BDSM, voor de liefhebbers - deel IV

27-01-2017 16:39 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen.

Ben weer terug, ging allemaal veel sneller dan ik verwachte maar ben dit weekend dus wezen "logeren".

Beangstigend, overweldigend, pijnlijk en spannend zijn even enigste de woorden die erop kan plakken.

Had het stukje onderdanigheid aan een andere D zwaar onderschat. Zijn huis, zijn regels, en sommige dingen die voor mij heel normaal zijn heb ik flink voor op mijn donder gehad. Spoiled bitch was zo ong mijn naam afgelopen weekend. Had zo nu en dan wel moeite om met mijn hoofd erbij te blijven en niet bezig te zijn met wat D aan het doen was met die andere. Hij was heel tevreden en onder de indruk van haar. Grrrr haat haar stiekem nu al.

Spel was amazing. Een enorme playroom en in elke kamer wel aangepast meubilair. Ben alleen niet zo gewend aan strenge regels in huis. Heb zo ongeveer geen knieen meer van op de grond zitten maar heb mijn best gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Maar heb je ook genoten khemam, want dat haal ik er niet uit? Lees tussen de regels door dat je daar over twijfelt, maar dat kan ook helemaal mijn interpretatie zijn.
Of moet je het allemaal nog een plek geven?

Ben je nu wel bij je eigen D/man of ben je nu weer alleen?
Lijkt me fijn om dan nu wel samen te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Was dit de D waar je mee geflirt had op een eerder moment Khemam?
Het klinkt heel heftig allemaal. En inderdaad niet alsof je echt genoten hebt. Voor herhaling vatbaar?
...
Alle reacties Link kopieren
@Khemam het klinkt als een heel bijzonder en intensief weekend. Kan me voorstellen dat het erg wennen was.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Heftig hoor Khemam...een hele switch in regels en verwachtingen als ik het goed lees. Net als de andere is het enige wat ik lees dat het spel " amazing" was..maar was het ook bevredigend voor jou? En hoor ik een beetje (competitieve) jaloezie ;-)
you can't handle the truth
Wat heftig Kheman. Kan me voorstellen dat het erg wennen is in een ander huis met een andere D, met zo te horen aardig strenge regels.
Is het voor herhaling vatbaar geweest? En met wie praat je er vooral over na? Met die bewuste D, of met je eigen D?
Hoe lang was je in zijn huis?
En word je enigszins blij van de woorden 'spoiled bitch'?
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat klinkt intens khemam.
Ik lees er niet in dat je niet genoten hebt, maar dat t wel overweldigend was. Ik wens je een zachte landing toe..
Alle reacties Link kopieren
Oeh dat klinkt idd intens. En wat de mensen hiervoor zeggen, heb je er wel van genoten?
Hallo allemaal, ik zou graag met jullie meeschrijven. Ik heb een D/s relatie (wonen sinds heel kort samen) waarvan ik de s ben. Wij leven het 24/7. Ik weet al van jongs af aan van mijn BDSM gevoelens, maar sinds 1,5 jaar ben ik er echt bewust voor gegaan. Precies mooi op tijd :).
Ben nog heel erg aan het wennen/settelen (op een hele leuke, spannende manier) en heb geen flauw idee waar het naar toe gaat. Het is een soort ontdekkingsreis en ik neem maar even aan dat dat het altijd wel zal blijven.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Boomvalkje. Fijn je hier te lezen en je kan alles vragen wat je wilt en als iemand een antwoord weet zal/zullen we graag je helpen.
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
Woeps
anoniem_353096 wijzigde dit bericht op 13-09-2017 16:16
Reden: -
91.18% gewijzigd
shake a tail feather
Alle reacties Link kopieren
Woeps is erg weinig Kestrel ;-)
you can't handle the truth
Alle reacties Link kopieren
@Boomvalke heerlijk he die reis. Ik voel me nog steeds soms net als Alice in Wonderland :-)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Was inderdaad nogal intens. Geen introductie of welkom maar meteen het diepe in. Dat was trouwens de afspraak die D met hem gemaakt had. Dus echt 24/7 van vrijdag avond tot zondagavond.

OD (other Dom) is ervaren maar ook een beetje ongeduldig. En daardoor werd ik erg onzeker zo nu en dan omdat ik helemaal niet gewend ben om de hele dag in bepaalde houdingen te moeten staan en zitten. Laat staan dat ik de verschillende namen van die houdingen uit mijn hoofd ken. Nu inmiddels wel en vergeet ik ze waarschijnlijk nooit van mij leven meer.
Spoiled bitch, lazy cunt begon op een gegeven moment mij wel te raken waar hij dan weer heel veel genot uit schiep. Merkte dat hij graag met mijn emoties speelde en prikte tot er een reactie kwam. In dat opzicht was het mentaal zwaarder dan lichamelijk.

Gisteravond met zijn vieren nagepraat en ervaringen uitgewisseld. Heb mijn bomgordel maar weer ingepakt want os is echt een schatje en ik snap helemaal waarom D haar zo bijzonder vindt.

Nu lekker samen met D bijkomen en nagenieten. Veel TLC en het besef dat zoals het zweepje thuis slaat, slaat ie nergens. Beter verwend dan verwaarloosd.
Jeetje dat klinkt echt heftig. Ik lees overigens nog steeds niet dat je zelf ook nog genoten hebt.
Wat moeilijk zeg, die andere regels en verwachtingen. Je bent zo verweven met je eigen D.
Volgens mij heb je je supergoed staande gehouden dat weekend. En met zijn ongeduldige kant.. was er ook enige tederheid en knuffelen? Zodat je je weer iets beter kon voelen? Waren er ook momenten waar hij heel tevreden was en complimenten maakte?
Je zal hier vast nog vaak aan terugdenken.. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Leuk, de reacties te lezen. Waarom was iedereen zo sceptisch? Wat kreeg ik toen veel kritiek.
Genirt nou maar en doe niet moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
@Cor nogal een aparte reactie op dit topic, waarvan ik in elk geval totaal geen idee heb waar het vandaan komt. Het heeft niks te maken met wat hier geschreven wordt.

Daarbij staat er hier in de OP heel duidelijk dat het zeer gewaardeerd wordt als je je even voorstelt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Khemam ik kan me voorstellen dat je onzeker werd voor zijn ongeduld. Dat zou ik ook wel hebben.
Ik zou het moeilijk vinden, omdat je in mijn ogen niet kunt verwachten dat iemand alle regels meteen weet en ze toe kan passen. Er is tijd voor nodig om dat in je systeem te krijgen. Een correctie daarbij zou ik niet erg vinden, maar als de D boos wordt, zou dat voor mij echt voelen als onbegrip voor mij en de situatie.

Hoe was dat voor jou? Hoe reageerde hij tijdens jullie evaluatie?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@Jack: Dank je :)
@lollypopje: ja, ik vind het super! Voor mij krijgt mijn leven er een heel nieuwe dimensie bij. Alsof er letterlijk een nieuwe wereld voor me opengaat, eentje die grenzeloos lijkt en waarin ik alles wat ik graag zou willen, mee zou kunnen gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
14-09-2017 10:02
@Cor nogal een aparte reactie op dit topic, waarvan ik in elk geval totaal geen idee heb waar het vandaan komt. Het heeft niks te maken met wat hier geschreven wordt.

Daarbij staat er hier in de OP heel duidelijk dat het zeer gewaardeerd wordt als je je even voorstelt.
Ik kwam hier al lang geleden en heb uitgelegd dat met voorstellen Iedereen kan zeggen wat hij of zij wil. Voor mij veen enkele waarde. Er is al heel wat afgelogen. Ook door z.g. zij.
Ik heb inmiddels wel verteld waar ik voor sta.
Ik ben een dominant en heb hoegenaamd alles wel meegemaakt.
Niemand zal me nodig hebben, maar heb je toch een vraag, stel hem. Ik kom hier niet 'versieren'
Valt me op dat sommige Doms denken dat lomp en verheven gedrag hun dominantie bepaald. Tot aan narcistisch gedrag toe, waaruit veel onzekerheid blijkt.
Wat ik gezien heb en zelf ook merk is dat sensitiviteit, empathie en inlevend vermogen je verder kan brengen als Dom. En daarmee ook in een D/s relatie dieper en intenser kan gaan.
Ik vraag me af hoe jullie dat zien?
Alle reacties Link kopieren
Aardbeitje en Lollypopje,

Ik heb zeker wel genoten alleen mijn genot was niet zo relevant in dit verhaal. Ik was daar om een ander te dienen en mijn D trots te maken ander had ie mij wel naar een spa ofzo gestuurt.

Natuurlijk heb ik wel wat complimentjes gehad maar ook die wist hij nogal sarcastisch of neerbuigend in te pakken. En van tederheid of knuffels was geen sprake. Pas zondagmiddag toen het spel min of meer op zijn eind liep is hij mij wat menselijker gaan behandelen. Alles was besproken met D vooraf en voor mij was besloten dat het op deze manier zou gaan.

Ons samenzijn achteraf was heel gezellig en ontspannen. Hij moest zelfs lachen omdat ik schijnbaar in de meest ongemakkelijke positie en duidelijk met veel pijn nog steeds brutaal en boos naar iemand kan kijken en op mijn knieen nog steeds een attitude hebben. Hij zei heel graag eens een keer mijn primal kant te onderzoeken en D vond dat wel een plan geloof ik. Hij zei iets heel aparts ook. "Sometimes I felt like a lion tamer. she obeys and jumps through the hoop like she is suposed to. But I couldnt shake that feeling that if I turned my back she would attack me."

Os is heel anders dan ik. Zacht, lief, bijna breekbaar om te zien en geheel gericht op het dienen van OD 24/7. Dat is wat ze doet en verder niks. Heel mooi om te zien maar zou niks voor mij zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het eens met je tijger..maar er zit ook een addertje aan al die dingen die je opnoemt. Te veel en te lang en je D schap word ondermijnd...dan missen ze de man met de antwoorden..die de leiding neemt. Balans in beide vinden is niet gemakkelijk
you can't handle the truth
Ik leef me in. In zowel mezelf uiteraard en in mijn s. Dat ondermijnt hier mijn positie juist niet.
De leiding neem ik altijd. En dan naar mijn gevoel met meer kennis, inleving en begrip.
Alle reacties Link kopieren
CorStreng schreef:
14-09-2017 13:22
Ik kwam hier al lang geleden en heb uitgelegd dat met voorstellen Iedereen kan zeggen wat hij of zij wil. Voor mij veen enkele waarde. Er is al heel wat afgelogen. Ook door z.g. zij.
Ik heb inmiddels wel verteld waar ik voor sta.
Ik ben een dominant en heb hoegenaamd alles wel meegemaakt.
Niemand zal me nodig hebben, maar heb je toch een vraag, stel hem. Ik kom hier niet 'versieren'
Wij kennen je niet en weten niet waar je voor staat. Maar als jij geen zin hebt om iets over jezelf te delen, is de kans dat iemand iets aan je wil vragen nihiel. Dan weet je dat vast.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven