Hij vindt me te dik
zaterdag 23 mei 2020 om 16:47
Hoi,
Mijn vriend met wie ik nu 2,5 jaar samen ben. Vind me te stevig geworden en dat vind hij minder aantrekkelijk. Het is echt niet zo dat ik 20kg aan ben gekomen maar het schelen er wel 10. Dit vind ik ook echt niet fijn Maar ik probeer al mijn hele leven lang af te vallen.
Toen ik hem leerde kennen was het net uit met mijn vorige vriend en ik was totaal niet opzoek naar een nieuwe, ik at niet zo goed doe het verdriet en viel 5 kg af. Toen het beter met me ging zaten die er natuurlijk zo weer bij.
Ik vind oprecht dat je dingen tegen elkaar moet uitspreken maar dit is al de 2e keer dat hij door zegt. Toen ben wat afgevallen maar dus ook weer aangekomen.
We zijn al 1,5 jaar bezig voor een kindje maar dat lukt niet. Ik begin nu steeds meer aan onze relatie te twijfelen. Hij heeft me deze maand ten huwelijk gevraagd maar nu weet ik dus niet zo goed of ik het plaatje wil van trouwen en kindjes, of dat ik het ook echt met hem wil.
Ik gok als ik naakt voor hem zou staan dat hij niet opspringt, zoals een man wel hoort te doen. Dat laat mij ook twijfelen.
Hij is heel lief, maar snel geïrriteerd en chagrijnig als hij moe is.
Is dit een dip in de relatie, of zijn we echt bij elkaar omdat we huisje boompje beestje willen en kan dat met elkaar maar houden we eigenlijk niet meer van elkaar.
We staan juist nu voor belangrijke beslissingen, kindje en trouwen.
Ohjaa en ik ben 30 dus toch wel een leeftijd om keuzes te maken.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Advies is welkom.
Mijn vriend met wie ik nu 2,5 jaar samen ben. Vind me te stevig geworden en dat vind hij minder aantrekkelijk. Het is echt niet zo dat ik 20kg aan ben gekomen maar het schelen er wel 10. Dit vind ik ook echt niet fijn Maar ik probeer al mijn hele leven lang af te vallen.
Toen ik hem leerde kennen was het net uit met mijn vorige vriend en ik was totaal niet opzoek naar een nieuwe, ik at niet zo goed doe het verdriet en viel 5 kg af. Toen het beter met me ging zaten die er natuurlijk zo weer bij.
Ik vind oprecht dat je dingen tegen elkaar moet uitspreken maar dit is al de 2e keer dat hij door zegt. Toen ben wat afgevallen maar dus ook weer aangekomen.
We zijn al 1,5 jaar bezig voor een kindje maar dat lukt niet. Ik begin nu steeds meer aan onze relatie te twijfelen. Hij heeft me deze maand ten huwelijk gevraagd maar nu weet ik dus niet zo goed of ik het plaatje wil van trouwen en kindjes, of dat ik het ook echt met hem wil.
Ik gok als ik naakt voor hem zou staan dat hij niet opspringt, zoals een man wel hoort te doen. Dat laat mij ook twijfelen.
Hij is heel lief, maar snel geïrriteerd en chagrijnig als hij moe is.
Is dit een dip in de relatie, of zijn we echt bij elkaar omdat we huisje boompje beestje willen en kan dat met elkaar maar houden we eigenlijk niet meer van elkaar.
We staan juist nu voor belangrijke beslissingen, kindje en trouwen.
Ohjaa en ik ben 30 dus toch wel een leeftijd om keuzes te maken.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Advies is welkom.
anoniem_398304 wijzigde dit bericht op 23-05-2020 16:52
Reden: Typfouten
Reden: Typfouten
4.55% gewijzigd
zaterdag 23 mei 2020 om 18:08
Ja. Ik wel. En misschien zelfs niet na een poosje.Plopper schreef: ↑23-05-2020 17:58Vinden jullie écht dat fuckabilty compleet losstaat van het uiterlijk na een poosje?
Ik hou bijzonder veel van mijn vriend, en hij is sinds we samen zijn een paar kilo aangekomen, maar ik geloof best dat ik hem minder geil kan vinden als ie 25kg aankomt ofzo.
(En ja. Hier gaat het maar om 10kg, I know)
Dus niet op 10 kilo an sich nee. Misschien zelfs niet op 20 of 25 kilo.
Het hangt bij mij vooral aan hoe leuk ik je vindt als persoon. Uitstraling, pret, karakter en natuurlijk ook een deel uiterlijk. Maar ik kies leuk en lief en grappig altijd boven strak lichaam. Altijd al gehad. Niet iedereen word van zelfde geil.
Het idee is dat je dus iemand zoekt die bij je past en daar hetzelfde over denkt. Anders pas je gewoon niet bij elkaar. Lijkt mij.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 23-05-2020 18:11
16.88% gewijzigd
zaterdag 23 mei 2020 om 18:10
Ik steek de TO zoveel als maar mogelijk een hart onder de riem, zodat zij niets meer over heeft om aan te twijfelen, al helemaal niet aan zichzelf.
Naar aanleiding van wat ze tot nu toe heeft gepost maak ik op dat ze zelf niet de kracht heeft om nuchtere tegenwaarnemingen te doen, dus help ik haar een beetje.
Tot schreef dat hij al sinds het begin erectieproblemen heeft, dus dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Bovendien, als het zo zou zijn dat hij haar zo onaantrekkelijk vindt geworden door die 10kg extra dat hij hem niet meer omhoog krijgt. Dan zou ik als ik haar was de relatie sowieso maar verbreken en zeker geen kinderen met hem krijgen, want door een zwangerschap wil het lichaam van een vrouw nog weleens veranderen en daar gaat hij haar zeker niet aantrekkelijker door vinden.Koes_1989 schreef: ↑23-05-2020 18:00To misschien zijn de erectie problemen wel inherent aan die 10 kilo...
Maar ik zie het denk helemaal verkeerd. Je man moet van je houden, ongeacht je toegenomen gewicht. Als deze lijn zit doorzet weeg je over 10 jaar 40 kilo extra maar dat heeft ie maar te slikken. Kom nou zeg, een man die een opmerking maakt over 10 (!) kilo, hoe durft ie
Ik zou echt geen relatie kunnen hebben met iemand die er zo in staat als jij. Bah.
Ik zou dus nooit die moeite gaan doen om af te vallen, als ik zéker wist dat dat gewicht er door zwangerschap of wat voor reden dan ook, er binnen een jaar weer aanzit. Dan weet ik m'n leven wel leuker te besteden.
Later is nu
zaterdag 23 mei 2020 om 18:11
Hier ben ik het wel mee eens. Het wordt er niet beter opm-april schreef: ↑23-05-2020 18:10Tot schreef dat hij al sinds het begin erectieproblemen heeft, dus dat lijkt me erg onwaarschijnlijk. Bovendien, als het zo zou zijn dat hij haar zo onaantrekkelijk vindt geworden door die 10kg extra dat hij hem niet meer omhoog krijgt. Dan zou ik als ik haar was de relatie sowieso maar verbreken en zeker geen kinderen met hem krijgen, want door een zwangerschap wil het lichaam van een vrouw nog weleens veranderen en daar gaat hij haar zeker niet aantrekkelijker door vinden.
Ik zou echt geen relatie kunnen hebben met iemand die er zo in staat als jij. Bah.
zaterdag 23 mei 2020 om 18:11
Ik leerde mijn man kennen toen ik heel dik was. Hij hield toen van mij, hij hield ook van mij toen ik slank was en nu ik ‘normaal’ ben houdt hij ook van mij.
Volgens mij zou het zo moeten zijn.
Ik vind dat je best op een normale manier over je gewicht mag praten, maar dus wel normaal. Geen rare ‘grappen’ of opmerkingen maken, maar op een respectvolle manier. Als hij dat niet kan zou ik hem niet hoeven.
Volgens mij zou het zo moeten zijn.
Ik vind dat je best op een normale manier over je gewicht mag praten, maar dus wel normaal. Geen rare ‘grappen’ of opmerkingen maken, maar op een respectvolle manier. Als hij dat niet kan zou ik hem niet hoeven.
zaterdag 23 mei 2020 om 18:13
Hahaha. Ik heb nu geweldige seks met een rasautist. Na wat opstartproblemen dan.
En ik heb ook 1 chubby kerel gehad. Hij was de rauwe boon die zoet was bij hele erge h honger. Niet vanwege zijn buik, wel vanwege zijn prinsessengedrag.
zaterdag 23 mei 2020 om 18:13
Cateautje schreef: ↑23-05-2020 18:10Ik steek de TO zoveel als maar mogelijk een hart onder de riem, zodat zij niets meer over heeft om aan te twijfelen, al helemaal niet aan zichzelf.
Naar aanleiding van wat ze tot nu toe heeft gepost maak ik op dat ze zelf niet de kracht heeft om nuchtere tegenwaarnemingen te doen, dus help ik haar een beetje.
Oké, dat vind ik wel lief van je/jullie. Maar kunnen we dat dan doen zonder met termen zoals "weigerpikkie" te gaan smijten? Want het haalt jullie argumenten compleet onderuit.
zaterdag 23 mei 2020 om 18:14
Dat ben ik wel met je eens.Luci_Morgenster schreef: ↑23-05-2020 18:08
Het idee is dat je dus iemand zoekt die bij je past en daar hetzelfde over denkt. Anders pas je gewoon niet bij elkaar. Lijkt mij.
En natuurlijk ligt het voor mij aan de communicatie. Maar ik geloof dat ik mannen die roepen "Ey, ga es sporten, want ik word niet meer geil van je" sowieso niet zo leuk zou vinden. Ook zonder opmerkingen.
zaterdag 23 mei 2020 om 18:15
Die term heb ik voorbij zien komen ja. Ik heb slapjanus gebruikt, maar verder roestvrijstaal enzo.
zaterdag 23 mei 2020 om 18:15
Niet met mn karakter, wel met mijn gewicht
zaterdag 23 mei 2020 om 18:17
Luci_Morgenster schreef: ↑23-05-2020 18:08Ja. Ik wel. En misschien zelfs niet na een poosje.
Dus niet op 10 kilo an sich nee. Misschien zelfs niet op 20 of 25 kilo.
Het hangt bij mij vooral aan hoe leuk ik je vindt als persoon. Uitstraling, pret, karakter en natuurlijk ook een deel uiterlijk. Maar ik kies leuk en lief en grappig altijd boven strak lichaam. Altijd al gehad. Niet iedereen word van zelfde geil.![]()
Dit is het vooral, denk ik. Ik kan me voorstellen dat uiterlijk voor sommige mensen belangrijk is, maar TO had al problemen met haar gewicht toen ze wat kregen, dat wist hij vast. Waarom daar nu dan een zaak van maken? Ga dan achter iemand aan, die eruit ziet zoals jij geil vindt. Het uiterlijk kan door allerlei redenen veranderen. Lijkt me hoogst onveilig voelen in een relatie, dat de liefde en aantrekkelijkheid dan zomaar over zal zijn.
En de liefde blijft dan misschien, maar je wilt je toch ook nog aantrekkelijk blijven voelen? Die speciale blik krijgen?
Later is nu
zaterdag 23 mei 2020 om 18:17
zaterdag 23 mei 2020 om 18:22
zaterdag 23 mei 2020 om 18:22
Want dat was ze nog niet? Eerlijk naar zichzelf?Koes_1989 schreef: ↑23-05-2020 18:19To alsjeblieft. Je zit nu op een Viva forum en alle vrouwen met overgewicht gaan blaten wat voor een rotzak jouw vriend wel niet is. Probeer je hier niet teveel door te laten beïnvloeden en blijf bereid in de spiegel te kijken en blijf eerlijk naar jezelf. Sterkte iig