Zwemmen kind 15 mnd

26-10-2011 22:44 178 berichten
Ik heb een dochter van 15 maanden die sinds 8 maanden alleen nog maar bij haar moeder woont. Ik zorg 1 weekend in de 2 weken voor haar.

Vandaag stelde ik voor dat ik binnenkort eens met haar zou gaan zwemmen, maar mijn ex is daar mordicus tegen; het zwembad zou te druk voor haar zijn, slecht voor haar huid, ze zou te snel afkoelen.

Nu ga ik regelmatig met mijn zoon zwemmen en zie veel mensen met nog veel jongere kinderen in het zwembad en die kinderen lijken het allemaal prachtig te vinden.

Volgens mij kan het best, maar mijn ex is mordicus tegen; 'ze wacht liever nog wat langer'. Wat vinden jullie?
Ik denk trouwens dat het haar niet gaat om het zwemmen an sich, maar het feit dat zij niet de primeur heeft.

Ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk.
quote:helene31 schreef op 27 oktober 2011 @ 15:28:

Ik denk trouwens dat het haar niet gaat om het zwemmen an sich, maar het feit dat zij niet de primeur heeft.

Ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk.Ik denk niet dat dat het is. Ze vind echt dat naar het zwembad gaan schadelijk voor onze dochter is.
Kijk dan of je een compromis kunt sluiten voor een andere activiteit.

Ik snap heel goed dat je iets leuks wilt ondernemen met je kindje. Dat is gewoon gezellig, zo'n momentje samen, je kind zien genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven