huisvesting van partner
woensdag 9 december 2020 om 11:25
Hallo,
Ik heb een hele tijd geleden besloten dat ik niet meer wil samenwonen. Enkel nog met mijn kinderen.
Mij partner weet dit al een hele tijd. Volgende maand is mijn verhuis gepland maar hij gaat niet op zoek naar een woning. De woning waar we nu wonen, is verkocht en hier kan hij dus niet blijven. Als ik vraag wat zijn plan is, kan hij hierop niet antwoorden. De laatste keer dat ik het vroeg, zei hij dat hij in zijn auto ging wonen.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik gemanipuleerd wordt om dan maar uit medelijden te zeggen dat hij toch bij ons kan komen wonen maar dat wil ik dus echt niet. Hoe zien jullie dit?
Ik heb een hele tijd geleden besloten dat ik niet meer wil samenwonen. Enkel nog met mijn kinderen.
Mij partner weet dit al een hele tijd. Volgende maand is mijn verhuis gepland maar hij gaat niet op zoek naar een woning. De woning waar we nu wonen, is verkocht en hier kan hij dus niet blijven. Als ik vraag wat zijn plan is, kan hij hierop niet antwoorden. De laatste keer dat ik het vroeg, zei hij dat hij in zijn auto ging wonen.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik gemanipuleerd wordt om dan maar uit medelijden te zeggen dat hij toch bij ons kan komen wonen maar dat wil ik dus echt niet. Hoe zien jullie dit?
woensdag 9 december 2020 om 12:03
Een drastisch besluit. Er zal daarom het e.e.a. voorgevallen zijn naar ik aanneem. Waarom heb je het dan nog steeds over je partner en niet over je ex? Is dat niet veel duidelijker? Relatie verbreken voor zover niet al gedaan?
anoniem_67320f010dc25 wijzigde dit bericht op 09-12-2020 12:04
1.12% gewijzigd
woensdag 9 december 2020 om 12:03
hij probeert het te forceren dat hij toch bij jou kan wonen "tijdelijk"
Ik zou zijn spullen bij elkaar zetten met het verzoek om het op dag XYZ (dag van verhuizing) op te halen en als hij het niet ophaalt, dan gaat het naar de stort/kringloop .
Jij bent duidelijk geweest. Maak van zijn probleem niet het jouwe.
Ik vind het overigens top dat je zo duidelijk voor je kinderen kiest !
Ik zou zijn spullen bij elkaar zetten met het verzoek om het op dag XYZ (dag van verhuizing) op te halen en als hij het niet ophaalt, dan gaat het naar de stort/kringloop .
Jij bent duidelijk geweest. Maak van zijn probleem niet het jouwe.
Ik vind het overigens top dat je zo duidelijk voor je kinderen kiest !
woensdag 9 december 2020 om 12:04
Ah.
Simpel toch, hij kiest voor leven in zijn auto. Hij is een volwassen man en niet ontoerekeningsvatbaar dus mag daar gewoon voor kiezen.
Ik zie het probleem verder niet. Op verhuisdag zijn spullen op de stoeprand, kan hij het zo in zijn auto zetten.
woensdag 9 december 2020 om 12:10
TO zegt volgens mij alleen dat ze niet meer wil samenwonen omdat dat met haar partner en kinderen niet goed gaat. Niet dat ze wil stoppen met haar relatie. Dan klinkt de reactie van haar partner inderdaad nogal kort door de bocht maar wat weten we werkelijk? Is dat het enige dat hij er ooit over gezegd heeft? Lijkt me stug als je met elkaar woont. Ze hebben daarnaast een heel proces van verkoop van het huis doorgemaakt en TO's geregel van een nieuwe woning voor haar.
Ik lees nog niet dat ze van hem af wil dus dan wil je toch ook dat het goed gaat met elkaar? Om dan je partner van manipulatie te beschuldigen terwijl er nog wel wat staat te gebeuren zeg.
woensdag 9 december 2020 om 12:11
Wat moet ze volgens jou voor hem doen dan? Hem in huis nemen lijkt me een optie die meteen al afvalt. Ze gaat nota bene verhuizen omdat ze niet meer met hem wil wonen.Blankepit schreef: ↑09-12-2020 12:10TO zegt volgens mij alleen dat ze niet meer wil samenwonen omdat dat met haar partner en kinderen niet goed gaat. Niet dat ze wil stoppen met haar relatie. Dan klinkt de reactie van haar partner inderdaad nogal kort door de bocht maar wat weten we werkelijk? Is dat het enige dat hij er ooit over gezegd heeft? Lijkt me stug als je met elkaar woont. Ze hebben daarnaast een heel proces van verkoop van het huis doorgemaakt en TO's geregel van een nieuwe woning voor haar.
Ik lees nog niet dat ze van hem af wil dus dan wil je toch ook dat het goed gaat met elkaar? Om dan je partner van manipulatie te beschuldigen terwijl er nog wel wat staat te gebeuren zeg.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
woensdag 9 december 2020 om 12:17
ken je het loepje ? ik zou zeggen .. gebruik hem...Blankepit schreef: ↑09-12-2020 12:10TO zegt volgens mij alleen dat ze niet meer wil samenwonen omdat dat met haar partner en kinderen niet goed gaat. Niet dat ze wil stoppen met haar relatie. Dan klinkt de reactie van haar partner inderdaad nogal kort door de bocht maar wat weten we werkelijk? Is dat het enige dat hij er ooit over gezegd heeft? Lijkt me stug als je met elkaar woont. Ze hebben daarnaast een heel proces van verkoop van het huis doorgemaakt en TO's geregel van een nieuwe woning voor haar.
Het is een zak hooi
woensdag 9 december 2020 om 12:22
Natuurlijk moet ze hem niet in huis nemen, ze wil gewoon alleen met de kinderen wonen. Maar ze klinkt wel erg afstandelijk en vijandig zelfs.
Ik neem aan dat hij het niet bepaald leuk vind, deze enorme verandering in zijn leven en kan of wil er blijkbaar moeilijk over communiceren. Om dat dan gelijk als manipuleren te zien is het gelijk weer over jezelf laten gaan; je kan ook proberen elkaar te helpen natuurlijk, zeker omdat dit behalve een nieuwe woonsituatie voor hem misschien voelt als einde relatie.
woensdag 9 december 2020 om 12:23
Of je loept.Blankepit schreef: ↑09-12-2020 12:22Natuurlijk moet ze hem niet in huis nemen, ze wil gewoon alleen met de kinderen wonen. Maar ze klinkt wel erg afstandelijk en vijandig zelfs.
Ik neem aan dat hij het niet bepaald leuk vind, deze enorme verandering in zijn leven en kan of wil er blijkbaar moeilijk over communiceren. Om dat dan gelijk als manipuleren te zien is het gelijk weer over jezelf laten gaan; je kan ook proberen elkaar te helpen natuurlijk, zeker omdat dit behalve een nieuwe woonsituatie voor hem misschien voelt als einde relatie.
woensdag 9 december 2020 om 12:23
Je zou ook inhoudelijk kunnen reageren, maar dat is soms lastiger dan met de wolven meehuilen.poldervrouw schreef: ↑09-12-2020 12:17ken je het loepje ? ik zou zeggen .. gebruik hem...
Het is een zak hooi
woensdag 9 december 2020 om 12:28
Ja, expres tegendraads reageren en dan daarna zulke dingen roepen als mensen uitleggen waarom ze zo reageren of aangeven dan je beter kan loepen, is helemaal niet irritant.
Maar TO, ben je er nog?
woensdag 9 december 2020 om 12:34
Ik zou het sowieso even gewoon grondig uitmaken.
Mocht je dan kennelijk toch nog gehecht zijn aan dit heerschap en heel graag een latrelatie willen, dan kan dat ook nog wel als je al 3 maanden in je nieuwe huis woont.
Dan maar hopen dat het lekker koud en nat wordt gedurende de tijd dat het uit is, dan is hij extra gemotiveerd om een plekje voor zichzelf te zoeken.
Mocht je dan kennelijk toch nog gehecht zijn aan dit heerschap en heel graag een latrelatie willen, dan kan dat ook nog wel als je al 3 maanden in je nieuwe huis woont.
Dan maar hopen dat het lekker koud en nat wordt gedurende de tijd dat het uit is, dan is hij extra gemotiveerd om een plekje voor zichzelf te zoeken.
woensdag 9 december 2020 om 12:36
Welnee, dat soort types gaan als de wiedeweerga op zoek naar een wanhopige deerne om daar bij in te kunnen trekken.bia-pia schreef: ↑09-12-2020 12:34Ik zou het sowieso even gewoon grondig uitmaken.
woensdag 9 december 2020 om 12:45
woensdag 9 december 2020 om 12:45
Ik reageer inhoudelijk..Ik heb al eerder topic van TO gelezen over deze fantastische vent.. dus als je even zou loepen dan zou je snappen waarom ze zo doet.. Hij is een zak hooi..
woensdag 9 december 2020 om 12:47
woensdag 9 december 2020 om 12:54
Speciaal voor blanke pit.
TO heeft een geschiedenis met liegende en bedriegende ex. Toen kwam dit portret. Heeft geen klik met haar kinderen (ik zou zeggen loep even ;0) ), hij verzwijgt van alles voor haar (schulden), is manipulatief, wil bepalen waar zij haar geld aan uit gaat geven (ander huis) en heeft allerlei eisen voor het huis terwijl hun relatie nog pril is (dateert van maart 2020).. Laat haar opdraaien voor van alles.. is echt niet leuk voor/tegen haar kinderen..
Maarre.. loep even
TO heeft een geschiedenis met liegende en bedriegende ex. Toen kwam dit portret. Heeft geen klik met haar kinderen (ik zou zeggen loep even ;0) ), hij verzwijgt van alles voor haar (schulden), is manipulatief, wil bepalen waar zij haar geld aan uit gaat geven (ander huis) en heeft allerlei eisen voor het huis terwijl hun relatie nog pril is (dateert van maart 2020).. Laat haar opdraaien voor van alles.. is echt niet leuk voor/tegen haar kinderen..
Maarre.. loep even