Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
donderdag 20 februari 2020 om 19:53
Het klinkt inderdaad allemaal super positief, en op zich heb ik ook geen reden om te twijfelen aan zijn intenties.
Het is de afgelopen dagen echter wel wat stiller tussen ons, en ik moet dan ineens denken aan wat Julus een keer zei: ben jij wel enthousiast?
Ik ben bang dat ik hem met mijn nukkige bui een beetje heb afgeschrokken, hij is wat minder enthousiast als eerder deze week.
En dan moet ik dus echt mn best doen om geen appje te sturen in de trant van "zo hoeft t van mij niet".
Zal wel last hebben van mn hormonen
maar ik moet dus wachten tot ik hem kan aankijken voordat ik het over mijn gevoel kan hebben. Die communicatie via de tel is zo funest voor bepaalde zaken.
Het is de afgelopen dagen echter wel wat stiller tussen ons, en ik moet dan ineens denken aan wat Julus een keer zei: ben jij wel enthousiast?
Ik ben bang dat ik hem met mijn nukkige bui een beetje heb afgeschrokken, hij is wat minder enthousiast als eerder deze week.
En dan moet ik dus echt mn best doen om geen appje te sturen in de trant van "zo hoeft t van mij niet".
Zal wel last hebben van mn hormonen
donderdag 20 februari 2020 om 20:05
Ergens loopt het een beetje stroef. Als je allebei wat angstig bent, wacht je op elkaars signalen: vindt hij/zij me nog wel leuk? Waarom appt hij/zij minder? Gevolg is dat je allebei afwachtend bent en op de rem trapt. Als je dit niet kunt doorbreken komt er steeds meer afstand. Iemand zal dus iets moeten doorbreken.
donderdag 20 februari 2020 om 20:28
Alsof de duivel er mee speelt; hij appt nu dus. Ik heb gelijk heel enthousiast terug geappt, interesse getoond in een aantal privézaken van hem. Hopelijk komt t goed over
En Julus, je hebt gelijk. Iets moet doorbroken worden, ik kan ook niet in zijn hoofd kijken, wie weet wat hij zich afvraagt (of juist niet).
Die stoute schoenen moeten maar eens uit de kast komen ja. Voorheen had ik hier nooit moeite mee, uiten van gevoelens. Ik kan me herinneren van toen ik nog een tiener was dat ik tot 2 x toe gewoon tegen een crash zei dat ik verliefd was. Beiden voelden (op dat moment) niet hetzelfde en ik leef nog steeds
En Julus, je hebt gelijk. Iets moet doorbroken worden, ik kan ook niet in zijn hoofd kijken, wie weet wat hij zich afvraagt (of juist niet).
Die stoute schoenen moeten maar eens uit de kast komen ja. Voorheen had ik hier nooit moeite mee, uiten van gevoelens. Ik kan me herinneren van toen ik nog een tiener was dat ik tot 2 x toe gewoon tegen een crash zei dat ik verliefd was. Beiden voelden (op dat moment) niet hetzelfde en ik leef nog steeds
donderdag 20 februari 2020 om 20:53
Je hebt dus nu al iets doorbroken
Hoop dat hij er net zo enthousiast op reageert. Mannen willen ook het signaal en gevoel krijgen dat er interesse is natuurlijk. Het is alleen soms lastig duiden waarom iemand minder of minder enthousiast appt. Soms zal het desinteresse zijn en soms vanuit onzekerheid of de ander er op zit te wachten. Dus nu zal moeten blijken wat het bij hem is.
Hoop dat hij er net zo enthousiast op reageert. Mannen willen ook het signaal en gevoel krijgen dat er interesse is natuurlijk. Het is alleen soms lastig duiden waarom iemand minder of minder enthousiast appt. Soms zal het desinteresse zijn en soms vanuit onzekerheid of de ander er op zit te wachten. Dus nu zal moeten blijken wat het bij hem is.
donderdag 20 februari 2020 om 21:48
Ik las het ook. Wat jammer zeg. Ik had toch ook wel de indruk dat het zich aardig ontwikkelde.Qiyara schreef: ↑20-02-2020 15:10Still jij hebt die ballen, go for it! Niet invullen, maar zeker weten.
Attra wat leuk! Hopelijk nu wel een date die doorgaat en wederom gezellig is!
Flaffy, dank je wel. Voel me wel echt verdrietig hoor, dus heb nog even wat te verwerken.
Hoe staat het met jou en je date? Heb je al meer helder voor jezelf?
Sterkte met het verwerken en je hebt iig een paar leuke dates gehad en ervaren dat het de moeite waard kan zijn.
donderdag 20 februari 2020 om 22:14
Misschien aanvullend op deze opmerking heb ik zelf het idee dat soms de "stijl" van iemand met appen erg anders kan zijn als bijvoorbeeld die van jezelf. Dan hoeft het niets te betekenen als de ander niet enthousiast overkomt of snel reageert.Julus schreef: ↑20-02-2020 20:53Je hebt dus nu al iets doorbroken![]()
Ikzelf ben bijvoorbeeld iemand die altijd vrij snel reageert,maar dat doet niet iedereen en dat is ook prima.
Soms vind ik het ook wel grappige verschillen. Als ik dan met iemand die jonger is app gebruiken die veel meer foto's in appjes terwijl ik vrijwel nooit foto's maak.
@Still interesse tonen doet het altijd goed, maar zoals je eerder al aangaf iemand aan kunnen kijken in real life als je het over gevoelens of voor jou belangrijke dingen wil hebben is denk ik wel beter.
vrijdag 21 februari 2020 om 07:22
Dank je wel Spell! Voel me stukken beter merk ik, alle emoties de afgelopen 2 dagen er laten zijn.
Dat helpt
Voel me dankbaar vanochtend.
(om er weer een heerlijke zweverige term in te gooien
vrijdag 21 februari 2020 om 15:44
Bal-loze Still reporting for an update;
Ik heb dus niet de ballen gehad
Vandaag tijd doorgebracht met mn date, en de sfeer was zo fijn dat ik het niet kon opbrengen om het onderwerp aan te snijden.
Ik moet volgende week voor zaken naar t buitenland en hij bood gelijk aan om een paar dingen voor mij te regelen zodat ik daar mn handen vrij zou hebben. Dat was zo lief aangeboden dat ik dacht, we hebben het er een andere x wel over.
Ik heb dus niet de ballen gehad
Vandaag tijd doorgebracht met mn date, en de sfeer was zo fijn dat ik het niet kon opbrengen om het onderwerp aan te snijden.
Ik moet volgende week voor zaken naar t buitenland en hij bood gelijk aan om een paar dingen voor mij te regelen zodat ik daar mn handen vrij zou hebben. Dat was zo lief aangeboden dat ik dacht, we hebben het er een andere x wel over.
zaterdag 22 februari 2020 om 07:28
Hoop dat het wederzijds is Still. Meestal heb ik er een hard hoofd in als iemand heeft aangegeven geen relatie te willen en er nu ook niet meer over begint. Maar wellicht van beide kanten nu een angst, omdat jullie het allebei hebben gezegd. Hij klinkt wel echt committed en echt erg in to you.
Maar goed, ik sta nergens meer van te kijken
Maar goed, ik sta nergens meer van te kijken
zaterdag 22 februari 2020 om 08:22
Dat is wat ik vooral geleerd heb van online daten. Dat houdt me heel goed met beide voeten op de grond.
Still hoe je date gaat reageren daar kunnen we enkel naar gissen. Je zal het pas weten wanneer je de vraag popt. Meestal veranderen ze niet van gedacht als ze zeggen dat ze geen relatie willen. Heel soms wel. Misschien is dat net de reden dat hij er zo relaxed in staat, omdat je weet dat je van hem niets moet verwachten. Of misschien denkt hij dat je wel al hebt gemerkt dat hij ook open staat voor meer. Enkel gissingen.
Dat je er op jullie laatste ontmoeting niet wou over beginnen is niet erg. Maar ik zou er niet te lang meer mee wachten.
zaterdag 22 februari 2020 om 09:11
Qiyara schreef: ↑22-02-2020 07:28Hoop dat het wederzijds is Still. Meestal heb ik er een hard hoofd in als iemand heeft aangegeven geen relatie te willen en er nu ook niet meer over begint. Maar wellicht van beide kanten nu een angst, omdat jullie het allebei hebben gezegd. Hij klinkt wel echt committed en echt erg in to you.
Maar goed, ik sta nergens meer van te kijken![]()
Dit denk ik dus ook. Ik wil dat gesprek ook niet aangaan om er een relatie uit te slepen, maar zodat hij weet wat ik voel. Want sinds we eenmaal hebben uitgesproken dat we wel kijken hoe t loopt, is er niet meer over gevoelens gesproken.Attraverso schreef: ↑22-02-2020 08:22![]()
Dat is wat ik vooral geleerd heb van online daten. Dat houdt me heel goed met beide voeten op de grond.
Still hoe je date gaat reageren daar kunnen we enkel naar gissen. Je zal het pas weten wanneer je de vraag popt. Meestal veranderen ze niet van gedacht als ze zeggen dat ze geen relatie willen. Heel soms wel. Misschien is dat net de reden dat hij er zo relaxed in staat, omdat je weet dat je van hem niets moet verwachten. Of misschien denkt hij dat je wel al hebt gemerkt dat hij ook open staat voor meer. Enkel gissingen.
Dat je er op jullie laatste ontmoeting niet wou over beginnen is niet erg. Maar ik zou er niet te lang meer mee wachten.
Als ik uit ga van hoe hij met mij omgaat, wat hij voor mij doet etc dan is hij wel into me ja (dat heeft hij ook gezegd).
Ik sta ook nergens meer van te kijken hoor! Ben op alles voorbereid
zaterdag 22 februari 2020 om 10:28
Even jullie mening:
Zou een 2de date met iemand hebben vandaag. Diegene appte vanmorgen vroeg dat het vannacht laat werd, en dat het ergens eind van middag word.
Ik heb dan zoiets van laat maar. Graag of niet, aangezien hij al dagen terug appte dat hij er zin in had, en ik niet op hem ga zitten wachten tot hij appt.
Maar misschien overdrijf ik, omdat ik die date teleurstelling van de vorige keer nog wel mee zit.
Is trouwens geen nieuwe date. Maar het afspreken kwam steeds niet, door onze drukke agenda's.
Zou een 2de date met iemand hebben vandaag. Diegene appte vanmorgen vroeg dat het vannacht laat werd, en dat het ergens eind van middag word.
Ik heb dan zoiets van laat maar. Graag of niet, aangezien hij al dagen terug appte dat hij er zin in had, en ik niet op hem ga zitten wachten tot hij appt.
Maar misschien overdrijf ik, omdat ik die date teleurstelling van de vorige keer nog wel mee zit.
Is trouwens geen nieuwe date. Maar het afspreken kwam steeds niet, door onze drukke agenda's.
zaterdag 22 februari 2020 om 10:36
zaterdag 22 februari 2020 om 10:45
We hadden afgesproken dat ik in de middag naar hem toe zou gaan, om zijn stad een beetje te verkennen. Dus zo rond een uur of 15.00 uur. En erna een hapje te eten.
Ja, om eerlijk te zijn maakt het me niet zoveel uit dat het niet doorgaat. Aangezien ik al een date teleurstelling heb ervaren, heb ik nu zoiets van: dit maakt dan ook niet meer uit.
Ja, om eerlijk te zijn maakt het me niet zoveel uit dat het niet doorgaat. Aangezien ik al een date teleurstelling heb ervaren, heb ik nu zoiets van: dit maakt dan ook niet meer uit.
zaterdag 22 februari 2020 om 10:58
Maar zo ontzettend anders zijn de plannen toch niet? Alleen misschien wat minder tijd om de stad te verkennen (met dit weer niet per se een straf). Hij lijkt het juist wel door te willen laten gaan door een iets later tijdstip voor te stellen. Op dit moment zou ik even bij mezelf bedenken of het handig is om weer te daten met deze mindset.
zaterdag 22 februari 2020 om 11:28
Had hij niet graag gewild dan had hij geannuleerd toch? En persoonlijk vind ik het ook geen weer om uren buiten te lopen, wij doen in de late namiddag een activiteit binnen en nadien restaurant.
Heb jij ‘een’ date teleurstelling ervaren, zoals in één? Laat je daardoor toch niet kisten. Anders zou ik voor de rest van mijn leven single moeten blijven.
Heb jij ‘een’ date teleurstelling ervaren, zoals in één? Laat je daardoor toch niet kisten. Anders zou ik voor de rest van mijn leven single moeten blijven.
zaterdag 22 februari 2020 om 13:26
Dat is zeker waar.Rolami schreef: ↑20-02-2020 22:14Misschien aanvullend op deze opmerking heb ik zelf het idee dat soms de "stijl" van iemand met appen erg anders kan zijn als bijvoorbeeld die van jezelf. Dan hoeft het niets te betekenen als de ander niet enthousiast overkomt of snel reageert.
Ikzelf ben bijvoorbeeld iemand die altijd vrij snel reageert,maar dat doet niet iedereen en dat is ook prima.
Soms vind ik het ook wel grappige verschillen. Als ik dan met iemand die jonger is app gebruiken die veel meer foto's in appjes terwijl ik vrijwel nooit foto's maak.
@Still interesse tonen doet het altijd goed, maar zoals je eerder al aangaf iemand aan kunnen kijken in real life als je het over gevoelens of voor jou belangrijke dingen wil hebben is denk ik wel beter.
zaterdag 22 februari 2020 om 13:28
Zo te lezen loopt het al langer niet van een leien dakje en lukte afspreken niet. Juist dan zou je verwachten dat er deze keer geen kink in de kabel komt. In dit geval zou ik er geen trek meer in hebben.Snow2018 schreef: ↑22-02-2020 10:28Even jullie mening:
Meestal is het: als het begin stroef loopt, blijft dit zo.
zaterdag 22 februari 2020 om 13:31
Voor een eerste date is een paar uur lang genoeg. Het is om te zien of het irl ook klikt. Iets eten samen zou ik pas bepalen als het klikt, anders wordt het een lange zit.Snow2018 schreef: ↑22-02-2020 10:45We hadden afgesproken dat ik in de middag naar hem toe zou gaan, om zijn stad een beetje te verkennen. Dus zo rond een uur of 15.00 uur. En erna een hapje te eten.
Ja, om eerlijk te zijn maakt het me niet zoveel uit dat het niet doorgaat. Aangezien ik al een date teleurstelling heb ervaren, heb ik nu zoiets van: dit maakt dan ook niet meer uit.![]()
zaterdag 22 februari 2020 om 13:59
Dit is niet de date waar ik het laatst over had.. daar heb ik het contact mee verbroken.
Mijn "date" van vandaag heeft uiteindelijk toch afgezegd.
Katertje was erger dan verwacht.
Ik had er toch al niet zoveel zin in.