Stigmatisering van rechtse mannen

04-03-2020 18:36 1510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 40 jaar, en sinds twee jaar actief op Tinder. Aldus heb ik vele duizenden profielen van vrouwen voorbij zien komen. Gebaseerd op eigen observaties zie ik een duidelijke trend, namelijk dat veel Tinder-dames expliciet op voorhand mannen uitsluiten die PVV of FvD stemmen.

Een eerste punt dat ik wil maken (maar niet specifiek bij relatie-pijler past) is dat ik niet begrijp dat Wilders en Baudet over een kam geschoren worden. Van Wilders kun je nog zeggen dat hij een ongelikte beer is die zich in debatten weinig aantrekt van fatsoensnormen of respect voor zijn opponenten. In die zin kan ik begrijpen dat sommige vrouwen waardering voor die stijl van politiek bedrijven onaantrekkelijk vinden. Maar wat heeft Thierry in Godsnaam ooit gedaan om tot paria uitgeroepen te worden? Dat is toch gewoon een keurige jongeman met hele doorsnee standpunten en een prima toon? Ik vind dat die jongen zeer onheus behandeld wordt.

Mijn tweede punt past wel volledig bij de thematiek van de relatie-pijler. Want wordt, in het kielzog van Thierry, niet ook de FvD-kiezer zeer onheus behandeld? Ik denk dat een van de voordelen van het traditionele man-vrouw-model is dat beide seksen elkaar kunnen aanvullen en versterken. Binnen dat model geeft de vrouw de man iets mee van haar zachtheid en empathie, terwijl de man de scherpe randjes van haar politieke naïviteit haalt en haar behoedt voor linkse wensdromen. Maar dat model valt en staat dan wel dat beide seksen elkaars specifieke kwaliteiten en inbreng waarderen. Als mannen in feite 'pikstraf' krijgen voor een eventueel conservatief tegengeluid dat ze inbrengen in de relatie, wordt het wel heel verleidelijk om de eigen politieke integriteit geweld aan te doen en mee te doen met de slappe, linkse riedel. In dat geval stuit Forum niet alleen in de politieke arena op een cordon sanitaire, maar wordt ook de electorale basis verzwakt. Moeten we dat als maatschappij willen?

(Overigens is het nog maar de vraag of vrouwen inderdaad massaal afknappen op het Forum-geluid. Volgens de wet van Hans Teeuwen worden linkse dames juist bloedgeil van rechtse praat. Als dat zou kloppen proberen vrouwen wellicht onbewust om deze geilheid al in de kiem te smoren door de ontmoeting van meet af aan al uit de weg te gaan).

Zou je daten met een Forum- of PVV-stemmer?

Totaal aantal stemmen: 404

Nee (90%)
Alleen met een PVV-er (3%)
Alleen met een FvD-er (7%)
Heb niet zo veel verstand van voetbalclubs, maar als je op tinder zit ga je toch voor sexuele avonturen en niet om over voetbal, godsdienst of politiek te praten?
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Nee he....
:facepalm:
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Bombus-Sylvarum schreef:
04-03-2020 20:25
Over 100 jaar zal het dus precies hetzelfde zijn: behalve dan dat we die hysterische feministen niet meer zo serieus nemen en de verschillen wellicht wat meer geaccepteerd hebben.
Ik weet zeker dat er 100 jaar geleden een hoopvolle man precies deze gedachte heeft gehad.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Betty_Slocombe schreef:
04-03-2020 20:27
Thierry, moet jij geen debat voorbereiden jongen?
In zekere zin had Thierry gelijk dat vrouwen - vanuit een mannenperspectief bezien - minder ambitie hebben op professioneel vlak. Afgelopen jaren heb ik tientallen vrouwen gevraagd hoe ze ermee omgaan en allemaal merk ik dat ze anders met ambities en werk omgaan dan de mannen die ik ken. Onafhankelijkheid is heel erg belangrijk, maar de balans van vrouwen is anders dan die van mannen. Dat ontkennen is gewoon zwaartekracht ontkennen.
Ik voorzie een triootje: Orfie, Wageningen en Bombus-van-de-bossen.

Geniet ervan heren!
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 04-03-2020 20:35
3.41% gewijzigd
Bombus-Sylvarum schreef:
04-03-2020 20:31
Zoals?
gelijkheid, in alle opzichten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Betty_Slocombe schreef:
04-03-2020 20:28
Ja, door mij.
Ik wil benadrukken dat ik hier de enige ben die TO consequent concrete tips en aanbevelingen geeft. Maar wat krijg ik er voor terug? Helemaal niets! Een mens zou van minder op Jesse Klaver gaan stemmen.
Doe je je best, is het weer niet goed. Ik denk dat TO alleen tips wil van mannen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Oblio schreef:
04-03-2020 20:32
Heb niet zo veel verstand van voetbalclubs, maar als je op tinder zit ga je toch voor sexuele avonturen en niet om over voetbal, godsdienst of politiek te praten?
Dat niet, maar er zijn grenzen. Als Ajacied heb ik geen bezwaar tegen een Feijenoord dame overigens. Misschien dat een Lazio dame me zou afschrikken, maar dat is dan weer vanwege de politieke voorkeur van Lazio hooligans.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
tonkje schreef:
04-03-2020 20:35
Doe je je best, is het weer niet goed. Ik denk dat TO alleen tips wil van mannen.
Dan moet TO dit topic niet openen in een kippenhok op een vrouwenforum.
Puritanism:
(HL Mencken)
Ik vind stemmen op PVV of FVD dermate abject dat ik daar wel degelijk op af zou knappen. En als zo’n opgeblazen incelmannetje mij dan ook nog even gaat vertellen dat ik daar als dom vrouwtje niet op zou mogen selecteren omdat ik dan zoveel pareltjes misloop, ben ik er nog sneller klaar mee.
Bombus-Sylvarum schreef:
04-03-2020 20:34
Afgelopen jaren heb ik tientallen vrouwen gevraagd hoe ze ermee omgaan en allemaal merk ik dat ze anders met ambities en werk omgaan dan de mannen die ik ken.
Laat me raden, ze gaan ook anders om met zwangerschapsverlof?
Bombus-Sylvarum schreef:
In zekere zin had Thierry gelijk dat vrouwen - vanuit een mannenperspectief bezien - minder ambitie hebben op professioneel vlak. Afgelopen jaren heb ik tientallen vrouwen gevraagd hoe ze ermee omgaan en allemaal merk ik dat ze anders met ambities en werk omgaan dan de mannen die ik ken. Onafhankelijkheid is heel erg belangrijk, maar de balans van vrouwen is anders dan die van mannen. Dat ontkennen is gewoon zwaartekracht ontkennen.
Ja, omdat ik een vagina heb zal ik dan maar doen alsof ik onder de indruk ben van deze redenering.
lolapaloeza schreef:
Ik weet zeker dat er 100 jaar geleden een hoopvolle man precies deze gedachte heeft gehad.
Het feminisme is dood.

Je merkt dat de meerderheid van vrouwen zich afkeert van de zogenaamde voorhoede van feministen. Een teken aan de wand als jonge vrouwen daarvoor gaan pleiten. Zij zullen in aantal nog wel toenemen.
Ze plassen ook anders.
Bombus-Sylvarum schreef:
04-03-2020 20:38
Het feminisme is dood.

Je merkt dat de meerderheid van vrouwen zich afkeert van de zogenaamde voorhoede van feministen. Een teken aan de wand als jonge vrouwen daarvoor gaan pleiten. Zij zullen in aantal nog wel toenemen.
:rofl:
Bombus-Sylvarum schreef:
Het feminisme is dood.

Ja, WANT ANDERS KUN JE NET ZO GOED DE ZWAARTEKRACHT ONTKENNEN!!!
Bombus-Sylvarum schreef:
Het feminisme is dood.

Van 1 naar 2, een toename van 100%.
oudebaas schreef:
04-03-2020 20:37
Dan moet TO dit topic niet openen in een kippenhok op een vrouwenforum.
Kan ook zijn dat hij vreselijk geilt op dat stigmatiseren en bashen van rechtse mannen door ons vrouwtjes.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Betty_Slocombe schreef:
Ja, omdat ik een vagina heb zal ik dan maar doen alsof ik onder de indruk ben van deze redenering.
Hij gebruikt wel heel veel schwere Wörter :love:
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 04-03-2020 20:42
0.44% gewijzigd
Als politiek zo belangrijk voor je is tijdens het daten; gooi Tinder van je telefoon, stop met forummen en word actief voor je (lokale) politieke partij.

Misschien ga je dan binnenkort wel op date met Annabel Nanninga, je weet maar nooit. :hyper:
Ik ga dit voortaan overal als argument gebruiken. Fantastisch.
rosanna08 schreef:
gelijkheid, in alle opzichten
Mannen en vrouwen zijn niet gelijk.

Mannen kunnen kinderen verwekken tussen de leeftijd van circa 12 en 82. Vrouwen hebben daarin veel minder keus. Hun hele lichaam is trouwens ook gebouwd op het dragen en baren van kinderen: niet gek dat ze anders tegen zaken aankijken.

Dat ontkennen is gewoon echt de werkelijkheid ontkennen. Alsof je in een sprookje leeft. En toen werd je wakker op je 40ste met een kinderwens. Heleen Mees all over...
snug schreef:
04-03-2020 20:40
Van 1 naar 2, een toename van 100%.
Het lijkt wel Corona.
Puritanism:
(HL Mencken)
Lady*Voldemort schreef:
04-03-2020 20:41
Hij gebruikt wel heel veel Schwere Wörter :love:
Ik snap ze niet, maar ik raak er zo van in de war dat een man zo slim is. Ik voel me helemaal een simpel onnozel prinsesje. Ik zei net al bijna "hihi"
-jolijn- schreef:
04-03-2020 20:39
Ze plassen ook anders.
Jep.

Vrouwen willen altijd zo'n irritant prullenbakje bij de WC.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven