Ik voel me even alleen
woensdag 12 oktober 2011 om 19:56
Oooooooh jullie zijn slecht voor mij hahahaha!!!! Zo en dat je zoveel terug kreeg!! Dat ga ik ook eens proberen hahaha. Maar vanavond wordt het voor mij op een houtje bijten. Mijn superleuke, bezette, over buurjongen is terug van zn wereldreis, (na 6 weken, ik zweer je, hij miste mij gewoon) en wil niet dat hij me ziet in mn pyjama. Dus al wil ik iets uit de keuken, moet ik kruipend over de vloer...
woensdag 12 oktober 2011 om 20:00
Oh dames, wat een getreur op de eerste pagina! Geniet van je eigen gezelschap, voor je het weet zit er iemand bij met wie je rekening moet houden Ik zit nu ook heerlijk op de bank onder een dekentje, kaarsjes en televisie aan. Helaas geen wijntje, want ik moet morgen weer vroeg werken.. Morgen weer 
Overigens heb ik wel een relatie, maar we wonen niet (meer) samen. Bewuste keuze geweest. Ik ben 24 en had alleen nog maar samengewoond. Ik heb er dus -let op- bewust voor gekozen om álleen te gaan wonen in een andere -vrijwel vreemde- stad.. Mijn vriend woont hier een half uurtje rijden vandaan. En weet je: het is heerlijk! Je kunt het best leuk hebben met jezelf hoor
Overigens heb ik wel een relatie, maar we wonen niet (meer) samen. Bewuste keuze geweest. Ik ben 24 en had alleen nog maar samengewoond. Ik heb er dus -let op- bewust voor gekozen om álleen te gaan wonen in een andere -vrijwel vreemde- stad.. Mijn vriend woont hier een half uurtje rijden vandaan. En weet je: het is heerlijk! Je kunt het best leuk hebben met jezelf hoor
woensdag 12 oktober 2011 om 20:01
Storend dat de berichten door elkaar lopen..
Maar runrunrun: hahahahahahahaha, ik zie het al voor me, kruipend door de keuken. Je kan ook het licht uitdoen en op de tast verder gaan...Niets te knabbelen nu lijkt me ook geen optie... Of voel jij je op dit moment wel helemaal *zen*?
En ik denk idd ook dat je mensen op ideëen aan t brengen bent dapperedodo
!
Maar runrunrun: hahahahahahahaha, ik zie het al voor me, kruipend door de keuken. Je kan ook het licht uitdoen en op de tast verder gaan...Niets te knabbelen nu lijkt me ook geen optie... Of voel jij je op dit moment wel helemaal *zen*?
En ik denk idd ook dat je mensen op ideëen aan t brengen bent dapperedodo
woensdag 12 oktober 2011 om 20:02
woensdag 12 oktober 2011 om 20:04
woensdag 12 oktober 2011 om 20:05
@ Waldorf, het valt allemaal wel mee hoor, heb gewoon afleiding nodig anders ga ik hem bellen oid en dat wil ik per definitie niet!
Ik heb ook een verleden van alleen maar samenwonen en met deze lange-afstandsrelatie word ik voor het eerst geconfronteerd met ECHT alleen zijn. Tot nu toe ging het goed maar deze ruzie helpt niet echt. Vandaar eigenlijk,
Maar iedereen vrolijkt me erg op met de berichtjes over thee en koekjes enzo. Tot nu toe werkt dat goed!
Ik heb ook een verleden van alleen maar samenwonen en met deze lange-afstandsrelatie word ik voor het eerst geconfronteerd met ECHT alleen zijn. Tot nu toe ging het goed maar deze ruzie helpt niet echt. Vandaar eigenlijk,
Maar iedereen vrolijkt me erg op met de berichtjes over thee en koekjes enzo. Tot nu toe werkt dat goed!
woensdag 12 oktober 2011 om 20:06
woensdag 12 oktober 2011 om 20:10
Hahahaha jullie zijn erg! Hoe zielig moet ik mezelf vinden, alleen onder mijn deken op de bank zonder koekjes en jullie die me uitlachen
! Het is echt mogelijk hoor, het ergste is dat ik mn make up checkte voor ik de keuken in liep. Dat was echt een schok momentje. En nee hij komt niet, want hij is eindelijk weer bij zn vriendin, na 6 weken. Dus hij heeft geen behoefte om mijn mislukte pannenkoeken te eten, maar het is soms gewoon fijn om te doen alsof
!
woensdag 12 oktober 2011 om 20:11
woensdag 12 oktober 2011 om 20:17
quote:emiliy85 schreef op 12 oktober 2011 @ 19:12:
Ik werd boos omdat hij een absurde vergelijking maakte, hij vroeg zich af hoe ik het zou vinden als hij bij "laten we haar X noemen" zou gaan eten. Maar hij gebruikte haar in het verleden alleen maar om sex mee te hebben. Ik vond dat niet eerlijk en werd boos, mede ook omdat ik mijn humeur al door hem had laten verpesten.Misschien sowieso beter niet weer de discussie aangaan als je handen nog jeuken. Grote kans dat je het vorige gesprek dan nog eens dunnetjes overdoet. Beter even wachten tot je rustig bent en het dan nog eens rustig en zonder boos te worden, uitleggen...
Ik werd boos omdat hij een absurde vergelijking maakte, hij vroeg zich af hoe ik het zou vinden als hij bij "laten we haar X noemen" zou gaan eten. Maar hij gebruikte haar in het verleden alleen maar om sex mee te hebben. Ik vond dat niet eerlijk en werd boos, mede ook omdat ik mijn humeur al door hem had laten verpesten.Misschien sowieso beter niet weer de discussie aangaan als je handen nog jeuken. Grote kans dat je het vorige gesprek dan nog eens dunnetjes overdoet. Beter even wachten tot je rustig bent en het dan nog eens rustig en zonder boos te worden, uitleggen...
woensdag 12 oktober 2011 om 20:17
haha, ik zie het al helemaal voor me. Spiegeltje naast je om make-up en haar te checken voordat je thee kan gaan zetten. Wel een goed voordeel dat je de keuken netjes houdt..hhihi, misschien moet ik ook eens op zoek naar een lekkere buurman!
Nee, we hebben geen ruzie maar door tijdsverschil nu even weinig contact... Maar ik herkende het gevoel!
Nee, we hebben geen ruzie maar door tijdsverschil nu even weinig contact... Maar ik herkende het gevoel!