Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
quote:lalalalalinda schreef op 17 november 2014 @ 18:08:quote:Ik wilde vandaag de tabel bijwerken maar ik kom er niet aan toe. Misschien is het handig als in plaats van mij iemand anders ook de inloggegevens krijgt? Want Patsy heb ik ook al een tijdje niet gezien.Je heb ook Liara en Rosanna nog toch en anders wil ik ook wel een poging wagen hoorEn anders ik wel, maar voorlopig niet. Ik heb het druk de komende dagen. Over een tijdje ben ik daarvoor beschikbaar, tenzij anderen al eraan toekomen om de tabel bij te werken.
World of Warcraft: Legion
Ik heb je een bericht gestuurd Linda!
Tjezus, wat vals

Deze week -0,5

Gewicht 82,5

Totaal -7,5

Zo, ik ben even druk. Ik zie een aantal goede resultaten voorbij komen. Top!

Lalalinda, heb jij nou ook de inloggegevens en ga jij de tabel bijwerken dan? Anders kan ik het vanavond ook nog wel even doen. dan heb ik weer tijd.
quote:liara schreef op 18 november 2014 @ 14:42:

Zo, ik ben even druk. Ik zie een aantal goede resultaten voorbij komen. Top!

Lalalinda, heb jij nou ook de inloggegevens en ga jij de tabel bijwerken dan? Anders kan ik het vanavond ook nog wel even doen. dan heb ik weer tijd.Ik heb ze inderdaad gehad, ik ga een poging wagen!
Don't know, don't care
En we zijn weer aangepast!

Ik heb Hoi., Noeta en Broodjekaas na X3 uit de table gehaald, mochten jullie er weer in willen, laat het ons weten. Pyh1989 heb ik nog even laten staan, want er stond me iets van bij dat ze er alleen tijdelijk even uit was.

Hoop dat alles goed staat en zo niet, laat het me maar weten dan pas ik het aan.

Linda.
quote:min25 schreef op 18 november 2014 @ 16:09:

En we zijn weer aangepast!

Ik heb Hoi., Noeta en Broodjekaas na X3 uit de table gehaald, mochten jullie er weer in willen, laat het ons weten. Pyh1989 heb ik nog even laten staan, want er stond me iets van bij dat ze er alleen tijdelijk even uit was.

Hoop dat alles goed staat en zo niet, laat het me maar weten dan pas ik het aan.

Linda.Tabel dus, autocorrect in Engels hier
Don't know, don't care
Toch weer wat afvallers !

Al bijna 2 weken niet gesport . Pijn in rug en benen. Deze week moet ik weer gaan maar weet niet wanneer nog. Eetlijstje is vandaag niet denderend maarja er speelde ook wat. Moet mezelf ff weer trap geven
Bedankt Linda!

Eetlijstje:

O 2 rijstwafels met kaas, beetje vruchtenyoghurt, fruitsmoothie

L dirty rice maar dan in de koude variant

T rauwkost

D 2 boterhammen met cervelaatworst, 2 met kruidenkaas, beetje rauwkost erbij

T speculaas

Zo ongeveer 2200 calorieën, beetje teveel dus! Ernstig vergist in de speculaas, volgende keer eerst even kijken wat er in zit. Wel erg lekker, geen spijt van verder, had alleen wel iets minder kunnen nemen.
Tjezus, wat vals
Eetlijstje

O: 2 boterhammen met muisjes

T: peer

L: 2 boterhammen met muisjes

T: stuk chocolade en Japanse mix

D: kant en klare zuurkool met word van ah ( deze is echt lekker en smaakt zelfde als je het zelf vers maakt. Niemand lust zuurkool hier en was nu maar 2 euro)
Dank je Linda!

Kant en klare zuurkool klinkt goed schorpioen, ik ben hier ook de enige die het lust dus eet ik het bijna nooit meer.
zuurkool kun je ook heel makkelijk meer van maken en invriezen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Das ook weer waar ja.
Ja maar als het 2 euro kost incl worst is dat makkelijker. Normaal is 4 euro en dat vind ik teveel. Aan de andere kant als ik alleen zou wonen zou ik dat wel halen

Heb trek! Weer juice gemaakt en dit te verzinnen wat ik in huis heb dat niet teveel kcal is.

Ik zit me ook al afvragen als je aardappel schijfjes maakt . Hele dunne en deze in oven doet of dit knapperig word? Ga ik morgen maar eens proberen want aardappel is niet veel kcal.
Ik heb iets gevonden wat gezond is en weinig kcal. Zoete aardappel schijfjes in de oven met beetje olijf olie en dan dip maken van beetje zure room en avocado 😄
quote:hans66 schreef op 17 november 2014 @ 13:30:

Naam: hans66

Afgevallen: 3,7Ik heb een foutje gemaakt in dit bericht. Ik zou 3,7 kg afgevallen zijn. Dat moet 3,6 zijn.
Sinds gisteren is de snelheid van afvallen gezakt naar 250 gram per dag.
Hans: 250 gram per dag vind ik nog erg veel. Wat doe je hiervoor of niet juist?
De lijst word wel steeds kleiner
hoi, wil je mij aub uit de tabel halen?

Ik ben nog altijd "keurig" aan het eten maar ik zal een hele tijd niet op viva-forum kunnen komen door omstandigheden

Ik wens jullie allemaal veel succes!

knolselder
not all who wander are lost
Jammer knolselder en succes ermee
Hallo,

Zou ik mee kunnen doen? Hier is het ook een eeuwige strijd.

Debjo
Carpe diem
@Hans, ik heb het aangepast

@Knolselder, ik heb je eruit gehaald

@Debjo, natuurlijk mag je meedoen.

Als je in de tabel wilt kan je de volgende gegevens dikgedrukt doorgeven:

Naam

Lengte

Start gewicht

Streef gewicht

En als je al begonnen bent:

Deze week afgevallen

Huidige gewicht

Afgevallen totaal

Linda
Welkom djebo
hoi Djebo, welkom
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven