Mijn vriend liegt tegen mij

19-01-2010 14:33 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat zaterdagavond met mijn vriend en zijn vrienden in het cafe totdat er een meisje binnenkwam. De vriend van mijn vriend zei: Wow die heb ik echt lang niet gezien, wat ziet ze er goed uit! Vervolgens zei hij tegen mijn vriend: Die ken jij ook wel! Mijn vriend zei dat hij haar niet kende. En toen reageerde zijn vriend met: O, maar daar heb je 2 weken geleden nog de computer van gerepareerd bij haar thuis. Dus ik keek hem verbaasd aan en zei niets. Mijn vriend wilde vervolgens naar huis en ging naar de bar om af te rekenen. Toen ik achterom keek om te zien waarom het zolang duurde voordat hij terugkwam, zag ik dat hij met dat meisje aan het praten was. En later hoorde ik dat hij al heel zn leven gek op dat meisje is. Ik vroeg hem op de terugweg waarom hij tegen me loog dat hij haar niet kende. Hij werd boos en noemde me jaloers. Ik weet nu niet of het aan mij ligt of aan hem. Op zich vind ik het niet erg dat hij bij iemand de pc maakt, maar ik vind het wel gek dat hij daarover liegt. Hij heeft het vertrouwen dat ik in hem had, een beetje geschonden. Waarom loog hij, was hij soms bang om het te zeggen tegen mij? Want zijn vriend wist het dus wel... wat vinden jullie ervan? Ik ben een beetje in de war...want wat verzwijgt hij nu nog meer voor mij...
quote:moeilijkhooreennickname schreef op 28 januari 2010 @ 18:42:

Stekelvarken, i jullie relatie verder gewoon zoals ie altijd was?

Want als iemand waar ik jaaaaaaaaaaren geleden verliefd op was opeens weer opduikt zou ik dat ook niet direct vertellen misschien.

Nu ie wel vaker met dr omgaat kan ie t je wel vertellen maar wie zegt dat ie vreemd gaaat..?

Ik zou niet meteen de achterdochtige zeurdige vriendin gaan uit hangen. Kan je niet gewoon vragen of de computer van dat meisje van vroeger het nog doet, of of ie haar nog wel eens gezien heeft..

of een gesprek beginnen over jullie exen en eerdere verliefdheden en zo op haar terug komen?

Zij is niet "opeens" weer opgedoken, hij kent haar al jaren en ziet haar regelmatig in de kroeg. Dat heeft hij TO alleen nooit verteld. Daar kwam ze achter toen de vriend van haar vriend uit de school klapte(onbewust weliswaar).

Ze hangt niet de achterdochtige zeurderige vriendin uit, hij liegt aantoonbaar tegen haar over zijn omgang met dat meisje, hij is er vorige week weer geweest en loog daar over.
Dankjewel iedereen! Het gaat wel redelijk met me. Slaap wel slecht 's nachts. Mijn vriend heeft er nog steeds niets over gezegd.

Ik hoorde net van Paul, die vriend van mijn vriend, dat mijn vriend hem gisteravond had gevraagd of hij voetbal wilde kijken in t cafe. Waar dat meisje dus werkt. Hmmm...gelukkig had Paul niet veel zin. Das alweer een alarmbel..
Nee, uit zichzelf zal hij er ook niet over beginnen. Slapende honden enzo....al ben jij inmiddels niet meer zo slapende. Zolang hij niets zegt en jij erover zwijgt zal hij het allemaal wel best vinden, wordt er niet aan zijn hoofd gezanikt en kan hij rustig doorgaan met waar hij mee bezig is.
Even voor de duidelijkheid. Mijn vriend werkt door de week en ik studeer nog. We wonen niet samen, dus ik spreek/zie hem niet dagelijks.
Nee, dat snap ik. Maar ik gok zo dat hij er ook niet zelf over zal beginnen als jullie elkaar wel zien of spreken.
Wanneer zie je je vriend weer Stekelvarken?

Ik zou het echt allemaal op tafel gooien. Niet gissen, niet vermoeden, niet denken, maar gewoon alles op tafel. Confronteren en dan kijken hoe jullie eruit komen.

Sterkte!
DTEEZ!
Hoe gaat het nu Stekelvarken ?
Hoe is het afgelopen? Heb je nog gepraat?

Ik zou nog geen huis kopen inderdaad.. eerst dit uitpraten en dan als het goed gaat huren ipv kopen. Wel raar dat hij zo doet, ik zou er ook een kutgevoel bij krijgen en hem niet echt meer vertrouwen.

Als jij aangeeft dat je er zo mee zit en dat je het fijn vindt dat hij gewoon eerlijk is (wat heel normaal is) dan mag hij wel eens uitleggen waarom dit zo gelopen is?! Hij hoort dit soort dingen gewoon te zeggen en als hij het later nog niet doet en blijft liegen dan zou ik wegwezen. Uiteindelijk kom je er toch wel achter, als hij liegt.
Hee meiden, ik heb afgelopen vrijdag een gesprek gehad. Ik heb gewoon alles verteld. Hij begrijpt het gelukkig en wil graag opener worden. Ik ben benieuwd! Hij schijnt nog steeds contact te hebben met Vera, want hij stuurde per ongeluk een mail van haar aan mij. Heel gek, maar goed. Het vertrouwen tussen ons is nu weer grotendeels hersteld. Hopelijk blijft dit zo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven