Hij vindt me te dik
zaterdag 23 mei 2020 om 16:47
Hoi,
Mijn vriend met wie ik nu 2,5 jaar samen ben. Vind me te stevig geworden en dat vind hij minder aantrekkelijk. Het is echt niet zo dat ik 20kg aan ben gekomen maar het schelen er wel 10. Dit vind ik ook echt niet fijn Maar ik probeer al mijn hele leven lang af te vallen.
Toen ik hem leerde kennen was het net uit met mijn vorige vriend en ik was totaal niet opzoek naar een nieuwe, ik at niet zo goed doe het verdriet en viel 5 kg af. Toen het beter met me ging zaten die er natuurlijk zo weer bij.
Ik vind oprecht dat je dingen tegen elkaar moet uitspreken maar dit is al de 2e keer dat hij door zegt. Toen ben wat afgevallen maar dus ook weer aangekomen.
We zijn al 1,5 jaar bezig voor een kindje maar dat lukt niet. Ik begin nu steeds meer aan onze relatie te twijfelen. Hij heeft me deze maand ten huwelijk gevraagd maar nu weet ik dus niet zo goed of ik het plaatje wil van trouwen en kindjes, of dat ik het ook echt met hem wil.
Ik gok als ik naakt voor hem zou staan dat hij niet opspringt, zoals een man wel hoort te doen. Dat laat mij ook twijfelen.
Hij is heel lief, maar snel geïrriteerd en chagrijnig als hij moe is.
Is dit een dip in de relatie, of zijn we echt bij elkaar omdat we huisje boompje beestje willen en kan dat met elkaar maar houden we eigenlijk niet meer van elkaar.
We staan juist nu voor belangrijke beslissingen, kindje en trouwen.
Ohjaa en ik ben 30 dus toch wel een leeftijd om keuzes te maken.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Advies is welkom.
Mijn vriend met wie ik nu 2,5 jaar samen ben. Vind me te stevig geworden en dat vind hij minder aantrekkelijk. Het is echt niet zo dat ik 20kg aan ben gekomen maar het schelen er wel 10. Dit vind ik ook echt niet fijn Maar ik probeer al mijn hele leven lang af te vallen.
Toen ik hem leerde kennen was het net uit met mijn vorige vriend en ik was totaal niet opzoek naar een nieuwe, ik at niet zo goed doe het verdriet en viel 5 kg af. Toen het beter met me ging zaten die er natuurlijk zo weer bij.
Ik vind oprecht dat je dingen tegen elkaar moet uitspreken maar dit is al de 2e keer dat hij door zegt. Toen ben wat afgevallen maar dus ook weer aangekomen.
We zijn al 1,5 jaar bezig voor een kindje maar dat lukt niet. Ik begin nu steeds meer aan onze relatie te twijfelen. Hij heeft me deze maand ten huwelijk gevraagd maar nu weet ik dus niet zo goed of ik het plaatje wil van trouwen en kindjes, of dat ik het ook echt met hem wil.
Ik gok als ik naakt voor hem zou staan dat hij niet opspringt, zoals een man wel hoort te doen. Dat laat mij ook twijfelen.
Hij is heel lief, maar snel geïrriteerd en chagrijnig als hij moe is.
Is dit een dip in de relatie, of zijn we echt bij elkaar omdat we huisje boompje beestje willen en kan dat met elkaar maar houden we eigenlijk niet meer van elkaar.
We staan juist nu voor belangrijke beslissingen, kindje en trouwen.
Ohjaa en ik ben 30 dus toch wel een leeftijd om keuzes te maken.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Advies is welkom.
anoniem_398304 wijzigde dit bericht op 23-05-2020 16:52
Reden: Typfouten
Reden: Typfouten
4.55% gewijzigd
zaterdag 23 mei 2020 om 16:52
Als hij niet in het geheel van je houdt, dan lijkt mij dat ik het risico van trouwen en kindjes niet zou nemen.
Als het goed is houdt een man van je met alle wobbly bits erbij, doetie dat niet en vind hij je alleen aantrekkelijk met een kippekont, dan is het een leeghoofd die maar zijn heil moet gaan zoeken in de disco.
Als het goed is houdt een man van je met alle wobbly bits erbij, doetie dat niet en vind hij je alleen aantrekkelijk met een kippekont, dan is het een leeghoofd die maar zijn heil moet gaan zoeken in de disco.
zaterdag 23 mei 2020 om 16:53
Aww de discoCateautje schreef: ↑23-05-2020 16:52Als hij niet in het geheel van je houdt, dan lijkt mij dat ik het risico van trouwen en kindjes niet zou nemen.
zaterdag 23 mei 2020 om 16:57
Doe normaal zeg, het gaat hier om een kilootje of tien, geen vijftig.Odense* schreef: ↑23-05-2020 16:55Zitten jullie in de Coronatijd al twee maanden op elkaars lip?
Momenteel vinden er veel relatietesten plaats en iedereen is van de leg.
Zuur als je vriend je minder aantrekkelijk vindt.
Mocht je (ooit) voor een kindje willen gaan, dan zal de huisarts je vast ook zeggen dat je met overgewicht wat minder kans op een zwangerschap hebt.
Afvallen doe je voor jezelf.
Als jij al zo lang je je kunt herinneren, gewichtsproblemen hebt en er mee zit: ben je wel eens bij een psych geweest?
zaterdag 23 mei 2020 om 16:57
Eens.Cateautje schreef: ↑23-05-2020 16:52Als hij niet in het geheel van je houdt, dan lijkt mij dat ik het risico van trouwen en kindjes niet zou nemen.
zaterdag 23 mei 2020 om 16:58
Wie zegt dat dat het is.Luci_Morgenster schreef: ↑23-05-2020 16:57PCOS door overgewicht krijg je niet van een kilo of 10 hoor.
zaterdag 23 mei 2020 om 16:59
Ik zou idd ook denken dat je van iemand houd voor het innerlijk. Tuurlijk 20kg aankomen is ook een heel verschil maar bij 10kg al meteen beginnen te piepen. Hij heeft zelf ook een probleempje (erectie problemen al vanaf het begin) en daar knap ik seksueel gezien ook erg op af maar toch hou ik van hem.
Sinds hij dit voor de 2e keer nu heeft gezegd twijfel ik aan onze relatie. Maar alles opgeven is ook een mega stap dat heb ik ruim 2,5 jaar geleden ook al een keer gedaan. Dat maakt het lastig.
Sinds hij dit voor de 2e keer nu heeft gezegd twijfel ik aan onze relatie. Maar alles opgeven is ook een mega stap dat heb ik ruim 2,5 jaar geleden ook al een keer gedaan. Dat maakt het lastig.
zaterdag 23 mei 2020 om 17:00
zaterdag 23 mei 2020 om 17:01
Is er een deurmatvirus en een lul met vingersepidemie losgebroken samen met Covid 19?Lily08 schreef: ↑23-05-2020 16:59Ik zou idd ook denken dat je van iemand houd voor het innerlijk. Tuurlijk 20kg aankomen is ook een heel verschil maar bij 10kg al meteen beginnen te piepen. Hij heeft zelf ook een probleempje (erectie problemen al vanaf het begin) en daar knap ik seksueel gezien ook erg op af maar toch hou ik van hem.
zaterdag 23 mei 2020 om 17:02
Nee wij werken allebei gewoon en het gaat juist heel goed als wij wel bij elkaar zijn, dat is het probleem niet.Odense* schreef: ↑23-05-2020 16:55Zitten jullie in de Coronatijd al twee maanden op elkaars lip?
Momenteel vinden er veel relatietesten plaats en iedereen is van de leg.
Zuur als je vriend je minder aantrekkelijk vindt.
Mocht je (ooit) voor een kindje willen gaan, dan zal de huisarts je vast ook zeggen dat je met overgewicht wat minder kans op een zwangerschap hebt.
Afvallen doe je voor jezelf.
Als jij al zo lang je je kunt herinneren, gewichtsproblemen hebt en er mee zit: ben je wel eens bij een psych geweest?
Het vruchtbaarheid probleem ligt bij mij partner. Hij heeft traagzaad. Ik heb wel iets overgewicht maar niet aanzienlijk. We lopen al in het ziekenhuis en met mij is niks mis volgens de onderzoeken ook mn gewicht is goed genoeg volgens de dokter
Nou he?Luci_Morgenster schreef: ↑23-05-2020 17:01Is er een deurmatvirus en een lul met vingersepidemie losgebroken samen met Covid 19?
Ja maar kijk als ze al morbide obees was toen ze mekaar ontmoetten en hij toch hoteldebotel verliefd werd en zij probeert al haar hele leven af te vallen, dan kan het toch theoretisch zo zijn dat hij later denkt van ik wil wel graag samen oud worden en dit is niet meer verantwoord met nog die extra 10. Ik speel ook maar even advocaat van de bokkelul