Ervaring met www.baggys.nl?
maandag 28 april 2014 om 18:14
woensdag 30 april 2014 om 09:57
quote:gwoonlaura schreef op 30 april 2014 @ 09:31:
Zojuist een medewerker van baggys.nl aan de telefoon gehad!
Dat ze achter mijn schoenen aan waren gegaan en of ik ze nog wilde.
Ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug wil en heb ze duidelijk gemaakt dat ze oplichters zijn en dat er verschillende politieaangiftes tegen hun lopen!
Vandaag word mijn geld overgemaakt, afwachten....
Houd jullie op de hoogte!!Wel heel benieuwd trouwens hoe ze reageerden op dat ze oplichters zijn en de politieaangiftes...?
Zojuist een medewerker van baggys.nl aan de telefoon gehad!
Dat ze achter mijn schoenen aan waren gegaan en of ik ze nog wilde.
Ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug wil en heb ze duidelijk gemaakt dat ze oplichters zijn en dat er verschillende politieaangiftes tegen hun lopen!
Vandaag word mijn geld overgemaakt, afwachten....
Houd jullie op de hoogte!!Wel heel benieuwd trouwens hoe ze reageerden op dat ze oplichters zijn en de politieaangiftes...?
woensdag 30 april 2014 om 09:59
woensdag 30 april 2014 om 10:24
@marjanve, dat klopt! Heeft seoshop voor gezorgd! Zoals je leest in de mail
Over mijn argumenten zeiden ze niet veel, ik was ook te woedend om hem te laten praten.
Hij zei alleen dat mijn geld vandaag nog word overgemaakt en dat hij mijn woede begreep.
Afwachten!
Ze zien ze nu vast in dat ze in de problemen zitten!!
Over mijn argumenten zeiden ze niet veel, ik was ook te woedend om hem te laten praten.
Hij zei alleen dat mijn geld vandaag nog word overgemaakt en dat hij mijn woede begreep.
Afwachten!
Ze zien ze nu vast in dat ze in de problemen zitten!!
woensdag 30 april 2014 om 10:49
Op 2 april all stars besteld en betaald.
Niks ontvangen. Ook een mailtje met problemen bij de douane.
Daarna 3x gemaild krijg geen reacties. Telefoon is niet meer bereikbaar. Lijkt of je geluiden hoort, maar daarna wordt de verbinding verbroken.
Heb zojuist gemaild, dat ik vandaag een reactie verwacht en de bestelling annuleer en mijn geld terug wil.
Oke ik ga nu aangifte doen!
Niks ontvangen. Ook een mailtje met problemen bij de douane.
Daarna 3x gemaild krijg geen reacties. Telefoon is niet meer bereikbaar. Lijkt of je geluiden hoort, maar daarna wordt de verbinding verbroken.
Heb zojuist gemaild, dat ik vandaag een reactie verwacht en de bestelling annuleer en mijn geld terug wil.
Oke ik ga nu aangifte doen!
woensdag 30 april 2014 om 11:09
Ik heb inmiddels gebeld met Mollie Payments. Zij gaven aan inmiddels meerdere klachten te hebben ontvangen en contact te gaan opnemen met de persoon achter baggys.
Ik heb op hun verzoek een email gestuurd met de gegevens vN de betaling met referentienummer etc.
info@mollie.nl
Ik heb op hun verzoek een email gestuurd met de gegevens vN de betaling met referentienummer etc.
info@mollie.nl
woensdag 30 april 2014 om 11:20
quote:rijan53 schreef op 30 april 2014 @ 11:09:
Zij gaven aan inmiddels meerdere klachten te hebben ontvangen en contact te gaan opnemen met de persoon achter baggys.
info@mollie.nl
Dat is het probleem, ze nemen niet op.
Wil je het resultaat even laten weten? Ben benieuwd.
De schoenen kunnen me nu verrotten, maar wil toch wel mijn geld terug.
Zij gaven aan inmiddels meerdere klachten te hebben ontvangen en contact te gaan opnemen met de persoon achter baggys.
info@mollie.nl
Dat is het probleem, ze nemen niet op.
Wil je het resultaat even laten weten? Ben benieuwd.
De schoenen kunnen me nu verrotten, maar wil toch wel mijn geld terug.
woensdag 30 april 2014 om 12:26
Heb gemaild. Er staan ook nog zo'n 6 mailtjes van mij in de info@baggys.nl.
hoop dat de belofte nu waar gemaakt kan worden..
hoop dat de belofte nu waar gemaakt kan worden..
woensdag 30 april 2014 om 12:36
Ik ben zojuist gebeld door baggys.nl. Heb de schoenen geannuleerd en vanmorgen een mail gekregen dat het geld morgen eind van de dag op mijn rekening staat.
Nu belde een meneer om te zeggen dat het morgen niet gaat lukken omdat 'Mollie' (bedrijf van openstaande tegoeden uitbetaling) morgen gesloten is i.v.m. "De dag van de Arbeid". Zie: https://www.mollie.nl/bed ... een-uitbetaling-op-1-mei/
Volgens de site klopt dat dus. Het bedrag wordt nu op 2 mei terug gestort.
Als het op deze manier opgelost kan worden ben ik allang blij. Heb gisteren All Stars bij Sarenza.nl besteld. Die komen morgen als het goed is binnen. Daar zijn ze tien euro duurder, maar na deze chaos heb ik dat er wel voorover.
Nu belde een meneer om te zeggen dat het morgen niet gaat lukken omdat 'Mollie' (bedrijf van openstaande tegoeden uitbetaling) morgen gesloten is i.v.m. "De dag van de Arbeid". Zie: https://www.mollie.nl/bed ... een-uitbetaling-op-1-mei/
Volgens de site klopt dat dus. Het bedrag wordt nu op 2 mei terug gestort.
Als het op deze manier opgelost kan worden ben ik allang blij. Heb gisteren All Stars bij Sarenza.nl besteld. Die komen morgen als het goed is binnen. Daar zijn ze tien euro duurder, maar na deze chaos heb ik dat er wel voorover.
woensdag 30 april 2014 om 12:51
donderdag 1 mei 2014 om 13:48
Na een dreigmail te hebben verstuurd, kreeg ik vandaag ook een mail terug van baggys;
Tot onze spijt zijn er een aantal verzending de afgelopen periode niet goed verlopen. Ook onze communicatie is hierover niet duidelijk geweest naar u.Graag zouden wij uw bestelling laten doorgaan en deze naar u versturen, wij kunnen uw bestelling binnen 5 werkdagen versturen. Mocht u uw bestelling niet meer willen ontvangen dan willen wij u verzoeken deze te annuleren. Dit kunt u doen door uw ordernummer of factuurnummer te mailen naar dit emailadres, lisa@baggys.nl. Ik zal uw order dan annuleren en uw betaling overboeken.
Dat heb ik in ieder geval gedaan het annuleren van de bestelling, nu maar afwachten of ik inderdaad het geld op mijn rekening gestort krijg. Mijn klacht blijft ook nog gewoon staan..
Tot onze spijt zijn er een aantal verzending de afgelopen periode niet goed verlopen. Ook onze communicatie is hierover niet duidelijk geweest naar u.Graag zouden wij uw bestelling laten doorgaan en deze naar u versturen, wij kunnen uw bestelling binnen 5 werkdagen versturen. Mocht u uw bestelling niet meer willen ontvangen dan willen wij u verzoeken deze te annuleren. Dit kunt u doen door uw ordernummer of factuurnummer te mailen naar dit emailadres, lisa@baggys.nl. Ik zal uw order dan annuleren en uw betaling overboeken.
Dat heb ik in ieder geval gedaan het annuleren van de bestelling, nu maar afwachten of ik inderdaad het geld op mijn rekening gestort krijg. Mijn klacht blijft ook nog gewoon staan..
donderdag 1 mei 2014 om 17:47
vrijdag 2 mei 2014 om 11:01
Ook ik heb besteld bij Baggys en tot op heden niks ontvangen een mail gestuurd kreeg daarop een vaag antwoord over de douane mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil kreeg een mail terug dat het er binnen 3 dagen op zou staan maar nog niks ontvangen, heb inmiddels ook aangifte gedaan, heb contact gehad met mollie en die gaan er achteraan mijn advies neem telefonisch contact op met mollie.