst gaat ie af en toe eens kritisch naar het huis kijken. Zo bewaren we op drie plekken oud papier en hij heeft nu voorgesteld dat te centraliseren op zijn studeerkamer en dan brengt hij het weg.
Goedemorgen,

Hier ook weer eens een berichtje van mij ! Ik lees wel bijna alles, maar weinig tijd om te reageren momenteel.

Supermuts, gefeliciteerd met je huwelijk ! Heb je een leuke dag gehad ?

Jadesummer welkom en gefeliciteerd natuurlijk.

Eviast, welkom terug.. Hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt.

Dametje... ik moest wel lachen om je verhaal over de nu practische kant van je vriend.. hoop dat hij die vernieuwing doorzet !

Hier gaat alles goed..

Wij gaan in april verhuizen, dus krijg het druk de komende maanden.. is toch iets meer regelwerk met 2 kinderen.

Maar eerst gaan we de 2e week van februari naar oostenrijk, heerlijk even de sneeuw opzoeken. Heb er zin aan !

Ga nu boodschappen halen...

doeiii
Jadesummer welkom en proficiat, we lopen bijna gelijk!

Supermuts gefeliciteerd met je huwelijk, hoe is het geweest, zoals je verwacht had?

Kimmutje lekker vooruitzicht, op vakantie en n nieuw huis, moet je daar nog veel aan doen of is het al helemaal af zoals jullie het hebben willen?

Evaist, jij vroeg of er al iemand mee bezig was of het n jongen of meisje zou worden en namen etc. Wij wel hoor! vriend wil het liefs n meisje, ik n jongen, al maakt het natuurlijk helemaal niet uit. mijn gevoel zegt... geen idee, ik ben eigenlijk helemaal niet ziek en nu schijnt het zo te zijn dat als je n meisje krijgt je wel ziek bent en bij n jongen minder.... In mijn geval zou het dan n jongen zijn... Ik ben heel benieuwd naar de 20 weken echo (duurt nog zooooo lang voor mijn gevoel). Gaan jullie vertellen wat het wordt aan de omgevind? Wij wel. namen hebben we ook al :-)

Maar voor diegene die het ook willen vertellen, zullen we dan over n tijdje samen eens kijken of het fabeltje van wel/niet misselijk en jongen / meisje klopt? Ik ben wel benieuwd!

Trouwens heel lief, mijn pa was er dit weekend en had speciaal n magazine gekocht " kindje op komst" Zo lief, hij straalt helemaal als andere hem feliciteren met zijn aanstaande opa schap!
Hallo dames,

mag ik hier ook meeschrijven?

Heb al eens eerder hier gereageerd, maar heb in september al een keer een miskraam gehad dus was heel erg onzeker enzo. Maar nu is het eindelijk bevestigd, we hebben vanochtend een mooi hartje gehoord.

Ben vandaag precies 10 weken en uitgerekend op 25-8.

Ga proberen om veel te lezen, helaas zijn de 19 pagina's toch iets teveel, maar de laatste 5 dan ben ik er volgens mij ook wel bij.
He allemaal,

Een heerlijk rustig weekend achter de rug! Uiteindelijk niet naar NL geweest , vriend en ik hadden donderdagavond woorden, wel goedgemaakt, maar de lol was er een beetje vanaf. Hij is met de oudste gegaan, ook wel weer leuk dat ze met de kleine auto konden. Ik vond 't wel best, niets hoeven doen, lekker makkelijk! Met 't kleine ventje zaterdag en zondag in 't park gaan wandelen (heel groot park in de buurt), ook goed voor m'n conditie, want ik sport niet . Bij ons in 't dorp "gewinkeld", zit niet veel, maar wel een hele leuke 2e-hands-kledingzaak, lief klein roze Calvin Klein vestje gekocht. Ook narcissen gehaald, ik dacht een stukje NL, maar nee, deze zijn van Engelse bodem , ze staan in elk geval vrolijk! Vriendlief heeft wel vanalles voor me meegenomen, een dikke stapel tijdschriften, Indische kruiden en boemboe's (kon ik hier niet vinden) en 9(!) zakjes zwart-wit-nopjes, mijn "craving" momenteel! Ik kan dus weer vooruit...

@Jade; welkom en gefeliciteerd, en van het kloppen van het hartje...ik denk dat we dat allemaal wel hebben. Ik vind het nu ook wel een raar idee, zo'n klein mensje in me, en ik merk er eigenlijk niets van (de meeste kwaaltjes zijn weg inmiddels). Het voelt een beetje onwerkelijk...en het is m'n 3e.

@Evaist; ik ben de eerste weken ook afgevallen, dat kan niet zoveel kwaad, het kindje neemt wat 't nodig heeft en zo lang jij je goed voelt...Als je je minder fit voelt een beetje op je voeding letten, maar dat hadden anderen ook al geschreven las ik.

En wat je ex betreft, ik denk dat je je het beste kunt richten op hoe jij en je kindje het samen gaan redden, als hij betrokken wil zijn, prima, maar dat moet hij dan maar laten blijken. Het gaat nu om jou en je kindje, hij heeft zichzelf bijzaak gemaakt.

@supermuts; gefeliciteerd met je huwelijk! Hoe was 't? En wat vonden je kinderen ervan?

@zaza; wat leuk, trouwen, wanneer? Moet je nog veel regelen?

@dametje; wow, je vriend maakt vooruitgang ! Wat lief dat hij er op die manier me bezig is!

@kimmutje; verhuizen, ik ben blij dat wij 't net achter de rug hebben! Blijven jullie in de buurt wonen of gaan jullie naar een nieuwe omgeving? Moeten jullie nog veel aan 't huis doen? Een nieuw huis is altijd leuk, de voorbereiding wat minder...Ik was ook te laat begonnen met inpakken , wij zouden op donderdag verhuizen(7.00 zouden de verhuizers op de stoep staan), zondag werd ik onverwacht in 't ziekenhuis opgenomen en ik mocht pas dinsdagmiddag weer naar huis . Gelukkig heb ik een hele lieve moeder, ze heeft heel hard gewerkt, ik mocht alleen wat licht werk doen en aanwijzingen geven, voelde me zo rot daarover...Ik heb mezelf beloofd dingen voortaan eerder te regelen.

@Nouk;Wat lief van je vader, ik zie 'm al bij de kassa staan met het tijdschrift...trotse opa! En de misselijkheid, tja, bij mij was er geen verschil tussen een jongen en een meisje...De laatste 2 zwangerschappen was ik allebei heel erg misselijk, de ene een jongen en nu dus een meisje. M'n 1e zwangerschap had ik helemaal geen kwaaltjes (kwam er toen ook pas na ruim 10 weken achter...had toen een hele onregelmatige cyclus).

@nut;gefeliciteerd, wat fijn voor jullie! Voel je je nu iets minder onzeker, nu je 't hartje gehoord hebt? Nu lekker genieten, meis!

Oh ik zie dat 't al lang bedtijd is voor m'n kleine draak, hij zal 't er wel niet mee eens zijn...
@tori; ik zie net dat je m'n data in 't schema hebt gezet, dank je wel! En ik had ze niet eens vet geschreven . Alles goed met je?

@Nouk;oh ja, 1e zwangerschap was ook een jongetje.
Eeven kort, voel me echt nog niet lekker! Ik heb twee meiden en ben van beiden erg ziek geweest.....en nu weer...dus???

Morgen echo, spannend!!

Hou jullie op de hoogte!
@caporice, we trouwen 29 februari. Alles geregeld, al een tijd. Datum staat al lang, dus alle tijd gehad om het te regelen. Ben wel benieuwd of ik straks wel in mn jurk pas.. We zullen zien!

Jammer dat je niet naar Nederland geweest bent. Maar wel zwart-witjes! :-)
Het draakje slaapt! Kan ik nog even internetten...Geen zin in huishouden vandaag, is ook niet nodig, heb gisteren al een boel gedaan, ik geef mezelf een vrije dag! Straks nog wel even boodschappen halen en naar 't postkantoor, maar verder...

@zaza, wat 'n stoere datum!Lekker dat alles al geregeld is. Ik ben zelf niet getrouwd, maar wel ceremoniemeester geweest, er komt zoveel regelwerk bij kijken! Je bent dan...even rekenen...15 weken? En je jurk?...Is 't een model met een beetje groeiruimte of kan 'ie wat uitgelegd worden...just in case?Spannend!
He meiden, even ego berichtje. Zijn vanmiddag voor de echo gegaan en blijk een maand verder te zijn. Uitgerekend op 7 juli. Stond er echt van te kijken. In oktober ben ik ongesteld geworden wat 10 dagen duurde en flink aan het vloeien was; dat was waarschijnlijk een vruchtje dat afgedreven werd, vk dacht dat het een tweeling was geweest. Dus toen was ik dus al een maand zwanger! En kruimel beweegt dus sinds een week, eerst vlindertjes maar vanmorgen konstante bumpjes, echt heel apart!

Moet nog even bijlezen, ben een weekje op vakantie geweest!
@bloempje: en jij maar denken dat je een belachelijk grote buik had voor deze zwangerschapsduur. Heb je er dus zomaar een maand bijkregen!! Leuk hoor! Dan ben je dus nu al richting de 20 weken toch? Wel een gek idee dat het misschien een tweeling is geweest.

@nut: welkom! en gefelliciteerd met de goede echo.

Later meer, druk druk druk,

@bloempje haha gewoon een maand verder, dat is lekker zeg! Vind je het geen raar gevoel dat de baby nu gewoon n maand eerder komt..?

Ik heb over een uurtje mijn eindejaars gesprek. dus bespreken hoe het is gegaan en wat ik verwacht van dit jaar. be echt stik zenuwachtig want wil nu gaan vertellen dat ik zwanger ben. ik heb volgende week pas de 12 wk echo maar ik vindt het zo oneerlijk om nu een heel plan voor 2008 te maken als iik volgende week kom van... eh oh ja, die planning die stopt per juli want ik ben zwanger...... ik hoop maar dat ze het goed oppakken want ik heb per 1 jan een nieuw jaarcontract...

@ zaza leuk zeg trouwen, was de datum al gepland voor de zwangerschap of hebben jullie het besloten toen je zwanger was? vriend en ik twijfelen of we "nog even gauw moeten trouwen" is allemaal wel n stuk makkelijker dan. caporice, jullie zijn niet getrouwd, was dat geen probleem met erkennen en aangifte van de baby in de UK?
@NoukD,

veel succes zometeen!
Goedemorgen allemaal,

@Bloempje, zo vlieg je letterlijk door je zwangerschap heen zeg! Mag jij straks de spits afbijten van ons allemaal!

@Nouk, hoe is je gesprek gegaan? Leuk dat je vader zo reageert, een trotse opa. Is het zijn eerste kleinkind?

@Zaza, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Wel een bijzondere datum hoor, 29 februari. Ben ook wel benieuwd hoe je het met je jurk gaat doen.

@Caporice, blij dat jullie het uitgepraat hebben, maar leuk is een ruzie toch niet. Nu ff qualitytime voor je jongste. Hoe vaak kom je eigenlijk naar Nederland?

@Ietta, hoe is de echo gegaan?

@Nut, welkom hier en gefeliciteerd met het kloppende

@Dametje, zou je vriend ook last krijgen van zijn hormonen? Of misschien begint zijn nesteldrang nu al wel te komen?

@Kimmutje, heftig hoor, verhuizen. Ga je ver verhuizen van waar je nu woont? Moeten jullie veel doen in het nieuwe huis? Of is het een bestaand huis? Succes alvast met alle voorbereidingen.

@Supermuts, hoe is je trouwdag geweest? kan je wel genieten van je wittebroodsweken of gaat het dagelijkse leven gewoon weer door? Hoe vonden je kids het?

@Evaist, je hebt een hele mooie bloeddruk! geen zorgen hierover maken. En ik zou nu eerst jezelf als prioriteit stellen en dan pas een keer je ex. ga lekker genieten van je zwangerschap, je hebt maar 1 x je eerste zwangerschap. Op je vraag of ik veel hulp krijg, onwijs veel! Kwam van vorige week een klant binnen met een hele tas vol speelgoed voor in de box, gewoon om me een hart onder de riem te steken dat ze het zo stoer vindt dat ik het alleen ga doen en ook om me te feliciteren met de mooie uitslag van de combinatietest. Ik krijg ook van mijn vriendinnen heel veel spulletjes, kleertjes, speelgoed, knuffels, gewoon echt super leuk. Hulp komt soms echt uit een hele onverwachte hoek. Nu merk je ook pas wie je vrienden zijn!!

En op je vraag of jongen/meisje. Ik loop al jaren te roepen dat de eerste een meid wordt, ik heb ook alleen maar een meisjesnaam, kan nog geen leuke jongensnaam bedenken. En ik ben weer zoooo misselijk, mijn haar is tierig, heb soms ook het gevoel dat ik aan de achterkant zwanger ben, begin helemaal tonnetje rond te worden. Heb alleen geen pukkels in mijn gezicht, maar kennelijk wel veel van de bakerpraatjes om een meisje te krijgen, alleen volgens de chinese voorspeling wordt het een jongetje... kan dus nog alle kanten op :-)

Willen jullie het trouwens weten wat het gaat worden als ze het kunnen zien? Gaan jullie het dan vertellen of houden jullie dat wel geheim?

En ik heb nog een leuk berichtje. Mijn collega heeft ontslag genomen per 1 maart en ik was al een half jaar op zoek naar een nieuw personeelslid, maar kon gewoon geen geschikte kandidaat vinden of ze hadden te hoge eisen. Ik heb eindelijk een goede, enthousiaste kracht gevonden! Pak van mijn hart, nu kan mijn reisbureau gewoon doordraaien als ik op verlof ben. In ieder geval een zorg minder.

Zo, nu ga ik ff klussen op zolder, ff ruimte vrij maken voor de a.s. babykamer.
Hi meiden,

Heb het de laatste tijd giga-druk op mijn werk, dus reageer helaas weinig. Straks wordt het hoop ik wat rustiger. Met het beebje gaat alles goed (voor zover ik weet). Ik zit ook een beetje in zo'n vreemde periode: ik voel nog geen beweging, dus het is wat onbestemd.

Evaist en nut, welkom terug. Evaist, pittig hoor, waar je nu in zit, maar ik vind het heel moedig en krachtig dat je voor je eigen gevoel bent gegaan. Top!

Nut, ik kan me voorstellen dat je een slag om de arm hield, maar fijn dat jullie nu het hartje hebben gehoord! Kan je een beetje gaan genieten.

Ietta, succes vandaag met de echo en NoukD, heb je je gesprek inmiddels gehad? Hoe waren de reacties?

Bloempje, goed om van je te horen. Ik had je al een poosje gemist. Je staat bovenaan in het schema hoor!

Mynudd, jou mis ik ook al een tijdje. Hoe gaat het met jou?

Pebbles en Rits, succes morgen en vandaag. Ik hoop dat we de tabel snel compleet kunnen maken met hartjes!

Tot later maar weer.

Groetjes, Tori
Net weer bij de VK geweest, niets bijzonders maar wel weer het hartje gehoord, dat blijft super. Vriend zal wel jaloers zijn vanavond Hij kon geen vrij nemen omdat wij morgenochtend al naar de gynacoloog moeten en dan heb ik liever dat hij daar mee naar toe gaat dan naar de VK.

Gisteren mijn sollicitatiegesprek gehad, leuk gesprek, er zijn nog 2 andere kandidaten, voel mij soms wel schuldig dat ik niet zeg dat ik zwanger ben maar wil mijn ramen niet ingooien. Er komen voor de juiste kandidaat 3 gesprekken waarvan de laatste het salaris e.d. gesprek is en ik heb mij voorgenomen om mocht het zover komen het dan te zeggen.

Morgen naar de gynacoloog, al is het symdroom van mijn neefje (reden voor doorverwijzing) een stom toeval en zijn zowel zus als zwager geen drager zal ik toch blij zijn als alles goed is.
Hoi Meiden,

wss hebben jullie het er al vaker over gahad hier, maar de combinatietest ik breek m'n hoofd erover. Wel of niet.

Nou heb ik gelezen dat een aantal van jullie hem wel hebben gedaan. Deden jullie dat met een reden of niet. Bij ons komt in beide families down niet voor, ben 28 dus niet in de risicogroep. Voor mn vriend hoeft het niet zo, maar ik zit toch te twijfelen en moet wel voor vrijdag hebben bloedgeprikt.

Kunnen jullie me advies geven?

Caprioce; wat jammer dat je niet naar Nl bent geweest, maar de zwartwitjes maken een hoop goed?

Sarah; super he om het hartje te horen, mn vriend schrok xich rot dat het zo snel ging!

Tori, ja de slag om de arm mag er nu vanaf. Ik was eigenlijk meer verrast dat het goed was dan andersom. Helaas een bijwerking van de vroige mk.

Super dat ik weer in het schema sta.
@Nut,

Doe gewoon waar jij je het beste bij voelt. De cominatietest in niet ingrijpend, zoals een vlokkentest. Maar als je het doet bedenk dat goed wat je met de uitslag wil. Wat moet je met een kans van een op 400? Wat doe je dan.

zelf ben ik ook 28 en we komen allebei uit gezonde families. De overheid bied die testen niet voor niets aan vanaf 35. Ik heb voor gekozen het niet te doen, ik heb vertrouwen. Maar als het voor jou beter voelt waarom zou je het dan laten?

@ ericaatje, fijn dat je zoveel support en spullen krijgt. Lijkt me goed voor Evaist om te horen!

@Evaist heb je het inmiddels aan je ouders en goede vrienden verteld. Het is natuurlijk helemaal jouw zaak maar is het wel een goed idee om je ex (die je twee keer tot een abortus heeft willen dwingen) zo dichtbij te houden? Je hoopt misschien dat hij veranderd maar is het niet fijner en rustiger voor jou om een stabieler persoon mee te nemen?

Ik weet niet of mijn lief al nestdrang heeft. Hij werkt vooral heel veel nu en de weinige tijd die er is moeten we dus noodgedwongen wel besteden aan een beetje beginnen met nadenken over babydingen. Heb hem zaterdag meegenomen naar een mooie tentoonstelling maar hij kon zich niet concentreren. Hij is gister eindelijk weer eens met vrienden naar de kroeg geweest, dat heeft hem wel goed gedaan. Maar ik vind het zo leuk, niet goed voor hem ook, die periodes dat hij zo verdwijnt in werk.
p.s. Moeten we alles weten omdat we het allemaal kunnen weten?
Hee dames,

Even een ego berichtje voordat ik ga terug lezen.

Durfde me de laatste tijd niet zo bezig te houden met zwanger zijn, erg bang dat er iets mis ging, vooral na alles wat ik hier op het forum las, en dat in combinatie met supervermoeidheid heeft mij even weggehouden van het forum.

Vanmorgen bij de verloskundige geweest en het hartje gehoord! Dat was echt super, zo speciaal.

Overmorgen krijg ik de echo (donderdag dus) om te kijken hoever ik ben en of het er een is of meer. Mijn baarmoeder was erg groot voor mijn termijn zei ze dus het kan zijn dat ik verder ben dat ik denk of dat het er twee zijn, of ik heb gewoon een ruime baarmoeder.

Ik stop nu met doemdenken en ga genieten, heerlijk!

Voor de meiden bij wie het mis ging, Marianne en Veertje, sterkte hoor. Ik vond het heel erg om te lezen van jullie. Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger.
Hi Sarah, leuk dat je het hartje weer hebt gehoord. Krijg je morgen ook een echo? Lastig, solliciteren terwijl je zwanger bent. Ik zit net een paar maanden in een nieuw team en ik mocht mijn teamleider vertellen dat ik er over een paar maanden weer even tussenuit ga. Hij was gelukkig positief, maar vond het ook best lastig.

En nut, wat betreft die combitest. Wij hebben het gedaan en ik vind het fijn dat de uitslag goed is (alhoewel het nooit helemaal zeker is), maar achteraf vind ik het ook allemaal erg relatief. Ik ben echt geen doemdenker, maar er wordt alleen getest op Down: alsof dát het ergste is wat je kind kan overkomen... Het geeft natuurlijk geen enkele garantie op een gezond kind.

En uiteindelijk is een kindje met Down wat mij betreft toch ook gewoon welkom. Moet er niet aan denken om dáárom de zwangerschap af te breken.

Gek eigenlijk, voor de test was gedaan had ik een positief gevoel over die test en nu weet ik eigenlijk niet of ik het nog eens zou doen. Vooral door het relatieve karakter van de test.

Oké, ik heb weer eens gesproken. I rest my case... :-)

Groetjes, Tori
Joehoeeeeee......!!!!!!!!!!!!!!!!

Echo gehad en er zit weer een lekker druktemakertje in mijn buik, ben vandaag 11 weken en 19 augustus uitgerekend.

Zooo bijzonder weer......zelfs bij de 3de!!!!
Hey Bloempje.. wat een verassing zeg ! Ben je al een beetje gewent ?

Een vriendin van mij is ook zwanger geweest van een tweeling (wist ze ook niet) en toen dacht ze dat ze een miskraam had gehad, ze wist wel dat ze zwanger was.. Bleek een maand later dat ze nog gewoon zwanger was, er was ook 1 vruchtje afgedreven... erg bizar !

Nouk, hoe reageerden ze op het werk ?

Sarah, succes morgen bij de gyn.

Rits, gefeliciteerd met het kloppende hartje ! En nu lekker gaan genieten !

En donderdag veel plezier bij de echo ! Zou je het leuk vinden als het er 2 zouden zijn ?

Wij hadden het stiekem gehoopt ! hihi, ondanks dat we er al 2 hebben, lijkt ons allebei fantastisch !

ietta, gefeliciteerd met je kleine druktemakertje ! Ik vond het ook weer net zo speciaal en spannend als de vorige 2 keer.

Wij hoeven gelukkig niet al teveel te doen aan het nieuwe huis. We laten het schilderen van binnen en de zolder wordt verdeeld in 2 kamers en een wasruimte ! (laten we ook doen) De woning is in fantastische staat.. Dus dat scheelt wel een bult werk ! Kan ik me lekker richten op het inrichten ..

Donderdagavond ga ik eens flink shoppen.. pas nu niet meer in mijn eigen broeken !! snif..

Deze week krijg ik mijn nieuwe auto !

We hadden vorig jaar een nieuwe auto gekocht voor mij, maar deze is een 4 zitter en te klein om straks in verder te rijden ! Dus besloten om toch voor een andere auto te gaan ! Heb er zin aan !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven