Jarig en teleurgesteld

30-06-2009 13:21 494 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben benieuwd wat men hier nou van vind:

Ik word deze week 24. Ieder jaar is mijn verjaardag een grote flop. nooit komt er eens iemand, niemand bied het aan, en niemand denkt eraan. Dat is op zich heel vervelend want bij mij in de familie is het niet gebruikelijk om elkaar uit te nodigen: je komt gewoon! Zo ook ga ik trouw naar alle verjaardagen, uit mijzelf, en men vind het altijd leuk dat ik er ben.

Vorig jaar werd ik 23 en zat alleen op de bank. Zelfs mijn vader moeder broer en zus kwamen niet. Andere dingen te doen.

Als ik ze daarmee confronteerde was het: oh ik dacht dat je het niet vierde!!! mijn zusje is 2 weken later jarig en mjin moeder had voor haar een enorme suproseparty georganiseerd en echt IEDEREEN was er, familie, vrienden , zelfs mijn moeder haar vrienden waren er. Ik voelde me zoooo alleen! Ben na een paar uur weggegaan en dat heef t niet eens iemand gemerkt, mijn toenmalige vriend kwam mij halen (die mij mishandelde, dat wist iedereen) en ik ben nar huis gegaan. Hij zei toen: zie je wel, je wil voor je familie kiezen in plaats van mij maar ze houden helemaal niet van je, en ik wel.

Ik heb een hele moeilijke tijd gehad en ben eindelijk van die lul af na een hoop gezeik. Ik wilde dit jaar EINDELIJK mijn verjaardag eens goed vieren en toen hoorde ik dat mijn oma, die notabene in Mei jarig is, 1 dag na mij haar verjaardag gaat vieren, IVM het lekkere weer. Nou, ik heb mijn plannen maar laten gaan aangezien we nogal uit elkaar wonen, gaat men niet 2 dagen achter elkaar op en neer, en tegen mijn oma haar feesten leg ik het af.

Heb dus een ketting mail gestuurd naar iedereeen dat ik het graag had gevierd maar om deze reden dus niet deed, en kreeg geen reactie.

Had met mijn zusje afgesproken om te gaan zwemmen op mijn verjaardag aangezien het 28 graden word, ik dacht dan heb ik overdag tenminste wat leuks te doen, dan maar alleen in de avond, maar die wil niet meer omdat ze haar bikinilijn de volgende dag gaat harsen, dus die wil niet meer gaan zwemmen. Ik heb een kantoor baan en verlang naar de buitenlucht en wilde dit heel graag, maar nee hoor haar ***haren zijn belangrijker....

Ik voel me echt rot over dit alles is er niemand die mij kan zeggen dat dit niet nodig is of dat ik me aanstel of is het echt zo lullig en egoistisch van ze?

Vriendinnen heb ik wel maar die kunnen helaas niet, wel met een goede reden, alleen mijn beste vriendin maar die wil ik niet als enige zien omdat ik me schaam dat er niemand is.
Ik heb in mijn reacties geen conclussie getrokken dat je geen gezellig persoon bent. Want ik heb het allemaal in de vraagvorm gezegd. En wilde je gewoon stilzetten bij andere invalhoeken in het verhaal dat je hier zelf neerzet.

Blijkbaar kun je dat slecht hebben?

En je laat in bovenstaande reactie zien dat je weer voor anderen aan het invullen bent. Hoe weet jij nou dat je vriendin of buren daar zo over denken? Heb je dat wel eens van ze zelf gehoord?
Zo vreemd, alle TO's die sociaal/communicatief niet zo sterk uitkomen in hun topics zeg maar zijn op eens geweldig sociaal in hun RL leven. Het blinkt er hier op het forum niet echt uit zeg maar.
...
omdat ik al eerder zei dat wij dat niet aankondigen, maar dat men gewoon komt. en dan zeg jij : jawel dat doen jullie wel. Dat is toch raar of neit
ja, dat is het hem juist. Bij mij in de wijk wonen vooral buitenlanders. Daar sta je al voor aap als je geen warm buffet hebt en als je familie er niet is nou dan mag je je echt gaan schamen./ Ik zeg niet zomaar wat hoor. maar ja ik zal wel gek zijn,
Enne ik zou me zeker niet ongemakkelijk voelen om een verjaardagfeestje te geven waarbij ik de uitgenodigden op 1 hand tellen kan.

Als het maar degenen zijn die ik echt graag op mijn verjaardag wil hebben.

En het boeit mij geen FUCK als de ander zou denken van goh wat een klein feestje. Ik heb kleine en grote verjaardagen gehad met mensen met wie ik het vieren wilde.
Gut weet je, ik had het volgende plaatje opgezocht:

omdat ik het toch wel sneu vond dat je op je verjaardag alleen zit.

En ik ga hem voor je plakken ook, omdat ik je toch een leuke verjaardag wens, maar ik heb zelden zo'n gebrek aan zelfinzicht en reflectie gezien.
Inderdaad Queenie.

Mutsie, doe ons een lol en stuur een mailtje naar iedereen met daarin dat, omdat oma's verjaardagsfeestje samenvalt met jouw verjaardag, dat je jouw feestje een maandje verzet, naar die-en-die datum. Dat je het hartstikke leuk zou vinden als iedereen komt.

En als die-en-de datum niemand op komt dagen, dan mag je hier terugkomen om je gal te spuwen en dan zullen we allemaal oprecht zeggen dat het een stelletje rotzakken zijn, die familie van je. Oke?
Waarom ga jij eigenlijk zelf nog naar verjaardagen van mensen die ook niet naar jou willen komen?
quote:mutsie85 schreef op 30 juni 2009 @ 15:38:

ja, dat is het hem juist. Bij mij in de wijk wonen vooral buitenlanders. Daar sta je al voor aap als je geen warm buffet hebt en als je familie er niet is nou dan mag je je echt gaan schamen./ Ik zeg niet zomaar wat hoor. maar ja ik zal wel gek zijn,

Het zou mij geen Fuck boeien wat die buitenlanders en gehele buurt van mij denken

En ik zou me zeker niet gaan schamen

Ik schaam me zowiezo niet zo snel voor mezelf

Maar jammer genoeg zijn er dus zat mensen die zich wel zo makkelijk snel gaan zitten schamen... zonde
Huilie
quote:Ainne schreef op 30 juni 2009 @ 15:40:

Inderdaad Queenie.

Mutsie, doe ons een lol en stuur een mailtje naar iedereen met daarin dat, omdat oma's verjaardagsfeestje samenvalt met jouw verjaardag, dat je jouw feestje een maandje verzet, naar die-en-die datum. Dat je het hartstikke leuk zou vinden als iedereen komt.

En als die-en-de datum niemand op komt dagen, dan mag je hier terugkomen om je gal te spuwen en dan zullen we allemaal oprecht zeggen dat het een stelletje rotzakken zijn, die familie van je. Oke?
Wil je het nu de mensen om je heen (familie, buren etc.) of jezelf naar de zin maken? Misschien moet je dat eerst even uitvogelen...
quote:mutsie85 schreef op 30 juni 2009 @ 15:36:

omdat ik al eerder zei dat wij dat niet aankondigen, maar dat men gewoon komt. en dan zeg jij : jawel dat doen jullie wel. Dat is toch raar of neitNou, blijkbaar doet jouw oma dat wel ja, en het werkt, want men gaat.

Weet je wat pas raar (lees: veelzeggend) is? Dat toen ik een potje empathisch zat te doen, jij mij straal negeerde, maar toen ik je iets zei dat ergens in de verte op kritiek kon lijken....toen had ik ineens wel je volle aandacht.

Das best een beetje apart...
Mutsie85 wil niet constructief, Mutsie wil destructief...
pfff jhahahhaha sorry maar ik moet gewoon lachen om jullie echt waar wat een domme wijven zeg hier... ik zeg gewoon : ik ben er altijd voor mijn familie maar ze komen niet op mijn verjaardag en dan zeggen jullie : eigen schuld dikke bult...

maaar ja wat wil je eigenlijk dit is de VIVA dom dom dom van me

blaadje voor huisvrouwtjes die niks meemaken en de hele dag op een forum zich met het leven van een ander bemoeien.... what was I thinking.... doei!!!!
ja minny heel apart zoals ik eerder zei: men wil haar geld erven en het liefst vandaag nog, allemaal kontenlikkerij nattuurlijk zijn ze er maar jij leest gewoon niet goed.
Doei
Wat een zeiktrut ben jij zeg, t*fus.

Kan me voorstellen dat er niemand op jouw verjaardag komt, allejezus zeg. Zijn er wel mensen die jou überhaupt willen zien? Ik bedoel: heb je verder wel een sociaal leven?
Succes ermee dan, als je het zelf allemaal zo goed weet, Muts.
quote:mutsie85 schreef op 30 juni 2009 @ 15:50:

ja minny heel apart zoals ik eerder zei: men wil haar geld erven en het liefst vandaag nog, allemaal kontenlikkerij nattuurlijk zijn ze er maar jij leest gewoon niet goed.Je kan blijkbaar erorm goed gedachtes lezen
quote:mutsie85 schreef op 30 juni 2009 @ 15:36:

omdat ik al eerder zei dat wij dat niet aankondigen, maar dat men gewoon komt. en dan zeg jij : jawel dat doen jullie wel. Dat is toch raar of neit

Oma heeft toch ook "aangekondigd" dat ze op een andere datum haar verjaardag viert?

En wat is er nou zo verkeerd aan om dan maar, zoals veel mensen hier adviseren, duidelijke uitnodigingen te sturen??
Ja, dom zijn wij joh. En jij kunt niet lezen en trekt alleen naar je toe wat je wilt. Maar goed meid, veel plezier op deze verjaardag waar geen kip komt omdat jij mensen afstoot/niet duidelijk maakt dat je hun komst op prijs stelt. Er zullen er vast nog een heleboel volgen, van dit soort inspirerende verjaardagen. Volgend jaar zien we je wel terug hier. Tot dan!
Zal wel weer beredruk worden op je volgende verjaardag
Ik zal maar es wat aardiger doen, een lege begrafenis is zo nodig nog lulliger dan een lege verjaardag.
quote:mutsie85 schreef op 30 juni 2009 @ 15:49:

pfff jhahahhaha sorry maar ik moet gewoon lachen om jullie echt waar wat een domme wijven zeg hier... ik zeg gewoon : ik ben er altijd voor mijn familie maar ze komen niet op mijn verjaardag en dan zeggen jullie : eigen schuld dikke bult...

maaar ja wat wil je eigenlijk dit is de VIVA dom dom dom van me

blaadje voor huisvrouwtjes die niks meemaken en de hele dag op een forum zich met het leven van een ander bemoeien.... what was I thinking.... doei!!!!En dan vind je het nog raar dat er niemand op je verjaardag wil komen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven