Whaaaa
vrijdag 10 februari 2012 om 22:19
Whaa wat erg! Ik ben via FB weer in contact gekomen met een geweldige vent. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten, back in the days. Ik heb hem benaderd. En wat denk je we hebben voor morgen avond een date. Dit hebben we dus maandagavond vastgezet. Vandaag met een vriendin gaan zwemmen. Kom ik bij haar er achter dat ik mijn bikini ben vergeten. Ik woon 20 minuten bij haar vandaan en het zwembad is bij haar om de hoek. Dus ik een badpak (alles wat ze had) van haar geleend onder het mom van ´we gaan toch alleen maar baantjes zwemmen´. Maar ik heb maatje 40 en mijn vriendinnnetje 36. Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen. Ik schrok me dood en negeerde hem toen hoi zei. En ben heel hard weggelopen. We zijn ook gelijk weggegaan. Na de slappe lach (schuld van me vriendin) ben ik nu ik thuis ben bijgekomen. Maar ik voel me nu erg dom. Moet ik hem even smsen..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
zaterdag 18 februari 2012 om 11:43
Haha ok het is wel errug leuk allemaal natuurlijk hihi! Hij slaapt trouwens nog. En hij zei gister, maak me wel wakker als je wakker word, want anders slaaptie veelte lang uit. Maar het is niet erg, hij werkt ook hard.. En zo had ik nog even de tijd om me eigen op te lappen haha. Niet al te erg natuurlijk, moet wel lijken alsof ik ook zo me bed uit ben gerold haha.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
zaterdag 18 februari 2012 om 16:03
zaterdag 18 februari 2012 om 17:14
Hahaha! Ok we zijn gister wat gaan eten bij SUMO in rdam errug lekker hur! Je kan onwijs met hem lachen en hij heeft verhaal na verhaal na verhaal verteld en dan ineens zegtie: so ben zenuwachtig man! Hahaha.
Maargoed na het eten zijn we nog even de stad door gelopen. Langs de etalages en daarna even stadhuisplein, cafe bed.. Dus hij vroeg wil je naar binnen en ik zei ik wil wel naar cafe bed maar dan in de ... straat (mijn straat)
Dat vond hij ook wel leuk wij naar mijn huis.. In de auto begon die keihad mee te zingen. Dus ik moet lachen, zegtie heel serieus: Ja wat? Ik ben een positive jongen. Pfff hahah.
Nou ik kan je vertellen, hij valt echt niet tegen. En ik heb nog nooit zo veel gelachen in bed met iemand. Daarna ging hij even naar de keuken komtie terug met wat eten en drinken in het servies wat ik kreeg bij me kerstpakket whaha. Dat had ik ergens achter in de kast gegooid van lelijkheid. Daarna nog even gekletst en gaan slapen.
Hij werd vandaag denk rond 12 uur wakker. En hij is nu even naar zijn broer. Die is zijn huis aan het verbouwen en daar zou die helpen. Maar dat is er niet van gekomen vandaag.. En hij zou rond 6 uur terug komen met eten.. Dus ik ben benieuwd..
Maargoed na het eten zijn we nog even de stad door gelopen. Langs de etalages en daarna even stadhuisplein, cafe bed.. Dus hij vroeg wil je naar binnen en ik zei ik wil wel naar cafe bed maar dan in de ... straat (mijn straat)
Dat vond hij ook wel leuk wij naar mijn huis.. In de auto begon die keihad mee te zingen. Dus ik moet lachen, zegtie heel serieus: Ja wat? Ik ben een positive jongen. Pfff hahah.
Nou ik kan je vertellen, hij valt echt niet tegen. En ik heb nog nooit zo veel gelachen in bed met iemand. Daarna ging hij even naar de keuken komtie terug met wat eten en drinken in het servies wat ik kreeg bij me kerstpakket whaha. Dat had ik ergens achter in de kast gegooid van lelijkheid. Daarna nog even gekletst en gaan slapen.
Hij werd vandaag denk rond 12 uur wakker. En hij is nu even naar zijn broer. Die is zijn huis aan het verbouwen en daar zou die helpen. Maar dat is er niet van gekomen vandaag.. En hij zou rond 6 uur terug komen met eten.. Dus ik ben benieuwd..
zaterdag 18 februari 2012 om 17:29
Hahaha meiden! Nee hij brengt wat mee van de supermarkt, risotto hadtie het over geloof ik. Ik loop nu een beetje als een verloren pinguin door me huis heen. Weet niet wat ik moet doen haha. Denk dat ik zo mijn moeder maar eens bel..
zaterdag 18 februari 2012 om 17:39
Ja hoor Anouar, je kan er nog wel bij. Sunanda, je hoeft je moeder niet te bellen, wij luisteren wel naar je
Het ging om dit stukje:
quote:Nou ik kan je vertellen, hij valt echt niet tegen. En ik heb nog nooit zo veel gelachen in bed met iemand.[vul smeuïge details in] Daarna ging hij even naar de keuken
Het ging om dit stukje:
quote:Nou ik kan je vertellen, hij valt echt niet tegen. En ik heb nog nooit zo veel gelachen in bed met iemand.[vul smeuïge details in] Daarna ging hij even naar de keuken
Ga in therapie!
zaterdag 18 februari 2012 om 18:08
Meiden hij viel niet tegen dus hij was GOED! Hij is totaal niet egoistisch zoals ik al dacht. Hij was in het begin heel voorzichtig en wilde weten of ik het wel echt zeker wist. Ummmmhhh jaaaa!! Die spanningsboog stond al strak vanaf vorige week zaterdag! Ik ben vrijdag middag niet voor niks nog ff de hunkemoller ingerend.
zondag 19 februari 2012 om 23:14
Hey me topic zweeft nog rond. Haha. Nou zijn vraag was: zijn we een gewoon dingetje of een serieus dingetje.. ik stond er even over na te denken en vervolgens vroeg hij of ik zijn dingetje wilde zijn. En dat vond ik nogal een ding. Maar bij nader inzien heb ik toch geen andere dingen te doen dus haha nee hoor het is aan! En nu na een leuk leuk leuk!! weekend weer alleen sinds vanmiddag, verjaardag gehad nu thuis..