Whaaaa

10-02-2012 22:19 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaa wat erg! Ik ben via FB weer in contact gekomen met een geweldige vent. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten, back in the days. Ik heb hem benaderd. En wat denk je we hebben voor morgen avond een date. Dit hebben we dus maandagavond vastgezet. Vandaag met een vriendin gaan zwemmen. Kom ik bij haar er achter dat ik mijn bikini ben vergeten. Ik woon 20 minuten bij haar vandaan en het zwembad is bij haar om de hoek. Dus ik een badpak (alles wat ze had) van haar geleend onder het mom van ´we gaan toch alleen maar baantjes zwemmen´. Maar ik heb maatje 40 en mijn vriendinnnetje 36. Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen. Ik schrok me dood en negeerde hem toen hoi zei. En ben heel hard weggelopen. We zijn ook gelijk weggegaan. Na de slappe lach (schuld van me vriendin) ben ik nu ik thuis ben bijgekomen. Maar ik voel me nu erg dom. Moet ik hem even smsen..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
hij klinkt leuk!!!
Leuk topic! En leuk dat jullie nu een dingetje zijn, wat dat dan ook mag zijn

Wel blijven updaten hoor
Ja hij klinkt miss een beetje wazig haha net als ik.. Maar hij is (vind ik) ook wel een knappie hoor. Lang donker beetje krullen en broer idem dito maar dan blond. De donkere versie is leuker.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Ja dat gaan we nog even uitdingese komt goed, ik heb geen haast. Ben zelf ook best wel benieuwd haha.
Wow, wat snel! Wat officieel! Leuk joh! Keep us posted ;)
Oj , jaloers!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Niet zijn! Ik ben hiervoor echt een poos alleen geweest en met niet leuke mannen etc etc je kent het wel. Ik ben ervan overtuigd dat de liefde bij iedereen aanklopt. Zomaar ineens..
wat een LEUK topic!

Ik word hier helemaal blij van.
Jullie hebben een dingetje

Enne... die broer... tell us more!
Ga in therapie!
Een dingetje! Wat een vrolijk bericht om de dag mee te beginnen! Geniet er van!
Hahah lag net ff dubbel van t lachen :p sommige reacties hierop ook, vet droog!

Heb zelf ook wel eens van die momenten dat je wel door de grond kan zakken van schaamte..

Maar leuk dat je er achteraf zo om kan lachen. Dat is zo'n moment dat alles niet zo serieus genomen hoeft te worden ofzo ;) heerlijk
Een dingetje...en dat ik daar zo plaatsvervangend blij van kan worden Geniet lekker van al zijn dingetjes(?) Sunanda

Just curious: destijds op de middelbare is het niks geworden dus? Of hadden jullie toen ook een dingetje?
Een dingetje Wat leuk! ben wel een beetje jaloers

Wel blijven posten hoor....
quote:verliefdmeisje87 schreef op 20 februari 2012 @ 10:14:

Een dingetje Wat leuk! ben wel een beetje jaloers

Wel blijven posten hoor....Ben jij nog steeds verliefd?
@Martin81: bedoel je mij? Ja, ik ben nog steeds verliefd. Alleen vind ik hem duidelijk leuker dan hij mij...
Hey Anouar, nee op de middelbare school was het alleen hoi, doei en dag. Niet heel diepzinnig zeg maar. Maargoed zo zie je maar lieve mensen! Wie schrijft het volgende love topic dan kunnen we verder zwijmelen!
Leu-heu-euk!
Ik vind het helemaal leuk dit topic!
Nog nieuws!?!
Ik kom ook ff checken naar een update....

Sunanda, joehoeeeeeee
Hoe was het weekend?
Ga in therapie!
Heb net dit topic gelezen, wat een blij en positief topic zeg!

Je schrijft erg leuk en grappig sunanda, ik zit hier echt ff met een smile op m'n gezicht

Hopelijk komen er nog veel leuke updates! Want volgens mij ben ik niet de enige die daar benieuwd naar is..
Sunanda, heb je nog een leuk verhaal over jou en je dingetje?
Meiden, waaaarom lees ik dit nu pas. Dingetje is nog steeds een dingetje! Ben weer even bij Viva gestrand. Dingetjes probleempjes. Zoekende naar een vakantie. Ik voel me nu wel trouwens een beetje schuldig dat ik viva alleen opzoek met probleempjes. Terwijl jullie juist zulke lieverd zijn! Ik schuif de schuld door naar de drukke maatschappij van tegenwoordig! Oftewel werk.
Wat leuk! Gaat dingetje mee op vakantie?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven