Smachten op afstand

24-10-2009 14:03 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik nou toch aan het doen? Ik ben volkomen uit mn doen door een man die ver weg woont. Écht ver weg: denk aan vele duizenden kilometers en een flinke oceaan ertussen. Iemand die ik twee keer kort heb ontmoet, met wie ik een superleuke avond had en de maand daarna een immens intens weekend heb beleefd. En waarvan het nu volkomen onwaarschijnlijk is dat we binnen afzienbare tijd nog eens toevallig in elkaars buurt zullen zijn.

Dus wat te doen?!

Ik zit hier maar een beetje te smachten op afstand en ik weet echt niet wat ik daarmee moet. Ik geniet er van hoor, dat wel, ik smacht en lach om mezelf. Dus het is geen drama, wat dat betreft is het alleen maar heerlijk.

Zijn er mensen die dit kennen? Een heftige liefde op afstand, als je iemand leert kennen die ver weg woont en je hebt niet veel tijd gehad om samen door te brengen, hoe doe je dat dan? Ga je moeite doen om diegene weer op te zoeken? (ik schreef zoenen in plaats van zoeken, zeer freudiaans want als ik een wens mocht doen nu was het dicht genoeg bij hem zijn om te zoenen)

Als ik iemand leer kennen is dat in het begin meestal casual aftasten. Je spreekt eens wat af en als het leuk is spreek je nog eens wat af. Beetje bellen, samen wat eten, elkaar leren kennen. Maar hoe doe je zoiets over een oceaan heen? Want het lijkt wel alsof het óf meteen heel serieus moet worden, óf maar beter volledig afgekapt kan worden.

Een beetje bellen is al meteen een euro per minuut, mailen kan natuurlijk wel maar je gaat niet meteen halve epistels schrijven aan iemand die je net een paar dagen kent, opzoeken (ja graag!) en je bent direct een kleine duizend euro verder. Allemaal niet erg casual daten imho...

Oh ik zit hier maar te zuchten, wat te doen wat te doen?!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Vrijdag. Dus als het goed is vliegen ze dan weer. Als het goed is... Duim maar voor me, ok?
quote:Discus schreef op 12 februari 2010 @ 13:55:

Wat een waanzinnig nieuws.......ontzettend spannend.......hoe houdt je het hier die 2 weken nog vol....pffff, haha, maar een super vooruitzicht. Weet Bassist het al, hoe reageerde hij......hoe lang blijf je......kun je iets met je hondjes regelen?

(vroeg ik me ff af, omdat ik zelf ook een hondje heb)

En dat smachten gaat natuurlijk gewoon door, maar nu op een hele andere manier :-)

Ben zo benieuwd......je gaat ons vanuit daar toch wel op de hoogte houden he.

Het zal mn dirty mind wel zijn maar ik las eerst

Kun je iets op zn hondjes regelen.....
EV duimt mee.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:NewWoman schreef op 22 februari 2010 @ 18:29:

[...]

Het zal mn dirty mind wel zijn maar ik las eerst

Kun je iets op zn hondjes regelen..... Denk zo dat dat ook nog wel te regelen valt
quote:Elmervrouw schreef op 22 februari 2010 @ 18:29:

EV duimt mee.Bedankt! Ja het zal toch goddomme niet waar zijn dat die vlucht nu gecancelled wordt
quote:Spijker schreef op 22 februari 2010 @ 18:29:

[...]

Denk zo dat dat ook nog wel te regelen valt *lacht nu hardop* (en duimt)
Dat méén je niet!

Ze moeten gewoon weer vliegen vrijdag. Dat kan niet anders. Anders ga ik namelijk iets roepen over tekenen, en dingen die niet zo moeten zijn. Dus ze vliegen gewoon, want jij en bassist moeten gewoon wél zo zijn!
quote:Spijker schreef op 22 februari 2010 @ 18:27:

Vrijdag. Dus als het goed is vliegen ze dan weer. Als het goed is... Duim maar voor me, ok?Ik duim voor je! Die 'gründliche' Duitsers zullen er dan toch wel uit zijn?!
Sjee Spijker, jij maakt het spannend zeg Ik heb net je verhaal helemaal gelezen, moest het gewoon in 1 keer uitlezen ;)

Vind het super dat je geboekt hebt!! Maarre nu zal het toch niet zo zijn dat je niet kan gaan omdat ze bij Lufthansa staken?? Ik duim ook voor je hoor dat je over een paar dagen in het vliegtuig richting bassist zit.
Spijker neeee dat meen je niet, via lufthansa geboekt? Oehh als ze niet vliegen..ik ga persoonlijk een piloot aan zn haren trekken dat ie moet gaan vliegen...
Hoera, de staking bij Lufthansa is verzet naar 8 maart! http://www.lufthansa.com/ ... &nodeid=1874371&cid=18002

Goddank.....!!!

Vrolijkie, alles in een keer doorgelezen? Grappig, dat heb ik zelf zelfs nog nooit gedaan

Dus. Zoals het er nu voor staat... Vlieg ik vrijdagochtend gewoon volgens plan. Vandaag gaat Bassist proberen vrij te krijgen op z'n werk, maar of het lukt heeft te maken met een zieke collega en het is nog niet zeker of die vandaag weer terug zou zijn. We duimen dus nog even door
Joehee, wat fijn!! Wat zal jij opgelucht zijn

Maar goed, duim nog wel even door hoor, hopelijk is bassist lekker vrij als jij aankomt.

Was echt heel leuk om het in 1 keer door te lezen hoor, een soort van feelgoodmovie-effect (al heb ik het eind nog niet kunnen lezen natuurlijk, maar ga er vanuit dat dat LEUK gaat worden!!).
Overmorgen is dit topic ook alweer 4 maanden oud Tijd gaat zo snel!

(nou nog even de laatste dagen doorkomen, was het maar vrijdag)
Ha, moest aan je denken vanochtend: http://www.nu.nl/economie/2190757/einde ... hansa.html.

Geniet van je reis. Vind het erg spannend voor je, hoop dat alle vragen beantwoord worden!

Het is al dinsdag
Ik zet de PAK hier ook neer, volgens mij best gepast

Komtie:

3 days, 2 hours, 58 minutes and 54 seconds

Whooohoooooo
Jullie maken me gek!

Stand van zaken:

- selftanner voor een beetje een kleurtje - check

- haren bijgeverfd - check

- nieuwe lingerie - check

- nieuwe mascara - check

- kleding die mee moet uitgezocht - check

- schoenen die mee moeten uitgezocht - nee, nog twijfels

- waxen - morgen (eng!)

- weten of Bassist vrij heeft - nog steeds onbekend, hoop hem vanavond te spreken

- tentamen over 3 uur - gróót probleem, want hoofd enkel en allenig in Bassistenland

- muziek - alles wat me aan hem doet denken, samengebald in een nieuwe itunesplaylist genaamd 'smachtlijst'

- nieuwe conclusie: hitsigheid + zenuwachtigheid zorgt voor een toename van de drop- en wijnconsumptie en voor zeer ernstige onrust
Weten of hij vrij heeft?....

*verbaasd*

Succes met je tentamen!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wil je alvast heel veel plezier wensen, geniet ervan. Ga je ons op de hoogte houden.....alhoewel....dat is weer minder tijd met Bassist.....kijk maar. Zal aan je denken :-)

En je tentamen nog een beetje goed gemaakt?
Ja EV hij weet niet of hij vrij kan krijgen. Heeft delaatste maanden al veel vrij genomen vanwege zn zieke moeder en heeft een zieke collega, dus t is even afwachten.

Tentamen hoor ik morgen de uitslag van. Over n uurtje mn andere tentamen. Ook al weinig vertrouwen in, t is niet het slimste hoor, zoiets heftigs plannen na een tentamenperiode, ik heb er niet echt mn hoofd bij nu!
Owja, glij ik daar langzaam van mijn blauwe wolk af (jaaaa ik weet :p) zie ik wat ik allemaal gemist heb. spijker!!!!!!!! WOOOOHOOOO!!!!!!!! Ik wist dat het voor jou een goede, zeg maar rustig fantastische, lente zou worden ! Wat verschrikkelijk leuk. Heel veeeeeel plezier, al heb ik zo het idee dat dat wel gaat lukken :-)
even uit tijdgebrek en luiheid een copy paste uit het LDR-topic

Pff, zucht steun en kreun. Klote. Nee, goed. Nee, klote. Tas is gepakt. Ik kon niet kiezen dus heb gewoon alles er maar ingeflikkerd en zou nog steeds 2x zoveel mee mogen nemen, dus dat zit goed. Handbagage ligt klaar en kleren waarin ik wil reizen ook.

Dus check check check.

Over n kwartier moet ik weg, nog even lesgeven. Daarna breng ik de honden naar de oppas. Dan me verkleden en de laatste trein pakken en dan een zinloze nacht op schiphol hangen.

Ik weet alleen nog steeds niet welke dagen Bassist vrij heeft en waar we elkaar gaan zien, want daar zou hij vandaag met z'n collega over bellen. Ik ga hem bellen als ik klaar ben met lesgeven. Of ergens gedurende de schiphol-hang-nacht, als ik toch geen kut te doen heb. Moet er wel voor zorgen dat ik niet nu een uur long distance ga bellen terwijl ik hem over 24 uur zie

Ow klote, dat ik hem over 24 uur zie. Hart in mn keel, knoop in mn maag. Opeens zenuwen, nerveus, niet happy. Zit opeens te denken: misschien toch nog even snel een hotel boeken, want ik heb nog nooit bij hem gelogeerd. Kom ik aanzetten met mn spullen (inclusief toch maar die 3 paar schoenen, want écht ik heb 2 kleuren pumps nodig) en wat raar eigenlijk en wat ga ik eigenlijk doen. Fuck. Had ik toch Nederlandse kitschcadeautjes moeten kopen? Had ik toch 20 kilo moeten afvallen? Had ik toch een LOI-cursus engels moeten volgen? Had ik toch zijn nummer moeten wissen en niet opnemen?

Klote klote. Wat leuk. Wat spannend. Wat fuck.

Wat heftig.
Spijk, relax......haha, dat lukt natuurlijk niet, maar niet piekeren, vooral genieten, je gaat erheen om elkaar weer te zien, te kijken wat dat doet......komt helemaal goed, nog ff volhouden. Heel veel plezier en een goede reis.
Ooooh...Spijker! Je gaat gewoon vandaag al weg. Je reis begint al op Schiphol straks. Pfff... dat wordt een lange nacht dan inderdaad.

En idd... Relaaaaaxxxxx en vooral héél veel plezier! En vooral mooie verhalen voor ons verzamelen
PS: Hoe is het afgelopen met je tentamens eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven