Whaaaa

10-02-2012 22:19 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaa wat erg! Ik ben via FB weer in contact gekomen met een geweldige vent. Ik heb met hem op de middelbare school gezeten, back in the days. Ik heb hem benaderd. En wat denk je we hebben voor morgen avond een date. Dit hebben we dus maandagavond vastgezet. Vandaag met een vriendin gaan zwemmen. Kom ik bij haar er achter dat ik mijn bikini ben vergeten. Ik woon 20 minuten bij haar vandaan en het zwembad is bij haar om de hoek. Dus ik een badpak (alles wat ze had) van haar geleend onder het mom van ´we gaan toch alleen maar baantjes zwemmen´. Maar ik heb maatje 40 en mijn vriendinnnetje 36. Dus ik zat erg strak in me pak. Mijn vriendinnetje zei dat het wel mee viel, maar kon dat niet zeggen zonder te lachen. Ik snel het water in, wij banen gezwommen. Wat denk je komen we mijn DATE tegen. Ik schrok me dood en negeerde hem toen hoi zei. En ben heel hard weggelopen. We zijn ook gelijk weggegaan. Na de slappe lach (schuld van me vriendin) ben ik nu ik thuis ben bijgekomen. Maar ik voel me nu erg dom. Moet ik hem even smsen..
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Martin, deze reactie van je is echt te sneu voor woorden.

Is overigens niet de eerste keer dat ik dat denk/vind, maar dat terzijde.

Gut, dat je denkt dat het hier allemaal om status draait...

Er zijn ook mensen die gewoon graag hun verhaal delen, zonder daarmee te moeten "scoren".

Ga jij je met je nuffige neusje vooral lekker bezig houden met je eigen succestopics, wel zo overzichtelijk en dan weet ik in ieder geval waar ik níet moet zijn.

Oh, TO, ik word erg blij van je verhaal!

Kom dan ook geregeld even checken of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn.
Wat lief allemaal! Zulke topics herinneren mij aan het begin van mijn relatie. De spanning, het nieuwe!

Leuk om te lezen TO!
quote:martin81 schreef op 14 februari 2012 @ 16:13:

[...]

Ik bedoel juist te zeggen dat TO het niet meteen te hoog in haar bol moet krijgen. Pas als je een keer of 10 een leuk en ook interessant topic heb geopend, heb je iets van extra status op dit forum.Trieste ziel, hebben ze jou op de statusschool niet geleerd dat je je jaloezie niet zo moet etaleren?
Ik heb een hele leuke valentijnsdag gehad, jij ook martin haha! En de rest? Je kan natuurlijk ook een cadeautje voor jezelf kopen he! Want tenslotte mag je ook heel veel van jezelf houden!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
.
Erg leuk! En idd Martin en degene die met woorden als Trollen gooien begrijp ik niet. Maar voor zulke is alleen maar positiviteit in een topic saai omdat ze gewend zijn aan negativiteit in hun leven. En Martin ik heb nog nooit 1 hoogstaand topic van jou gelezen, hoe graag je dit ook wilt. Want die status he, tja die moet je toch ooit ergens in je leven kunnen behalen, en nu weer hier niet bummer!!
quote:sunanda schreef op 15 februari 2012 @ 18:20:

Ik heb een hele leuke valentijnsdag gehad, jij ook martin haha! En de rest? Je kan natuurlijk ook een cadeautje voor jezelf kopen he! Want tenslotte mag je ook heel veel van jezelf houden!

Wat leuk sunanda! Heb je een roos gekregen van hem?

Ik heb niks gekregen, een droevige lege brievenbus staarde mij aan.

Gelukkig ook geen brief van de belasting, dat scheelt weer!
Ik wordt helemaal blij van dit topic Sunanda!

je schrijft onwijs leuk en ik ben nu al benieuwd naar je date van vrijdag haha
Ik heb even heel hardop gelachen zonet! Wat heerlijk, zo'n nieuwe liefde! Hopelijk hou je ons op de hoogte.
Nou hier nog een update dan voor diegene die er op zitten te wachten ;)

Pas s'avonds belde die! Erg he, heel de dag niks van hem gehoord. Had natuurlijk het idee gekregen dat hij het ,of niet had gezien, of tja wat er op zo een moment allemaal door je hoofd gaat!

Maargoed s'avonds rond half 9 belde hij en zei die: Jij he! Dus ik zei: Neehee jij, he! Hij vroeg toen wat dan?? En ik vroeg hem of hij zijn spiegels niet gebruikt tijden het rijden. Hij zei dus jawel me achteruitkijk spiegel waarom dan? Dus ik had zo iets van shit hij heeft helemaal niet gezien.. Vervolgens vroeg hij me hoe me dag was enz enz. Gewoon praatje.

En een paar seconde later ging de deurbel. Ik zeg ik leg je even op je ruggetje. Vervolgens doe ik de deur open en.. staatie daar haha. Ik schrok me dood. Ik dacht natuurlijk gelijk: hoe zie ik eruit, wat heb ik aan, hoe zit me haar!!! Maar goed, hij deed zijn had open en had een hartje in zijn hand. Zo een decoratie hartje. Heel schattig. Hij zei: de rozen waren al uitverkocht, doe je het hier ook voor?

Vervolgens hebben we wat gedronken samen en is hij weer gegaan. Rustig aan zei die en wel aan me blijven denken. Dus een uur later was hij al weer weg. Hij moest ook nog spullen ophalen en de volgende dag om 5 uur al naar zijn werk. Poe het was heel overdonderend maar zeker niet minder leuk!
Leuk!!!
Leuk! En trek je niks van die zuurpruimen aan, lekker blijven posten.
Whaaaaa! Hij is echt leuk, Sunanda. En joh: hij heeft je al gezien als een verzopen kat in een twee maten te klein badpak, dus maakt het uit hoe je haar zit

Die club om mensen te leren kennen uit je eerdere topic heb je niet meer nodig zeker?!
quote:dubiootje schreef op 10 februari 2012 @ 23:26:

[afbeelding]

En EF/VC: zó leuk jou weer terug te zien :-D
Wat leeeeeeuk!! :D
wat een leuk topic, vrolijkheid ten top! blijven posten hoor! dat kan ik wel gebruiken in mijn huidige onstabiele emotionele status ;)
Ooooh wat schattig

Blijf schrijven alsjeblieft, dit is té leuk!
Ga in therapie!
Oh en hij heeft dus net zo'n humor leuk!!!
Standby voor een volgende update
*gaat naast dogcrazy zitten*
*gaat naast dogcrazy en pucker zitten en deelt een zak chips*
Aaah echt superlief en grappig zijn jullie! Geniet ervan :D
Haha echt heel leuk dat jullie zo geinterreseerd blijven maar aan de andere kant wil ik niemand teleurstellen aangezien de bakken popcorn klaargezet worden ;) en het niet meer zo heel spectaculair is allemaal.

Kan wel iets heel leuks vertellen hihi hij ligt in mijn bed te slapen! Ik ben al vanaf half 9 wakker. Maar ik durf hem niet wakker te maken. Want hij ligt daar zo mooi te slapen. En hij doet dus iets heel schattigs. Hij pakt het puntje van een kussen en zit daar in ze slaap mee over ze gezicht te wrijven. Hihi..
Niets spannends?! Er ligt potverdulleme een leuke, lieve, humoristische man naast je te slapen. Enof dat spannend is!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven