BDSM, voor de liefhebbers - deel IV

27-01-2017 16:39 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Logistiek is het veel handiger als hij naar mij komt en hier wordt niet gespeeld. We zien elkaar zo'n eens in de 1,5 week- 2 weken maar zullen dus niet elke keer met deze zaken bezig zijn.
Nu zit er altijd wel een dwang elementje aan onze seks, het is eigenlijk nooit volledige aai seks maar het echte werk zal bij hem plaatsvinden.
...
cloudwalker schreef:
05-09-2017 12:24
Ben er voor t gemak vanuit gegaan dat je op FL onder dezelfde naam te vinden bent, jij doet zelf ook workshops geven?
Mijn nick is inderdaad overal hetzelfde ja. Ik organiseer, ik geef doorgaans niet zelf workshops. Toevallig laatst een keer maar dat was het weer even voor dit jaar, tot 2018 zijn onze workshops al volgepland :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk weer eens gespeeld en ondanks dat het momenteel niet zo lekker gaat met me ging het weer. Het was niet heel hard of heftig, maar ik kon eindelijk weer loslaten en dat was zo fijn. Ik had gewoon tranen van blijdschap tijdens het spel daarom.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Fijn lollypopje, het is je gegund!
Alle reacties Link kopieren
Hey Lollypopje...goed om te horen...het is je gegunt
you can't handle the truth
Tof lolly :-)
Alle reacties Link kopieren
dankjulliewel. Ik hoop dit vast te houden, al weet ik niet wanneer er weer tijd is voor date. Maar ach, ik geniet er van dat het zo fijn was.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wat fijn voor je Lollypopje.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Lolly :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn lolly!
Ik moet weer even wachten, zal wel oktober/november worden voor de volgende keer.
Ondertussen wel fijne video/bel/chat momenten, die mn lust en onderdanigheid goed wakker houden.
Soms baal ik ervan dat ik M weinig zie, maar wat kan ik ook genieten als ik sochtends opeens een heel fijn appje krijg met waar hij zin in heeft. En wat ik moet doen daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Hoesje..dat lijkt me dan ook weer heel lekker...wakker worden met een geslaagd uitgevoerde opdracht ;-)
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
@Hoesje wel fijn dat jullie een oplossing hebben om met het gebrek aan tijd voor elkaar om te gaan.


Jullie nog wilde plannen dit weekend?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik helaas niet lollypop..😔
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Geen spannende plannen, ik verheug me op een heel saai weekend.

Vorige maand sinds het eerst sinds een jaar of twee naar het Fetish cafe geweest, dat was best wel weer even spannend. Fijn gekletst en heerlijk gespeeld. Heel erg genoten!
Alle reacties Link kopieren
Fetisch cafe Lisannez??
Waar is dat??
you can't handle the truth
Wat heerlijk voor je Lollypopje
Alle reacties Link kopieren
Antwerpen, Jack
Alle reacties Link kopieren
Thanks Lisannez

Hey Aardbeitje
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Blauwe billen present hier :)
Onverwacht gespeeld en het was fijn!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen aan het spelen?
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet. Het lag vanavond wel in de planning, maar Don is ziek :(
Alle reacties Link kopieren
Mannengriep, madame? ;-)

Hier over 1,5 week een heel spannend uitje. Wellicht voor de eerste keer wat spel in het openbaar, ben heel benieuwd hoe dat uitwerkt op ons.
...
Alle reacties Link kopieren
@Jack sommige mensen hebben een leven

@Rooss waar gaan jullie heen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Zoiets Roos ;)
Alle reacties Link kopieren
Bdsm avond in parenclub, Lolly.

Kusje dr op, Madame? :mrgreen:
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven