Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.

Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.

Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.

Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.

Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.

Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...

Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...

Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.

Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.

Pffff. Wat moet ik hiermee?

Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
quote:Sapsorrow schreef op 08 mei 2016 @ 14:51:

[...]

Precies zoals ik het zeg. Hij wist niet hoe hij de problemen op moest lossen en koos de verkeerde weg.Tsja, voor mijn gevoel is dat jouw manier om het vreemdgaan van je man goed te praten en het voor jouw acceptabel te maken. Wat deed het met je zelfrespect? En met je vertrouwen? Geen oordeel, ik probeer je te begrijpen, wat is je grens? Blijkbaar kunnen jullie dus verder met elkaar.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
quote:Sapsorrow schreef op 08 mei 2016 @ 14:48:

[...]

O ja, die quote van Lenette van Dongen. Die is gescheiden en heeft nu een hondje waar ze alles mee doet. Jaqcues was ook echt een ontzettende klootzak. Ik vind het best hoor maar je leeft bij de gratie van anderen. Dat is mijn motto. Zonder anderen, geen leven. Zonder partner, heb je misschien altijd lekker gelijk omdat niemand je bedriegt, maar het is erg eenzaam. Zet de ander eens op nummer 1 en kijk wat er gebeurt.

Mensen zijn zo egocentrisch geworden dat ze niet eens door hebben dat een ander op nummer 1 zetten, heel normaal is en veel goeie dingen voortbrengt. Het is zo'n beetje een halsmisdaad tegenwoordig, om voor een ander te leven. Er zijn zat mensen op de wereld die dat doen hoor. Who's keeping count, anyway. Als een relatie zo moet gaan: jij moet voor mij net zoveel doen als ik voor jou, was de mensheid allang uitgestorven hoor.

Ik denk wel eens dat mensen echt denken dat alleen als je alleen blijft, je een prettig leven kunt hebben. Want eigenlijk zijn alle mannen niet te vertrouwen. Het is een beetje te ver doorgevoerd, alles altijd maar alleen doen, omdat je dan jezelf op nummer 1 zet. Is dat echt zo namelijk? Ik geloof er niks van. Volgens mij zijn er heel wat alleenstaande dames, die zichzelf helemaal niet op nummer 1 zetten. Die slecht voor zichzelf zorgen, geen echte doelen stellen in het leven, zich doodvervelen en onenightstands doen. Hoera, we zijn geemancipeerd! Dat is geen echte vooruitgang he.

Waar blijven al die alleenstaande dames dan, die hebben zeeen van tijd over zonder partner, stoot dat glazen plafond nou eens door. Wanneer gaan vrouwen en mannen eens hetzelfde geld verdienen voor hetzelfde werk? Wat doen jullie dan, terwijl jullie jezelf op nummer 1 zetten, een geneesmiddel tegen kanker bedenken, filosofie lezen, rechten studeren? Nee. We gaan lekker winkelen en stappen. O en met make-up smeren en series kijken. Gaap! Stel eens een ECHT doel voor je leven, anders dan: ik wil alleen met een man die zijn piemel alleen in mij steekt. Ga de politiek in, alsjeblieft! Ga de wereld veroveren. Ik wacht nog steeds hoor. Want er komt niet zoveel van die emancipatie, imo. Het is allemaal veel blabla weinig kaas.

Sap, ik ben het nooit, bijna met je eens, maar dit vind ik wel aardig.

Goed geschreven, want ik vind eigenlijk wel dat je gelijk hebt, sommige alleenstaande vrouwen doen zich beter voor dan dat ze zijn.

En de verrijking om veel voor iemand te beteken, of om veel te geven, heel veel....

Vind ik een prachtige gedachte!

.

.maar of je daardoor dan ook vreemdgaan moet pikken, ben ik nog niet uit, maar de insteek, vind ik meer dan mooi.

Mooi neergezet, en geschreven.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Dankjewel Elle. We zijn het wel vaker niet eens en toch ben ik fan van je. Hopeloos romantische vrouw!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 08 mei 2016 @ 15:21:

Dankjewel Elle. We zijn het wel vaker niet eens en toch ben ik fan van je. Hopeloos romantische vrouw!

Ik heb je stuk net nog een keer gelezen,..en werkelijk waar, je hebt zo gelijk, zo mooi, zonder anderen geen leven.

.

Zonder de ander, zijn we nergens.

.

En zo is het.

Dank sap!
Het stuk van sap, daar ligt je antwoord Zeeland.

.

.ik denk het echt.

Shit zeg, dat is onze wortel, daar ligt de grond.

.

Echt prachtig..ze schrijft veel aan waarheid.

Denk er eens goed overna Zeeland, ik denk dat daar je antwoord ligt.
Nou Elle! Je bent wel een lieverd.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 08 mei 2016 @ 15:29:

Nou Elle! Je bent wel een lieverd.

Kut sap, ik heb fouten gemaakt,...en ik ontdek ze opeens, door jou stuk, ik huil nu, ben te veel in de emotie gegaan, zo veel , zo erg..

Nu ja, laat maar.

.

Maar daar ligt van ons allemaal ons antwoord.

Ik ga nu.

Moet werken, nogmaals thx sap,
Sapsorrow, je houdt er nogal wat aannames en (voor)oordelen op na, als het gaat om vrouwen die kiezen om geen relatie (meer) te hebben- al dan niet voor altijd . Ik denk dat je heel weinig weet van alleenstaande vrouwen en je er - gezien je aannames - ook niet zo in verdiept hebt.

Heel vermakelijk wel, om te lezen hoe jij emancipatie lijkt te zien als een nuttige bezigheid voor vrouwen zonder relatie

[...]

O ja, die quote van Lenette van Dongen. Die is gescheiden en heeft nu een hondje waar ze alles mee doet. Jaqcues was ook echt een ontzettende klootzak. Ik vind het best hoor maar je leeft bij de gratie van anderen. Dat is mijn motto. Zonder anderen, geen leven. Zonder partner, heb je misschien altijd lekker gelijk omdat niemand je bedriegt, maar het is erg eenzaam. Zet de ander eens op nummer 1 en kijk wat er gebeurt.

Mensen zijn zo egocentrisch geworden dat ze niet eens door hebben dat een ander op nummer 1 zetten, heel normaal is en veel goeie dingen voortbrengt. Het is zo'n beetje een halsmisdaad tegenwoordig, om voor een ander te leven. Er zijn zat mensen op de wereld die dat doen hoor. Who's keeping count, anyway. Als een relatie zo moet gaan: jij moet voor mij net zoveel doen als ik voor jou, was de mensheid allang uitgestorven hoor.

Ik denk wel eens dat mensen echt denken dat alleen als je alleen blijft, je een prettig leven kunt hebben. Want eigenlijk zijn alle mannen niet te vertrouwen. Het is een beetje te ver doorgevoerd, alles altijd maar alleen doen, omdat je dan jezelf op nummer 1 zet. Is dat echt zo namelijk? Ik geloof er niks van. Volgens mij zijn er heel wat alleenstaande dames, die zichzelf helemaal niet op nummer 1 zetten. Die slecht voor zichzelf zorgen, geen echte doelen stellen in het leven, zich doodvervelen en onenightstands doen. Hoera, we zijn geemancipeerd! Dat is geen echte vooruitgang he.

Waar blijven al die alleenstaande dames dan, die hebben zeeen van tijd over zonder partner, stoot dat glazen plafond nou eens door. Wanneer gaan vrouwen en mannen eens hetzelfde geld verdienen voor hetzelfde werk? Wat doen jullie dan, terwijl jullie jezelf op nummer 1 zetten, een geneesmiddel tegen kanker bedenken, filosofie lezen, rechten studeren? Nee. We gaan lekker winkelen en stappen. O en met make-up smeren en series kijken. Gaap! Stel eens een ECHT doel voor je leven, anders dan: ik wil alleen met een man die zijn piemel alleen in mij steekt. Ga de politiek in, alsjeblieft! Ga de wereld veroveren. Ik wacht nog steeds hoor. Want er komt niet zoveel van die emancipatie, imo. Het is allemaal veel blabla weinig kaas.

Jouw redenatie maakt dat ik het idee krijg dat je in een heel klein wereldje leeft. Er zitten zoveel vreemde aannames in over vrouwen dat het niet anders kan dat je alles aangrijpt om je eigen, verwrongen, relatie maar goed te praten. Jij zet je zelf niet op de eerste plaats in je relatie omdat hij die plaats al helemaal inneemt en jij mag je daar naar voegen. In een normale relatie staat er niemand op een bepaalde plek maar is men gelijkwaardig tot één van de twee zich ontwikkeld tot iemand die er een rangorde in aanbrengt. Hij/zij vindt dan dat die onderwerpen waar een afspraak over is gemaakt niet meer van toepassing zijn op zich zelf en dat de ander, zonder inspraak of zonder geïnformeerd daar over te zijn, dat maar moet slikken.

In een normale relatie is hoerenbezoek of vreemdgaan iets wat je bespreekt vooraf zodat de gelijkwaardige partner de kans krijgt om daar wel of niet in mee te gaan. Dat heet wederzijds respect. Jij kan met allerlei psycho geleuter aankomen waarom er uitzonderingen daarop mogen bestaan en dat jij de meest flexibele persoon bent die als enige snapt wat liefde is en dat je een langdurige relatie niet zo maar weg moet gooien maar dan haal je twee dingen door elkaar.

Een samenleving bestaat bij de gratie van respect en niet bij de gratie van opperste incasseringsvermogen van één partij. Je behandelt iemand zoals je zelf behandelt wil worden en die verwachting mag je hebben van iemand. Niet omdat je een punt wil maken maar omdat een mens wat met respect behandelt wordt de ruimte gegeven wordt om te groeien en niet zijn/haar tijd hoeft te verspillen met nevenactiviteiten als een worsteling met zichzelf of hi/zij wel goed genoeg is om met respect behandelt te worden. Expliciet geeft een vreemdganger/hoerenloper aan dat jij niet (goed)genoeg bent voor hem/haar. Op dat moment wordt je wezen als mens aangetast door iemand die je dat gevoel nooit zou mogen geven. Als de partner vertrekt is dat niet omdat het zo lekker makkelijk is maar omdat diegene ziet dat de partner een vernieler is, de basis niet begrijpt van liefde en toewijding, geen boodschap heeft aan de gevoelens van een ander maar alleen die van zichzelf belangrijk vindt.

Jij hebt jezelf ge-upgrade tot een soort ultieme altruïst maar eigenlijk bezit je geen enkel zelf respect die leeft in pure angst voor eenzaamheid. Niet samenleven met een partner is niet hetzelfde als eenzaam zijn en leidt tot meer groei en een volwaardiger leven dan blijven bij iemand die maling heeft aan je. Samenblijven met een hoerenloper zou voor ieder normale vrouw weerzinwekkend moeten zijn. In een samenleving waar het nog steeds knokken is, om gelijke betaling en behandeling te verkrijgen, blijft ons zwakste punt dat we seksueel nog te vaak onderdrukt worden. Een man die vrouwen nog steeds niet meer ziet dan een stuk vlees en meewerkt aan mensenhandel, uitbuiting en mishandeling is meer dan walgelijk. Het type man dat een vrouw zo kan ontmenselijken is net zo abnormaal als een man die zijn vrouw en kinderen mishandelt of hondjes martelt. Een normaal mens heeft een basisgevoel voor levende wezens en om die te kunnen negeren en op grove wijze te schenden is er iets goed mis met je.
quote:Geronimo2 schreef op 08 mei 2016 @ 15:52:

[...]

Jij hebt jezelf ge-upgrade tot een soort ultieme altruïst maar eigenlijk bezit je geen enkel zelf respect die leeft in pure angst voor eenzaamheid. Samenblijven met een hoerenloper zou voor ieder normale vrouw weerzinwekkend moeten zijn. In een samenleving waar het nog steeds knokken is, om gelijke betaling en behandeling te verkrijgen, blijft ons zwakste punt dat we seksueel nog te vaak onderdrukt worden. Een man die vrouwen nog steeds niet meer ziet dan een stuk vlees en meewerkt aan mensenhandel, uitbuiting en mishandeling is meer dan walgelijk. Het type man dat een vrouw zo kan ontmenselijken is net zo abnormaal als een man die zijn vrouw en kinderen mishandelt of hondjes martelt. Een normaal mens heeft een basisgevoel voor levende wezens en om die te kunnen negeren en op grove wijze te schenden is er iets goed mis met je.Kijk eens aan zeg! Je begint echt zo vuil mogelijk te worden als reactie op Sapsorrow. Hondjes martelen en mensenhandel Ik ben fan geworden van haar hoor!
Zo hallo hoe trek je m'n verhaal uit z'n verband hee.

Ik weet wel wie Lenette van Dongen is van gezicht, maar heb haar eigenlijk nog nooit op tv gezien en ken haar verder niet. Ken haar voorstelling verder ook niet. En wie is Jacques dan? Je ergernssen naar haar daar kan ik verder helemaal niets mee, sorry. Zuurstofmasker is gewoon standaard protocol in een vliegtuig, en terecht.

En wat heeft mijn post over wel/geen partner te maken? Dat maak jij ervan. Ik heb al een hele tijd een vriend hoor. M'n eerste liefde. Zo'n labrador type is het. Wil niet zeggen dat ik zelf niet nog steeds de belangrijkste persoon in m'n leven ben. Met mezelf moet ik het immers m'n hele leven doen, dat is een zekerheid. Met hem hopelijk ook, tenminste daar droom ik over en maken we plannen voor. Maar die garantie heb je niet.

En ik stem ook gewoon SP hoor. Natuurlijk zijn we samen op de wereld enz. enz. en moeten we er zijn voor elkaar. Maar dat ga ik niet doen ten koste van mezelf.

Je mening over alleenstaande vrouwen vind ik heel apart. Natuurlijk zijn er vrouwen die niet goed voor zichzelf zorgen, maar dan kom je dus uit op wat ik zeg. Ze hebben niemand meer om voor te zorgen en daarom zorgen ze maar helemaal niet meer. In plaats van zélf de touwtjes in handen te nemen.

Dus uiteindelijk komen we gewoon allebei tot dezelfde conclusie denk ik dan maar?
quote:Sapsorrow schreef op 08 mei 2016 @ 12:33:

[...]

Bestaan die vrouwen nog dan? Die koste wat kost blijven? Heel wat minder dan vroeger, denk ik, en ik denk dat we in Nederland redelijk modern zijn. Moderner dan andere westerse landen. Vrouwen weten hier gewoon dat ze op eigen benen kunnen staan, als ze dat willen. Als ze dat niet doen, hebben ze imo meestal een goeie reden voor, een positieve.

Maar mooi gezegd hoor, ik herken er ook veel in. Ik had groei nodig, okeeee, maar het zo opgedrongen krijgen, is heel erg. Maar ik moet wel toegeven dat ik er nu veel baat van heb, van de groei die ik heb doorgemaakt. Door die groei, was het mogelijk om te blijven, ironisch genoeg. Maar hoe dat het To gaat, is aan haar natuurlijk. Sterkte vandaag, Zeeland! En een omdat het moederdag is.

Er was een keer een topic hier: dealbreakers. Dat heb ik toen met grote verbazing zitten lezen, wat mensen allemaal dealbreakers vinden. Ik vind het eerlijk gezegd fijn dat ik een makkelijk mens ben in dat opzicht. Er moet heel wat gebeuren voor ik stop met van mijn vriend te houden. Haten kan ik hem ook niet, hoe belachelijk hij zich ook gedraagt. En ook om ervoor te zorgen dat ik niet meer bij hem wil zijn, dat is gebleken. Liefde is het belangrijkste in mijn leven en daar ben ik trots op.Tering wat een deurmat! Ik ben lang single geweest toen mijn grote liefde overleed. En daar is niks mis mee. Een partner is een aanvulling op je leven. Het leven is ook heel leuk als je single bent. En ja, er zijn dealbrekers en vreemdgaan is er een van. Want dan heeft je partner namelijk die geweldige relatie allang verlaten
quote:Antoon69 schreef op 08 mei 2016 @ 16:01:

[...]

Kijk eens aan zeg! Je begint echt zo vuil mogelijk te worden als reactie op Sapsorrow. Hondjes martelen en mensenhandel Ik ben fan geworden van haar hoor!

Ik ben geen altruist hoor. Altruisme bestaat niet. Er is ooit een onderzoek gedaan naar altruisme, bij mieren. Jawel, mieren. Van mieren wordt namelijk gedacht dat ze de ultieme altruisten zijn. De vechtmieren, vechten letterlijk tot de dood om het nest te beschermen. Maar, ze kwamen erachter dat die mieren gewoon onderdeel zijn van een geheel. En het hele mierennest met de koningin, blijft beschermd. De soort blijft op die manier beschermd. Dus die vechtmieren, vechten niet voor zichzelf maar voor behoud van het nest en hun soort. Daar zijn ze op geprogrammeerd. Iedere mier heeft zijn functie in het geheel.

Dus altruisme, bestaat niet. Alles wat je doet, doe je op 1 of andere manier voor jezelf. Maar goed, ik zal de hond wel in de schuur verstoppen want wie weet wil mijn vriend hem wel martelen. Ze zijn dikke vriendjes, die twee, dus ik twijfel.
Je blijft bij hem, omdat je DENKT dat dat goed is voor jezelf.
Sapsorrow, ik ben het met je eens dat vergeving een groot goed is.

Maar liefde bestaat wel uit wederkerigheid. Dat is niet genoegen nemen met een toegegooide kruimel waar je weer een poosje op teren kunt. Dat is - vind ik - geen liefde. Dan ben je gehecht aan, of bang voor , of compleet afgestompt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Renee_ schreef op 08 mei 2016 @ 15:10:

[...]

Maar hoezo dan, had hij het verstandelijke vermogen niet om te kunnen bedenken zijn frustraties of problemen met jou te bespreken? Had hij nul komma nul weet van het bestaan van bv psychologen die je kunnen helpen bij problemen?Sapsorrow, misschien wil je nog even reageren op mijn vraag hoezo jouw partner geen andere manier wist dan vreemdgaan voor het omgaan met zijn frustraties/problemen. Wellicht heeft Zeeland ook iets aan je antwoord, omdat haar man ongeveer dezelfde frustraties (over hun huwelijk) had als jouw partner, zoals je schreef.
En groeien is geen eelt op je ziel kweken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Renee_ schreef op 08 mei 2016 @ 16:44:

[...]

Sapsorrow, misschien wil je nog even reageren op mijn vraag hoezo jouw partner geen andere manier wist dan vreemdgaan voor het omgaan met zijn frustraties/problemen. Wellicht heeft Zeeland ook iets aan je antwoord, omdat haar man ongeveer dezelfde frustraties (over hun huwelijk) had als jouw partner, zoals je schreef.

Mijn vriend heeft een bipolaire stoornis, en dat weten we nog niet zo heel lang. Bij hem speelt er dus een psychische aandoening mee. Als hij manisch is, gaat hij grensoverschrijdend gedrag aan. Eigenlijk wist hij zelf niet waarom hij het deed. En hij kon niet bij mij terecht ermee. Ik ben een lange tijd emotioneel niet beschikbaar geweest. Hij is zich daar nooit bewust van geweest, eerlijk gezegd ben ik degene geweest die het patroon kon zien. Het ging niet alleen om vreemdgaan trouwens. Zelf kan je niet objectief naar jezelf kijken he, en ik zag meer dan hij zelf.

Maar hoe zie je dat dan voor je? Mannen zijn zich, sorry, meestal al niet zo bewust van hun emoties en zeker niet als ze overvraagd en overspannen zijn. Het is geen hele bewuste keuze, heb ik ervan begrepen. Het is niet zo dat hij dacht, mm, ik voel ontzettend veel onrust, mijn kruis jeukt, laat ik Sap eens ff flink pijn gaan doen. Zo gaat dat niet. Dus had hij dan ipv naar de Wallen, naar een psycholoog moeten rijden? Denk je dat dat beter geholpen had dan? Hij heeft een probleem waar hij de rest van zijn leven mee moet zien te leven, daar is hij zich goed van bewust. Bewustwording is stap 1 en vaak duurt dat langer bij mannen.

Maar mijn vriend is een intelligent mens hoor. En erg lief, net als ik. Het is lastig, om je behoeftes bevredigd te zien in een relatie. Ik weet dat de meeste mensen veel heil in therapie zien maar wij hebben een nogal vervelende ervaring gehad daarmee toen hij in therapie ging. Dat had niks met ons of ons probleem te maken. Dus nu zoeken we iemand anders. Maar ik merk aan hem als we praten, dat hij inzichten heeft gekregen, die hij eerder niet had. Ik denk persoonlijk, dat mannen zoveel tijd besteden aan de kostwinnaar zijn, dat ze hun emoties verwaarlozen. En als je emotioneel 'onderontwikkeld' bent, maak je sneller onverstandige keuzes, vind ik.
echt is dit het Viva-forum uit het stenen tijdperk .... Ik sluit me weer eens aan bij blijfgewoonbianco
en dan zit je alleenstaande vrouwen, die vaak ook nog kostwinner zijn, af te kraken.

jij beweert nu dus eigenlijk dat ik mijn emoties verwaarloos en als gevolg daarvan rustig alles kan neuken wat los en vast zit.

want ik ben kostwinner en opvoeder.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 08 mei 2016 @ 17:24:

en dan zit je alleenstaande vrouwen, die vaak ook nog kostwinner zijn, af te kraken.

jij beweert nu dus eigenlijk dat ik mijn emoties verwaarloos en als gevolg daarvan rustig alles kan neuken wat los en vast zit.

want ik ben kostwinner en opvoeder.Dat lees ik echt niet in Saps' post. Op dit forum zijn veel hulpverleningsstrategieen die effectief kunnen zijn voor bijvoorbeeld mensen die enorm beperkt worden door irreele angsten of bovenmatig afhankelijk zijn van hun partner, verheven tot een soort universele standaard waar iedereen naar moet leven maar wat totale onzin is. Ik lees in Saps' post eindelijk iemand die hier tegenin gaat en op een gezonde manier relativeert.
volgens sap hebben alleenstaande vrouwen teveel tijd en zijn alleen bezig met make up, series en het verkrijgen van een piemel in hun bed....

klinkt mij in de oren als een hersenspoeling door haar vreemdgaande vriend.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 08 mei 2016 @ 17:44:

volgens sap hebben alleenstaande vrouwen teveel tijd en zijn alleen bezig met make up, series en het verkrijgen van een piemel in hun bed....

klinkt mij in de oren als een hersenspoeling door haar vreemdgaande vriend.Ik lees dat helemaal niet in de posten van Sapsorrow, maar blijkbaar zit er bij jou ergens een pijnpunt wat getriggerd wordt.
quote:[polydox schreef op 08 mei 2016 @ 17:53[/message]:

[...]

Ik lees dat helemaal niet in de posten van Sapsorrow, maar blijkbaar zit er bij jou ergens een pijnpunt wat getriggerd wordt.ze schrijft het letterlijk.
wij slapen nooit.

[...]

Waar blijven al die alleenstaande dames dan, die hebben zeeen van tijd over zonder partner, stoot dat glazen plafond nou eens door. Wanneer gaan vrouwen en mannen eens hetzelfde geld verdienen voor hetzelfde werk? Wat doen jullie dan, terwijl jullie jezelf op nummer 1 zetten, een geneesmiddel tegen kanker bedenken, filosofie lezen, rechten studeren? Nee. We gaan lekker winkelen en stappen. O en met make-up smeren en series kijken. Gaap! Stel eens een ECHT doel voor je leven, anders dan: ik wil alleen met een man die zijn piemel alleen in mij steekt. Ga de politiek in, alsjeblieft! Ga de wereld veroveren. Ik wacht nog steeds hoor. Want er komt niet zoveel van die emancipatie, imo. Het is allemaal veel blabla weinig kaas.Hoe kun je nou zeggen dat je dat niet leest in haar post.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven