Leeftijds verschil tè groot?

maandag 6 september 2021 om 16:49
Beste allemaal ,
Ik ben een vrouw van 25 jaar en mijn beste vriend is 50. Dit is een enorm verschil van leeftijd natuurlijk. Wij hebben elkaar 7 jaar geleden leren kennen ik ging uit en hij was beveiliger. Er was direct een klik tussen ons en dat groeide uit in vriendschap en zelfs meer dan dat bijna een gevoel erbij alsof het mijn broer is die er altijd voor mij is.
Nu begin ik de laatste maanden opeens gevoelens te ontwikkelen voor hem, en 2 jaar geleden heeft hij wel eens geuit dat hij het best leuk zou vinden als het serieus zou kunnen worden alleen was ik toen enorm geschrokken omdat ik hem niet zo zag. Maargoed lang verhaal kort. Mijn moeder is 49 , een relatie beginnen met iemand die 1 jaar ouder is dan mijn eigen moeder en het leeftijds verschil wat wij hebben? Wat vinden jullie hiervan
XO
Ik ben een vrouw van 25 jaar en mijn beste vriend is 50. Dit is een enorm verschil van leeftijd natuurlijk. Wij hebben elkaar 7 jaar geleden leren kennen ik ging uit en hij was beveiliger. Er was direct een klik tussen ons en dat groeide uit in vriendschap en zelfs meer dan dat bijna een gevoel erbij alsof het mijn broer is die er altijd voor mij is.
Nu begin ik de laatste maanden opeens gevoelens te ontwikkelen voor hem, en 2 jaar geleden heeft hij wel eens geuit dat hij het best leuk zou vinden als het serieus zou kunnen worden alleen was ik toen enorm geschrokken omdat ik hem niet zo zag. Maargoed lang verhaal kort. Mijn moeder is 49 , een relatie beginnen met iemand die 1 jaar ouder is dan mijn eigen moeder en het leeftijds verschil wat wij hebben? Wat vinden jullie hiervan
XO

donderdag 9 september 2021 om 22:22
Mijn vriendin heeft iemand nodig om haar heel flink tegengas te geven.
Maar ik wil er maar mee aangeven dat niet iedereen dezelfde voorkeuren heeft. Leuk dat er genoeg jonge mannen zijn, maar als je daar niet toe aangetrokken bent, dan houdt het op.
En ok, we schelen inderdaad geen 25 jaar, maar to en haar kerel wel en kennelijk ziet to het wel zitten. Dus ja… waarom niet?
donderdag 9 september 2021 om 23:21
Je zou ook kunnen zeggen: WW is gewoon realistisch en beseft dat boven de 50 reeds met 1 been in het graf is en maakt zich geen illusies meer dat zij nog jongere mannen kan bekoren.justagirly schreef: ↑09-09-2021 13:07WW voelt zich zelf gewoon oud en is daar niet blij mee, omdat ze aan de kant is gezet door een veel jonger iemand.
vrijdag 10 september 2021 om 00:00
Zeg je dat echt? Wtf?justagirly schreef: ↑09-09-2021 15:24En als ze altijd zo is, zou het ook weleens mede aan haar karakter kunnen liggen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)