Ik voel me even alleen
woensdag 12 oktober 2011 om 20:19
Hahaha was het maar zo! Het leukste is nog wel dat zn vriendin altijd heel enthousiast hoi tegen me zegt, zonder dat ze weet dat ik met haar vriend heb gezoend (yes I did! En daar ben ik echt HEEL trots op). Jammer dat dat 2 jaar geleden is, maar je snapt dat ik geschokt was toen ik, een jaar geleden, in mn klusoutfit buiten stond en ik hem tegen kwam, en hem zn huis, tegen over me, in zag gaan...
woensdag 12 oktober 2011 om 20:21
Idd, ik wil het er ook helemaal niet meer over hebben. Hij houdt van mij, ik hou van hem. Het zou niet zo moeilijk moeten zijn. Maar ik had stiekem een beetje gehoopt dat ik al wat gehoord zou hebben maar t blijft angstvallig stil... Nu kan het zijn dat ie het super druk heeft of in de auto zit en mijn email nog niet heeft gelezen. Ik ga dan alleen in van die verschrikkelijke, niet-rationele doem-scenario's denken. Dat ie nooit meer met mij wil praten enzo
woensdag 12 oktober 2011 om 20:22
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 20:21:
Idd, ik wil het er ook helemaal niet meer over hebben. Hij houdt van mij, ik hou van hem. Het zou niet zo moeilijk moeten zijn. Maar ik had stiekem een beetje gehoopt dat ik al wat gehoord zou hebben maar t blijft angstvallig stil... Nu kan het zijn dat ie het super druk heeft of in de auto zit en mijn email nog niet heeft gelezen. Ik ga dan alleen in van die verschrikkelijke, niet-rationele doem-scenario's denken. Dat ie nooit meer met mij wil praten enzoVolgens mij is het heel menselijk/vrouwelijk om dat te denken... Heel herkenbaar! Mannen zijn simpel meid, die denken daar niet verder over na...
Idd, ik wil het er ook helemaal niet meer over hebben. Hij houdt van mij, ik hou van hem. Het zou niet zo moeilijk moeten zijn. Maar ik had stiekem een beetje gehoopt dat ik al wat gehoord zou hebben maar t blijft angstvallig stil... Nu kan het zijn dat ie het super druk heeft of in de auto zit en mijn email nog niet heeft gelezen. Ik ga dan alleen in van die verschrikkelijke, niet-rationele doem-scenario's denken. Dat ie nooit meer met mij wil praten enzoVolgens mij is het heel menselijk/vrouwelijk om dat te denken... Heel herkenbaar! Mannen zijn simpel meid, die denken daar niet verder over na...
woensdag 12 oktober 2011 om 20:25
woensdag 12 oktober 2011 om 20:27
woensdag 12 oktober 2011 om 20:30
woensdag 12 oktober 2011 om 20:30
woensdag 12 oktober 2011 om 20:31
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 20:27:
Ja, het is echt verschrikkelijk. Hij is ook ECHT knap hahaha. Maar ik stond ook echt naar hem te kijken met zo'n blik van F********CK! En hij naar mij... En toen zei hij ook nog, ben jij mn nieuwe buurmeisje? Dus ik, ehhh ja. Oh, wat gezellig! En dat meende hij nog ook.......Is er nu nog spanning?
Ja, het is echt verschrikkelijk. Hij is ook ECHT knap hahaha. Maar ik stond ook echt naar hem te kijken met zo'n blik van F********CK! En hij naar mij... En toen zei hij ook nog, ben jij mn nieuwe buurmeisje? Dus ik, ehhh ja. Oh, wat gezellig! En dat meende hij nog ook.......Is er nu nog spanning?