liefdesverdriet deel 2

05-04-2010 22:16 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
en hier gaan we maar verder aangezien we nog altijd liefdesverdriet hebben
Ja, dat is wellicht beter. heb dinsdag wel een afspraak om een piep klein appartementje te bezichtigen, dat ga ik wel doen. maar ik denk dat ik het erna even op non actief zet... Ff bijkomen en daarna weer verder met het volgende. Tja ik loop wellicht te hard van stapel ja.

mijn hoofd zit vol, vandaag gewoon een prut dag, veel huilen. maar het schiet niet echt op, en dat weet ik. Morgen weer een nieuwe dag en die moet weer goed gaan!
Nee torn NEE. Het hoeft morgen niet beter te gaan, want dat kan niet. Vecht niet tegen je gevoelens. Accepteer dat je de eerste tijd gewoon een kut gevoel hebt. Als je wilt huilen, dan jank je. Heb je er weer genoeg van, dan stop je met huilen. Als je 5 minuten weer wilt janken, go with the flow.

Kom op meid, het is niet de eerste keer dat je in deze shit zit toch?

Wel goed dat je dinsdag naar een appartement gaat kijken. Focus je daar op.
Jep, wel de eerste keer (ben een laatbloeier he...)
ook ik wil iets voor mezelf gaan huren maar idd zijn die kosten onwijs hoog wordt er ook niet goed van als ik er naar kijk jeetje !

mja ook ik wil iets voor mezelf omdat ik nu terug bij mijn moeder zit dat voelt niet meer als thuis meer als een logeerplek tijdelijk
quote:Torn schreef op 21 mei 2010 @ 20:12:

Jep, wel de eerste keer (ben een laatbloeier he...)Ik bedoel dat het al eerder uit is geweest
Ook ik zie het antw van waarom??? Echt niet 7 jaar in klap weg !:( we hadden nooit ruzie en het super leuk samen ! Snap er ook niks van ,... Heb wel vandaag de hele dag niks van me laten horen !!
Goedzo BBG!

Gooi zijn nummer weg, delete alle smsjes, delete hem op hyves,msn. En dat doe je niet om het een steek te geven, maar om jezelf te beschermen. Ik heb het meteen de volgende dag gedaan. Alles weg. Ik heb haar laten komen om alle spullen op te halen. Drie dagen later alle andere dingen. Weg ermee. Voor jezelf.

En ik zou de tijd bij je moeder aanpakken om weer een beetje bij te komen. Het is fijn om mensen om je heen te hebben.

Nou sterkte vandaag, Je kan het!

Pfff, ik heb het weer zwaar. Ik zit nog steeds met haar in mijn hoofd. Maar dan op een boze manier. Een slechte manier. Ik heb bepaalde info om haar goed te laten zweten, en had het vanmorgen bijna gebruikt. Gelukkig kon ik mezelf net op tijd verrot schelden en kwam ik weer tot bezinning. Het rare is dat ik normaal zo helemaal niet ben, maar het is nu zo moeilijk om het niet te doen. Ik doe het ook niet, maar bijna.... Wat ben ik toch een slappe zak.

Aan de rest, veel sterkte vandaag, we komen er wel.
Weer een slechte dag vandaag helaas. Op een of andere manier kan ik gewoon zijn smsjes, berichtjes, hyves niet verwijderen. Ik ben iemand die daar heel veel waarde aan hecht. Het is gewoon te moeilijk. Nu eerst maar eens over het feit heenkomen dat hij mij weeer negeert nadat ik eindelijk dacht dat we wel normaal met elkaar om konden gaan. Na vorige week, niks meer gehoord. Ik hoop dat jullie je beter voelen! Gelukkig zit het weer nog een beetje mee..
Zwemmetje, je zou jezelf een groot plezier doen om gewoon NU alles te verwijderen.

Ga bij jezelf na wat voor meerwaarde het heeft. Ga je beter voelen als je naar zijn smsjes gaat staren? Of zijn Hyves checken? Als je hier in wilt blijven hangen, niks doen. Wil je erover heen komen en verder gaan met je leven ( zoals je ex doet ) nu verwijderen.

Kom op meid, gewoon doen! Je kan het , en als je het moeilijk hebt dan gewoon hier van je af schrijven. Ik kon het ook, dus moet het voor jou ook een eitje zijn!
Ja ik weet het.. Ik zie op internet de hele tijd berichtjes wat voor een leuke dingen hij aan het doen is, allemaal meiden die hem wat sturen. En toch blijf ik het allemaal lezen. Een soort zelfpijniging eigenlijk.. te triest. Ik vind het gewoon moeilijk om hem definitief uit mijn leven te bannen. Ik voel nog zoveel voor hem. Laat ik eerst maar beginnen met het wissen van zijn smsjes. Dat zijn er nogal wat. Als jij het kan, moet ik het ook gewoon kunnen!!
Meid, stop met hyves en alles te checken.

Je kan zo niet verder.
Ik ben ook 8 weken gestopt met mijn yahoo te checken. Ik heb het account echter niet opgezegd. Teveel mooie mailtjes etc.... dat komt misscgien ooit, maar nu nog niet. Af en toe kijk ik nog eens naar een foto. Nee je wordt er niet blij van , maar wellicht hoort het bij het afscheids proces.

Msn heb ik eruit gegooid. Dat heb ik na een aantal weken gekunt.

Neem de tijd. Voor de een duurt dat wat langer als voor een ander... Tja, wat is wijsheid ha, als wij dat nu precies wisten haha.

Fijne avond iedereen. x
tja ieder zijn ding. Ik weet als ik haar hyves ga checken dat het meteen een drama wordt. Dus doe ik het maar niet, om mezelf te beschermen. Waarom moeilijker maken denk ik maar.

Ik heb trouwens maandag een date..... hoe vinden jullie dat... Vind het het wel spannend!
ook ik kan het echt niet om hem te verwijderen op msn heb hem wel geblokkeerd,....

pff ellende allemaal ... hij heeft gelukkig geen hyves,... dus hoef ik niet te zien gelukkig

alleen bekijkt hij wel mijn hyves hij versprak zich vorige keer terwijl hij er een punt achter gezet heeft dat snap ik even niet jullie wel ?
@gebrokenman: Een date Spannend! Hou je ons op de hoogte?

Vanavond heb ik hem gebeld. Ik mis hem vreselijk en ik merkte dat hij wat gereserveerd opnam. Maar toen ik aangaf dat ik gewoon even bij wilde praten ging het goed, een kwartiertje een beetje over zijn en mijn dagelijkse dingen gebabbeld.

Oh zoveel momenten waarop ik wilde zeggen dat ik hem mis en zo'n zin heb om hem weer eens te zien... Toch heb ik me ingehouden en het niet genoemd . En ik denk dat dat goed is geweest.

Nu moet ik van mezelf weer een paar dagen zonder kunnen...
quote:blackberrygirl schreef op 22 mei 2010 @ 22:22:

ook ik kan het echt niet om hem te verwijderen op msn heb hem wel geblokkeerd,....

pff ellende allemaal ... hij heeft gelukkig geen hyves,... dus hoef ik niet te zien gelukkig

alleen bekijkt hij wel mijn hyves hij versprak zich vorige keer terwijl hij er een punt achter gezet heeft dat snap ik even niet jullie wel ?

Ik blijf het herhalen. Het maakt meer kapot dan dat het jullie helpt.

Doe jezelf een plezier en kap met het benaderen en checken van jullie exen. quote:amy007 schreef op 22 mei 2010 @ 22:24:

@gebrokenman: Een date Spannend! Hou je ons op de hoogte?

Aan de ene klant super leuk, aan de andere kant best wel eng allemaal. Ik ga het zeker rustig aan doen, met de handrem erop. Maar, we gaan er een gezellige avond van maken! Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik weer een contact erbij heb toch?
quote:gebrokenman schreef op 22 mei 2010 @ 22:37:

[...]

Ik blijf het herhalen. Het maakt meer kapot dan dat het jullie helpt.

Doe jezelf een plezier en kap met het benaderen en checken van jullie exen.

[...]

Aan de ene klant super leuk, aan de andere kant best wel eng allemaal. Ik ga het zeker rustig aan doen, met de handrem erop. Maar, we gaan er een gezellige avond van maken! Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik weer een contact erbij heb toch?

ik check hem juist niet...

hij checkt mij terwijl hij er een punt achter gezet heeft...
Ja gebrokenman je hebt gelijk, ik word er niet vrolijker van dus ik denk dat ik deze dagen alles maar ga verwijderen stap voor stap.. Zal moeilijk worden maar daarna voel ik me vast opgelucht!

Een date is wel erg leuk natuurlijk! Zou ik ook wel weer willen maar waar haal je die zo snel vandaan;)
Goedzo zwemmertje! Echt, gewoon met de botte bijl alles weghalen. Want als je je slecht voelt, ga je alles checken en voel je je nog slechter.

Ja date, leuk! Heb er veel zin in. Ik weet niet waar ik ze vandaan haal. Misschien zie ik er beter uit nu ik 20KG ben afgevallen... Weet het niet. Vind het wel eng hoor, moet ik zeggen. Maar ik ga er gewoon heen en hoop dat ik een leuke avond heb. Contacten hebben en maken is belangrijk in deze tijd dames. Goed voor je zelfvertrouwen. Maar wel oppassen dat we niet meteen in een relatie stappen he!
Okee, een nieuw slachtoffer meldt zich op dit draadje :'(

Ik heb zo'n twee maanden terug op dit forum een topic geopend waarin ik beschrijf hoe er, op een hele nare manier (ze biechtte een maandenlange affaire op), een einde kwam aan mijn relatie van zeven jaar. Ik heb toen, met mijn stomme verwarde hoofd, m'n ex de link van dat topic gemaild, met als gevolg dat ik er niks meer kon posten, want ze las immers mee... Lekker handig!

Maar goed, inmiddels zijn we alweer bijna twee maanden verder. 1 April is ze vertrokken naar een nieuwe woning. Ik zit nog in het huis waar we eerst samen woonden, en wat we samen, met hulp van haar geweldige ouders, hebben opgeknapt. Eigenlijk best een leuke woning, en voor het geld helemaal. Dus ik ga proberen er toch iets leuks van te maken hier.

Toen ze net haar laatste spullen had gehaald - inclusief klassieke 'CD van jou, CD van mij'-scene - was het echt verschrikkelijk. Huis helemaal ontzield. Alles wat het een beetje leuk, huiselijk, en gezellig maakte ineens weg. Stond ik weer bij de HEMA gordijnen te bestellen voor dezelfde ramen...

Maar toch, de afgelopen tijd eigenlijk naar omstandigheden redelijk doorgekomen. Misschien ook omdat er nog een hoop lopende opdrachten waren voor ons bedrijf (ja, we hebben samen een bedrijf waarmee het heel goed gaat, ook dat nog), en ik me daarop kon concentreren.

Maar het lijkt wel of nu langzaam de emoties loskomen. Het voelt alsof er nog een hele grote klont verdriet in me zit, waar ik nog doorheen moet. En vandaag kwam een stevige dosis: kon urenlang niet stoppen met huilen. Ik krijg de hele tijd beelden in mijn hoofd van geweldige dingen die we samen hebben gedaan. Maandenlange trips door Spanje. Huis gekocht in een klein dorpje in Roemenië. Enzovoort. Het begint nu pas langzaam tot me door te dringen dat dat allemaal voorbij is, en dat doet zo enorm veel pijn, argh.

Ik wilde oud worden met deze meid. Ik was klaar, zoektocht voorbij, eindelijk iemand gevonden waarmee het op zoveel vlakken klikte! En zeven jaar later ineens: boink, totaal onverwacht, smijt ze de hele boel die we samen hebben opgebouwd in de plee en trekt door.

Omdat we allebei het bedrijf niet willen laten doodbloeden hebben we nog wel regelmatig contact, maar dat gaat dan echt alleen maar over werk. Afspraak met klant hier, 'heb je al wat met mijn schetsen gedaan?' daar, en ik vind dat echt heel erg moeilijk. Ik heb ontzettend de behoefte om mijn hart uit te storten bij haar, maar ik weet ook dat dat nergens toe zou leiden.

Au! En het mooie weer helpt ook helemaal niet. Overal blije mensen op straat met lentekriebels, het lijkt wel of ik op een vreemde planeet terecht gekomen ben.

Nou ja, even moed verzamelen maar weer, misschien pak ik toch nog een paar zonnestralen en een koud biertje.
hoi 0l4f, welkom!

Klinkt allemaal lekker wat je hebt meegemaakt. Lijkt me heel moeilijk om haar nog elke dag te zien of te spreken. Dat helpt niet echt met het verwerken.

Ik herken het ontzielde huis, ik had precies hetzelfde. Er is niks ergers dan dat. Al voel je je zelf nog zo ok gedurende de dag, als je de deur van je huis inloopt, voel je je meteen weer slecht he?

Die pijn hoort erbij. En die met je maar over je heen laten komen jongen. Gewoon accepteren dat die er is, en dat die eruit moet komen. Dus als je moet janken , gewoon janken. Ik heb ook jank sessies van uren achter elkaar gehad. Het moet er toch allemaal uit. En na een tijdje merk je dat het allemaal een beetje naar de achtergrond verdwijnt.

Mocht je het moeilijk hebben, gewoon hier schrijven. Het helpt echt.

Zo, ben gisteren even de stad in geweest, en hebt het super naar mijn zin gehad. Ben niet echt lang geweest, maar lang genoeg om veel te lachen, en veel bier te drinken. Dat was ook de reden waarom ik maar vroeg naar huis ben gegaan. Was op de fiets en wou nog wel kunnen zien waar ik heen reed hhahah. Nee het was super! Mooie vrouwen gezien, mooie vrouwen zagen mij, gelachen met mijn vrienden. Afspraak gemaakt voor 18 Juni om met alle maten bij mij voetbal te gaan kijken en daarna in mijn tuin te gaan BQQ-en.

Vanavond date met interessante vrouw, heb er echt zin in!

Al met al is het toch nog een leuk weekend geworden

Amy, hoe is het meid? Geen contact meer met ex opgenomen?

Zwemmertje, heb je al dingen verwijdert?

BBG, alles goed met je?
heeey

wat fijn om je te horen dat je een leuke dag hebt gehad gisteren en dat je zin hebt in vanavond succes!!

met mij gaat het wel oke heb gisteren ook een super leuke dag gehad een super gaaf feestje in breda!!

en idd daar ook leuke mannen gezien haha doet toch goed als ze jou ook zien staan niet dat ik er behoefte aan heb maar als ze kijken is dat al even genoeg!;)

het lukt me nog steeds om geen contact met hem op te nemen ,! ben eigenlijk zo onwijs boos hij heeft me TE VEEL pijn gedaan na 7 jaar ...

fijne dag vandaag
Goedzo meid! En even in de spiegel kijken en dat tegen jezelf zeggen! En dat is weer een trapje omhoog!

En dat kijken is leuk he! Dikke vinger naar onze exen!
haha jaa ind!

ben er zo klaar mee hoe hij me behandeld heeft ,..

het heeft me echt teveel pijn gedaan gewoon !!

en er zal heus wel weer een giga dip moment komen maar zolang ik hem maar niet sms !

en vandaag genieten van het heerlijke weer!
En heb je nu ook door dat je meer waard bent dan zo behandelt te worden/ zo te laten behandelen?

En ja die dip gaat komen hoor. Daarom is het zo belangrijk om al zijn gegevens te verwijderen.

Idd, lekker weer vandaag. Laatste dag, want de rest van de week is weer slecht, maar ja, moet toch werken.

Nu het huis aan het schoonmaken, lekker muziekje erbij! Het gaat elke dag een % beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven