Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zondag 17 september 2017 om 10:19
Hier is niet daar.herfstappeltaart schreef: ↑16-09-2017 19:46En dat is nu precies waarom ik niet begreep dat je "blijfgewoonbianca" bijviel op napraat. Daar was het respect nl ver te zoeken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zondag 17 september 2017 om 10:21
zondag 17 september 2017 om 10:52
zondag 17 september 2017 om 11:06
Mijn schoot is te klein geworden. Niet dat hij gekrompen is, maar de katjes zijn al zulke joekels geworden dat ze niet meer met z'n tweetjes op schoot passen. Ze doen ontzettend hun best om het wel voor elkaar te krijgen. Stapelen werkt niet meer hebben ze net ontdekt. Te hilarisch hoe ze er steeds afdonderen en het toch weer proberen. En benieuwd wie gaat 'winnen'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 september 2017 om 11:24
Ha wat leuk dat je kinderen de auto zo geweldig vinden. Goede keus dussonjavg schreef: ↑17-09-2017 10:52Goedemorgen allemaal, fijne zondag met een zonnetje
Vandaag ga ik met de meiden naar het bos en dieren boerderij, even lekker de benenstreken na een aantal dagen regen. Mijn meiden vinden de auto geweldig, ga nog wat leuke zonnewering en zo kopen om de achterbank helemaal hun plekje te maken.
zondag 17 september 2017 om 11:30
Wat schattigOudblond schreef: ↑17-09-2017 11:06Mijn schoot is te klein geworden. Niet dat hij gekrompen is, maar de katjes zijn al zulke joekels geworden dat ze niet meer met z'n tweetjes op schoot passen. Ze doen ontzettend hun best om het wel voor elkaar te krijgen. Stapelen werkt niet meer hebben ze net ontdekt. Te hilarisch hoe ze er steeds afdonderen en het toch weer proberen. En benieuwd wie gaat 'winnen'.
zondag 17 september 2017 om 11:31
Niet alleen hier, altijd
zondag 17 september 2017 om 11:31
Het is droog, de zon schijnt en ik heb net een ontbijtje in de tuin opgegeten, hoe fijn is dat! Ik geniet er maar van zolang het nog kan. Nu nog even een kop koffie inschenken en weer terug naar de tuin. Alles is wel heel vochtig en zompig en het gras glinstert van de druppels, maar wat ben ik blij DAT ik er van kan genieten.
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 17 september 2017 om 11:32
Leuk om te lezenOudblond schreef: ↑17-09-2017 11:06Mijn schoot is te klein geworden. Niet dat hij gekrompen is, maar de katjes zijn al zulke joekels geworden dat ze niet meer met z'n tweetjes op schoot passen. Ze doen ontzettend hun best om het wel voor elkaar te krijgen. Stapelen werkt niet meer hebben ze net ontdekt. Te hilarisch hoe ze er steeds afdonderen en het toch weer proberen. En benieuwd wie gaat 'winnen'.
zondag 17 september 2017 om 11:33
Veel plezier, mijn jongens zijn bij hun vadersonjavg schreef: ↑17-09-2017 10:52Goedemorgen allemaal, fijne zondag met een zonnetje
Vandaag ga ik met de meiden naar het bos en dieren boerderij, even lekker de benenstreken na een aantal dagen regen. Mijn meiden vinden de auto geweldig, ga nog wat leuke zonnewering en zo kopen om de achterbank helemaal hun plekje te maken.
zondag 17 september 2017 om 11:35
Heerlijk he?Annapicobella schreef: ↑17-09-2017 11:31Het is droog, de zon schijnt en ik heb net een ontbijtje in de tuin opgegeten, hoe fijn is dat! Ik geniet er maar van zolang het nog kan. Nu nog even een kop koffie inschenken en weer terug naar de tuin. Alles is wel heel vochtig en zompig en het gras glinstert van de druppels, maar wat ben ik blij DAT ik er van kan genieten.
Ik ga zo op een eind fietsen, neem ik een voedselthermoskan met soep mee en 2 boterhammen en die ga ik ergens in een natuurlijke omgeving op eten, heerlijk.
zondag 17 september 2017 om 12:39
Oudblond schreef: ↑17-09-2017 11:06Mijn schoot is te klein geworden. Niet dat hij gekrompen is, maar de katjes zijn al zulke joekels geworden dat ze niet meer met z'n tweetjes op schoot passen. Ze doen ontzettend hun best om het wel voor elkaar te krijgen. Stapelen werkt niet meer hebben ze net ontdekt. Te hilarisch hoe ze er steeds afdonderen en het toch weer proberen. En benieuwd wie gaat 'winnen'.
Zo herkenbaar. Mijn twee honden denken nog steeds dat ze formaat pup zijn, maar dat zijn ze allang al niet meer. Toch blijven proberen om met z'n tweetjes op mijn schoot te liggen. Meestal eindigt dat in dat er een geplet wordt en de ander half met z'n kont van mijn schoot af ligt
zondag 17 september 2017 om 13:25
Daar kan ik helemaal inkomen .herfstappeltaart schreef: ↑17-09-2017 08:26Ja dat is zsker zo. Ik ben steeds weer zenuwachtig als ik naar de longarts moet om de uitslag van de scan te horen. Als ik dan weer buiten sta en alles is goed wil ik taart![]()
![]()
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 17 september 2017 om 13:34
zondag 17 september 2017 om 13:36
Goedemiddag dames. Fijn dat de meiden ook zo blij zijn met de auto Sonja.
Ben ook al vroeg opgestaan . Beeetje aangerommeld pakken zo de auto en gaan even weg. Tis goed weer dus ergens gaan we lopen. zie wel waar we terechtkomen.
Hier is de soep ook klaar. Wordt hier ook altijd getrokken van schenkel .echte ouderwetse soep. wel eet ik altijd Amsterdamse uien of n paar augurkjes bij de soep. merk kesbeke.vind ik het lekkerste zuur.
Mijn man vindt dat n rare gewoonte. maar deze wij vroeger thuis al.
maakt niet uit . De meeste gezinnen eten wel combinaties wat bij n ander vreemd overkomt.
Ben ook al vroeg opgestaan . Beeetje aangerommeld pakken zo de auto en gaan even weg. Tis goed weer dus ergens gaan we lopen. zie wel waar we terechtkomen.
Hier is de soep ook klaar. Wordt hier ook altijd getrokken van schenkel .echte ouderwetse soep. wel eet ik altijd Amsterdamse uien of n paar augurkjes bij de soep. merk kesbeke.vind ik het lekkerste zuur.
maakt niet uit . De meeste gezinnen eten wel combinaties wat bij n ander vreemd overkomt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 17 september 2017 om 13:39
Zo eten wij shoarmabroodjes gestoomd op het shoarmamengsel. Toen wij een keer visite hadden en shoarma aten, waren zij geschokt omdat de broodjes nog niet gaar waren. Ik ben niet anders gewend dan dat wij de broodjes zo etenchrisjoh schreef: ↑17-09-2017 13:36Goedemiddag dames. Fijn dat de meiden ook zo blij zijn met de auto Sonja.
zondag 17 september 2017 om 14:08
We hebben vandaag een Irakibruiloft in de straat. Alles moet met een hoop herrie gepaard, toeterende auto's, gillende vrouwen, een trommel om het af te maken, anders weten we het niet. De dames voeren ook een witte vlag, wat betekent dat de bruid nog maagd is.
Ik wist niet dat je kon trouwen op zondag. Nou ja, weer wat geleerd.
Maat goed, het is nu even heel gezellig in de straat.
Ik wist niet dat je kon trouwen op zondag. Nou ja, weer wat geleerd.
Maat goed, het is nu even heel gezellig in de straat.
zondag 17 september 2017 om 14:26
Nee altijd en niet alleen hier
Edit: Zeg fleurtje waarom heb jij de behoefte om zo tegen mij te doen?
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 14:47
20.69% gewijzigd
zondag 17 september 2017 om 14:27