25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
maandag 17 november 2014 om 21:24
quote:lalalalalinda schreef op 17 november 2014 @ 18:08:quote:Ik wilde vandaag de tabel bijwerken maar ik kom er niet aan toe. Misschien is het handig als in plaats van mij iemand anders ook de inloggegevens krijgt? Want Patsy heb ik ook al een tijdje niet gezien.Je heb ook Liara en Rosanna nog toch en anders wil ik ook wel een poging wagen hoorEn anders ik wel, maar voorlopig niet. Ik heb het druk de komende dagen. Over een tijdje ben ik daarvoor beschikbaar, tenzij anderen al eraan toekomen om de tabel bij te werken.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 18 november 2014 om 15:49
quote:liara schreef op 18 november 2014 @ 14:42:
Zo, ik ben even druk. Ik zie een aantal goede resultaten voorbij komen. Top!
Lalalinda, heb jij nou ook de inloggegevens en ga jij de tabel bijwerken dan? Anders kan ik het vanavond ook nog wel even doen. dan heb ik weer tijd.Ik heb ze inderdaad gehad, ik ga een poging wagen!
Zo, ik ben even druk. Ik zie een aantal goede resultaten voorbij komen. Top!
Lalalinda, heb jij nou ook de inloggegevens en ga jij de tabel bijwerken dan? Anders kan ik het vanavond ook nog wel even doen. dan heb ik weer tijd.Ik heb ze inderdaad gehad, ik ga een poging wagen!
Don't know, don't care
dinsdag 18 november 2014 om 16:09
En we zijn weer aangepast!
Ik heb Hoi., Noeta en Broodjekaas na X3 uit de table gehaald, mochten jullie er weer in willen, laat het ons weten. Pyh1989 heb ik nog even laten staan, want er stond me iets van bij dat ze er alleen tijdelijk even uit was.
Hoop dat alles goed staat en zo niet, laat het me maar weten dan pas ik het aan.
Linda.
Ik heb Hoi., Noeta en Broodjekaas na X3 uit de table gehaald, mochten jullie er weer in willen, laat het ons weten. Pyh1989 heb ik nog even laten staan, want er stond me iets van bij dat ze er alleen tijdelijk even uit was.
Hoop dat alles goed staat en zo niet, laat het me maar weten dan pas ik het aan.
Linda.
dinsdag 18 november 2014 om 16:18
quote:min25 schreef op 18 november 2014 @ 16:09:
Linda.Tabel dus, autocorrect in Engels hier
Linda.Tabel dus, autocorrect in Engels hier
Don't know, don't care
dinsdag 18 november 2014 om 17:47
Bedankt Linda!
Eetlijstje:
O 2 rijstwafels met kaas, beetje vruchtenyoghurt, fruitsmoothie
L dirty rice maar dan in de koude variant
T rauwkost
D 2 boterhammen met cervelaatworst, 2 met kruidenkaas, beetje rauwkost erbij
T speculaas
Zo ongeveer 2200 calorieën, beetje teveel dus! Ernstig vergist in de speculaas, volgende keer eerst even kijken wat er in zit. Wel erg lekker, geen spijt van verder, had alleen wel iets minder kunnen nemen.
Eetlijstje:
O 2 rijstwafels met kaas, beetje vruchtenyoghurt, fruitsmoothie
L dirty rice maar dan in de koude variant
T rauwkost
D 2 boterhammen met cervelaatworst, 2 met kruidenkaas, beetje rauwkost erbij
T speculaas
Zo ongeveer 2200 calorieën, beetje teveel dus! Ernstig vergist in de speculaas, volgende keer eerst even kijken wat er in zit. Wel erg lekker, geen spijt van verder, had alleen wel iets minder kunnen nemen.
Tjezus, wat vals
dinsdag 18 november 2014 om 19:24
dinsdag 18 november 2014 om 22:18
Ja maar als het 2 euro kost incl worst is dat makkelijker. Normaal is 4 euro en dat vind ik teveel. Aan de andere kant als ik alleen zou wonen zou ik dat wel halen
Heb trek! Weer juice gemaakt en dit te verzinnen wat ik in huis heb dat niet teveel kcal is.
Ik zit me ook al afvragen als je aardappel schijfjes maakt . Hele dunne en deze in oven doet of dit knapperig word? Ga ik morgen maar eens proberen want aardappel is niet veel kcal.
Heb trek! Weer juice gemaakt en dit te verzinnen wat ik in huis heb dat niet teveel kcal is.
Ik zit me ook al afvragen als je aardappel schijfjes maakt . Hele dunne en deze in oven doet of dit knapperig word? Ga ik morgen maar eens proberen want aardappel is niet veel kcal.
woensdag 19 november 2014 om 15:05
@Hans, ik heb het aangepast
@Knolselder, ik heb je eruit gehaald
@Debjo, natuurlijk mag je meedoen.
Als je in de tabel wilt kan je de volgende gegevens dikgedrukt doorgeven:
Naam
Lengte
Start gewicht
Streef gewicht
En als je al begonnen bent:
Deze week afgevallen
Huidige gewicht