Ik voel me even alleen

12-10-2011 19:01 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topictitel al zegt voel ik me op dit moment even erg alleen. Ik heb ruzie met mijn vriend (lange-afstandsrelatie) en ik heb geen zin om iemand te bellen oid. Misschien kunnen jullie mij een beetje afleiden .
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 20:13:

Hahaha nou he!! Het stimuleert me wel om altijd mn keuken opgeruimd te hebben voor het geval hij het ziet :-DHeeft ie niet een leuke vriend? Kun je dubbeldaten en via die weg heel slinks hem voor je winnen
Hahaha was het maar zo! Het leukste is nog wel dat zn vriendin altijd heel enthousiast hoi tegen me zegt, zonder dat ze weet dat ik met haar vriend heb gezoend (yes I did! En daar ben ik echt HEEL trots op). Jammer dat dat 2 jaar geleden is, maar je snapt dat ik geschokt was toen ik, een jaar geleden, in mn klusoutfit buiten stond en ik hem tegen kwam, en hem zn huis, tegen over me, in zag gaan...
In je superschone keuken!
Oh neeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!
Hahaha zn beste vriend vindt mij al jaren leuk, en ik hem niet. Oh god, dit wordt echt steeds genanter..
Had ie toen al met haar??
Idd, ik wil het er ook helemaal niet meer over hebben. Hij houdt van mij, ik hou van hem. Het zou niet zo moeilijk moeten zijn. Maar ik had stiekem een beetje gehoopt dat ik al wat gehoord zou hebben maar t blijft angstvallig stil... Nu kan het zijn dat ie het super druk heeft of in de auto zit en mijn email nog niet heeft gelezen. Ik ga dan alleen in van die verschrikkelijke, niet-rationele doem-scenario's denken. Dat ie nooit meer met mij wil praten enzo
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 20:20:

Hahaha zn beste vriend vindt mij al jaren leuk, en ik hem niet. Oh god, dit wordt echt steeds genanter..Heb je weer lekker 'geregeld' dan..
Neeee nee!!!!!
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 20:21:

Idd, ik wil het er ook helemaal niet meer over hebben. Hij houdt van mij, ik hou van hem. Het zou niet zo moeilijk moeten zijn. Maar ik had stiekem een beetje gehoopt dat ik al wat gehoord zou hebben maar t blijft angstvallig stil... Nu kan het zijn dat ie het super druk heeft of in de auto zit en mijn email nog niet heeft gelezen. Ik ga dan alleen in van die verschrikkelijke, niet-rationele doem-scenario's denken. Dat ie nooit meer met mij wil praten enzoVolgens mij is het heel menselijk/vrouwelijk om dat te denken... Heel herkenbaar! Mannen zijn simpel meid, die denken daar niet verder over na...
Oooooo runrunrun, dat is echt wel erg!
Echt té toevallig ook........ Zo kom je nooit van die vent los!
I know, I know... En nu heb ik dus chocoladekoekjes verdiend, maarja! Die heb ik niet...
@ dapperedodo, idd, je hebt ook gelijk. En achteraf blijkt vaak dat er een goede reden was voor dat ie bv laat reageerde. En dan schaam ik me weer dat ik zo'n ophef heb gemaakt. Komt overigens zelden voor hoor! Ik probeer heel hard geen stalker-vriendinnetje te zijn
Ahh boehhhhh! Beschuitjes met hagelslag, heb je dat wel? Ook een soort koekje...
Btw soms kan het echt geen kwaad hoor om ff goed te knetteren met elkaar. Kun je het ook weer leuk goedmaken alleen dat gaat een beetje lastig als je LAT. Wanneer zien jullie elkaar weer?
Ja, het is echt verschrikkelijk. Hij is ook ECHT knap hahaha. Maar ik stond ook echt naar hem te kijken met zo'n blik van F********CK! En hij naar mij... En toen zei hij ook nog, ben jij mn nieuwe buurmeisje? Dus ik, ehhh ja. Oh, wat gezellig! En dat meende hij nog ook.......
Nog een paar minuten tot: DNA onbekend & wijn & chips! Hoe smaken de koekjes dapperedoda?
Hahaha ja ik ben me aan het voorbereiden op mn kruiptocht naar de keuken om een beschuitje met pasta te maken...
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 20:28:

Hahaha ja ik ben me aan het voorbereiden op mn kruiptocht naar de keuken om een beschuitje met pasta te maken...HAHAHAHA GEWELDIG!
sorry, dit bedoelde ik niet lullig, het is gewoon heel grappig!
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 20:27:

Nog een paar minuten tot: DNA onbekend & wijn & chips! Hoe smaken de koekjes dapperedoda?Lekkerrrrrr... Oppassen dat ze niet in één keer opgaan! Typen, thee en koekjes tegelijk maakt dat die koekjes een stuk ongemerkter verdwijnen dan anders!
Whahahaha! Hopelijk lukt het een beetje om je beschuitjes en pasta te vinden vanaf de grond en mogelijk ook in het donker.

Ik zie hem misschien eind van deze maand weer. Heb hem pas nog gezien dus eigenlijk niets te klagen. Alleen met ruzie voelt ie ineens zo vreselijk ver weg...
Ah ik heb ook een lange afstand relatie en soms is het wel moeilijk. Wil je iets uit praten en dan moet je een week of langer wachten.

Doe het liever als we samen zijn, dat praat wat makkelijker
quote:runrunrun schreef op 12 oktober 2011 @ 20:27:

Ja, het is echt verschrikkelijk. Hij is ook ECHT knap hahaha. Maar ik stond ook echt naar hem te kijken met zo'n blik van F********CK! En hij naar mij... En toen zei hij ook nog, ben jij mn nieuwe buurmeisje? Dus ik, ehhh ja. Oh, wat gezellig! En dat meende hij nog ook.......Is er nu nog spanning?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven