liefdesverdriet deel 2

05-04-2010 22:16 725 berichten
Alle reacties Link kopieren
en hier gaan we maar verder aangezien we nog altijd liefdesverdriet hebben
ja dat heb ik zeker door

snap niet dat hij er zomaar een punt achter gezet heeft,....

en dat is moeilijk te begrijpen maar laat echt niks meer van me horen

als ik dan ook nooit meer iets van hem hoor dan zegt het me genoeg,...
Ja dat klopt.

Of je krijgt zo'n emailtje als ik heb gehad, hoe zwaar ze het niet heeft enzo....

Ach ja meid, er is licht aan het einde van de tunnel. Ik ga elke dag vooruit qua liefdesverdriet. Merk dat het echt bijna weg is. Nog wel andere issues, zoals het alleen zijn, maar prio een was over haar heenkomen en dat is bijna gedaan. ( hoop ik natuurlijk, wil geen terugslag hebben )
Hoi!

Ja stap 1 is gezet, ik ben grondig mijn sms-inbox aan het leegruimen. Heeel moeilijk (aangezien ik alles ook eerst ga lezen, dan huilen, dan wissen). Maar het voelt goed, het geeft mij het gevoel dat ik het echt kan gaan loslaten.

Dit weekend trouwens echt een top weekend gehad, allemaal leuke dingen gedaan dus ik voel me een stuk beter. Nou hopen dat die vervelende terugslag niet meer om de hoek komt kijken!
Klinkt goed meid! Let wel op dat je ook de tijd neemt om verdrietig te zijn he? Niet heel je dag inplannen, want daarmee duurt het alleen langer.

Ik zit nu ook weer even te denken met een blok in mijn maag, maar doordat ik het toelaat, is het dadelijk weer weg.
uuh niet dus..... Damn.... GVD!!! Voel me weer down.... hoort erbij GB, laat het over je heen komen. Vecht er niet tegen.

En weer door hetzelfde. Ben heel de morgen in huis bezig. Ben klaar en ga zitten lezen. En in een keer KABANG. Het gevoel van alleen te zijn, en wat we nu zouden doen als we bij elkaar waren. En dat word boos, want ik zit mezelf in zelfmedelijden te denken , en dat k8twijf zit lekker met iemand om haar heen.....

En het zijn geen liefdes gevoelens die ik heb, maar waarom kan ik die lijn van alleen voelen ----> haar de schuld ervan geven niet doorknippen?
Het is ontzettend moeilijk op de momenten dat je alleen bent, en gewoon die knuffel mist, de gesprekken, een arm om je heen. Ik heb dat ook heel erg.

Ik hoorde net dat 'ex' waarschijnlijk echt een ander heeft. Dat is dus de reden waarom ik nooit meer wat heb gehoord de laatste week. En ik had zo'n goed weekend, nu voel ik me ook weer down na dit nieuws. Ik zit alleen thuis, en hij lekker met haar. En waarom kan hij wel met haar een relatie aangaan en met mij niet? Ach allemaal vragen die door mijn hoofd spelen op dit moment..
Toen ik erachter kwam dat mijn ex meteen terug was, kwam er ook een stuk rust in me. Ik wist toen dat het echt over was. En kon ook de behoefte van bellen en mailen achter me laten. Tevens kon ik niks anders doen dan het te accepteren, en stoppen met alles te analyseren. Tuurlijk voelde het ook als een mokerslag, maar achteraf ben ik blij dat ik het snel wist.

Sterkte meid,en denk eraan dat er meer mensen zijn die in jou situatie zitten. Dus je bent niet alleen met je gevoelens. Praat hier erover. Als ik me down voel, dan schrijf ik hier neer wat er dan door me hen gaat, en er is altijd wel iemand die reageert. En het helpt. Dus gooi hier neer hoe je je voelt, al zijn het 100 regels. Het helpt echt!

Dike knuffel meid, we komen er wel doorheen. Echt waar!
Hallo! Ik ben hetheb het weekend lange dagen gewerkt jeetje. maar wel ij t zonnetje dat scheelt. Mn kop trok het gister niet (tijdesns het werken zelf dat gaf niet genoeg afleiding om niet aan hem te denken) maar ja... Tis allemaal maar knap lastig. Denk toch met regelmaat terug aan het gesprek, ondanks dat ik het nog steeds positief vind dat ik het gesprek ben aangegaan, maar toch had ik dit / dat nog maar gezegd etc... maar dat maakt natuurlijk niet het verschil. En het weertje helpt idd niet mee, zie in mijn gedachte alleen maar hem en haar hand in hand lopen en op n terrasje zitten. Boehoe, terwijl dat ook niet echt het geval zal zijn denk ik want relatie therapie doe je niet voor niets en zal niet meteen na een aantal sessie voor mega veel plezier zorgen lijkt me... maar ja. Wellicht toch beter af zo. Maar pijnlijk. Voel me ook een dom tutje om er in te hebben getrapt.

Hoe was je date gebroken man???? Erg benieuwd!!!!

Ik ben daar nog bij lang niet aan toe... Je mijd alle mannen he!!!
quote:gebrokenman schreef op 24 mei 2010 @ 19:00:

Toen ik erachter kwam dat mijn ex meteen terug was, kwam er ook een stuk rust in me. Ik wist toen dat het echt over was. En kon ook de behoefte van bellen en mailen achter me laten. Tevens kon ik niks anders doen dan het te accepteren, en stoppen met alles te analyseren. Tuurlijk voelde het ook als een mokerslag, maar achteraf ben ik blij dat ik het snel wist.

Sterkte meid,en denk eraan dat er meer mensen zijn die in jou situatie zitten. Dus je bent niet alleen met je gevoelens. Praat hier erover. Als ik me down voel, dan schrijf ik hier neer wat er dan door me hen gaat, en er is altijd wel iemand die reageert. En het helpt. Dus gooi hier neer hoe je je voelt, al zijn het 100 regels. Het helpt echt!

Dike knuffel meid, we komen er wel doorheen. Echt waar!

Bedankt, het voelt inderdaad meteen zo 'definitief' als degene van wie je houdt een ander heeft. En het doet ook verschrikkelijk veel pijn. Ik voel me enorm afgewezen, zij mag wel bij hem zijn en ik niet. Het is niet anders, maar wat een klap zeg!

Ook dat hij gewoon het respect niet kan opbrengen om mij te zeggen dat hij geen contact meer wil. Wat is de moeite?? Dat zal ik waarschijnlijk toch nooit begrijpen. Het is alleen niet de eerste keer dat ik met iemand ben die vervolgens nooit meer wat van zich laat horen. Je zou bijna denken dat het aan mij ligt..

Knuffel voor iedereen x
jeetje pff dat hoop ik voorlopig echt nog niet mee te maken dat hij een ander heeft ,...

Bij ''ons'' was het gewoon dat de emmer vol was en hij is overgelopen en of we de juiste keus gemaakt hebben weten we beide niet ... nouja ik wel : nee dus !!

maar hij weet het nog niet twijfelt nog teveel .... merk wel hoe mee rust ik hem geef hoe helderder hij na denkt dus steun me om niet te bellen / smsen !!

thnx!

x
@gebrokenman: rot he, dan heb je afleiding en lijkt het goed te gaan en dan overvalt het verdriet je toch weer ineens... Hoop dat je date zo leuk is dat je morgen aan hele andere dingen gaat lopen denken dan je ex

Mijn ex en ik wisselen dagelijks nog wat dingetjes uit via msn. Koetjes en kalfjes. We praten weinig over onze gevoelens (is vooral zijn idee).

Misschien ook maar beter want ik zou het liefst in zijn armen uithuilen ook al ben ik degene die er een punt achter heeft gezet.

Ik ben mijn huis maar gaan opruimen, we woonden niet samen maar hij was hier vaak. Er liggen nog wat spullen van hem, die breng ik nog wel terug. Mijn gevoel zou ze het liefst nu meteen terugbrengen, om hem nog maar even te kunnen zien. Maar goed, ik probeer verstandig te blijven en stel het nog even uit.

En verder zet ik de computer alleen aan als ik 'm nodig heb en ben ik de fase van het continu msn checken al voorbij. Dat geeft wel rust

Maar ik ben "er" duidelijk nog lang niet. Stiekem hoop ik nog steeds dat ie zich bedenkt
hier nog 1 die hoopt dat hij zich nog bedenkt ... waarom blijven we toch zo hopen??

ik mis hem zo ongelooflijk erg! pff ellende allemaal!
amy, breng die spullen zsm terug. Hoe eerder die spullen weg zijn, hoe sneller je huis "rein" is en jij verder kan.

BBG, je blijft hopen op iets wat je dacht dat er was. En niks is moeilijker om diegene waarvan je houd los te laten. En dat gaat helaas even duren. Ik kan het niet anders zeggen, maar bereidt je maar voor op een paar zware weken.

Mijn date, LEUK! Echt super gegaan. Hebben veel zitten praten, hebben ook hetzelfde meegemaakt op het gebied van vakanties en het gebied van relaties. ( dus we zijn niet de enige!!! ) Echt een hele andere vrouw als mijn ex, maar wel een hele intressante vrouw! We gaan een tweede date doen! Eindelijk voel ik me weer mezelf!
GEBROKENMAN: Goed zo! Wat gaaf van die date en zeker nu die tweede! Mooi om te zien dat dat dus ook kan. Het leven zit vol verrassingen, dan wel positief als negatief...

BLACKBERRYGIRL:

hier nog 1 die hoopt dat hij zich nog bedenkt ... waarom blijven we toch zo hopen?? ik mis hem zo ongelooflijk erg! pff ellende allemaal!

Ja ik blijf ook hopen terwijl het voorbij is. Hopen dat zijn relatie therapie mislukt (jeetje hoor mij en zo ben ik niet eens!!! Ik gun iedereen het beste, maar dit keer...) Tja, hoop doet leven zeggen ze. Maar wellicht ist beter als die hoop nu stopt betreffende hem,... het doet alleen maar vreselijk veel pijn en uiteindelijk schiet ik er niets mee op.........
En wat schiet je ermee op als die terug komt? Gaat de relatie dan in een keer goed? Voel je je dan echt beter?
Stop met hopen! Ik heb dat ook gedaan en het deed mij elke keer alleen maar meer pijn als ik hoorde of merkte dat hij mij echt niet terug wil.. Door te hopen doe je jezelf keer op keer weer pijn. Ik weet dat het enorm moeilijk is (ik ben er zelf ook niet goed in) maar het beste is om jezelf los te maken van de gedachte dat het ooit nog goedkomt. Hij is gewoon niet 'de ware' voor jou dus laten we dan maar hopen op een betere man in de toekomst!
ja ls ik dat toch eens wist waarom ik dat blijf doen.....

gewoon omdat het bij ons op dat moment de druppel was,...

en ik echt het idee heb dat we beide nu zoiets hebben van kut wt hebben we nu toch gedaan....:(

maar we kunnen soieso ook de verkoop van het huis niet meer terug draaien ,....

en dat zou ook niet goed zijn .. we zijn daar gaan wonen met een leugen,..

en daar voelen we ons beide klote over ....
Nog een hopert hier.

Mijne wil gewoon alles op een rijtje zetten. Kijken hoe zijn gevoelens zich gaan ontwikkelen. Hij wou wel contact blijven houden om zo nu en dan te vragen hoe het met elkaar gaat maar daar heb ik een spreekwoordelijk stokje voor gestoken.

"Maak maar een hyves profiel aan, kun je daar zien hoe het met me gaat"..

Wat ik wil zeggen dus is dat ik hier heel erg hard bezig ben om voor mezelf te kiezen, niet te wachten op 'de uitslag', God weet wanneer die komt en wat die mag zijn.

Moeilijk dus.
quote:blackberrygirl schreef op 25 mei 2010 @ 18:32:

ja ls ik dat toch eens wist waarom ik dat blijf doen.....

gewoon omdat het bij ons op dat moment de druppel was,...

en ik echt het idee heb dat we beide nu zoiets hebben van kut wt hebben we nu toch gedaan....:(

maar we kunnen soieso ook de verkoop van het huis niet meer terug draaien ,....

en dat zou ook niet goed zijn .. we zijn daar gaan wonen met een leugen,..

en daar voelen we ons beide klote over ....

BBG, volgens mij ben jij keihard tegen je verdriet aan het vechten. Ik merk aan je dat je het totaal niet wilt geloven wat er gebeurt is, wat je EX gedaan heeft. Je bent nog in shock, en je bent nog alles aan het analyseren.

Meid, je moet stoppen met vechten tegen de pijn, je moet stoppen met analyseren. Laat de pijn over je heen komen, accepteer dat het pijn doet en dat het even gaat duren.

BBG ander vraagje. Stel, jij was een kennis van me, en ik vertel je jouw verhaal, maar dan alsof het met mij gebeurt was. Welke raad en mening zou jij dan aan mij geven?

quote:Wittedruif schreef op 25 mei 2010 @ 18:41:

Wat ik wil zeggen dus is dat ik hier heel erg hard bezig ben om voor mezelf te kiezen, niet te wachten op 'de uitslag', God weet wanneer die komt en wat die mag zijn.

10x uitprinten en overal in je huis ophangen.
quote:Wittedruif schreef op 25 mei 2010 @ 18:41:

Nog een hopert hier.

Mijne wil gewoon alles op een rijtje zetten. Kijken hoe zijn gevoelens zich gaan ontwikkelen. Hij wou wel contact blijven houden om zo nu en dan te vragen hoe het met elkaar gaat maar daar heb ik een spreekwoordelijk stokje voor gestoken.

"Maak maar een hyves profiel aan, kun je daar zien hoe het met me gaat"..

Moeilijk dus.

jaa pff moeilijk he

bij mijn ex is dat ook ongeveer zo heeft nu ook zoiets van tis nu beter zo en kijken wel hoe het loopt zeg niet dat het goed komt maar zeg ook niet dat het nooit meer goed komt...

ben bang dat hij bang is voor de reacties van andere mensen

als ik hem spreek dan is het als vanouds zo lief tegen me en ik tegen hem

ik zit gewoon te wachten op het moment dat ie me belt en zegt godverdomme ik heb zo'n spijt ik mis je zo ...

maar of dat ooit komt ....

ik weet wel dat ik hem echt niet kwijt wil mijn gevoel wordt met de dag sterker en sterker ipv dat het afneemt ....

elke dag die voorbij gaat denk ik

wil hem echt niet kwijt
[quote]gebrokenman schreef op 25 mei 2010 @ 18:46:

[...]

BBG, volgens mij ben jij keihard tegen je verdriet aan het vechten. Ik merk aan je dat je het totaal niet wilt geloven wat er gebeurt is, wat je EX gedaan heeft. Je bent nog in shock, en je bent nog alles aan het analyseren.

Meid, je moet stoppen met vechten tegen de pijn, je moet stoppen met analyseren. Laat de pijn over je heen komen, accepteer dat het pijn doet en dat het even gaat duren.

BBG ander vraagje. Stel, jij was een kennis van me, en ik vertel je jouw verhaal, maar dan alsof het met mij gebeurt was. Welke raad en mening zou jij dan aan mij geven?

[...]

ik weet niet wat er met me gebeurd het is nu van 18 maart geleden ,... en heb weken lang alleen maar gehuild nu is het huilen minder en mijn gevoel wordt sterker

7 jaar zo gelukkig samen geweest en door deze leugen alles weg...

vraag me gewoon af of het echt komt omdat ik zo ''jaloers'' ben

ik heb morgen ochtend een afspraak met een deskundige ,...

en ben echt doodsbang om er heen te gaan,...

als ik mijn ex spreek zijn we zo rustig ,.... ik merk aan hem dat hij zich ook zo rot voelt...

ben echt bang dat we in boosheid de beslising veelste snel genomen hebben ,..

en antw op je vraag : Ik weet niet goed hoe ik zou reageren als je me dat vertelde zou denk ik eerst zeggen dat je er mee moet kappen maar als je echt zoveel van iemand houdt en echt een toekomst met die persoon ziet .... en weet dat er verder nooit geen ruzie was en je er echt voor wil gaan ..

zou ik denk ik niet zeggen geef het op ,...

zeker niet als je aan je ex merkt dat hij zich ook rot voelt ...
Je bent echt bezig om nog steeds aan hem vast te klampen. En dat is begrijpelijk hoor! Bij mij is het sinds 15 April over, en ik heb gewoon alles over me heen laten komen. Ik hield ook zielsveel van haar en van haar kind. Maar ik zie in wat ze gedaan heeft, en daardoor ben ik zeer snel van hopen naar verwerken gegaan. En meid, iedereen in jou topic zegt wat jij ook wel weet. Hij is vreemd gegaan, hij heeft je vertrouwen beschaamd. En jij denkt dat het aan je jaloersheid ligt.

Wordt wakker. aub wordt aub wakker meid. Ga beginnen met verwerken. Als hij het ook zo moeilijk heeft, zoveel van je houdt, en hij had niks gedaan, dan had die allang voor je deur gestaan. Jou verstand weet dat, je gevoel alleen niet. En dat is logisch, maar het is NU tijd om voor jezelf te kiezen. Hoe langer je erin blijft zitten, hoe dieper de put wordt. Je bent 22 , de wereld ligt aan je voeten. En ja, de wereld kan heel eng zijn als je na 7 jaar in een keer alleen er voor komt te staan. Maar jouw leven begint pas, en hangt en valt niet bij je ex.

Ga aub verder met je leven!
ik ben nu ook aan het genieten van mijn leven maar weet echt voor 100% zeker

dat hij echt NIET vreemd is gegaan ik weet het echt zeker ....

ik heb ongelooflijk heftig gereageerd de avond dat ze idd op viste geweest was in mijn huis begrijpelijk van mijn kant ....

maar hij vindt het zo erg dat ik hem niet vertrouwde die avond ...

hoop gewoon dat hij ook inziet waarom ik hem niet vertrouwde .....

maar echt heb daar zo'n spijt van ,. zou willen dt ik nooit zo gereageerd had ,....

ik wil echt met hem verder en zou er alles voor doen ...

en dat is niet omdat ik 7 jaar alleen met hem geweest ben maar gewoon omdat ik echt echt echt uit het diepste van mijn hart zielsveel van hem houd !
Tja , jij bent diegene die hem het beste kent. Als jij hem gelooft , wie zijn wij dan om je tegen te spreken.

Maar als je mijn mening vraagt, en ik ben iemand die al drie relaties heeft gehad waarbij de partner vreemd is gegaan, dan is die wel vreemd gegaan.

Maar ik hoop voor je dat je gelijk hebt, echt. In dat geval zou ik nu op de fiets/in de auto springen en het meteen goed maken. Als er liefde van beiden kanten is, dan is het vanavond nog goed.
quote:gebrokenman schreef op 25 mei 2010 @ 19:14:

Tja , jij bent diegene die hem het beste kent. Als jij hem gelooft , wie zijn wij dan om je tegen te spreken.

Maar als je mijn mening vraagt, en ik ben iemand die al drie relaties heeft gehad waarbij de partner vreemd is gegaan, dan is die wel vreemd gegaan.

Maar ik hoop voor je dat je gelijk hebt, echt. In dat geval zou ik nu op de fiets/in de auto springen en het meteen goed maken. Als er liefde van beiden kanten is, dan is het vanavond nog goed.@gebrokenman, je wereld is erg gekleurd door je eigen recente ervaring, en dat doordringt elk gebricht van je wat je post, zowel hier al is het topic van witte druif... elke situatie is anders, je vult veel voor de ander in door je eigen gekleurde werkelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven