Smachten op afstand

24-10-2009 14:03 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik nou toch aan het doen? Ik ben volkomen uit mn doen door een man die ver weg woont. Écht ver weg: denk aan vele duizenden kilometers en een flinke oceaan ertussen. Iemand die ik twee keer kort heb ontmoet, met wie ik een superleuke avond had en de maand daarna een immens intens weekend heb beleefd. En waarvan het nu volkomen onwaarschijnlijk is dat we binnen afzienbare tijd nog eens toevallig in elkaars buurt zullen zijn.

Dus wat te doen?!

Ik zit hier maar een beetje te smachten op afstand en ik weet echt niet wat ik daarmee moet. Ik geniet er van hoor, dat wel, ik smacht en lach om mezelf. Dus het is geen drama, wat dat betreft is het alleen maar heerlijk.

Zijn er mensen die dit kennen? Een heftige liefde op afstand, als je iemand leert kennen die ver weg woont en je hebt niet veel tijd gehad om samen door te brengen, hoe doe je dat dan? Ga je moeite doen om diegene weer op te zoeken? (ik schreef zoenen in plaats van zoeken, zeer freudiaans want als ik een wens mocht doen nu was het dicht genoeg bij hem zijn om te zoenen)

Als ik iemand leer kennen is dat in het begin meestal casual aftasten. Je spreekt eens wat af en als het leuk is spreek je nog eens wat af. Beetje bellen, samen wat eten, elkaar leren kennen. Maar hoe doe je zoiets over een oceaan heen? Want het lijkt wel alsof het óf meteen heel serieus moet worden, óf maar beter volledig afgekapt kan worden.

Een beetje bellen is al meteen een euro per minuut, mailen kan natuurlijk wel maar je gaat niet meteen halve epistels schrijven aan iemand die je net een paar dagen kent, opzoeken (ja graag!) en je bent direct een kleine duizend euro verder. Allemaal niet erg casual daten imho...

Oh ik zit hier maar te zuchten, wat te doen wat te doen?!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
.
even vanaf Cole's account. Ik dacht opeens: hoe zou het met spijker en bassist zijn en besloot even hier te gluren. En jawel! Er is hoop aan de horizon! Leuk leuk leuk!
quote:ColeTurner schreef op 09 februari 2010 @ 18:11:

even vanaf Cole's account. Ik dacht opeens: hoe zou het met spijker en bassist zijn en besloot even hier te gluren. En jawel! Er is hoop aan de horizon! Leuk leuk leuk!

Hele dikke want zoooo leuk om stiekem wat van je te horen!

ja we hebben vandaag even kort gebeld. Hij was net wakker, slaperig. Fijn om hem te horen.

Hij belt me later deze week even langer. We moeten heus wel een keer serieus praten over elkaar zien; hoe, wat, waar, wanneer, maar het komt er steeds maar niet van. Als ik hem spreek lijk ik wel 1000 dingen te zeggen en vragen te hebben en hij ook. Zo maf, meestal wordt dat minder als je elkaar een tijd niet ziet. Maar dit is na bijna 4 maanden nog niets afgenomen.

Nadat we op hadden gehangen stuurde hij me nog een smsje: bedankt voor je telefoontje, ik heb het idee dat het een goede dag wordt vandaag.

(Soms blijf ik maar grijzen wat een maf verhaal dit toch is. Zelfs volslagen onbekenden op een forum zoeken af en toe dit oude topic op omdat ze kennelijk het gevoel hebben dat het niet over kón zijn. En dat was het ook nog niet, het gaat nog een staartje hebben. Geen idee hoe dat praktisch ingevuld wordt maar HET IS NOG NIET KLAAR!)
Nee joh, jullie zijn meant to be. Het straalt er gewoon vanaf. En later als jullie oud en grijs zijn en tig kleinkinderen hebben die uiteraard tweetalig zijn opgevoed, laat je ze dit topic lezen en liggen ze in een deuk. Wel uitprinten dit topic dus!

Ik geloof echt dat het helemaal goed gaat komen tussen jullie, dat doe ik al vanaf het begin en zelfs toen je schreef dat het over was. Wordt vast een hele leuke valentijnsdag voor je!

Ik blijf af en toe meegluren hoor!
Aan ieder smachten komt een einde... Ik heb een ticket in mn zak, ik ga over twee weken naar Bassist!
Ben hier voornamelijk in het begin een paar keer langs gesurft, maar wat een geweldig leuk nieuws zo!
Wat een waanzinnig nieuws.......ontzettend spannend.......hoe houdt je het hier die 2 weken nog vol....pffff, haha, maar een super vooruitzicht. Weet Bassist het al, hoe reageerde hij......hoe lang blijf je......kun je iets met je hondjes regelen?

(vroeg ik me ff af, omdat ik zelf ook een hondje heb)

En dat smachten gaat natuurlijk gewoon door, maar nu op een hele andere manier :-)

Ben zo benieuwd......je gaat ons vanuit daar toch wel op de hoogte houden he.
Bassist weet het al ja, ik belde hem toen ik de tickets in de aanbieding zag. En na een paar uur twijfelen belde hij op dat hij me graag wilde zien.

Er zitten wel wat haken en ogen aan, zo weet hij nog niet of hij vrij kan krijgen. En hij weet nog niet of hij dan al verhuisd is of juist moet verhuizen. En tot overmaat van ramp is juist dat weekend zijn ex, die hem nog niet met rust laat, jarig. Die gaat hem waarschijnlijk dronken bellen... Dus nee het is niet perfect.

Maar de wereld is niet perfect en we gaan gewoon wel zien.

De honden komt wel goed, ik heb zowaar twee serieuze aanbiedingen van forummers die er op willen passen! Maar ik denk dat ze bij familie gaan logeren, dat regel ik dit weekend. De honden zijn nooit echt een probleem, ik ga wel vaker op vakantie en er zijn altijd mensen die ze wel willen. Ze zijn best lief namelijk
.
WOOOOOOOOOOOOW wat coooooooool!
Ik vind t vandaag eerlijk gezegd opeens doodeng.

Oh klote, als ik me maar niet vergis. Nou ja, als ik me vergis zit ik een lang weekend in een toffe stad en hoef ik mezelf daarna niet meer te kwellen met 'wat als'.

Vandaag mn ouders verteld. Ik was een beetje bang voor hun reactie, maar ze vinden t alleen maar hartstikke leuk voor me. Ze zeiden: volg je hart, en goed dat je er heen gaat om uit te zoeken hoe het zit.

Ik zit al de hele dag op mn telefoon, wat onzin is want ik ga er eigenlijk van uit dat ik hem zondagavond pas weer spreek. Doodeng.
quote:Bubbles_ schreef op 13 februari 2010 @ 01:00:

Tip: doe hem een hotelovernachting cadeau Ja dat klinkt wel als een mooi plan, maar ik zou niet weten waar ik nog meer geld vandaan moet schrapen nu! Ik wil wat achter de hand houden om een goedkoop hotelletje te kunnen nemen als het allemaal tegenvalt en ik niet het hele weekend bij hem wil doorbrengen.
Net lekker gedoucht, jurkje aan, haar goed föhnen, make up, parfum. Nu een koud biertje open en the XX alvast hard door de kamer. Straks pikt mn lift me op en dan naar het concert.

Zoooo'n zin in!

De laatste keer dat ik Bassist zag had ik hun cd net op mn laptop gezet. We werden wakker en ik zet deze muziek aan. Bassist en ik in het hotelbed en the xx (een tikje blikkerig, want laptop) dromerig als achtergrondritme. Hij kende het niet maar was op slag verkocht, vindt het nu de beste cd van 2009. Waarop ik moest lachen omdat mannen altijd lijstjes lijken te maken: beste cd, beste seks in een hotelbed, beste romantische lovestory. Wat mij betreft allemaal afgelopen herfst Nu naar t concert en over 10 dagen in het vliegtuig. Alles komt altijd weer samen.
.

Jihaaaaaa! Leuk Spijker!! En dapper! En Leuk! En had ik dapper al genoemd?

Nu begint de voorpret en dus ook de zenuwen. Niet zo gek natuurlijk. Dat maakt het alleen maar extra leuk toch?

Geniet!
thx lunax!

Gisteren nog even met bassist gsmst tijdens t cncert. Zit voor mij altijd zo veel herinneringen aan muziek.

T wordt nu al spannend ja... nog 9 dagen. Klote, ik hoop zo dat we elkaar niet tegen gaan vallen!
Muziek is het dagboek van je leven heb ik iemand eens horen zeggen. Dat klopt wel vind ik. Muziek zegt héél veel.

En tja... als het tegenvalt... idd klote. Maar dan weet je het wel. Dan heb je het geprobeerd. Dan hebben jullie het een kans gegeven. En dat is vast meer dan de meeste mensen kunnen zeggen
Lieve meelezers! (zijn jullie er nog?) Nog minder dan een week!!!!
Ik lees mee, vind het zo onwijs spannend en gaaf voor je!
Stoer wijf ben je Spijker! En ik geef je groot gelijk om te gaan, geniet geniet en geniet er van! Nog een paar nachtjes slapen en dan zie je hem weer!
Ja, echt fijn! Hij belde me vanochtend wakker. Hij helemaal vrolijk en vol energie en in de zaterdagavond stemming. Ik met mn slaperige hoofd, nog half in een droom. Pfffff dat tijdsverschil soms. Gelukkig zitten we volgende week weer even in dezelfde tijdzone!
quote:Spijker schreef op 20 februari 2010 @ 21:17:

Lieve meelezers! (zijn jullie er nog?) Nog minder dan een week!!!!

Jazeker!

Heb je je zenuwen een beetje onder controle? Of hebben die inmiddels plaats gemaakt voor enthousiastme en exitement (schijf je dat zo?)?
Nee, ik heb mn zenuwen niet onder controle want ik vlieg met Lufthansa

Oftewel: goh Spijker, ingewikkeld verhaal, zo internationaal. En een lastige ex. Tjee, kan t nog onmogelijker joh? Jahoor: ik boek gewoon een ticket bij een maatschappij die precies dán besluit te staken!!!
quote:Spijker schreef op 22 februari 2010 @ 18:24:

Nee, ik heb mn zenuwen niet onder controle want ik vlieg met Lufthansa

Oei.

Wanneer moet je vliegen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven